x تبلیغات
شهر لوازم خانگی

کتری برقی دلمونتی مدل dl425

با افزایش مشغله ی های کاری، بسیاری از افراد به دنبال خرید لوازمی هستند که زندگی را برایشان آسان تر کند و برای انجام کارهای روتین کمتر به زحمت بیفتند. یکی از دستگاه های بسیار کاربردی که توانسته کمک زیادی به کاهش زمان تهیه ی چای و قهوه نماید، کتری های برقی می باشند. کتری های برقی در حقیقت جزء لوازم بسیار کاربردی است که از آن می توان برای جوشاندن آب استفاده نمود و از آن می توان برای تهیه ی چای، قهوه و انواع دمنوش می باشد. امروزه برای بالا بردن سرعت دم کردن چای کتری های برقی به یکی از وسایل کاربردی برای آشپزخانه ها تبدیل شده اند. همانطور که می دانید انواع مدل های کتری های برقی در بازار موجود می باشند که کتری برقی دلمونتی مدل dl425 یکی از  پرفروش ترین مدل های برند دلمونتی به حساب می آید.

بررسی ویژگی های کتری برقی دلمونتی:

کتری برقی دلمونتی مدل dl425 دارای توان مصرفی 2200 وات بوده که این موضوع موجب جوش آمدن آب در کم ترین زمان ممکن می شود. در رابطه با جنس بدنه ی این کتری باید گفت که در ساخت بدنه ی آن از استیل ضد زنگ استفاده شده که این موضوع باعث دوام دستگاه و افزایش زیبایی آن شده است.  المنت های گرمایی کتری 425 دلمونتی به صورت (Hidden thermal element) طراحی شده است که ایمنی دستگاه را به شدت بالا برده است.

این مدل از کتری برقی دلمونتی به گونه ای طراحی شده است که دارای نشانگر سطح آب برای دریافت اطلاعات از مقدار آب موجود در کتری برقی دلمونتی

می باشد و به علاوه لامپ led بکار رفته در این کتری بر بروی دسته ی آن قرار گرفته و هنگامی که آب به جوش آید خاموش می شود. ظرفیت کتری برقی استیل دلمونتی 1.7 لیتر است که به صورت استاندارد طراحی شده.

کتری برقی دلمونتی مدل dl425 مجهز یه سیستم قطع کننده ی خودکار است که در صورت گرمای زیاد یا خشک بودن کتری، دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش می شود و از هر گونه آسیب یا خطر احتمالی جلوگیری میکند. صافی قرار داده شده برای این دستگاه از ورود جرم به داخل لیوان یا قوری جلوگیری می کند و یک چای خوش رنگ و خوش طعم را برایتان آماده می سازد.

کتری برقی دلمونتی مدل dl425 با اتصال سیم برق به پایه این امکان را به شما می دهد تا به راحتی کتری دلمونتی را جابجا کنید و برای برداشتن کتری هر بار لازم نباشد تا کابل را از پریز خارج نماییم یا کابل را از کتری خارج نماییم.

بررسی ویژگی های کتری برقی بوش TWK70B03

کتری های برقی یکی از لوازم های بسیار کاربردی و پر استفاده در مراکز اداری و تجاری برای تهیه ی انواع نوشیدنی گرم می باشد. یکی از کتری برقی های بسیار محبوب در بازار، کتری برقی بوش مدل BOSCH TWK70B03 می باشد که از نظر طراحی بسیار ساده و زیباست. این مدل از کتری برقی در انواع مختلف و در رنگ ها و سایزهای متنوع و براساس نیاز مشتری در بازار موجود است. با استفاده از کتری های برقی که ساختار ساده و در عین حال کاربردی دارند، می توان به سرعت و به آسانی، آب مورد نیاز برای چای و قهوه را جوش آورد.

ویژگی های کتری برقی بوش مدل TWK70B03

شرکت بوش ویژگی های متنوعی در کتری های برقی تولیدی خود طراحی کرده است. در حالت کلی کتری های برقی از دو بخش تشکیل شده اند؛ پایه و بدنه. بدنه همان کتری است که آب درون آن قرار می گیرد و پایه بخشی است که به برق متصل می شود و کتری روی آن قرار می گیرد. از مهم ترین خصوصیات کتری برقی بوش می توان به مواردی همچون:

·         توان مصرفی 2400 وات

·         1.7 لیتر گنجایش

·         جنس بدنه از شیشه، پلاستیک و دستگیره آن از جنس پلاستیک و به رنگ مشکی است.

·         طراحی ساده ی بدنه

·         قیمت متناسب

·         دارای المنت حرارتی از جنس استیل ضد زنگ

·         دارای سیم برق 80 سانتی متری

·         دارای سیستم قطع خودکار

بررسی سایر ویژگی های کتری برقی بوش:  

این نوع از کتری برقی، دارای سیستم ایمنی ویژه ای است و در زمانی که آب موجود در کتری تمام می شود، برای جلوگیری از گرم شدن بیش از اندازه بدنه کتری برقی، دستگاه را به طور اتوماتیک خاموش می کند. در کتری های برقی که مجهز به این سیستم هستند، دیگر لازم نیست نگران تمام شدن آب کتری باشید. در این مدل، به منظور حفظ ایمنی، در هنگام برداشتن کتری برقی از روی پایه، کتری به صورت خودکار دستگاه خاموش خواهد شد. سیم برق در کتری برقی بوش TWK70B03 به پایه متصل است و خود کتری بدون سیم است که باعث راحتی استفاده از آن می شود.

پایه ای که کتری روی آن جای می گیرد، دارای قابلیت چرخش 360 درجه است. یعنی شما می تواند کتری را در هر زاویه ای روی پایه قرار دهید. این ویژگی باعث می شود که کار کردن با آن برای افراد چپ دست هم آسان شود. دهانه خروجی کتری مجهز به یک فیلتری است از جنش استیل ضد زنگ ساخته شده است. این فیلتر ها از داخل شدن رسوب و آهک موجود در آب، به درون نوشیدنی جلوگیری می کنند. این قابلیت امروزه از اهمیت بیشتری برخوردار شده است؛ چرا که با وجود آن، دیگر نگران وجود رسوبات مضر درون چای نیستیم.

بررسی همزن برقی بیشل مدل BL-SB-012

در این مطلب قصد داریم به معرفی همزن برقی بیشل مدل BL-SB-012 که یکی از با کیفیت ترین همزن برقی های بازار است بپردازیم. همزن برقی بیشل مدل BL-SB-012 با توان 300 وات یکی از دستگاه های قدرتمند برای مصارف خانگی به حساب می آید. بدنه این مدل همزن برقی بیشل ترکیبی از پلاستیک مقاوم و نشکن و استیل ضد زنگ است که موجب افزایش دوام دستگاه شده است.

بررسی برنامه های عملکردی همزن بیشل:

به طور کلی این مدل از همزن برقی بیشل دارای 6 حالت سرعت متغیر و قابل تنظیم است که به کمک کلید تعبیه شده بر روی دسته همزن تنظیم خواهد شد. لازم به ذکر است که این مدل همزن برقی دارای دو تیغه ی همزن و خمیرزن از جنس استیل ضد زنگ با کیفیت می باشد.

 

معرفی ویژگی‌های فنی همزن برقی بیشل مدل BL-SB-012: 

·         توان مصرفی 300 وات

·         دارای عملکرد توربو

·         دارای دو عدد پره‌ همزن

·         جنس پره استیل ضد زنگ

·         دارای تنظیمات سرعت

·         دارای 6 تنظیم سرعت

·         مجهز به خمیرزن

·         محدوده توان مصرفی 300 تا 400 وات

 

نقد و بررسی همزن بیشل مدل BL-SB-012

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم، همزن برقی بیشل دستگاهی کاربردی بوده که می‌تواند به شما در آشپزی و شیرینی پزی کمک شایانی کند. این محصول دارای موتور با توان 300 وات است. توان هر دستگاه الکتريکي در واقع قدرت دستگاه را نشان مي‌دهد و رابطه مستقيمي با ميزان مصرف انرژي آن دارد. با توجه به توان بالای این دستگاه، سريع‌ تر و آسان‌ تر مواد غذايي را براي شما مخلوط مي‌ کند و فشار کمتری به دستگاه وارد می‌شود.

بدنه همزن بیشل مدل BL-SB-012 از ترکیب پلاستیک و استیل ساخته شده که استحکام خوبی دارد و به مرور با استفاده زیاد خراب نشده یا زنگ نمی ‌زند. شما می‌ توانید با استفاده از همزن بیشل به راحتی مواد اولیه کیک، شیرینی، نان و دسر را به سرعت مخلوط کرده و از آشپزی خود لذت ببرید. تنظیم سرعت در این دستگاه با توجه به نوع مواد اولیه امکان پذیر است.

 

قابلیت‌های کاربردی همزن برقی بیشل مدل BL-SB-012

همزن هاي برقی نسل جديد همزن‌ها هستند. در اين همزن‌ها از يک موتور الکتريکي براي به حرکت در آوردن سر آن استفاده مي‌شود و با استفاده از آن‌ها ديگر نيازي نيست که با حرکت دست خود مواد را هم بزنيد. این محصول داراي دو بخش دسته و سر همزن هستند.

طرز کار اين همزن برقی بیشل به اين صورت بوده که شما ابتدا همزن را در دست خود مي‌گيريد و آن را روشن مي‌کنيد و سپس با فرو بردن سر در حال چرخش همزن به درون ظرف حاوی مواد غذايی آن ها را میکس می ‌کنید. عملکرد توربو يا چرخش سريع در این محصول قابليتي است که به شما اين امکان را ميدهد تا مواد غذايي را با سرعت بالايي هم بزنيد.

بررسی مشخصات همزن کاسه داربیم مدلkm3674

 

شاید کمتر کسی باشد که نام برند بیم را در بین برندهای لوازم خانگی شنیده باشد. در رابطه با این برند باید گفت که برند بیم یکی از برند های تولید کننده ی لوازم خانگی آلمانی می باشد که در زمینه تولید لوازم آشپزخانه به صورت تخصصی فعالیت دارد و با ارائه محصولات با کیفیت به بازار توانسته رضایت کاربران زیادی را در سراسر دنیا به دست آورد.یکی از محصولات بسیار با کیفیت برند بیم، همزن کاسه دار بیم مدل km3674 می باشد.


 این مدل همزن کاسه دار بیم از متریال مرغوبی ساخته شده است و کیفیت ساخت بسیار بالایی نیز دارد. از مهم ترین ویژگی های این همزن برقی می توان به مواردی همچون: توان مصرفی بالا، قابلیت تنظیم سرعت در 8 حالت، ظرفیت بسیار مناسب کاسه همزن و کاربری آسان اشاره نمود.


بررسی خصوصیات فنی همزن کاسه دار بیم مدل KM3674

·         توان مصرفی همزن کاسه دار بیم

همزن کاسه دار بیم مدل 3674 دارای توان مصرفی 1000 وات است که با قابلیت تنظیم سرعتی که دارد در 8 حالت  سرعت امکان آماده کردن انواع خمیر با بافت نرم و سفت را برای شما فراهم می ‌آورد. در نهایت باید گفت که این همزن برقی بهترین وسیله برای تهیه خمیر انواع نان، کیک و شیرینی می باشد.

·         کاسه همزن 3674 بیم

کاسه همزن KM3674 بیم با گنجایش 5 لیتر می‌تواند پس از هر بار استفاده از دستگاه مقدار زیادی از خمیر را آماده نماید. کاسه این همزن برقی از متریال استیل ضد زنگ ساخته شده است که موجب افزایش دوام دستگاه می شود. همچنین کاسه همزن بیم به صورت درب دار با دهانه ورودی بلند طراحی شده که با استفاده از این درب از پاشیدن مواد داخل کاسه به بیرون جلوگیری می‌کند و با توجه به دهانه بلند می‌توانید در حین روشن بودن همزن مواد را درون کاسه بریزید.


·         عملکرد TURBO در همزن KM3674 بیم

همزن KM3674 بیم دارای عملکرد توربو است که به کمک این قابلیت شما می ‌توانید از حداکثر توان دستگاه برای تهیه انواع خمیر یا مایه ی کیک بهره ببرید.


·         بدنه همزن بیم مدل KM3674

بدنه همزن کاسه دار بیم از جنس پلاستیک فشرده بسیار مقاوم ساخته شده است که در برابر ضربه و فشار مقاومت بسیار خوبی دارد. بر روی بدنه دستگاه دکمه ولومی برای تنظیم سرعت دستگاه و روشن/خاموش کردن آن قرار گرفته است.

سری‌های همزن و خمیرزن همراه همزن 3674 بیم از بهترین و با کیفیت ترین استیل ساخته شده است. این سری ها مقاومت بسیار خوبی در برابر فشار دارند و همچنین بر اثر استفاده طولانی مدت دچار آسیب و زنگ زدگی نمی‌شوند.

بررسی مشخصات همزن کاسه دار دلمونتی مدل DL210

همزن های برقی از ابزارهای کاربردی برای مخلوط کردن انواع خمیر و مایه ی کیک می باشند که از نظر برند و نوع طراحی دارای تنوع بالایی می باشند. یکی از برندهای بسیار با کیفیت در زمینه ی تولید انواع همزن و مخلوط کن، برند دلمونتی می باشد. یکی از با کیفیت ترین همزن های برقی دلمونتی، همزن کاسه دار دلمونتی مدل دی ال210می باشد. این مدل همزن برقی از کارایی های حرفه ای و عملکرد فوق العاده ای  و همچنین سرعت بسیار بالایی را برای انجام دادن کارهای آشپزی و تهیه مواد غذایی به نسبت سایر برندها دارد. همزن برقی دلمونتی مدل DL210 دلمونتی دارای عملکرد 5 سطح سرعتی می باشد که شما با این ویژگی می توانید انواع مواد را با یکدیگر مخلوط نمایید.

از همزن برقی دلمونتی در چه کارهایی می توان استفاده کرد؟

از عمده ترین کاربردهای همزن برقی دلمونتی می توان به قابلیت مخلوط انواع مواد غذایی و تهیه خمیر های کیک و نان اشاره نمود و صرفا از این مدل همزن برقی می توان برای مصارف خانگی بهره برد.

بررسی ویژگی های ظاهری همزن برقی کاسه دار دلمونتی:

یکی از ویژگی های مهم همزن برقی دلمونتی مدل DL210 دلمونتی قابلیت  All friendly design است که با این وجود از آن به راحتی در محیط آشپزخانه بدون نیاز به کاسه های مختلف استفاده کرد. این مدل همزن برقی با بدنه ای تمام استیل و پایه ای ضد لغزش کارایی های فوق العاده را فراهم می کند و باعث می شود تا بتوانید از آن استفاده ی بهتری نمایید.  

دسته اصلی این همزن با داشتن دستگیره ضد لغزش و متناسب، ظرافت خاصی را به خود اختصاص داده و در عین حال از استحکام بسیار زیادی برخوردار می باشد. علاوه بر این مجهز به محورهای فلزی ضد لغزش با روکش ضد سایش می باشد که هر بار پس از استفاده می توانید آنها را به راحتی شستشو داده و به صورت مکرر مورد استفاده قرار دهید. بی صدا بودن این محصول به لطف پایه ضد لغزش آن است که هر اندازه به صورت تراز بر روی سطح مورد نظر گذاشته شود میزان سر و صدای ایجاد شده نیز کاهش خواهد یافت. رنگ استیل و مشکی ترکیبی زیبا و همه پسند را برای این محصول به ارمغان آورده است طوری که به راحتی می توان آن را جایگزین مدل های سنتی کرد و در کنار سایر لوازم آشپزخانه با دکوراسیون زیبایی که دارد هماهنگ کرد.

 

عملکرد منحصر به فرد همزن دلمونتی DL210 Unique performanceیکی از معیار هایی که قبل از خریداری یک محصول به آن توجه نمود. دستگاه همزن کاسه دار دلمونتی DL210 یک وسیله کمک آشپزی حرفه ای به شمار می آید که داشتن آن برای تمامی آشپزخانه ها ضروری می باشد و باعث  می شود روند آشپزی شما را چندین برابر افزایش دهد و نتیجه ای مطلوب را توسط آن تجربه کنید. از کاربردهای ویژه این محصول می توان به مخلوط کردن سس/ دسرها و انواع چاشنی های خوشمزه اشاره کرد و همچنین انواع مواد غذایی را نیز به راحتی هم زده و مخلوط می نماید و با داشتن آن می توانید به راحتی غذای کودک خود را در منزل و با سلامت بیشتری تهیه کنید چراکه محورهای فلزی آن مجهز به روکش آنتی باکتریایی ویژه ای جهت افزایش سلامت و کیفیت مواد غذایی مخلوط شده می باشد.

بررسی همزن میگل مدل GMB251

برند میگل یکی از برندهای محبوب تولید کننده ی لوازم خانگی است که به دلیل شرایط بازار لوازم خانگی ایران و کیفیت بالایی که دارد توانسته به محبوبیت بالایی دست پیدا نماید. یکی از محصولات پرفروش میگل، همزن های برقی میگل می باشند. در بین همزن های میگل، همزن میگل مدل 251 همزنی بسیار کاربردی با طراحی خاص است. موتور این مدل  همزن میگل ، توان بسیار بالایی دارد که می‌تواند انواع مواد را با سرعت بالایی مخلوط نماید. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی این مدل از همزن برقی میگل بپردازیم.

بررسی مشخصات همزن برقی میگل مدل GMB251:

همزن کاسه دار برند میگل مدل GMB251 با طراحی ظاهری ساده و شیکی که دارد، یکی از محصولات پرفروش بازار به حساب می آید. توان قدرتی این محصول 300 وات می باشد و یکی از مناسب ترین گزینه ها برای مصارف خانگی و نیمه صنعتی به حساب می آید.

لازم به ذکر است که این محصول با قدرت بالایی که دارد، می‌تواند مواد مختلفی را با هم میکس و یا مخلوط کند و همچنین مدت زمان و میزان سختی کار را در زمینه آشپزی و شیرینی پزی کاهش می دهد. علاوه براین ها همزن Migel GMB 251 به دلیل بهره مندی از کاسه، در رده همزن های پایه دار قرار گرفته.

بررسی مشخصات فنی همزن برقی میگل:

همزن میگل مدل GMB251 به دو حالت دستی و متصل به پایه طراحی و تولید شده است و در حالت متصل به پایه می‌تواند روی پایه‌ ی عرضه‌شده متصل شود تا به‌صورت ثابت و بدون نیاز به نگه‌ داشته‌ شدن توسط کاربر کار کند و عملیات هم‌زدن را انجام دهد.

لازم به ذکر است کاسه‌ی استیل با قابلیت چرخش دستی و گنجایش 2.5 لیتر همراه دستگاه است که می‌توانید حتی مواد داغ را نیز داخل آن ریخته و هم بزنید تا مخلوط شود. بدنه‌ی دستگاه پلاستیک مقاوم است که به‌ راحتی تمیز می‌شود و البته وزن کمی هم دارد.

همچنین همزن میگل مدل GMB251 علاوه بر سری همزن، دارای سری خمیر زن از جنس کروم نیز می باشد که برای ورز دادن خمیر بسیار کاربردی است.بر روی بدنه همزن میگل مدل GMB251 دکمه ای تعبیه شده که با کمک آن می توان برحسب نیاز، سرعت دستگاه را در 5 حالت تنظیم نمود.

بررسی تلویزیون جی پلاس مدل GTV-75KE921S

 محصولات جی پلاس به واسطه ی کیفیت بالایی که دارند توانسته اند سهم عمده ای از فروش در بازار لوازم خانگی ایران را کسب کنند. تلویزیون های جی پلاس یکی از موارد بسیار پرفروش و متنوع در بین محصولات جی پلاس می باشد. یکی از تلویزیون های محبوب جی پلاس، تلویزیون جی پلاس مدل 75KE921S  می باشد. این مدل از تلویزیون جی پلاس سری Q-LED ، با کیفیت تصویر Ultra HD (UHD) است که به 4K نیز شهرت دارد ، کیفتی که 4 برابر کیفیت Full HD است و به زبان ساده تر تعداد پیکسل های کار شده در کل صفحه تصویر بیشتر و تراکم پیکسلی بالاتری پیدا کرده است و با زیاد شدن این تعداد پیکسل کیفیت وضوح تصویر بالاتری پیدا می کند.

تلویزیون جی پلاس 75KE921S  با طراحی فوق العاده جذاب و بدون فریم جلوه و ظاهر بسیار فوق العاده ای کسب کرده است.  از مهم ترین خصوصیات این تلویزیون می توان به مواردی همچون: سیستم عامل ، اتصال به شبکه بی سیم (WIFI) و قابلیت HDR  اشاره نمود.

سیستم عامل تلویزیون جی پلاس:

سیستم عامل این مدل از تلویزیون جی پلاس، اندورید نسخه 9.0 است. از مهم ترین ویژگی های این محصول می توان به داشتن سیستم عامل اشاره کرد که کاربر با استفاده کنترل مخصوصی که همانند موس کامپیوتر عمل میکند می تواند از برنامه های مختلف و بازی های گوناگون را بر روی تلویزیون اجرا نماید.

سایر ویژگی های تلویزیون جی پلاس:

·         با قابلیت HDR تلویزیون جی پلاس این امکان فراهم است تا نرخ کنتراست تصویر بالاتر و نمایش تصاویر واقعی تر و طبیعی تر شود. در راهنمای خرید تلویزیون به این موضوع می پردازم که داشتن قابلیت HDR چه مزایایی دارد.

·         یکی دیگر از ویژگی های فوق العاده این تلویزیون جی پلاس، قابلیت مشاهده ی صفحه تلویزیون بر روی گوشی و بلعکس است که توسط اپلیکیشن E-Share این قابلیت فراهم است که در مدل قبلی توسط اپلیکیشن iSmart فراهم بود. همچنین این برنامه این امکان را فراهم می سازد تا گوشی تلفن همراه همانند یک کنترل لمسی برای تلویزیون باشد.

·         به لطف گیرنده دیجیتال قوی ای که اصطلاحا DVB-T2 نام دارد که در تلویزیون 75 اینچ بکار رفته است ، دیگر هیچ نگرانی ای از بابت دریافت شبکه های داخلی دیجیتال و صرفه کردن هزینه های اضافی وجود ندارد و با یک آنتن ساده میتوان از این شبکه ها با کیفیت بالا استفاده کرد.

·         درگاه های ارتباطی تلویزیون 75 اینچ  جی پلاس مدل 75KE921S دارای 2 درگاه USB و 3 درگاه HDMI در نظر گرفته شده است . همچنین یک درگاه LAN نیز بکار رفته برای کسانی که شاید از مودم بی سیم استفاده نمی کنند که با استفاده از این کابل میتوانند به تلویزیون را به اینترنت متصل کنند. داشتن بلوتوث نیز در این تلویزیون از دیگر ویژگی های آن است که فقط برای اتصال تجهیزات صوتی همانند سینما خانگی و ساند بار بدون سیم تعبیه و استفاده می شود.

نکات مهم برای انتخاب و خرید تلویزیون ایکس ویژن

 

برند ایکس ویژن یکی از برندهای معروف ایرانی در بازار لوازم خانگی ایران است. از پرفروش ترین محصولات ایکس ویژن می توان به  تلویزیون‌های ایکس ویژن اشاره کرد. برای خرید تلویزیون های ایکس ویژن باید به نکات زیادی توجه نمود. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی این نکات بپردازیم.

در خرید تلویزیون ایکس ویژن چه نکاتی مهم هستند؟

1.      بررسی نوع تلویزیون‌ها: در مجموع تلویزیون‌های ایکس ویژن در ۴ نوع LCD، LED، OLED و QOLED تولید و در بازار ارائه می‌شوند. در حال حاضر این تنوع در انواع تلویزیون‌های تولیدشده توسط برندهای ایرانی، یک موضوع فوق العاده به حساب می آید.

2.      تعداد پورت‌ ها و خروجی‌های اساسی: هرکدام از مدل‌های تلویزیون‌های ایکس ویژن مجهز به تعدادی پورت‌ و خروجی‌ هستند. در کل تمامی تلویزیون‌های ایکس ویژن دارای پورت‌های مهم و کاربردی HDMI و USB هستند.

3.      تلویزیون‌های هوشمند ایکس ویژن: همانطور که می دانید در حال حاضر تلویزیون‌های LCD دیگر در بازار لوازم خانگی طرفداری ندارند و حتی تلویزیون‌های با کیفیت نمایش HD هم به ندرت خریداری می شوند. در حال حاضر تلویزیون های هوشمند توانسته اند بازار لوازم تسخیر کنند.

4.      آپشن‌ها و فناوری‌های استفاده شده در تلویزیون: تلویزیون های هوشمند ایکس ویژن جزء تلویزیون های هوشمندی می باشند که از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می‌کنند. علاوه بر این آپشن خاص، تلویزیون‌های ایکس ویژن، قابلیت اتصال به Wi-Fi و اینترنت را دارند و از فناوری ماشین زمان (Time Shift) هم پشتیبانی خواهند کرد.

5.      کیفیت نمایش تلویزیون: تلویزیون‌های هوشمند ایکس ویژن که گل سرسبد این برند در بازار محصولات خانگی هستند، از کیفیت نمایش ۴K و Ultra HD برخوردار می باشند. علاوه بر این ها، تلویزیون‌های با کیفیت HD ایکس ویژن هم از فناوری نمایش تصویر HDR بهره ‌مند شده‌اند. ناگفته نماند که فناوری HDR نمی‌تواند نیازهای کاربران سخت ‌گیر و حرفه‌ای را برآورده کند و نمی‌توان با تکیه بر قابلیت‌های آن، ایرادات و باگ‌های تصویر را به طور کلی برطرف کرد.

6.      اندازه و ابعاد تلویزیون: تلویزیون‌های ایکس ویژن در طیف متوعی از ابعاد و اندازه‌های مختلف در اختیار کاربران قرار گرفته است. محصولات این برند را می‌توان در سایزهای ۳۲ تا ۶۵ اینچ در بازار تهیه و خریداری کرد.

7.      سیستم‌ های پخش صدا: همان‌طور که در ابتدای این مطلب اشاره کرده بودیم، تلویزیون‌های هوشمند ایکس ویژن از فناوری‌های پخش صدای قدرتمندی برخوردار شده‌اند؛ یکی از فناوری‌های خارق‌العاده، سیستم پخش صدای دالبی است. این نوع از سیستم پخش صدا، بهترین و مدرن‌ترین سیستم موجود در محصولات پیشرفته است و می‌توان با استفاده از آن، یاکیفیت‌ترین و واضح‌ترین صداها را شنید. کاربران می‌توانند تا با بهره‌مندی از این قابلیت ویژه، تجربه حرفه‌ای و خوبی را از تلویزیون‌های ایکس ویژن به یادگار ببرند.

کلام آخر:

مقاله‌ای که مطالعه کردید، راهنمای خرید تلویزیون ایکس ویژن و حاوی نکاتی مهم برای خرید محصولات این برند در بازار ایران بود. با استفاده از نکاتی که در این مقاله نگاشته شده است، می‌توان تمامی ویژگی‌های مهم تلویزیون‌های ایکس ویژن را مورد بررسی قرار دادیم.

 

بررسی تلویزیون 65 اینچ ایکس ویژن مدل 65XTU845

تلویزیون های ایکس ویژن یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین تلویزیون های تولید داخل می باشد. یکی از محصولات با کیفیت ایکس ویژن تلویزیون‌ هوشمند 65 اینچ مدل 65XTU845 سری 8 ایکس ویژن است. این تلویزیون مجهز به پنل LED با کیفیت بالا می باشد که به واسطه ی این قابلیت شما می توانید تصاویر را با وضوح بالایی در این تلویزیون تماشا نمایید. علاوه بر این ابعاد بزرگ صفحه نمایشگر این تلویزیون با توجه به وجود تکنولوژی‌های جدید در آن، این مدل از تلویزیون‌های ایکس ویژن را برای افرادی که تکنولوژی‌های روز جهان را در قابی بزرگ ترجیح می‌دهند، گزینه ای فوق العاده به حساب می آید. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی خصوصیات این مدل از تلویزیون ایکس ویژن بپردازیم.

·         وضوح تصویر ULTRA HD 4K تلویزیون ایکس ویژن

وضوح تصویر ULTRA HD 4K، لذتی فراموش‌نشدنی از تماشای رنگ‌ها و جزئیات را به چشمان شما هدیه می‌دهد. 4K با بیش از 8.3 میلیون پیکسل، با کیفیت‌ترین تصاویر و فیلم‌های روز جهان را پشتیبانی می‌کند. رزولوشن بسیار بالا ویژگی مهم این قابلیت است که باعث ایجاد تفاوت زیادی بین تصاویر با وضوح 4K و سایر تصاویر می‌شود. کیفیت تصویر ULTRA HD 4K شما را از فاصله گرفتن زیاد با تلویزیون بی‌نیاز می‌کند. به این صورت که از فواصل نزدیک نیز کیفیت تصویر حفظ شده و تجربه‌ای راحت از تماشای تلویزیون از هر فاصله‌ای برای شما فراهم می‌شود.

·         بهره مندی تلویزیون ایکس ویژن از تکنولوژی MEMC

قابلیت MEMC از جدیدترین تکنولوژی‌های استفاده شده در تلویزیون‌های هوشمند مدل 65XTU845 سری 8 ایکس ویژن است که باعث می‌شود تصاویرِ سریع، روان‌تر و بدون انقطاع و لگ (Lag) نمایش داده شوند. حذف لرزش‌ها و سایه‌ها، نمایش تصاویر به‌صورت روان و سازگار کردن ویدیو‌های با فریم پایین با پنل‌های 60 هرتز و بالاتر، از ویژگی‌های مهم این قابلیت محسوب می‌شود. MEMC برای دیدن فیلم‌‌ها و مسابقات ورزشی و همچنین بازی‌های کامپیوتری مناسب است و نسل جدیدی از کیفیت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

·         بهره مندی از سیستم عامل اندروید 10

سیستم عامل اندروید ورژن 10 به همراه قابلیت‌ها و امکاناتی که با خود به همراه می‌آورد، قابی فراتر از یک نمایشگر معمولی را با این سری از تلویزیون‌های هوشمند در اختیار شما قرار می‌دهد. با وجود هوشمندی در تلویزیون 65XTU845 سری 8 ایکس ویژن علاوه بر لذت بردن از کیفیت صدا و تصویر، به راحتی به دنیایی از امکانات و سرگرمی‌ها متصل می‌شوید. خرید آنلاین، پرداخت قبوض و استفاده از اپلیکیشن‌های مورد نظر خود به وسیله این مدل از تلویزیون‌های ایکس ویژن، به دلیل وجود سیستم عامل اندروید امکان‌پذیر است. پس با اندروید ورژن 10، دست خود را در دست تکنولوژی بگذارید.

·         کیفیت و قدرت صدا ی بالا با Pure Sound

سیستم صوتی معتبر Pure Sound درتلویزیون مدل 65XTU845 سری 8 ایکس ویژن ، باعث ایجاد صدایی رسا و با کیفیت می‌شود تا لذت شنیدن صدا را به همراه تماشای تصاویری واضح تجربه کنید. Pure Sound کیفیت صوتی این تلویزیون‌ها را در کنار تمامی قابلیت‌های تصویری آن تضمین می‌کند تا کاربران تجربه‌ لذتبخش و بی‌نظیری از این محصول جدید ایکس ویژن داشته باشند. با سیستم صوتی معتبر Pure Sound موسیقی و آوای مورد علاقه خود را در خانه و محیط مورد نظرتان با بالاترین میزان رسایی، قدرت و کیفیت بشنوید.

·         راه‌های ارتباطی متنوع

درگاه‌ها و پورت‌ها در تلویزیون‌های مدل 65XTU845 ایکس ویژن با تنوع زیادی در دسترس قرار دارد. HDMI، USB2، USB3 و … راه‌های ارتباطی این تلویزیون با سایر دستگاه‌ها از طریق کابل محسوب می‌شود. اما ارتباطات در پرچمدار تلویزیون‌های ایکس ویژن تنها از طریق سیم نیست. با اتصال بی‌سیم از طریق wifi screen mirror ، تلویزیون هوشمند شما آینه‌ای بزرگ از گوشی شما خواهد بود و هرآنچه از صفحه موبایل خود بخواهید با وضوح و کیفیتی بالاتر در اختیار شما قرار می‌گیرد.

بررسی تلویزیون ال ای دی تی سی ال مدل 43s4900

 برند تی سی ال یکی از برندهای تولید کننده ی لوازم خانگی در کشور چین است که در زمینه ی تولید تلویزیون های با کیفیت توانسته بسیار خوش بدرخشد. تلویزیون 43 اینچ تی سی ال مدل 43s4900 ا تلویزیون اسمارت مجهز به فناوری اندروید می باشد. از مهم ترین خصوصیات و ویژگی های این مدل از تلویزیون تی سی ال می توان به مواردی همچون: اتصال به اینترنت از طریق سیم LAN و وای فای یا Wifa Sreen Mirror و Time shift اشاره نمود. در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی بیشتر این تلویزیون تی سی ال بپردازیم.

تلویزیون 43 اینچ تی سی ال مدل 43s4900 چه خصوصیات و ویژگی هایی دارد؟

 

·         قابلیت Wifa Sreen Mirror

این قابلیت به معنای اشتراک گذاری تصاویر و صفحه نمایش در تلویزیون تی سی ال است. گاهی اوقات صفحات کوچک تلفن های همراه اجازه نمی دهند تا تصاویر را با وضوح کامل دید به همین جهت از طریق این فناوری می توان تصویر را به تلویزیون تی سی ال انتقال داد.

·         USB و HDMIدر تلویزیون تی سی ال

اتصالات در تلویزیون های نسل جدید تی سی ال تغییرات زیادی داشته و در این مدل تلویزیون دیگر از 3 فیش رابط استفاده نمی شود بلکه شما می توانید با یک سیم صدا و تصویر را از وسایل جانبی خود مانند سینما خانواده و یا دی وی دی به تلویزیون تی سی ال منتقل نمایید. لازم به ذکر است که تعداد  HDMI در تلویزیون تی سی ال 43اینچ 3 عدد است. با این 3 HDMI می توان 3 دستگاه را متصل کرد. تعداد USB در این مدل 2 پورت است که هر دو پورت، USB2 می باشد.

·         سیستم TIME SHIFT

برنامه TIME SHIFT برنامه ای است که به کمک آن می توان در تلویزیون های تی سی ال برنامه هایی که در تلویزیون پخش می شود را با زمان بندی مشخصی ضبط کرده و در حافظه داخلی 4 گیگابایتی که دارد ذخیره کرد.

 

صفحه قبل 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 صفحه بعد