x تبلیغات
شهر لوازم خانگی

بررسی اسپرسو ساز دلمونتی

 

اگر سری به بازار لوازم خانگی ایران زده باشید، قطعا برند دلمونتی یکی از برندهایی است که نام آن را بارها شنیده اید. شرکت معتبر دلمونتی یک کمپانی ایتالیایی بسیار محبوب در زمینه ی تولید لوازم خانگی است.  تمامی محصولات دلمونتی از کاربردی ترین محصولات و لوازم های خانگی به حساب می آیند که توانسته اند کمک بسیار بزرگی در آشپزی برای خانم های خانه دار به حساب بیایند. این کمپانی در سال های اخیر روابط تجاری خود را با کشور ایران آغاز نموده است. در سال 1385 نخستین بار محصولات این کمپانی وارد کشور ما شد و آرام آرام محبوبیت خود را در بین عموم مردم کسب کرد. این شرکت سابقه بسیار ارزشمندی در عرصه تولید لوازم خانگی دارد و هر ساله بر میزان تنوع و قابلیت های محصولاتش می افزاید.

بررسی محبوب ترین مدل اسپرسوساز دلمونتی:

اسپرسو ساز دلمونتی مدل DL640 یکی از محبوب ترین و کاربردی ترین اسپرسوسازهای دلمونتی است. این مدل از اسپرسوساز دلمونتی دستگاهی بسیار ایده آل با کارایی مناسب است و با ظرفیت 1.2 لیتر و پمپ قوی با فشار 15 باری که دارد، امکان تهیه قهوه خوش عطری را با حفظ طعم و اسانس قهوه را فراهم می کند. بر روی این اسپرسو یاز پنلی برای انجام تنظیمات قرار گرفته است که می توان به کمک آن از دستگاه استفاده های کاربردی تری کرد.  

این  مدل از اسپرسوساز دلمونتی علاوه بر آماده سازی اسپرسو، قابلیت تهیه کاپوچینو را نیز دارد و با ترکیب هوا، بخار آب و شیر، کفی تولید می گردد که مستقیما درون فنجان ریخته می شود. سینی طراحی شده برای اسپرسو ساز Delmonti DL 640، به صورت چکه گیر می باشد که از چکه کردن قهوه بر روی سطح جلوگیری می کند. ناگفته نماند این سینی قابلیت جدا شدن دارد و در صورت پر شدن می توان آن را به راحتی تخلیه کرد. همچنین دلمونتی برای افزایش ایمنی، اسپرسو ساز را به سیستم خاموشی خودکار نیز مجهز کرده تا در صورت لزوم، عملکرد دستگاه متوقف گردد. شرکت دلمونتی یکی از کمپانی های مطرح ایتالیایی است که در زمینه لوازم خانگی فعالیت دارد و از سال 1385 این شرکت، همکاری خود را با ایران آغاز نمود و اکنون به دلیل تولید و عرضه محصولات متنوع، با کیفیت و قیمت مناسب، به عنوان یکی از برندهای پرطرفدار در ایران محسوب می گردد.

از برند میگل چه می دانید؟

 

کمپانی میگل یکی از کمپانی های داخلی فعال تولید کننده ی لوازم خانگی که با بیش از ۳۰ سال تجربه به تولید و عرضه محصولات خانگی باکیفیت می‌پردازد.اگر تا به حال نام برند میگل به گوش‌هایتان نخورده است و نمی دانید کدام لوازم خانگی ایرانی را بخرید به شما پیشنهاد می کنیم تا آخر این مطلب با ما همراه باشید.

محصولات میگل ساخت کجاست؟

شاید در وهله ی اول برای شما این سوال پیش بیاید که محصولات میگل ساخت کدام کشور است؟ در جواب به این سوال باید گفت برند میگل ازجمله برندهای تولیدکننده لوازم برقی آشپزخانه در ایران است که در حدود ۳۰ سال قدمت دارد. میگل در حال حاضر در یک شرکت بازرگانی به نام سنجه کیش فعالیت می کند این برند کالاها و محصولات را با توجه به دنیای مدرن امروزی و مطابق با فرهنگ و سلیقه‌ایرانی و از همه مهم‌تر بر اساس استاندارد کیفیت اروپا به مشتریان خود ارائه می‌دهد. ظاهر جذاب و زیبا در کنار سبک مدرن باعث شدن افراد زیادی محصولات این برند معتبر را خریداری کنند.

برند میگل چه محصولاتی عرضه می‌کند؟

این برند برای اینکه بتواند راحت‌تر جای خود را در خانه‌های ایرانیان باز کند و اطمینان آن‌ها را جلب نماید از لوازم‌خانگی کوچک آشپزخانه تولیدات خود را آغاز کرده است. محصولاتی که تاکنون این برند روانه بازار نموده است انواع اتوها، غذا سازه‌ای متنوع، محصولات نظافتی، انواع دستگاه اسپرسوساز و قهوه ساز، محصولات حرارتی و برودتی، مخلوط‌کن، آب مرکبات گیری، خردکن، ترازو آشپزخانه و ترازوی شخصی، زودپز، سرخ‌کن، سماور برقی،  آون توستر، چای‌ساز، گوشت‌کوب برقی و… است. این سری از محصولات دارای رنگ‌های سفید و استیل ضدزنگ است که با هر آشپزخانه مدرن امروزی و هر دکوراسیونی متناسب است و زیبایی آشپزخانه را دوچندان می‌کند.

گارانتی و خدمات پس از فروش برند میگل

برند ایرانی میگل شاید خارجی نباشد اما از لحاظ کیفیت قابل تضمین و رقابت است. به همین دلیل این شرکت در راستای خدمات ارزنده خود ضمانت‌نامه و گارانتی ۲ ساله به مشتریان خود ارائه می‌دهد تا از کیفیت محصول اطمینان کسب کنند. علاوه بر این به مدت ۱۰ سال خدمات پس از فروش ارائه می‌دهد تا چنانچه برای لوازم‌خانگی خریداری‌شده مشکلی پیش آمد بتوانید از خدمات پس از فروش شرکت استفاده نمایید. همچنین این برند علاوه بر کیفیت در ساخت و طراحی سری محصولاتی که به آن تأکید دارد،  قیمتی مقرون‌به‌صرفه اختصاص داده که قابل رقابت با کالاها و برندهای خارجی است.

 

کیفیت محصولات پارس خزر چگونه است؟

 کمپانی نام آشنای پارس خزر یکی از کمپانی های بزرگ داخلی فعال در زمینه ی تولید انواع لوازم خانگی کاربردی می باشد. گروه از مهم ترین محصولات پارس خزر می توان به مواردی همچون: ماشین لباسشویی ۷ و ۸ کیلویی، پنکه های رومیزی ایستاده، دیواری و سقفی، هواکش، شومینه برقی، فن هیتر، بخاری برقی، پلوپز، بخارپز، سرخ کن، آون توستر، ساندویچ ساز، کباب پز (باربیکیو)، تخم مرغ پز، خوراک پز، چرخ گوشت، غذاساز، همزن، آسیاب، میوه و سبزی خشک کن، مکمل چرخ گوشت، بلندر، خرد کن، ترازوی آشپزخانه، آبمیوه گیری، آب مرکبات گیری، چای ساز، دم آور، کتری برقی، اسپرسوساز، جارو برقی، جارو عصایی، بخارشو، اتوبخار، سشوار و تصفیه هوا اشاره کرد.

محصولات پارس خزر چه ویژگی هایی دارند؟

کلیه محصولات پارس خزر به کمک برترین تکنولوژی های دنیا و رعایت مصرف انرژی پایین، تولید می شوند. اکثر قطعات محصولات پارس خزر تولید داخل است و طبق آمار از ۶-۷ هزار قطعه ای که در آن ها مصرف می شود ۲۰۰ قطعه را فقط از خارج از کشور وارد می شود.  

آیا محصولات پارس خزر به خارج از کشور صادر می شود؟

در رابطه با صادرات محصولات پارس خزر باید گفت که، اکثر مدل های پلوپز پارس خزر به کشورهای پیشرفته دنیا مانند آمریکا، کانادا، کشورهای اروپا و استرالیا صادر می شوند.

خدمات پس از فروش محصولات پارس خزر چگونه است؟

شرکت صنعتی پارس خزر با شبکه خدمات پس از فروش گسترده و با بیش از ۴۵۰ مرکز مجاز در کلیه شهرهای کشور، به مدت ۱۰ سال از کلیه محصولات خود پشتیبانی کرده و ۲۵ ماه خدمات پس از فروش رایگان و ۲ ماه خدمات تعویض محصول به مشتریان ارائه می کند. این شرکت با استقرار واحد صدای مشتری در کلیه ساعات شبانه روز، اطلاعات مورد نیاز مشتری را دراختیار آنها قرار داده و نظرات و پیشنهادات مشتریان را دریافت می‌کند.

 

بررسی کیفیت غذاساز دلمونتی مدل DL130

 برند دلمونتی یکی از برندهای شناخته شده و با کیفیت در زمینه تولید انواع لوازم خانگی است. یکی از محصولات بسیار پرفروش دلمونتی، غذاساز دلمونتی مدل DL130 است. غذاسازها از دستگاه های بسیار پرکابرد در آشپزخانه می باشند که به کمک آن می توان عمل آشپزی را در کمترین زمان انجام داد. بنابراین به خاطر اهمیت این دستگاه در ادامه این مطلب قصد داریم به معرفی مشخصات کلی، ویژگی‌های فنی و ظاهری و قیمت غذاساز دلمونتی مدل DL130 بپردازیم.

بررسی کیفیت غذاساز دلمونتی

غذاساز مدل DL130 دلمونتی یکی از محصولات دلمونتی است که ساخت کشور چین و  تحت لیسانس ایتالیا است. مهم‌ترین وظیفه این دستگاه این است که مواد غذایی را با توان و انرژی بالا خرد و مخلوط می‌کند. این غذاساز 33 کاره آمادگی تهیه انواع مواد غذایی، انواع آبمیوه، مرکبات و… با امکانات و عملکردهای مختلف را دارد.

بررسی امکانات غذاساز دلمونتی مدل DL130

غذاساز مدل DL130 دلمونتی 33 کاره دارای چند دستگاه جداگانه است که برای تهیه مواد غذایی مختلف به کار می‌رود. این غذاساز شامل کارکردهایی چون مخلوط کن، آبمیوه‌گیری، آب مرکبات‌گیری، آسیاب و… می‌ شود. این دستگاه می‌تواند تمام این عملکردها را با توان 1100 وات انجام دهد که نشان‌دهنده قدرت موتور بالای این غذاساز است.

غذاساز دلمونتی دارای تعداد تنظیمات 3 سرعته است که قدرت و توان سرعت بالای این دستگاه را نشان می‌دهد. هم‌چنین این دستگاه از عملکرد پالس برخوردار است. به این معنا که با فعال کردن این قابلیت می‌توانید مواد غذایی را با سرعت و قدرت بیشتر مخلوط  و خرد کنید همین‌طور می‌توانید اندازه مواد را بر اساس نیاز خود تنظیم کنید.

کنترل غذاساز DL130 به‌صورت چرخشی است و 3 لیتر کاسه غذاساز آن ظرفیت دارد، همین ‌طور ظرفیت کارکرد کاسه غذاساز 2.4 لیتر است. پارچ مخلوط کن این دستگاه 1.5 لیتر ظرفیت دارد که می‌توان از انواع میوه‌ها برای آبمیوه‌گیری استفاده کرد.

غذاساز مدل DL130 دهانه ورودی بزرگی دارد که به‌راحتی می‌توانید انواع مواد غذایی را وارد دستگاه نمایید. هم‌چنین از سیستم ایمنی و قفل ایمنی درپوش برخوردار است که از آسیب رسیدن به آن جلوگیری می‌کند. همین‌طور از قابلیت نشانگر روشن بودن دستگاه برخوردار است. اگر بعد از اتمام کار با دستگاه فراموش کردید که آن را خاموش نمایید این قابلیت شما را مطلع می‌کند که دستگاه هنوز روشن است تا در مصرف برق هم جلوگیری شود.

غذاساز DL130 دارای محفظه برای جمع كردن سیم برق است که می‌توانید به‌راحتی سیم برق آن را بعد از کار با دستگاه در محفظه‌اش قرار دهید. هم‌چنین در انتها می‌توانید برای تمیز کردن دستگاه قطعات آن را با خیال ‌راحت در ماشین ظرف‌شویی بگذارید.

بررسی ویژگی‌های ظاهری غذاساز دلمونتی

غذاساز دلمونتی مدل DL130 به رنگ سفید و مشکی با ظاهری منحصربه‌فرد باعث جذابیت هر آشپزخانه‌ای می‌شود. این دستگاه از جنس پلاستک است و تیغه‌ها و دیسک‌های استیل ضدزنگ هستند. هم‌چنین این غذاساز دارای پایه لاستیکی است که برای ثبات بیشتر دستگاه نصب شده است.

سخن پایانی

در این مقاله تلاش کردیم به‌طور کامل درباره امکانات، برنامه‌ها و قابلیت‌های مختلف غذاساز مدل DL130 برند دلمونتی توضیح دهیم. اما نکته مهم هنگام خریداری محصول بررسی قیمت است. همان‌طور که اشاره کردیم این دستگاه از امکانات ویژه و کیفیت خوبی برخوردار است. با توجه به عملکردها و برنامه‌هایی که این غذاساز ارائه می‌دهد می‌توان گفت از قیمت مناسبی برخوردار است.

شما می‌توانید با نگاهی کوتاه در بازار از قیمت‌های موجود دستگاه‌های غذاساز مطلع شوید. سپس مطمئن خواهید شد که غذاساز مدل DL130 برند دلمونتی قمیت مقرون‌به‌صرفه و مناسبی دارد. 

همه چیز درباره غذاساز پارس خزر

 

غذاسازها یکی از محصولات پرکاربرد در آشپزخانه ی مدرن امروزی است. برندهای زیادی در این چند سال توانسته اند انواع غذاساز را با ویژگی ها و امکانات مختلفی تولید کرده اند که در این بین برند پارس خزر یکی از با کیفیت ترین برندهای تولید کننده ی انواع غذا ساز است.  در صورتی که در زمان خرید دستگاه غذا ساز پارس خزر این سوال برای شما پیش آمد که کیفیت غذاساز پارس خزر چگونه است؟ به شما پیشنهاد می کنیم این مقاله را از دست ندهید. 

بررسی کاربردهای غذاساز پارس خزر:

همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم غذاساز پارس خزر یک وسیله‌ی چند کاره است که زمان آماده سازی غذاهای متفاوت به کمکتان آمده و کاری که گاهی ساعت‌ها زمان می‌برد را تنها در چند ثانیه به انجام می‌رساند. با این دستگاه می‌توانید مواد اولیه‌ را خرد، له، رنده و پوره کنید یا آنها را برش بزنید و همچنین مواد را مخلوط کرده و یا هم بزنید و خمیر کنید. عملاً این دستگاه چند منظوره در تهیه مقدمات آشپزی، سالاد، دسر و نوشیدنی بکار می‌آید.

بررسی خصوصیات غذاساز پارس خزر

·         قیمت پاینن غذا پارس خزر به نسبت سایر غذاساز های بازار

·         استفاده از قطعات با کیفیت و تداوم بالا در ساخت غذاساز پارس خزر

·         گارانتی و ضمانت نامه 24 ماهه معتبر از سوی شرکت پارس خزر

·         دارای مصرف انرژی مصرفی پایین برابر با گرید (A) 

·          طراحی شیک و زیبا در ساخت غذا ساز پارس خزر 

 کیفیت غذا ساز پارس خزر چگونه است؟

همه ی ما می دانیم محصولات پارس خزر از باکیفیت ترین و پر قدمت ترین لوازم خانگی های تولید داخل است. غذا ساز پارس خزر نیز به علت استفاده از قطعات با دوام و با کیفیت که تولید داخل کشور می باشد، از کیفیت و طول عمر بسیار بالایی برخوردار می باشد.  

قیمت غذاساز پارس خزر

اگر سری به بازار زده و نگاهی به قیمت غذاساز انداخته باشید، قطعاً می‌دانید که این وسیله‌ی پرکاربرد در بازار ایران قیمت پایینی ندارد و برای خرید آن باید بیش‌ از یک میلیون هزینه در نظر گرفت، با این حال در مقایسه با برندهای خارجی غذا ساز پارس خزر با قیمت اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه‌ای به فروش می‌رسد.

با توجه به نوسان قیمت ارز و کم و زیاد شدن برچسب‌های قیمتی روی انواع کالا نمی‌توان به طور دقیق قیمت محصولات پارس خزر را مشخص کرد، اما در حال حاضر قیمت غذا ساز پارس خزر در بازار ایران حدود 2 میلیون تومان است که این قیمت در مقایسه با رقبای خارجی حتی از نصف هم کمترست.

بررسی گارانتی و خدمات پس از فروش غذاساز پارس خزر

یکی از ویژگی های مهم و فوق العاده ای که برند پارس خزر به خریدارانش ارائه می دهد وجود گارانتی 24 ماهه و خدمات پس از فروش محصولات پارس خزر است. غذا ساز پارس خزر نیز مانند تمامی محصولات پارس خزر دارای گارانتی 24 ماهه تحت نظر خود شرکت پارس خزر می باشد و در صورت بروز هر گونه مشکلی می توانید با نمایندگی پارس خزر تماس حاصل فرماییدهمچنین به این نکته باید توجه کنید در هنگام خرید لوازم خانگی پارس خزر بر روی بسته بندی آن هولوگرام گارانتی وجود داشته باشد تا دستگاه شما شمال گارانتی پارس خزر بشود.

 

 

بررسی محبوب ترین محصولات پارس خزر

 همه ی ما با برند محبوب پارس خزر آشنا هستیم. این برند در طی سال ها فعالیت خود توانسته محصولات متنوع و با کیفیت را وارد بازار لوازم خانگی کند و به میزان فروش فوق العاده ای برسد. پارس خزر  در بسیاری از دسته های لوازم خانگی برقی آشپزخانه با برندهای خارجی قابل رقابت است. پارس خزر بیشترین سهم را در بین تمامی برندهای ایرانی و خارجی در ذهن مخاطبان دارد. محصولات پارس خزر عبارتند از:

انواع پنکه، بخاری کنوکتور، فن هیتر، پلوپز، پلوپز-گرم نگهدار، مولتی کوکر، بخارپز، سرخ کن، آون توستر، ساندویچ ساز، کباب پز (باربیکو)، تخم مرغ پز، چرخگوشت، غذاساز، آسیاب، همزن، بلندر، خردکن، دوکاره (آسیاب-مخلوط کن)، سه کاره (خرد کن-مخلوط کن-همزن)، سبزی خردکن، میوه و سبزی خشک کن، مکمل چرخگوشت، ترازوی آشپزخانه، آبمیوه گیری، آب مرکبات گیری، چای ساز، دم آور، کتری برقی، تصفیه آب، جارو برقی، جارو شارژی، جارو عصایی، بخارشو، اتوبخار، سشوار، ظروف نگهدارنده غذا (فود سیور)، تصفیه هوا، پلوپز صادراتی و کتری برقی صادراتی.

پرفروش ترین محصولات پارس خزر کدام است؟

1.      پلو پز پارس خزر

پلوپز پارس خزر یکی از محصولات بسیار کاربردی و پرفروش پارس خزر است که به کمک آن می توان انواع خوراک با پایه ی برنج را در کمترین زمان ممکن تهیه کرد. پلوپز های پارس خزر با بهره مندی از پوشش نچسب تفلون با کیفیت، مناسب پخت برنج با ته دیگ خوشرنگ و هماهنگ با ذائقه ایرانی است. از دیگر ویژگی های پلوپزهای پارس خزر می توان به 24 ماه گارانتی محصول،‌ پخت برنج با درجات مختلف رنگ ته دیگ مطابق سلیقه و ذایقه مشتریان ایرانی و زمان سنج پخت خودکار اشاره کرد.

2.      جاروبرقی پارس خزر

به جرات می توان گفت یکی از باکیفیت ترین و اقتصادی ترین جاروبرقی های بازار، جاروبرقی های پارس خزر می باشند. همه ی ما این موضوع را می دانیم که برای انتخاب یک جاروبرقی باکیفیت، مهم ترین ویژگی که باید به آن توجه کنیم قدرت موتور جاروبرقی و یا همان میزان مکندگی جارو و میزان مصرف انرژی آن است.

جاروبرقی های پارس خزر با میزان مکندگی بالا و میزان مصرف انرژی کم این نیاز را برای مشتریان برطرف کرده است. این جارو برقی ها گنجایش مخزن آن دارای ۶ لیتر می باشد و مجهز به میکروفیلتر مخصوص تصفیه گرد و غبار است. دارای برس مخصوص مبل و گوشه پاک کن، فناوری Quattri Power و فیلتر HEPA قابل شستشو است و نشانگر برای نمایش پر شدن کیسه ی آشغال دارد. از دیگر ویژگی های این جاروبرقی ها میتوان به دارا بودن ولوم جهت تنظیم میزان مکش دستگاه، سه نوع پاکت دائمی، یک بار مصرف و ضد آلرژی هپا، برس ضمیمه مبل و درزگیر اشاره کرد.

3.      پنکه پارس خزر

یکی دیگر از گزینه های بسیار پرفروش در بین محصولات پارس خزر، پنکه های پارس خزر می باشد. پنکه های این برند در انواع مدل های پنکه رومیزی، پنکه پایه بلند، پنکه دیواری، پنکه سقفی، پنکه رطوبت ساز و پنکه بی پره با ظاهری زیبا و کارآیی بالایی و توان بالای موتور وجود دارد. اکثر مدل های پنکه های پارس خزر دارای کلید تنظیم سرعت در سه حالت کند ، متوسط و تند ، کم مصرف با توان حداکثر 60 وات /220 ولت متناوب /50 هرتز ، دارای گارد محافظ ایمن ، دارای موتور مجهز به فیوز حرارتی وجود دارد. از دیگر امانات این پنکه ها قابلیت تنظیم آسان زاویه وزش باد به صورت جغجغه ای، قابلیت تنظیم گردش افقی، دارای محفظه محل قرار گیری سیم دوشاخه، مجهز به لامپ نشانگر سرعت، دارای نشان استاندارد ایمنی محصول می توان نام برد.

چرا باید مخلوط کن برند میگل بخریم؟

 فشار تحریم ها باعث شده تا برندهای داخلی زیادی اقدام به تولید محصولات با کیفیت کنند. یکی از برندهای داخلی در زمینه تولید لوازم خانگی با کیفیت که در این چند سال اخیر توانسته به محبوبیت بالایی دست پیدا کند، برند میگل است. برند میگل در این چند سال اخیر دست به تولید محصولات زیادی زده است.یکی از با کیفیت ترین محصولات میگل، مخلوط کن میگل است. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی مخلوط کن های میگل بپردازیم.

 

چرا باید مخلوط کن میگل بخریم ؟

·         کیفیت ساخت بالای مخلوط کن های میگل

·         قدرت بالای موتور دستگاه

·         تولید داخل و حمایت از تولید ملی

·         ضمانت نامه و گارانتی معتبر از سوی شرکت میگل

·         قیمت مناسب محصولات میگل

·         رضایت اکثر مشتریان از محصولات میگل

بررسی نظرات مصرف کنندگان در مورد مخلوط کن میگل

یکی از کار های که برای اطمنیان از کیفیت و خرید محصولی می توانید انجام دهید ، بررسی نظرات خریداران و مصرف کنندگان در مورد محصول مورد نظر می باشد . ما در این جا قصد داریم تا انواع مدل نظرات راجع به مخلوط کن میگل را بررسی کنیم . طبق نظراتی که ما مطالعه کردیم اکثر خریدارانی که از مخلوط کن های miguel استفاده کرده اند آن را به دیگر افراد نیز معرفی کرده و از خرید خود بسیار راضی بوده اند .

 

معرفی پرفروش ترین مخلوط کن های میگل:

1. مخلوط کن miguel مدل GBL 1200

این نوع مخلوط کن از برند میگل دارای امکاناتی چون تنظیمات سرعت تا ده درجه مختلف و عملکرد پالس نیز می باشد . جنس تیغه های دستگاه ازنوع فولاد و ضد زنگ و مقاوم ساخته شده و علاوه بر آن جنس بدنه دستگاه از نوع پلاستیک با کیفیت بوده که روکشی از جنس استیل نیز دارد . در رابطه با قدرت و توان مصرفی دستگاه می توان بیان کرد که دارای توانی به اندازه 1000 وات می باشد .و ظرفیت پارچ مخلوط کن به اندازه 1.8 لیتر بوده است . این مخلوط کن کیفیت بالایی دارد و به علاوه کیفیت بالا طراحی قابل قبول و کلاسیکی نیز دارد که که قرار دادن آن در دکور آشپزخانه می تواند جلوه زیبایی را ایجاد کند . با استفاده از این مخلوط کن می توانید با توجه به حجم و نوع مواد خوراکی که در دستگاه میریزید عملکرد های دستگاه را تنظیم کنید . جنس پارچ این محصول از نوع شیشه بوده است محدوده توان مصرفی آن بین 850 تا 1000 وات بوده است.

2. مخلوط کن miguel مدل gbl-800

این مدل مخلوط کن دارای بدنه ای از جنس استیل محکم و با کیفیت می باشد که سبب شده تا دوام بالایی هم داشته باشد . موتور مخلوط کن دارای توانی به اندازه 800 وات بوده است و پارچ ان از جنس شیشه با ظرافت به گنجایش 1.5 لیتر نیز دارد . تیغه های استیل این نوع مخلوط کن کیفیت بالایی دارد و امکان خرد کردن یخ را هم فراهم کرده اند . سرعت این مدل مخلوط کن را می توان در دو حالت نیز تنظیم کرد و مجهز به عملکرد پالس و میکروسوئیچ است.

چگونه بهترین چای ساز را بخریم؟

 یکی از لوازم برقی هایی که در خرید آن باید موارد زیادی را در نظر گرفت و فاکتورهای زیادی را در خرید آن در نظر گرفت، چای سازها می باشند. در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی فاکتورهای انتخاب بهترین چای ساز با بهترین قیمت چای ساز بپردازیم. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید چای ساز به این صفحه مراجعه کنید.

چای ساز بخریم یا کتری برقی؟

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چه تفاوتی بین چای ساز و کتری برقی وجود دارد و اصلا بهتر است به خرید چای ساز فکر کنیم یا به خرید کتری برقی؟ در جواب به این سوال باید گفت در حال حاضر چای سازها یکی از لوازم آشپزخانه بسیار کاربردی و محبوب به حساب می آیند . قطعا اکثر افرادی که حتی با وجود اینکه که چای دم کشیده در سماورهای گازی را ترجیح می دهند، بازهم خرید چای ساز را امری کاربردی می دانند. 

معرفی پرفروش ترین برند تولید کننده چای ساز:

  • پارس خزر
  • بوش
  • تفال
  • فلر
  • هاردستون
  • ساپر
  • برلیانت
  • فیلیپس
  • کنوود
  • همیلتون

در خرید بهترین چای ساز باید به چه فاکتورهایی توجه کنیم؟

به طور کلی در انتخاب و خرید بهترین چای ساز موارد زیادی دخیل هستند. از مهم ترین فاکتورهایی که در انتخاب و خرید بهترین چای ساز به آن باید توجه کرد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • یک چای ساز با کیفیت و خوب باید فیلتر ضد رسوب داشته باشد تا نتیجه ی نهایی خوب و خالصی را تحویل شما دهد .
  • ظرفیت چای ساز خریداری شده  باید به اندازه ی تعداد خانوار باشد و بتواند نیازهای افراد خانواده را برطرف کند.
  • داشتن المنت‌های حرارتی قوی سرعت به جوش آمدن آب را تعیین می‌کند. پس در نظر داشته باشید دستگاهی با قدرت را انتخاب و خریداری کنید.
  • در زمان خرید چای ساز به قابلیت شستشوی آن توجه داشته باشید زیرا شست و شوی چای ساز هم باید راحت باشد.

روش استفاده از مخلوط کن

 دنیای مدرن امروزی، باعث آسان تر شدن شرایط آشپزی شده است. در حال حاضر لوازم برقی آشپزخانه زیادی به آسان تر شدن آشپزی کمک کرده اند که یکی از کاربردی ترین این لوازم، مخلوط کن ها می باشند.در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی مهمترین نکات برای استفاده ی بهتر از مخلوط کن ها بپردازیم. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با کارکرد مخلوط کن ها به این صفحه مراجعه کنید.

چگونه از مخلوط کن ها استفاده کنیم؟
شما به کمک مخلوط کن‌ها می توانید انواع عملیات آماده سازی غذا همچون: پوره کردن، مخلوط کردن، آسیاب کردن، خرد و تکه تکه کردن مواد خوراکی را با سرعت و دقت بالایی انجام دهید. همچنین یک مخلوط کن از تعدادی قطعه مختلف تشکیل شده که هر کدام از این قطعات می‌توانند کارایی متفاوتی داشته باشند و شما باید کاربرد هرکدام از قطعات را به خوبی بدانید.

از مخلوط کن ها می توان در چه کارهایی استفاده کرد؟

⦁ تهیه انواع آب میوه و اسموتی: آب طالبی، آب هندوانه، شیر انبه، شیر موز، کیوی
⦁ تهیه انواع پوره: پوره کدو حلوایی، پوره موز، پوره گوجه فرنگی، پوره آناناس
⦁ تهیه انواع شیک و معجون: شیک کاراملی، شیک میوه و شیک قهوه
⦁ تهیه انواع سس و دیپینگ سس
⦁ آسیاب انواع ادویه و مواد خشک
⦁ خرد کردن یخ

بعد از هربار استفاده از مخلوط کن چه کارهایی باید کرد؟
⦁ پس از هربار استفاده از مخلوط کن بهتر است بدنه ی دستگاه را به آرامی تمیز کنید. حال در صورتی که بدنه ی دستگاه لک شد شما می توانید دستمال مرطوب را به مقداری کمی با یک شوینده ملایم مانند مایع ظرفشویی آغشته کرده و بدنه را تمیز کنید.
⦁ هنگامی که قصد داشتید مخلوط کن را در کابینت قرار دهید، ابتدا مطمئن شوید که تمامی قسمت‌ها به درستی بر روی هم قرار گرفته اند تا قطعات بر اثر هرگونه فشار و یا ضربه دچار اختلال نشود. همچنین برای نگهداری از این دستگاه بهتر است یک جای ثابت را در نظر بگیرید.
⦁ بهتر است ظروف قابل شستشوی مخلوط کن را با آب و کف بشویید. شما می توانید برای شستشوی ظروف، ظروف مخلوط کن مانند پارچ یا ظرف خرد کن و یا حتی ظرف آسیاب را از دستگاه جدا کرده و آن را با مایع ظرفشویی و آب ولرم به خوبی شستشو دهید.
⦁ توجه داشته باشید به هیچ وجه نباید مواد خوراکی داغ را داخل مخلوط کن بریزید.

معرفی نکات مهم برای انتخاب همزن برقی

  همزن یکی از محبوب ترین لوازم های آشپزخانه است که اکثر افراد از آن برای تهیه ی دسر و انواع کیک استفاده می کنند. بسیاری معتقدند همزن های برقی جز وسایل ضروری به حساب نمی آیند و افراد می توانند به جای استفاده از همزن ، از ابزارهایی مانند قاشق استفاده کنند.

اما باید به این موضوع اشاره کرد که همزن های برقی موجب افزایش سرعت افراد شده و نتیجه ی نهایی بهتری را به ارمغان می آورد. در ادامه با ما همراه باشید تا فاکتورهای مهم برای خرید همزن برقی را بررسی کنیم. علاوه بر این شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نکات مهم در خرید همزن برقی به این صفحه مراجعه کنید.

نکاتی که هنگام خرید همزن باید به آنها توجه کرد: ·        

توان همزن برقی توان مصرفی لوازم خانگی یکی از شاخصه های بسیار مهم در تمامی لوازم برقی است که نمایشگر میزان قدرت دستگاه و میزان مصرف انرژی دستگاه است. توان همزن های برقی نیز مانند تمامی دستگاه های الکتریکی با واحد وات شناسایی می شود. در رابطه با توان همزن باید گفت هر چقدر توان همزن های برقی بیشتر باشد ، سریع تر و آسان تر مواد غذایی را مخلوط خواهد کرد و طی مدت زمانی فشار کمتری به موتور دستگاه وارد خواهد شد. ·       

  تعداد سری ها (تیغه ها):  تیغه‌ها یکی از مهم ترین قسمت های همزن های برقی است که معمولا در این دستگاه ها دارای انواع مختلفی می باشند. برای مثال سری خمیر زن، سری تخم مرغ زن، سری ورز دهنده و ... از انواع تیغه های همزن های برقی می باشد.   

قابلیت تنظیم سرعت: همانطور که میدانید برای تهیه مواد مختلف به کمک همزن های برقی به سرعت‌های مختلفی نیاز داریم. مثلا برای تهیه خمیر باید سرعت دستگاه روی حالت حداکثر باشد و برای همزدن تخم مرغ باید موتور را روی کمترین سرعت قرار داد. به کمک قابلیت تنظیم سرعت همزن شما می توانید انواع زیادی از ترکیبات و خوراکی ها را تهیه کرده و بسته به نوع مواد سرعت چرخش را تنظیم کنید. ·        

محفظه نگهداری سیم در بعضی از همزن های برقی، قسمتی در پشت دستگاه تعبیه شده است که شما می ‌توانید سیم دستگاه را در آن قسمت جمع آوری کنید و دستگاه را در فضای دلخواهتان قرار دهید. ·        

جنس تیغه های همزن با توجه به اینکه تیغه ها در همزن های برقی به صورت کاملا مستقیم با مواد غذایی در تماس هستند بنابراین مقاوم بودن و  ضد زنگ بودن این تیغه‌ها از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. معمولا  جنس تیغه های همزن های برقی تاز پلاستیک، کروم یا استیل ضد زنگ می باشد که جنس فلزی آن از مقاومت بالاتری برخوردار می باشد. ·        

قابلیت شستشوی قطعات همزن برقی:  قابلیت شستشو یکی از فاکتورهایی است که در خرید همزن برقی باید به آن توجه زیادی نمود. در هنگام خرید توجه داشته باشید که همزن برقی را انتخاب کنید که قابلیت جداشدن  و شستشوی آسان تری داشته باشد . ·        

وزن همزن برقی:  مقدار وزن یکی از شاخصه های مهمی است که بیشتر در رابطه با همزن های بدون پایه باید به آن توجه کرد. زیرا در همزن های برقی پایه دار، همزن برقی داخل ظرف قرار میگیرد و وزن آن را پایه تحمل میکند. اما همزن‌های بدون پایه باید هنگام کار به وسیله دست نگه داری شوند بنابراین باید به وزن آن توجه نمود.    

 

جنس کاسه:  جنس کاسه یکی از فاکتورهای مهمی است که در همزن های کاسه دار باید به آن توجه شود. مربوط به همزن های کاسه دار است. جنس کاسه در این همزن ها معمولا از پلاستیک یا استیل است. کاسه پلاستیکی چون نرم اند دوام پایین تری دارند و به مرور ممکن است دچار خط و خش  شده و مقداری از پلاستیک داخلی آنها کنده شود. و از آنجایی که تهیه ی این ظرف ها مقداری دشوار خواهد بود، پس ما انواع استیل را پیشنهاد میکنیم که هم در برابر ضربه مقاوم اند و هم از دوام و عمر بالاتری برخوردارند.

صفحه قبل 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 صفحه بعد