یخچال فریزرها یکی از محصولات بسیار ضروری برای نگهداری طولانی مدت مواد غذایی و تازه نگه داشتن آن است. به طور کلی برندهای زیادی در حوزه لوازم خانگی و وسایل مختلف برقی  در ایران فعالیت می کنند دارند. در بازار رقابتی تولیدات خانگی و یخچال و فریزر، محصولات اسنوا یکی از قدرتمند ترین برند ها می باشد. این برند محبوب و معروف یخچال‌ و فریزرهایی در انواع مختلف یخچال ساید بای ساید، یخچال فریزر دوقلو، یخچال پایین فریزر اسنوا، بالا فریزر و … با امکانات ویژه و منحصر به فرد وارد بازار می‌کند. یخچال فریزر پایین 24 فوت اسنوا مدل SN4-0250SW یکی از محصولات پرطرفدار و فوق العاده ی اسنوا است. این مدل یخچال فریزر با امکانات متنوعی که دارد توانسته به این حجم از محبوبیت دست پیدا کند.

بررسی فنی یخچال فریزر پایین 24 فوت اسنوا:

این مدل از یخچال فریزر پایین 24 فوت اسنوا دارای نشان انرژی A+  می باشد که این به معنای راندمان کاری بالا و مصرف انرژی کم این دستگاه است. یخچال فریزر پایین 24 فوت اسنوا مناسب خانواده‌هایی است که به فضای زیادی برای نگهداری از مواد غذایی نیاز دارند. ابعاد بزرگ این محصول امکان قرار دادن ظروف و خوراکی‌های بزرگ وکوچک مختلف را ممکن ساخته است. بر روی درب یخچال یک آبسرد ‌کن قرار گرفته است که از باز و بسته کردن بیش از حد درب یخچال جلوگیری می‌کند و بدین ترتیب مصرف انرژی را نیز کاهش و عمر دستگاه را افزایش خواهد داد. از دیگر امکانات این یخچال فریزر تجهیز به سیستم سرمایش سریع، سیستم بدون برفک، پنل کنترل تنظیمات، حسگر هوشمند و .. اشاره داشت.

بررسی طراحی یخچال فریزر 24 فوت اسنوا:

در رابطه با طراحی و فضای داخلی یخچال فریزر مدل SN4-0250SW باید گفت که این محصول با طراحی شیک و ساده ای که دارد توانسته به راحتی با انواع دکوراسیون هماهنگ شود.  همانطور که می دانید،  فریزر در قسمت پایینی یخچال قرار گرفته است. بر خلاف یخچال فریزر بالا که برای استفاده از یخچال بارها و بارها باید خم شوید، در استفاده از این نوع محصول می‌توانید به راحتی مواد غذایی مورد نیاز خود را از قسمت بالایی که یخچال قرار گرفته است بردارید و دیگر نیازی به خم و راست شدن مکرر نیست.

یک صفحه نمایش دیجیتال در بالاترین قسمت یخچال قرار گرفته است که برای نشان دادن دمای داخلی دستگاه و تغییر تنظیمات مورد استفاده قرار می‌گیرد. بر روی درب یخچال یک آبسردکن قرار گرفته؛ هر زمان که می‌خواهید، آب خنک بنوشید. محصول در ارتفاع 2000، عرض 670 و عمق 686 میلی‌متر ساخته می‌شود. این ابعاد حجم کلی 367 لیتر مفید (یخچال 267 و فریزر 100 لیتر) را برای قرار دادن حجم مناسبی از مواد غذایی را در اختیار قرار می‌دهد.

بررسی فریزر 24 فوت اسنوا:

فریزر این مدل از یخچال فریزر پایین 524 فوت اسنوا دارای 4 کشو و یخچال دارای 4 طبقه، 4 پاکت درب و و 1 عدد کشو است. طبقات از جنس شیشه قابدار ساخته شده‌اند. در این دستگاه یک کشوی اختصاصی به منظور نگهداری بهتر سبزیجات و مواد غذایی در نظر گرفته شده است. سیستم سرمایش هوشمند سیستم سرمایش هوشمند با انتشار یکنواخت سرما در تمام محفظه یخچال و فریزر به دریافت سرمای یکنواخت آن‌ها کمک می‌کند؛ بنابران دیگر نیازی نیست مواد غذایی چون ژله را در طبقه بالایی یخچال قرار دهید. با استفاده از این سیستم مواد غذایی مختلف مدت زمان بیشتری سلامت و تازگی خود را حفظ می‌کنند