x تبلیغات
شهر لوازم خانگی

چه تفاوت های میان آسیاب ها وجود دارد؟

 برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با آسیاب برقی و قیمت آسیاب به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

یکی از لوازم کاربردی ترین لوازم آشپزخانه که به کمک تمامی خانم های ایرانی می آید، آسیاب ها می باشد. به کمک آسیاب می توان سخت ترین مواد غذایی را ریز کرد. در زمان های قدیم مردم برای خرد کردن مواد غذایی از آسیاب های دستی استفاده می کردند که کار با این آسیاب ها بسیار سخت و طاقت فرسا بود اما با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی، آسیاب های برقی جایگزین آسیاب های دستی  شده است. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی تفاوت های میان آسیاب های دستی و آسیاب های برقی بپردازیم.

بررسی کارکرد آسیاب های دستی:

همانطور که از نام این مدل از آسیاب مشخص است ، برای پودر کردن مواد غذایی در این دستگاه باید به کمک چرخش اهرم روی آسیاب، تیغه‌های آسیاب را به چرخش درآورد و مواد غذایی را و قهوه و سایر مواد غذایی آسیاب شوند. با توجه به درجه‌ ی سختی مواد باید نیروی بیشتری برای پودر کردن مواد غذایی صرف کرد.

همچنین آسیاب‌های دستی بسیار کوچکتر از آسیاب های برقی هستند و بسیاری از آنها به گونه ای ساخته ‌شده اند که کمترین آسیب را به بدن انسان وارد کنند و کنترل آن به راحتی انجام پذیرد . به دلیل عدم وجود تکنولوژی خاصی در ساخت این نوع آسیاب‌ها ، قیمت کمی دارند و می‌توان بهترین آنها را با کمتری قیمت نسبت به نمونه‌های برقی تهیه نمود .

بررسی کارکرد آسیاب های برقی:

یکی از علت های اصلی محبوبیت آسیاب برقی، سرعت و سهولت کار با این دستگاه است. برای کار با آسیاب های برقی تنها شما باید مخزن آسیاب برقی را پر کرده و دکمه ی آسیاب را فشار دهید. یکی از معایب آسیاب های برقی، قیمت بالای آنهاست . یکی از عواملی که مردم آسیاب برقی مناسبی خریداری نمی‌کنند قیمت آن است اما قبل از اینکه به سراغ یک آسیاب برقی ارزان قیمت بروید این نکته را در نظر داشته باشید که آسیاب‌های ارزان قیمت نمی‌توانند قهوه را به دقیقی و یک دستی نمونه‌های گرانقیمت تحویل دهند .

چرا باید آسیاب برقی بخریم؟

1.      اگر به دنبال سرعت و راحتی در تهیه ی قهوه هستید .

2.      اگر قیمت دستگاه برای شما اهمیت دارد.

3.      به کمک آسیاب برقی می توانید قهوه ی مناسب برای اسپرسو را تهیه کنید.

4.      فضای مناسب برای جای دادن یک آسیاب برقی به اندازه‌ی یک مخلوط کن دارید.

چرا باید آسیاب دستی بخریم؟

1.      توان یا علاقه به پرداخت هزینه بیش از حدود 100 هزار تومان ندارید .

2.      زمان و راحتی تهیه قهوه برای شما اهمیت چندانی ندارد.

3.      بیشتر از قهوه دمی و نوشیدنی‌هایی که با درجه آسیاب درشت‌تر تهیه می‌شوند استفاده می‌کنید.

4.      به آسیابی کوچک نیازمند هستید.

 

همه چیز درباره همزن های برقی

 برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با همزن و قیمت همزن به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

یکی از وسایل بسیار کاربردی برای تهیه ی انواع کیک و شیرینی، همزن های برقی می باشند. به طور کلی همزن های برقی در دو نوع دستی و پایه دار در بازار موجود می باشند که از هر کدام از آن ها می توان در تهیه ی انواع خمیر نان و کیک و شیرینی، بستنی، زدن تخم مرغ، مخلوط کردن آرد و کره و هم زدن خامه و ... بهره برد.

انواع همزن های برقی و کاربردهای آن:

1.      همزن دستی: 

همزن های دستی نوعی از همزن برقی می باشند که برای کار با آن همزن را باید به دست بگیرید. این مدل از همزن معمولاً دو تیغه برای هم زدن و یک موتور کوچک دارد. از همزن برقی های دستی معمولا برای کارهای سبک مانند هم زدن سفیده تخم مرغ یا خامه استفاده می شود. همچنین قیمت همزن دستی بسیار پایین تر از همزن های پایه دار است.

2.      همزن پایه دار

همزن پایه دار یکی از پر طرفدار ترین مدل های همزن است که از آن برای آشپزی های حرفه ای تر می توان بهره برد. هم زدن مواد غذایی در همزن های پایه دار بسیار آسان است و شما تنها باید مواد غذایی را در کاسه مخصوص همزن ریخته و دکمه استارت دستگاه را بزنید.

 

روش کار با همزن برقی:

بهتر است به این موضوع توجه داشته باشید که هرگز کارکرد  همزن برقی را با مخلوط کن اشتباه نگیرید. همزن برقی با سرعت خیلی پایین تر از مخلوط کن مواد غذایی مورد نیاز را با سرعت های متفاوت هم می زند و هیچ تیغه ای هم برای بریدن یا خرد کردن مواد غذایی ندارد.

در خرید همزن های برقی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

·         سرعت همزن

در انتخاب همزن های مختلف لازم است که به سرعت آن ها توجه ویژه ای داشته باشید. همزن هایی که پنج سرعت یا بیشتر دارند کمک می کنند کنترل بیشتری روی ماده غذایی که مخلوط می کنید داشته باشید و آن کار را بهتر و راحت تر انجام دهید.

·         سروصدای همزن در هنگام کار

توجه داشته باشید همزنی را انتخاب کنید که خیلی سروصدا نداشته باشد و البته ایده آل این است که دستگاهی را پیدا کنید که بی صدا کار کند. اما از آنجایی که انواع بی صدا عملا وجود ندارد پس بهتر است آن مدلی را که سر و صدای کمتری تولید می کند را مد نظر داشته باشید.

·         وزن همزن برقی دستی

اگر به دنبال همزن دستی هستید توجه داشته باشید که وزن آن از یک کیلو بیشتر نباشد و البته وزن آن متعادل پخش شده باشد و وقتی آن را در ماده غذایی فرومی برید یکنواخت کار کند. در انتخاب همزن های دستی ، ههرچه وزن آن متعادل تر و سبک تر باشد ، در هنگام کار با آن راحت تر خواهید بود.

روش های آسان عیب یابی یخچال فریزر دوقلو اسنوا

 برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با یخچال اسنوا و قیمت یخچال اسنوا به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

یکی از محصولات پرفروش برند محبوب اسنوا، یخچال های اسنوا می باشد. یکی از مزایای یخچال های اسنوا، قابلیت عیب یابی هوشمند آن است که به وسیله ی نمایشگر بر روی یخچال می توان آن را عیب یابی و هرچه سریع تر مشکل را برطرف کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی روش های آسان برای عیب یابی یخچال های اسنوا بپردازیم.

نکات مهم در رابطه با عیب یابی یخچال فریزر‌‌‌ دوقلو اسنوا:

·         از قرار دادن یخچال فریزر اسنوا در مجاورت با وسایل تولید کننده گرما بپرهیزید. زیرا این کار موجب کاهش طول عمر یخچال اسنوا می شود. 

·         در ابتدای کار یخچال اسنوا بهتر است چند ساعتی را در حالی که یخچال کاملا خالی است، یخچال را به برق بزنید و سپس مواد غذایی را در یخچال بچینید.

·         در زمان راه اندازی یخچال های اسنوا حتما از چرخش هوا در اطراف موتور یخچال اطمینان حاصل کنید. علی الخصوص در طراحی کابینت‌های منزل خود حتما چند سانتیمتر فضای خالی برای اطراف یخچال در نظر بگیرید.

·         برا‌‌ی پاکسازی یخچال آن را خالی کرده و اجازه دهید 24 ساعت یخچال خاموش بماند.

روش عیب یابی قسمت های مختلف یخچال فریزر دوقلو اسنوا :

ممکن است شناخت بخش‌های مختلف یخچال شما را در عیب یابی یخچال فریزر اسنوا بسیار یاری نماید.

·         کاپیلاری تیوب یا لوله مویین یا مویی: وظیفه اصلی را در چرخه سرمایش یخچال دارد که موجب افت فشارخنک کننده می‌شود که نتیجه آن به نقطه جوش رسیدن گاز فرئون است.

·         کمپرسور یخچال اسنوا: وظیفه کمپرسور گردش گاز فرئون داخل کانال‌های اوپراتور یخچال است. نتیجه این گردش گاز هم به خنک شدن یخچال و هم خنک شدن گاز درون کانال می‌انجامد.

·         کندانسور یا خنک کننده یا مبرد یخچال اسنوا: کمپرسور بعد از دقایقی که از کارکرد گرم می‌شود. وظیفه کندانسور خنک کردن گاز فرئون خارج شده از کمپرسور است. با این کار دمای کمپرسور نیز پایین می‌آید.

معرفی علل ایجاد ارور در یخچال فریزر دوقلو اسنوا:

·         ارور F1: خنک نشدن اواپراتور یخچال فریزر دوقلو اسنوا

·         ارور F2: خراب شدن سنسور فریزر اسنوا

·         ارور F3: خراب شدن سنسور یخچال اسنوا

·         ارور F4: خراب شدن سنسور اواپراتور فریزر اسنوا

·         ارور F5: خراب شدن سنسور اواپراتور یخچال اسنوا

·         ارور F6: خراب شدن سنسور محیطی یخچال اسنوا

·         ارور F7: خرابی فن فریزر اسنوا

·         ارور F8: خرابی فن یخچال اسنوا

·         ارور F9: خرابی هیتر فریزر

·         ارور FA: خرابی هیتر یخچال

·         ارور FB: آسیب دیدن IC یخچال

 

در خرید مخلوط کن باید به چه مواردی توجه کنیم؟

 برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع مخلوط کن و قیمت مخلوط کن به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

همه ی ما برای تهیه ی انواع آب میوه و نوشیدنی ها از مخلوط کن ها استفاده می کنیم و می دانیم مخلوط کن یکی از لوازم بسیار مهمی است که باید در هر آشپزخانه باشد. با توجه به بالا بودن قیمت مخلوط کن ها، خرید مخلوط کن یکی از مواردی است که باید در آن دقت بالایی به خرج داد. در ادامه با ما همراه باشید تا موارد مهم را در خرید مخلوط کن را برای شما بیان کنیم.

1.      توجه به قیمت مخلوط کن

یکی از مهم ترین مواردی که در خرید مخلوط کن باید به آن توجه کنیم، توجه به قیمت مخلوط کن است. شما باید حتما پیش از خرید مخلوط کن بودجه ای برای خودتان مشخص کنید و با توجه به آن گزینه ها را برروی میز بچینید.

2.      توجه به توان مخلوط کن

همانطور که می دانید در لوازم برقی، توان دستگاه بر حسب وات نشان داده می‌شود که این یکا نشان دهنده ی قدرت موتور است. توجه داشته باشید که هرچقدر توان موتور مخلوط کن خریداری شده بیشتر باشد، دستگاه شما قوی تر است و می تواند انواع مواد غذایی را در کمترین زمان و به راحتی مخلوط کند.

3.      اهمیت به حجم و ظرفیت مخلوط کن

این موضوع بسیار مهم است که قبل از خرید مخلوط کن باید به کاربرد دستگاه در منزل توجه کنید. مثلا در صورتی که در خانواده پرجمعیتی زندگی می کنید، باید دستگاهی با ظرفیت بالا خریداری کنید. در نهایت باید گفت که تنها در نظر گرفتن تعداد اعضای خانواده برای انتخاب ظرفیت پارچ کافی نیست و بهتر است دستگاهی با ظرفیت بالا برای سایر موارد تهیه کنید.

4.      توجه به جنس پارچ مخلوط کن

پارچ مخلوط کن یکی از اصلی ترین قطعات در مخلوط کن ها می باشد که معمولاً در دو جنس پلاستیک شفاف و شیشه‌ ای تولید می ‌شود. هر یک از این متریال دارای مزایا و معایبی برخوردار می باشد. در رابطه با پارچ‌ های پلاستیکی باید گفت که این نوع پارچ ها دارای وزن سبک ‌تری نسبت به نوع شیشه‌ ای می باشند و همچنین از مقاومت بالایی در برابر انواع ضربه و … برخوردار می باشند. یکی از معایب برجسته ی پارچ های پلاستیکی، تغییر رنگ آن ها بر اثر استفاده مکرر است.

پارچ‌های شیشه ‌ای یکی دیگر از گزینه هایی است که تغییر رنگ نمی ‌دهد و از مقاومت بالایی برخوردار می باشد.یکی از ایرادات عمده این پارچ ها، وزن سنگین آن‌‌‌‌‌‌‌‌ها است. البته در زمان خرید پارچ مخلوط کن باید دقت داشته باشید که شیشه از جنس پیرکس است یا معمولی. شیشه‌های معمولی ممکن است در اثر گرم و سرد شدن ترک بخورند بشکنند. برای خرید مخلوط کن بهتر است این ویژگی‌ها در مورد پارچ آن کنار هم قرار دهید و بهترین گزینه را انتخاب کنید.

5.      اهمیت به وزن مخلوط کن

باتوجه به کاربرد زیادی که مخلوط کن ها دارند، برای هر بار استفاده از آن ها باید از کابینت خارج و سپس مجدداً درون آن قرار داده شود. بنابراین مخلوط کن ها نباید وزن سنگین و غیرقابل ‌تحملی داشته باشند.

6.      بررسی جنس بدنه مخلوط کن

جنس بدنه این مدل از مخلوط کن معمولاً به دو صورت پلاستیکی و استیل است. بدنه‌های پلاستیکی سبک هستند. اما به‌اندازه استیل در برابر ضربه و آسیب مقاوم نیستند. همچنین اگر رنگ پلاستیک بکار رفته در مخلوط کن سفید باشد، پس از گذشت چند سال این رنگ به زردی می‌زند. به همین علت است که اغلب برای خرید مخلوط کن، رنگ نقره‌ای یا سیلور پیشنهاد می‌شود. این رنگ زیبایی بیشتری دارد و دوام آن هم بیشتر است.

7.      توجه به جنس تیغه مخلوط کن

جنس تیغه یکی دیگر از فاکتورهای مهمی است که باید در هنگام خرید مخلوط کن باید به آن توجه کنیم. علی الخصوص اگر از آن دسته افرادی هستید که از مخلوط کن برای خرد کردن، اجسام سخت یا یخ استفاده می‌کنید. معمولاً در مورد تیغه مخلوط کن، جنس استیل ضد زنگ انتخاب مناسبی است.

8.      اهمیت سوییچ ایمنی مخلوط کن

همان‌طور که می‌دانید ایمنی دستگاه یکی از دیگر عواملی است که در هنگام خرید مخلوط باید موردبررسی قرار بگیرد. مخلوط کن هایی که مجهز به سوییچ ایمنی هستند تا زمانی که قطعات مختلف دستگاه به ‌طور صحیح بر روی یک دیگر سوار نشده ‌اند، روشن نمی‌شوند.

معرفي كاربردهاي اجزاي مخلوط كن

 براي كسب اطلاعات بيشتر درباره قيمت مخلوط كن و خريد مخلوط كن به فروشگاه اينترنتي انتخاب سنتر مراجعه كنيد.

مخلوط كن ها يكي از لوازم بسيار كاربردي براي تهيه ي غذا در آشپرخانه مي باشد. از كاربرد هاي اين دستگاه مي‌ توان به مواردي همچون: تهيه انواع نوشيدني، معجون، سس، غذاي كودك و حتي خرد كردن انواع سبزي جات و ميوه‌ها اشاره نمود. در اين مقاله با ما همراه باشيد تا به بررسي كاربردهاي اجزاي تشكيل دهنده و موارد موثر بر قيمت مخلوط كن بپردازيم.

  1. پارچ مخلوط كن

پارچ مخلوط كن يكي از مهم ترين قسمت هاي مخلوط كن به حساب مي آيد. اكثر كمپاني هاي توليد كننده پارچ مخلوط كن را از پلاستيك يا شيشه توليد مي كنند.معمولا پارچ ‌هاي پلاستيك به نسبت پارچ‌ هاي شيشه‌ اي سبك تر و مقاوم تر مي باشند و اكثر برندها در توليد مخلوط كن ها از اين جنس پارچ ها استفاده مي كنند.

  1. قفل ايمني مخلوط كن

يكي از موارد مهمي كه در مخلوط كن هاي استاندارد بايد وجود داشته باشد، قفل ايمني مي باشد. به طور كلي يك مخلوط كن ايمن بايد تنها در زماني كه تمامي قطعات بر سر جاي خود قرارگرفته اند، روشن شود.

  1. فيلتر مخلوط كن

فيلتر مخلوط كن يكي از قطعاتي است كه به درست شدن يك آبميوه بدون تفاله و دانه به شما كمك مي كند.

  1. شير تخليه

شير تخليه يكي از موارد كمك كننده اي است كه به خارج شدن مواد مخلوط شده بدون اينكه بخواهيد پارچ را از مخلوط كن جدا كنيد، كمك مي كند.

  1. دريچه روي درب

معمولا در مخلوط كن‌هاي جديدي كه وارد بازار شده اند قسمت درب دستگاه به حالت دوتكه طراحي مي شود تا در صورتي كه فرد قصد اضافه كردن چيزي را در حين عمليات داشته باشد، بتواند اين كار را به راحتي انجام دهد.

  1. تيغه مخلوط كن

در مجموع و به طور كلي دوام و كيفيت مخلوط كن شما تا حد زيادي به جنس تيغه آن بستگي دارد. در صورتي كه تيغه هاي استيل ضد زنگ در مخلوط كن كه به مرور زمان كند نشود و دچار خوردگي نشود مي تواند بهترين انتخاب باشد.

  1. صفحه تنظيمات دستگاه

اين صفحه تنظيمات (دكمه‌ها) لمسي باشد يا برجسته. اينكه صفحه تنظيمات لمسي باشد زيبايي و امكان تميز كردن راحت‌تري را به شما مي‌دهد درست است ولي بعضي افراد با كار كردن اين مدل مشكل دارند و گيج مي‌شوند. اگر با اين صفحه تنظيمات عادت كنيد همان‌طور كه اشاره شد تميز كردنش آسان‌تر است.

در مدل دكمه‌هاي برجسته اگر چه به دليل برجسته بودن تميز كردن كمي دشوارتر است ولي از منظر قيمت به‌صرفه‌تر به نظر مي‌رسند. انتخاب كدام به خودتان بستگي دارد.

ماشین ظرفشویی اسنوا چه ویژگی هایی دارد؟

 برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با ماشین ظرفشویی اسنوا و قیمت ظرفشویی اسنوا به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

ماشین ظرفشویی ها به واسطه ی مزایای زیادی که دارند توانسته اند به محبوبیت بسیار بالایی دست پیدا کنند. از دلایل محبوبیت بالای استفاده از ماشین ظرفشویی ها، می توان به دلایلی همچون صرفه‌جویی در مصرف آب، برق و مخصوصا وقت افراد، در خانواده‌های ایرانی اشاره کرد. همانطور که می دانید در بازار برندهای زیاد داخلی و خارجی ماشین ظرفشویی وجود دارد که هرکدام از این برندها محصولات خود را با ویژگی‌های متفاوتی عرضه کرده اند.

برند اسنوا یکی  از برندهای ایرانی محبوب و اصیل است. یکی از محصولات بسیار با کیفیت برند اسنوا، ماشین ظرفشویی های این برند است. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی ماشین ظرفشویی های اسنوا بپردازیم.

خصوصیات ماشین ظرفشویی های اسنوا:

اکثر ماشین ظرفشویی های اسنوا  از کم مصرف ترین ماشین ظرفشویی های بازار به حساب می آیند.  همچنین ماشین ظرفشویی های اسنوا دارای 3 سبد برای قرار گرفتن ظرف ها است که یک سبد مخصوص قرار دادن قاشق و چنگال و کارد برای شستشو است و دو سبد دیگر از جنس استیل ضد زنگ هستند و یکی از سبدها دارای قابلیت تنظیم ارتفاع است که با این قابلیت میتوان قابلمه و ظروف بزرگ را داخل این ماشین شستشو داد.

بررسی برنامه های شستشوی ظروف در ماشین ظرفشویی های اسنوا:

 ماشین ظرفشویی های اسنوا دارای برنامه‌های مختلف شستشو است که این برنامه‌ها شامل برنامه شستشوی سریع، شستشو خودکار، برنامه شستشو ظریف، برنامه شستشو پر قدرت، برنامه شستشو اقتصادی، برنامه شستشو نیم شور می‌باشد‌.

برنامه شستشو مخصوص ظروف  کثیف و چرب این برنامه در ماشین ظرفشویی اسنوا به گونه ای طراحی شده است که ظروف بسیار کثیف را با فشار بیشتر و سیستم پخش مواد شوینده به صورت پرتابی، چربی های سخت را پاک کرده و اثری از آن را بر روی ظروف باقی نمی ماند.

برنامه شستشوی نیم شور این لباسشویی برای اوقاتی به کار می رود که مقدار ظروف برای شستشو زیاد نیست و هدف شستشن تعداد کمی از ظروف است. پنل این ماشین ظرفشویی اسنوا جلوی آن قرار دارد و شامل دکمه های تنظیم شستشو و نمایشگر LED  برای نشان دادن تنظیمات دستگاه است.

بررسی سایر ویژگی های ماشین ظرفشویی اسنوا:

·         دارای قابلیت تاخیر زمانی در برنامه شستشو از 1 تا 24 ساعت

·         دارای نمایشگر LED

·         دارای سه سبد مجزا با قابلیت تنظیم ارتفاع

·         سیستم عیب یاب هوشمند

·         ظرفیت 14 نفره

·         6 برنامه شستشو (سریع 30 دقیقه ای – شستشوی ظرفهای بسیار چرب – شستشوی 1/2 )

·         دارای 3 کشو

·         کشو مجزا برای قاشق , چنگال , چاقو و …

·         هر کشو دارای فواره مجزا و مستقل

·         رتبه انرژی +A و مصرف فقط 16 لیتر آب در هر بار شستشو و آب کشی و خشک کردن

·         سختی گیر آب برای جلوگیری از لکه دار شدن بلور و شیشه  بعد از شستشو

·         خصوصیات عمده این مدل شامل موارد زیر می‌شود؛

·         ظرفیت 14 نفر

بررسی کلی ماشین لباسشویی های اسنوا

 برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی ماشین لباسشویی اسنوا و قیمت لباسشویی اسنوا به انتخاب سنتر مراجعه کنید.

ماشین لباسشویی‌ها یکی از لوازم خانگی هستند که زندگی همه ی ما را تحت تاثیر قرار دادند و موجب آسان تر شدن زندگی ما شدند.  با گذشت زمان به ماشین لباسشویی ها قابلیت های جدیدی مانند: آبکشی شرعی، شستشوی روزانه و… . اشاره شد. یکی از برندهایی که توانست در طی چند سال اخیر لباسشویی های بسیار با کیفیتی را ارائه کند، برند اسنوا است. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی کلی ماشین لباسشویی های اسنوا بپردازیم.

معرفی انواع ماشین لباسشویی اسنوا:

·         ماشین لباسشویی اسنوا سری هارمونی

·         ماشین لباسشویی اسنوا سری واش این واش

ماشین لباسشویی های اسنوا چه خصوصیاتی دارند؟

1.      صرفه جویی در انرژی با ماشین لباسشویی های اسنوا

تفاوتی ندارد چه مدل از لباسشویی های اسنوا را انتخاب کنید درهرحال شما با خرید ماشین لباسشویی های اسنوا یک ماشین لباسشویی کم‌ مصرف انتخاب کرده اید. طبق آمار ماشین‌های لباسشویی اسنوا از ۳۵ تا ۴۹ درصد درمصرف انرژی صرفه ‌جویی می‌کنند.

2.      با لباسشویی های اسنوا به چهارده، پانزده روش متنوع لباس‌هایتان را بشویید.

یکی از لباسشویی هایی که متنوع ترین برنامه های شستشو را دارد، ماشین لباسشویی اسنوا می باشد. ماشین  لباسشویی‌های اسنوا مناسب شستشوی اکثر لباس ها است.

3.      بهره مندی از تکنولوژی نانوسیلور

کمپانی اسنوا از برترین تکنولوژی ها در محصولات خود استفاده کرده اند. یکی از تکنولوژی های بسیار کاربردی در لباسشویی‌های اسنوا، تکنولوژی نانو سیلور است.یون های نقره استفاده شده در این تکنولوژی، در محفظه ‌ی ماشین و هنگام شستشو قابلیت از بین بردن ۶۵۰ نوع از میکروب، قارچ، باکتری، ویروس و… را دارند.

4.      بهره مندی از سامانه‌ عیب ‌یاب خودکار

گاهی اوقات به دلایل گوناگونی ماشین لباسشویی اسنوا با مشکلاتی مواجه می شود که به کمک سامانه عیب یاب خودکار این مشکل به راحتی شناسایی و برطرف می شود.

5.      سیستم شست ‌وشوی سریع

ماشین لباسشویی های سری واش این واش و هارمونی اسنوا می توانند لباس‌های روزانه را  درعرض ۱۴ تا ۱۹ دقیقه بشویند.  

6.      سیستم شروع شستشو با تاخیر اسنوا کمک می‌کند حتی وقتی که خانه نیستید لباس‌ها را بشویید.

نصف بیشتر روز را خانه نیستید و برای کارهای روزمره همیشه وقت کم می‌آورید؟ شستن لباس‌ها را از این به‌بعد از لیست کارهای عقب مانده خارج کنید. کافی است به ماشین لباسشویی برنامه بدهید تا به‌محض رسیدن به خانه لباس‌ها را تمیز و ترگل ورگل تحویل ‌تان بدهد.

 

 

 

عیب یابی کتری برقی

 برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با کتری برقی و قیمت کتری برقی به انتخاب سنتر مراجعه کنید.

کتری های برقی یکی از لوازم بسیار کاربردی برای تهیه ی سریع آب جوش می باشند. در صورتی که به صورت مداوم از کتری های برقی استفاده می کنید شاید پس از مدتی شاهد اختلال در این دستگاه ها شده اید. در صورت بروز هرگونه اختلال در کتری های برقی ابتدا بهتر است تا وسیله را عیب یابی کنید و سپس به تعمیرگاه های معتبر مراجعه کنید.

چرا کتری های برقی دچار اختلال می شوند؟

یکی از دلایل ایجاد اختلال در کتری های برقی استفاد زیاد از آن ها است.با توجه به اینکه ساز و کار کتری های برقی نسبتا ساده است بنابراین دیر یا زود کتری برقی ها دچار اختلال می شوند.

 

اختلالات رایج در کتری های برقی:

 

1.      خاموش نشدن دستگاه پس از جوش آمدن

یکی از اختلالات رایج در کتری های برقی ، خاموش نشدن کتری برقی پس از به جوش آمدن آب است. علت این اختلال معمولا خراب شدن سنسور دستگاه می باشد. سنسور دستگاه با تعیین دما تعیین می کند که چه زمانی چای ساز باید خاموش و یا روشن شود.

2.      خاموش شدن دستگاه قبل از جوش آمدن

یکی دیگر از مشکلات رایج در چای ساز های برقی، خاموش شدن دستگاه پیش از جوش آمدن دستگاه است. این اختلال باز هم به سنسور دستگاه بر می گردد و باید تعویض شود.

 

3.      روشن نشدن دستگاه

اینکه کتری برقی شما به هیچ وجه روشن نمی شود می تواند دلایل زیادی داشته باشد. ساده ترین دلیل روشن نشدن دستگاه از کار افتادن دکمه خاموش و روشن دستگاه است. اما علاوه بر آن قطع شدن سیم اتصال، خراب شدن برد الکترونیک دستگاه و یا آسیب دیدن قطعه ای خاص نیز می تواند از دیگر دلایل آن باشد.

 

4.      داغ نشدن دستگاه

همانطور که می دانید المنت ها در کتری های برقی  وظیفه ی داغ شدن دستگاه و جوش آمدن آب را بر عهده دارند. المنت ها لوازم هستند که به علت دارا بودن مقاومت بالا در برابر جریان برق، انرژی الکتریکی را به انرژی گرمایی تبدیل می کنند. اگر اختلالی در این سیستم مقاومی پیش آید، باعث می شود تا المنت ها از مدار خارج شوند و در نتیجه حرارتی تولید نشود. این مشکل به سادگی با تعویض المنت ها و یا چک کردن اتصالات آن برطرف می شود.

 

5.      خراب شدن دکمه ها

یکی از دلایل اصلی خراب شدن دستگاه های کتری برقی به خراب شدن دکمه های آن باز می گردد. دکمه ها به مرور زمان و در اثر استفاده مداوم فرسوده می شوند؛ اما تنها استفاده مداوم نیست، بلکه نشت بخار آب در مدار و یا روشن ماندن و گرم شدن دستگاه به مدت طولانی نیز می تواند به عملکرد دکمه ها آسیب برساند.برای رفع این مشکل تعمیرکاران بایستی چای ساز را باز کرده و دکمه ها و مسیر اتصالات آنها را به دقت بررسی نمایند.

 

استفاده از چای ساز چه مزایایی دارد؟

 برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید چای ساز و قیمت چای ساز به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

چای سازها در حال حاضر یکی از اجزای مهم در آشپزخانه ها به حساب می آید. با وجود مدل های بسیار متنوع و متنوع ترین قیمت چای ساز، بسیاری از افراد بازهم تهیه ی چای در سماورهای گازی را ترجیح می دهند. با این وجود بازهم نمیتوانیم نقش اساسی چای سازها را در آشپزخانه نادیده بگیریم. قطعا برای همه ی ما پیش آمده که خواب مانده باشیم و برای رفتن به سرکار عجله داشته باشیم. در چنین شرایطی است که چای سازها به کار می آیند و می توانند یک چای خوش طعم و خوش رنگ را در کمترین زمان تهیه کند. در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید تا به معرفی فواید استفاده از چای سازها بپردازیم.

1.      سرعت بالای چای ساز در تهیه ی چای

یکی از برجسته ترین مزایای چای سازها نسبت به سماور و یا کتری، سرعت بالای آن است. به طور کلی چای ساز‌ها و کتری برقی ها بسیار سریع تر از سماورهای گازی آب را به جوش ‌می‌آورند. قطعا زمان‌هایی که عجله دارید نمی‌توانید به راحتی از نقش کلیدی که این وسایل مدرن برقی برایتان به ارمغان می آوردند بگذرید .

2.      نسوختن چای در چای ساز

برای همه ی ما تجربه ی سوختن کتری روگازی پیش آمده و می دانیم این موضوع یکی از ناهنجار ترین اتفاقات ممکن است. خوشبختانه این مشکل با وجود چای ساز ها حل شده و با خیال راحت شما می توانید چای را در آن تهیه کنید.

3.      امنیت بالای کار با چای ساز

سماورهای گازی بر روی حرارت خیلی داغ ‌می‌شوند و کار با این وسایل در چنین شرایطی بسیار مشکل است. در برخی از انواع بدون شیر آن‌ها نیز هنگام ریختن آب جوش حتما اصابت گرمای حاصل از آن را بر پوست خود حس خواهید کرد. اما خوشبختانه چای سازها امنیت بالایی دارند و شما می توانید به راحتی با آن ها کار کنید.

 

4.      قابلیت تنظیم دما در چای ساز

اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که دم کشیدن فنجان چای و یا قهوه برایتان از اهمیت زیادی برخوردار است، باید بگویم دما کلید موفقیت شماست. به عنوان مثال اگر ‌می‌خواهید قهوه فرانسه درست کنید باید دما را روی ۱۹۵ درجه فارنهایت تنظیم کنید که دمایی کمتر از نقطه جوش آب است. در حالی که چای سبز به دمایی پایین تر نیاز دارد. چای ژاپنی و چای‌های بهاره نیز ۱۶۰ تا ۱۷۰ درجه فارنهایت دما نیاز دارند و چای سبز ژاپنی به دمایی در حدود ۱۷۰ تا ۱۸۰ درجه نیاز دارد.

نکات مهم در باره ی تلویزیون های هوشمند اسنوا

 برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تلویزیون اسنوا و قیمت تلویزیون اسنوا به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

تلویزیون های هوشمند اسنوا یکی از تلویزیون های محبوب و پرفروش در بازار لوازم خانگی می باشد. تلویزیون های هوشمند اسنوا دقیقا مانند تلفن های هوشمند و تبلت قابلیت اتصال بی‌سیم به اینترنت دارند. علاوه بر این ها این تلویزیون ها ازسیستم عامل اندروید به نام اندروید تی ‌وی بهره مند است که با توجه به قابلیت‌ها و ویژگی‌های تلویزیون توسط گوگل طراحی شده است. در ادامه با ماهمراه باشید تا به بررسی و نکات مهم در خرید تلویزیون هوشمند اسنوا بپردازیم.

 

بررسی تفاوت های تلویزیون‌های هوشمند اسنوا و تلویزیون های ال ای دی اسنوا:

کمپانی اسنوا در طی چند سال اخیر توانسته بیش از ده ها مدل مختلف تلویزیون را به قابلیت‌ها و امکانات مختلف به بازار عرضه کرده که در بین آنها چند مدل هوشمند هم به چشم می‌خورند. یکی از مهم ترین تفاوت‌های تلویزیون‌های هوشمند اسنوا با تلویزیون های ال ای دی اسنوا تفاوت بین دو بخش سخت ‌افزار و نرم ‌افزار می ‌شود.

·         تفاوت‌های سخت‌افزاری: تلویزیون های هوشمند اسنوا برخلاف تلویزیون‌های ال ای دی اسنوا از لحاظ سخت‌افزاری مجهز به پردازنده‌‌های چهار هسته ‌ای قدرتمند، حافظه رم و فضایی برای ذخیره‌سازی ویدیو‌ها مجهز می باشند. تلویزیون های هوشمند اسنوا همچنین شامل مودم‌ و درگاه LAN برای اتصال به شبکه وای‌فای و اینترنت می باشند.

·         تفاوت‌های نرم‌افزاری:  سخت افزارهای به کار رفته شده در تلویزیون های هوشمند اسنوا به جهت فراهم کردن بستر لازم برای اجرای سیستم عامل اندروید ایجاد شده اند.

معرفی کاربردهای تلویزیون های هوشمند اسنوا:

کمپانی نام آشنای اسنوا تلویزیون‌های هوشمندی مانند  SA620U، SA580U و SA1560U را به بستر سخت ‌افزاری و نرم ‌افزاری قدرتمندی مجهز کرده که قابلیت‌های متنوعی به تلویزیون ارائه کرده است. از مهم ترین امکانات و کاربردهای تلویزیون های هوشمند اسنوا می توان به مواردی همچون: نصب اپلیکیشن و بازی، اتصال به اینترنت، پشتیبانی از سرویس‌های ویدیویی، اسکرین میرورینگ و تجربه صوتی باکیفیت اشاره کرد.

همچنین شما می توانید بر روی این دستگاه‌ها انواع بازی‌ها را نیز نصب کنید. البته به خاطر محدودیت‌های سخت‌افزاری نباید انتظار اجرای بازی‌های سنگینی نظیر پابجی و آسفالت روی تلویزیون را داشته باشید.

صفحه قبل 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 صفحه بعد