کمپانی نام آشنای پارس خزر یکی از کمپانی های بزرگ داخلی فعال در زمینه ی تولید انواع لوازم خانگی کاربردی می باشد. گروه از مهم ترین محصولات پارس خزر می توان به مواردی همچون: ماشین لباسشویی ۷ و ۸ کیلویی، پنکه های رومیزی ایستاده، دیواری و سقفی، هواکش، شومینه برقی، فن هیتر، بخاری برقی، پلوپز، بخارپز، سرخ کن، آون توستر، ساندویچ ساز، کباب پز (باربیکیو)، تخم مرغ پز، خوراک پز، چرخ گوشت، غذاساز، همزن، آسیاب، میوه و سبزی خشک کن، مکمل چرخ گوشت، بلندر، خرد کن، ترازوی آشپزخانه، آبمیوه گیری، آب مرکبات گیری، چای ساز، دم آور، کتری برقی، اسپرسوساز، جارو برقی، جارو عصایی، بخارشو، اتوبخار، سشوار و تصفیه هوا اشاره کرد.

محصولات پارس خزر چه ویژگی هایی دارند؟

کلیه محصولات پارس خزر به کمک برترین تکنولوژی های دنیا و رعایت مصرف انرژی پایین، تولید می شوند. اکثر قطعات محصولات پارس خزر تولید داخل است و طبق آمار از ۶-۷ هزار قطعه ای که در آن ها مصرف می شود ۲۰۰ قطعه را فقط از خارج از کشور وارد می شود.  

آیا محصولات پارس خزر به خارج از کشور صادر می شود؟

در رابطه با صادرات محصولات پارس خزر باید گفت که، اکثر مدل های پلوپز پارس خزر به کشورهای پیشرفته دنیا مانند آمریکا، کانادا، کشورهای اروپا و استرالیا صادر می شوند.

خدمات پس از فروش محصولات پارس خزر چگونه است؟

شرکت صنعتی پارس خزر با شبکه خدمات پس از فروش گسترده و با بیش از ۴۵۰ مرکز مجاز در کلیه شهرهای کشور، به مدت ۱۰ سال از کلیه محصولات خود پشتیبانی کرده و ۲۵ ماه خدمات پس از فروش رایگان و ۲ ماه خدمات تعویض محصول به مشتریان ارائه می کند. این شرکت با استقرار واحد صدای مشتری در کلیه ساعات شبانه روز، اطلاعات مورد نیاز مشتری را دراختیار آنها قرار داده و نظرات و پیشنهادات مشتریان را دریافت می‌کند.