x تبلیغات
شهر لوازم خانگی

طرز تهیه ی بمب ویتامین ث به کمک مخلوط کن

 برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت مخلوط کن و قیمت آب مرکبات گیری به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

ویتامین ث یکی از ویتامین های ضروری و بسیار مفید برای بدن است که به تقویت سیستم ایمنی بدن، سلامت عمومی بدن، زیبایی و... کمک زیادی می کند. یکی از روشهای مرسوم برای دریافت ویتامین ث، مصرف آب میوه ها علی الخصوص آب مرکبات است. شما می توانید انواع آب مرکبات را به کمک آب مرکبات برقی تهیه کنید و از نوشیدن آن لذت ببرید علاوه بر آن شما می توانید از مخلوط کن هم برای تهیه ی این آبمیوه بهره ببرید. در ادامه با ما همراه باشید تا به آموزش تهیه ی بمب ویتامین ث به کمک مخلوط کن بپردازیم.

مواد لازم برای بمب ویتامین ث:

پرتقال

3 عدد

لیموشیرین

1 عدد

شکر

1 لیوان

آب سرد

2.5 لیتر

 

آموزش مرحله به مرحله و طرز تهیه بمب ویتامین ث:

1.      ابتدا پرتقال ها و لیمو را در فریزر منجمد کنید، سپس پس از آن که از فریزر به بیرون آوردید به مدت 20 دقیقه در دمای محیط قرار دهیدو پوست پرتقال و لیمو را داخل یک کاسه عمیق رنده کنید، فقط توجه داشته باشید قسمت نارنجی و زرد میوه ها را رنده کنید.

2.      قسمت های سفید میوه و هسته های آن را کاملا جدا کنید تا باعث تلخی آبمیوه شما نشود . سپس میوه ها را به قسمت های کوچک برش بزنید و داخل مخلوط کن بریزید و شکر را هم روی میوه ها بریزید و آنقدر مخلوط کنید تا به شکل پوره دربیاید.

3.      پوره بدست آمده و آب را به کاسه حاوی رنده پوست پرتقال اضافه کنید و 20 الی 30 دقیقه صبر کنید ولی تا اتمام این زمان هر چند دقیقه یکبار مخلوط رو هم بزنید.

4.      روی یک کاسه دیگر یک تنظیف (یک جسم توری شکل که تفاله ها ازش رد نشن) تمیز قرار دهید و مخلوط رو داخل اون بریزید و تنظیف را بفشارید تا تفاله ها و پوست های میوه جدا بشه و فقط آب میوه بماند، آب پرتقال طبیعی شما حاضر است، نوش جان.

فوت و فن های تهیه ی آب پرتقال به کمک آب مرکبات گیری:

·         برای جلوگیری از تلخ شدن آب پرتقال، قسمتهای سفید میوه کاملا جدا شود زیرا یکی از عمده ترین دلایل تلخی آب پرتقال پوست های سفید آن هستند.

·         در صورتی که در تهیه ی آبمیوه از پرتقال توسرخ استفاده کنید، رنگ آبمیوه شما قرمز خوش ‌رنگ می ‌شود.

·         پرتقال ها را با آب مرکبات گیری برقی بگیرید و سعی کنید هسته ی آن را از صافی رد کنید.

·         از گوشت پرتقال میتونید مقدار کمی داخل لیوان آبمیوه خودتان بریزید تا مثل رانی پرتقال طبیعی باشد.

·         یک لیوان آب پرتقال دارای 120 میلی گرم ویتامینیعنی دوبرابر مقدار توصیه شده در روز است و علاوه بر آن دارای مقادیری کلسیم، پتاسیم، نیاسین (ویتامین ب3) و اسید فولیک است.

·         آب پرتقال سرشار از الیاف (فیبر) است، به ویژه اگر با گوشت میوه مصرف شود، آب پرتقال هر اندازه که سردتر باشد و در یخچال نگهداری شود ویتامین C آن بیشتر حفظ خواهد شد.

 

مقایسه ماشین ظرفشویی اسنوا و ال جی

 برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با ماشین ظرفشویی اسنوا و قیمت ظرفشویی اسنوا به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

اگر به دنبال خرید کاشین ظرفشویی هستید قطعا می دانید انتخاب یک ماشین با وجود برندهای متعدد تولیدکننده ماشین‌های ظرفشویی در بازار کار ساده‌ای نیست. همه ی ما با برند خارجی ال جی و داخلی اسنوا آشنا هستیم. این دو برند از برندهای محبوب در خرید ماشین ظرفشویی هستند.در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی و مقایسه ماشین ظرفشویی اسنوا و ال جی بپردازیم.

بررسی کلی ماشین ظرفشویی اسنوا و ال جی

اگر چند وقتی است که در بازار به دنبال ماشین ظرفشویی با کیفیتی هستید، قطعا نام ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SWD-226W و ماشین ظرفشویی ال جی مدل XD74W به گوشتان خورده است.

·         کمپانی اسنوا در این مدل ظرفشویی، 6 برنامه شستشو قرار داده است. در همین حال برند ال جی با 10 برنامه متفاوت توانسته به خوبی به نیازهای مشتری پاسخ بدهد.

·         میزان صدای ماشین ظرفشویی اسنوا 49 دسی بل و میزان صدای ظرفشویی ال جی 44 دسی بل است.

·         هردو ماشین ظرفشویی با نمودار مصرف A++ را نشان می‌دهند.

·         مدل 12 نفره اسنوا 52.4 کیلوگرم و مدل 14 نفره ال جی 33 کیلوگرم وزن دارد.

·         ابعاد هر دو ماشین ظرفشویی یکسان و 600 در 600 در 850 میلی‌متر است

ویژگی های منحصر به فرد ماشین ظرفشویی ال جی

·         یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد ظرفشویی ال جی قابلیت ضدعفونی کردن ظروف یا Extra Hot  است. در این پروسه ظروف با استفاده از آب بسیار داغ صدعفونی می‌شوند.

·         سیستم خشک ‌کن پیشرفته یا Hybrid Dry یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه است.

·         ماشین ظرفشویی ال جی مجهز به سیستم عیب‌ یاب خودکاراست و به وای ‌فای نیز متصل می‌شود. این دستگاه با نصف ظرفیت نیز به خوبی ظروف را می‌شوید و در عین حال از مصرف بیش ازاندازه آب جلوگیری می‌کند.

ویژگی های مثبت ماشین ظرفشویی اسنوا

·         ماشین ظرفشویی اسنوا مجهز به برنامه شستشوی ظروف چینی و شیشه‌ای است. این دستگاه مجهز به خشک ‌کن اضافه است.

·         در این مدل از ماشین ظرفشویی اسنوا امکان شستشوی با تاخیر در طبقه سوم که مختص شستشوی قاشق و چنگال است نیز وجود دارد.

·         با برنامه شستشوی اقتصادی تعبیه شده در این ظرفشویی در مصرف آب صرفه‌جویی می‌کنید.

·         این ماشین ظرفشویی مجهز به سیستم شستشوی سریع، سیستم عیب‌ یاب خودکار است.

 

·         با این ماشین ظرفشویی ایرانی شما می توانید در هر بار شستشو 144 ظرف را می‌شویید. به دلیل قابلیت تغییر ارتفاع برای جاگیری سبد دوم، شتشوی آسانی را تجربه می‌کنید.

 

نقش چای ساز در تهیه ی چای متفاوت

 برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با چای ساز و قیمت چای ساز به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

یکی از اقدامات مهم در تهیه ی بهترین چای، خرید بهترین چای ساز است. به غیر از آن خرید یک چای مرغوب در کنار خریدن یک چای ساز خوب موجب می شود چایی را که شما برای مهمانتان سرو می کنید یک چای فوق العاده به حساب بیاید.

انواع چای:

·         چای سبز

·         چای سیاه

·         چای سفید

·         چای قهوه ای روشن

چند فنجان چای در طول روز باید بنوشیم؟

خوردن هر چیز بیش از اندازه مناسب خود مضرات و بدی هایی دارد. اما خوردن یک لیوان چای در طول روز آنقدر هم بد نیست که ما بخواهیم خود را از نوشیدن این نوشیدنی آرامشبخش محروم کنیم.

وقتی اسم نوشیدنی های گیاهی ( چای سبز یا سیاه) می آید، ممکن است روی هر کدام از ما اثرات متفاوتی داشته باشند. از این رو نباید از توصیه های پزشکی غافل شد. اما تحقیقات نشان داده است که نوشیدن یک یا دو فنجان چای در طول شبانه روز مشکلی به وجود نمی آورد و سلامتی ما را به خطر نخواهد انداخت.

انواع چای سازهای برقی:

چای ساز های صفحه ای:

در این چای سازها کتری و قوری بر روی استند قرار گرفته و با حرارت آن است که چای شما دم می کشد. این نوع از چای ساز ها دارای تایمر هستند و درجه حرارت آب را تنظیم می کنند. انواع جدیدتر این چای‌سازها، مجهز به فناوری‌هایی مانند تایمر، فیلتر قابل تخلیه‌ قوری و دکمه‌ استپ است. می توان گفت دلیل اینکه در این چای ساز ها طعم و عطر چای کاهش پیدا می کند و بعد از مدت زمان کمی، چای دیگرطعم اولیه خود را ندارد و کیفیت خود را از دست می دهد این است که قوری باید مدت زیادی را بر روی استند بماند تا چای دم بکشد.

چای سازهای بدون قوری:

این نوع از چای سازها دارای محفظه ای هستند که درون کتری قرار می گیرد و چای به همین صورت  دم می کشد. متاسفانه این نوع از چای سازها خیلی طرفدار ندارند. ظرفیت کم، کارایی نه‌چندان مناسب و کیفیت پایین چای از علت‌های مهم استقبال ضعیف کاربران از این مدل چای‌ ساز بوده ‌است.

چای ساز های روهم (دم آور):

این نوع از چای‌ ساز،  نسبت به دو مدل دیگر، برتری و کیفیت بالاتری دارد به علت فضای کمی که می گیرد و مزه‌ چای دم‌کشیده در قوری این چای ساز، بسیار به مزه‌ چای دم‌کشیده در قوری روی سماور، نزدیک است اگر چای ‌خور حرفه‌ای هستید و تفاوت عطر چای دم‌کشیده‌ روی سماور و چای‌ساز برایتان ملموس است، پیشنهاد می‌کنم حتما سراغ این دسته از چای ‌سازها بروید.

 

بررسی دلایل جمع شدن آب در لباسشویی اسنوا

 برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با لباسشویی اسنوا و قیمت لباسشویی اسنوا به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

همه ما می دانیم که ماشین های لباسشویی یکی از مهم ترین لوازم های خانگی است و ماشین لباسشویی اسنوا یکی از محصولات بسیار پرفروش اسنوا است. یکی از مشکلات احتمالی در ماشین لباسشویی اسنوا، جمع شدن آب در آن است. این مشکل ممکن است به دلایل زیادی ایجاد شود. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی دلایل جمع شدن آب در لباسش.یی اسنوا بپردازیم.

علت جمع شدن آب در ماشین لباسشویی  و عدم تخلیه آب در ماشین لباسشویی

۱- آب داخل دیگ ماشین لباسشویی تمیز است

در صورتی که آبی که داخل دیگ ماشین لباسشویی اسنوا مانده بود، تمیز است مشکل از سمت شیر الکتریکی ماشین لباسشویی اسنوا است که برای برطرف کردن آن باید به تعویض یا تعمیر شیر برقی لباسشویی اسنوا بپردازید. 

۲- آب داخل دیگ ماشین لباسشویی کثیف است

در صورتی که آبی که داخل دیگ ماشین لباسشویی اسنوا بود، کثیف است مشکل لباسشویی عدم تخلیه آب به علت انسداد فاضلاب می باشد که نیازمند به بررسی تخصصی می باشد.

 

شیر برقی چیست ؟

شیر برقی وسیله ای مغناطیسی است که وظیفه آن قطع و وصل کردن جریان آب به داخل ماشین لباسشویی به صورت خودکار استشیربرقی که به آن شیر الکتریکی هم گفته می شود، اینگونه عمل میکند که در زمانی که مقدر آب داخل دیگ ماشین لباسشویی به حد نصاب (حد مجاز) برسد توسط هیدروستات دستور قطع جریان آب را به داخل دیگ ماشین لباسشویی را صادر می کند.

 

دلایل باقی ماندن آب داخل ماشین لباسشویی در انتهای برنامه یا در اواسط برنامه شستشو 

۱- فیلتر ماشین لباسشویی چک شود :

ممکن است به علت گیر کردن نخالات در فیلتر ماشین لباسشویی ، دیگر عملکرد مناسبی نداشته باشید و باعث شود آبد داخل ماشین لباسشویی بماند. برای تعویض فیلتر ماشین لباسشویی میتوانید از قسمت پایین لباس شویی اقدام به تعویض فیلتر نمایید.

 

۲- خرطومی زیر دیگ ماشین لباسشویی چک شود :

باید همیشه به این نکته دقت داشته باشید که ممکن است نخلاتی که همراه با لباسهای خود داخل ماشین لباسشویی قرار میدهد در خرطومی دیگ ماشین لباسشویی قرار گیرند که بعد از مدتی از خروج آب جلوگیری خواهد کرد.

برای اطمینان از اینکه خرطومی لباسشویی شما هیچ گونه رسوب و نخلاتی داخلش قرار نگرفته با دست باید خرطومی را فشار دهید و آن را بررسی نمایید.

 

۳- پروانه پمپ ماشین لباسشویی بررسی شود :

همانطور که اشاره کردیم وجود هرگونه شی دیگر در بین لباس ها باعث انسداد و عدم کار کردن پروانه پمپ ماشین لباسشویی خواهد شد مثل : پوست پسته، دکمه ها، کش پول و ..

 

۴- پمپ تخلیه  ماشین لباسشویی را بررسی کنید :

بعد از اینکه تمام مراحل بالا را امتحان کردید و بازهم مشکل پابرجا بود باید پمپ تخلیه ماشین لباسشویی را بررسی کنید.که میتواند پمپ تخلیه ماشین لباسشویی خراب باشد. که باید اقدام به تعویض آن نمایید.

 

۵- فاضلاب داخلی منزل را چک کنید :

راه آب فاضلاب منزل مسدود شده است و اجازه تخلیه آب را نمیدهد. که باید نسبت به رفع انسداد اقدام نمایید.

 

مقایسه تلویزیون اسنوا و دوو از نظر تکنولوژی

 برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تلویزیون اسنوا و قیمت تلویزیون اسنوا به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

درحال حاضر در بازار لوازم خانگی نام دو برند اسنوا و دوو بسیار پررنگ شده است و یکی از دغدغه های افراد در خرید لوازم خانگی این است که از کدام برند خرید کنند؟ در خرید تلویزیون نیز برای اکثر افراد این سوال پیش می آید که تلویزیون دوو بخریم یا تلویزیون اسنوا؟  در ادامه با ما همراه باشید تا به مقایسه تلویزیون های این دو برند بپردازیم.

چرا باید تلویزیون اسنوا بخریم؟

تلویزیون اسنوا نیز یکی از پرفروش ترین لوازم خانگی است که توسط شرکت اسنوا تولید می شود. با توجه به اینکه تلویزیون ها تنها جنبه ی سرگرمی و تفریحی دارند، اما امروزه زندگی بدون این وسایل کاملا نا ممکن است. برند اسنوا نیز یکی از برندهای داخلی بسیار شناخته شده است که اقدام به تولید تلویزیون های با کیفیتی کرده که دارای تنوع بالایی در کیفیت و ابعاد هستند.

اسنوا توانسته با توجه به تکنولوژی های روز دنیا اقدام به تولید انواع تلویزیون هوشمند کند. همچنین در رابطه با ابعاد تلویزیون های اسنوا نیز باید گفت که این شرکت تلویزیون های خود را در ابعاد مختلفی به بازار عرضه می کند تا افراد به آسانی بتوانند از میان آن ها انتخاب خود را انجام دهند.

چرا باید تلویزیون دوو بخریم؟

دوو نام یکی دیگر از برندهای بسیار مطرح لوازم خانگی داخلی است. کمپانی دوو در سال 1967 میلادی فعالیت خود را در کشور کره ی جنوبی و شهر سئول شروع کرد. برند دوو پس از تاسیس شروع به تولید انواع لوازم خانگی کرده و تا جایی پیش رفت که هم اکنون در میان رقبای خود حرفی برای گفتن داشته و اکثر لوازم خانگی را تولید می نماید.

به جرات می توان گفت محصولات دوو همگی از کیفیت بسیار بالا و تنوع تولید و طیف گسترده ی متقاضیان برخوردار بوده و قابل رقابت با برندهای دیگر تولید محصولات لوازم خانگی می باشد. در رابطه با تلویزیون های دوو باید این را گفت که تلویزیون های دوو اکثرا از فناوری های روز دنیا برخوردار می باشند و همین موضوع موجب محبوبیت بالای این تلویزیون ها می شود. در رابطه با ابعاد این تلویزیون ها باید گفت، تلویزیون دوو در ابعاد استاندارد و متفاوتی تولید می شود که پاسخ گوی نیاز همه ی مشتریان با علایق و نیازهای مختلف خواهد بود. کیفیت تصویر و صدای تلویزیون های دوو بسیار خوب می باشد و رنگ ها و تصاویر و صدای خروجی آن ها کاربر را راضی می کند.

در نهایت تلویزیون دوو بخریم یا تلویزیون اسنوا؟

با توجه به اینکه در اینجا با هر دو برند اسنوا و دوو آشنا شدیم و به بررسی ویژگی های آن پرداختیم، باید بگوییم که محصولات این دو برند هر دو از کیفیت و قیمت مناسب برخوردار بوده و در کنار یکدیگر در بازار حضور دارند. استقبال از هر دوی آن ها بالا و رضایت مشتریان را جلب نموده اند. گرچه در برخی از موارد خاص و جزئی با هم تفاوت هایی دارند، اما در کل با هم رقابت تنگاتنگی داشته و تنها دلیل انتخاب یکی از آن ها همان تفاوت های جزئی و نیاز مشتری خواهد بود.

 

چرا آبمیوه گیری صدا می دهد؟

 برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع آبمیوه گیری و قیمت آبمیوه گیری به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنی

با گذشت زمان و استفاده های مکرر از آب میوه گیری ها ، قطعات این دستگاه فرسوده می شوند که این موضوع موجب اختلال در کارکرد آبمیوه گیری و ایجاد سروصدای اضافی در زمان کارکردن دستگاه می شود. از رایج ترین دلایل سروصدای بیش از حد آبمیوه گیری ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

·         عدم استفاده ی صحیح از آبمیوه گیری

·         خرابی فیلتر‌ دستگاه

·         اختلال در کارکرد موتور دستگاه

·         پرشدن مخزن آبمیوه گیری

·         قرار‌گیری نادرست قطعات

چگونه باید از آبمیوه گیری استفاده کنیم؟

برای استفاده از دستگاه ابتدا آبمیوه گیری را  بر روی یک سطح یکدست قرار دهید و سپس اقدام به روشن کردن آن کنید. در زمانی که موتور دستگاه روشن است، سبزیجات و میوه ها را در محفظه بارگیری دستگاه قرار دهید و از اهرم برای فشار مواد بهره ببرید. زمانی که تمام مایعات آبمیوه گیری تخلیه شد آن را خاموش کنید. توجه داشته باشید که حتما پیش از باز کردن قطعات آب میوه گیری، باید منتظر بمانید تا موتور دستگاه کاملاً متوقف شود.

در زمان صدادادن آبمیوه گیری باید چه کار کنیم؟

1.      قرار دادن واشر

یکی از اقدامات بسیار موثری که در زمان ایجاد صدا و لرزش زیاد در آب میوه‌ گیری می توان انجام داد، باز کردن کوپلینگ بین موتور و تیغه است. برای انجام این کار باید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

·         از یک پیچ گوشتی برای بازکردن کوپلینگ کمک بگیرید و آن را در جهت پاد‌ساعتگرد بچرخانید، با این کار به راحتی می توانید کوپلینگ را از روی شفت موتور جدا کنید.

·         اکنون به میزان خوردگی میان گلوئی و تیغه توجه کنید و یک واشر بین آن‌ها قرار دهید.

·         با افزون واشر به این فضای خالی، سروصدای دستگاه از بین می رود.

·         همچنین برای رفع این مشکل می توانید با یک سوهان تخت زیر گلویی را صاف کنید و صدا و لرزش را در دستگاه کاهش دهید.

2.      بررسی ایرادات موتور دستگاه

دیدن جرقه و حرارت که علت آن پاک شدن برس در موتورهای کلکتور می باشد این مشکل با تعویض قطعه حل می شود.

اگر محور آرماتور به سختی بچرخد احتمالاً لازم است یاتاقان ها را تعویض کنید، زیرا ممکن است خراب یا کثیف شده باشند. برای جلوگیری از چنین خرابی هایی، باید آبمیوه گیری را تمیز کرده و موتور را به موقع روغن کاری کنید.

اگر بوی سوختگی و دود مشاهده کنید به احتمال زیاد سیم پیچ سوخته است. این مشکل فقط با تعویض موتور حل می شود.

اینها اصلی ترین مشکلاتی است که در موتور آبمیوه گیری مشاهده می شود و فقط مورد آخر جدی است. دو مورد اول را می توان به راحتی حل کرد.

3.      خالی کردن محفظه ی پُر شده ی تفاله

گاهی وقتی بیش از اندازه میوه، داخل آبمیوه گیری می اندازید ظرف تفاله پر می شود و آبمیوه گیری شروع به ارتعاش کرده یا اصلا کار نمی کند. برای حل این مشکل اجزای دستگاه را باز کرده و داخل آن را تمیز کنید. سعی کنید همیشه قبل از این که مخزن تفاله پر شود اقدام به خالی کردن آن کنید.

4.      تعویض فیلتر دستگاه

یک دیگر از دلایل بروز صدا و تکان خودن هنگام کار با آبمیوه گیری خرابی فیلتر دستگاه می‌ باشد. اگر دنده ها در برخی از آب میوه‌گیری ها که دارای فیلتر فلزی هستند، به درستی در زیر فیلتر قرار نگیرد دستگاه با لرزش و صدا کار می کنند. اگر لرزش و صدا همراه با تکان خوردن دستگاه باشد ممکن است فیلتر دستگاه آب میوه گیری ایراد داشته باشد.

در این گونه موارد باید محل قرار گیری فیلتر را بررسی کنیم. برای اینکار مراحل زیر را دنبال کنید:
دو شاخه آب میوه ‌گیری را از برق بکشید و از خاموش بودن آن اطمینان حاصل کنید.

اکنون باید به جای قرار گیری فیلتر دقت کنید و مطمئن شوید که جای آن درست است.همچنین دقت کنید دنده‌های پایین فیلتر روی شفت و در جای اصلی خود باشند.اگر جای دنده ها و فیلتر درست نبود، محل آن را اصلاح کنید. در طول مدت کار دقت داشته باشید که به دستان خود آسیبی وارد نکنید.

بررسی و رفع مشکلات ایجاد شده در چای ساز و کتری برقی

 برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با چای ساز و قیمت چای ساز به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

در دنیای امروزی چای ساز ها و کتری برقی ها جزئی لوازم های بسیار کاربردی و مورد نیاز می باشند. یکی از دغدغه ها در خرید لوازم های برقی، اختلالات در کارکرد این لوازم است. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی و رفع این مشکلات در چای ساز ها و کتری های برقی بپردازیم.

چه کار کنیم چای ساز با خرابی مواجه نشود؟

در زمان استفاده از چای ساز باید به این نکته توجه کنید که هر چه کمتر به مشکلات چای ساز دچار شده و به تعمیر کتری برقی احتیاج پیدا کنید:

·         بهتر است در هنگامی که برق چای ساز وصل است، دستگاه را از سکوی شارژ جدا نکنید. زیرا در این صورت بین ترمینال کتری و سکو جرقه ایجاد شده و وضعیتی خطرناک ایجاد می شود.

·         در صورتی که کتری برقی و چای ساز شما رسوب گرفت، باید آن را رسوب زدایی کنید زیرا این موضوع در طولانی مدت منجر به سوختن المنت چای ساز برقی می شود.

·         از ریختن آب در سکوی چای ساز و کتری برقی بپرهیزید زیرا این کار موجب سوختن و زنگ زدگی دستگاه می شود.

·         هرگز نباید بیشتر از حد جاز در دستگاه آب بریزید و همیشه پس از شستشوی کتری برقی اجازه دهید تا کاملا خشک شود.

آیا می توان کتری ‌برقی و چای ساز را تعمیر کرد؟

در جواب به این سوال باید گفت بله، معمولا چای ‌ساز ها و کتری ‌برقی به گونه ‌ای ساخته می شوند که می‌توان از آن‌ها برای سال‌های طولانی استفاده کرد و در صورت بروز هرگونه مشکل می توان آن را تعمیر کرد.

چه قطعاتی از چای ‌ساز یا کتری ‌برقی را می توان تعمیر کرد؟

اگر دستگاه شما از کیفیت ساخت خوبی برخوردار باشد، تقریبا تمامی قسمت‌های یک کتری‌برقی یا چای‌ساز قابل تعمیر هستند.

مشکلاتی که ممکن است برای چایسازها و کتری برقی پیش بیاد:

·         دستگاه روشن نشود.

·         دکمه ها کار نکنند.

·         دستگاه قبل از جوش آمدن آب خاموش شود.

·         چای ساز یا کتری بعد از جوش آمدن همچنان روشن بماند.

1. مشکلات چای ساز و روشن نشدن آن

یکی از رایج ترین مشکلات چای سازها  ، روشن نشدن آن است. در صورتی که دستگاه شما روشن نشود، به احتمال زیاد دکمه روشن کردن کتری برقی و چای ساز یا یکی از سیم‌های اصلی آن قطع شده است.

البته دلایل متعدد دیگری نیز ممکن است دلیل روشن نشدن کتری برقی و چای ساز شما نیز باشد؛ برای مثال خراب شدن برد الکتریکی دستگاه، یا قطعه ای دیگر که به گونه ای می‌تواند در روشن شدن دستگاه اختلال ایجاد کند

2. داغ نشدن کتری برقی و چای ساز

گاهی اوقات نیز مشکلات چای ساز و کتری برقی شما در روشن نشدن آن خلاصه نمی­‌شود. گاهی دستگاه شما روشن می‌شود، اما آب داغ نمی‌شود (با وجود روشن بودن چراغ آن). علت این مسئله مشکلات المنت چای ساز برقی یا کتری برقی شماست. کار المنت چای ساز برقی تبدیل برق یا جریان الکتریکی به گرماست. تعمیر کتری برقی و چای ساز در صورت بروز این مسئله معمولا با تعویض یا تعمیر المنت چای ساز برقی به سادگی رفع خواهد شد.

3. خاموش نشدن کتری برقی پس از جوش آمدن آب

یکی دیگر از مشکلات چای ساز و کتری برقی، خاموش نشدن دستگاه پس از جوش آمدن آب است. علت اصلی این مشکل اشکال در سنسور دمای دستگاه و معیوب شدن آن است. همان ‌طور که از نام این قطعه می‌توانید حدس بزنید، کار آن تشخیص دمایی خاص و خاموش کردن کتری برقی و چای ساز است.

4. خاموش شدن چای ساز پیش از جوش آمدن آب

به جرات می توان گفت این مشکل یکی از آزاردهنده‌ ترین مشکلات چای سازها باشد. طریقه تعمیر کتری برقی، تعمیر چای ساز لمسی، تعمیر کتری چای ساز تفال و… در این شرایط می‌تواند مراحل متفاوتی داشته باشد؛ چرا که عوامل متفاوتی می ‌تواند این مشکل را به ‌وجود آورد. از جمله این موارد می‌توان به خراب شدن سنسور دمای کتری برقی یا مشکل در عملکرد آن اشاره کرد.

یکی دیگر از دلایل این مشکل جمع شدن رسوب فراوان روی المنت چای ساز برقی و چای ساز شماست. در این حالت به جای بررسی دقیق فایل‌های آموزش تعمیر چای ساز، طریقه تعمیر کتری برقی و آموزش تعمیر چای ساز فلر، تنها باید کتری برقی خود را رسوب زدایی کنید.

5. رسوبات بیش از حد و تکه های سفید در کتری برقی

این مورد شاید از مشکلات چای ساز نباشد و جای خاصی را در آموزش تعمیر چای ساز، تعمیر چای ساز لمسی و طریقه تعمیر کتری برقی نداشته باشند؛ اما بسیار رایج بوده و موجب نگرانی صاحبان این دستگاه‌ها می‌شود.از دلایل بروز این مشکل می‌توان به املاح بالای آب مورد استفاده اشاره کرد.

6. خرابی دکمه‌ها

خرابی دکمه‌ها نیز می‌توانند یکی از مشکلات چای سازها و کتری‌های برقی باشد. این مشکل می‌تواند به دلیل گرم شدن بیش از حد دستگاه و نشت بخار آب در مدار آن به وجود بیاید. مراحل و طریقه تعمیر کتری برقی و تعمیر چای ساز شامل بررسی اتصالات و کلیدهاست.

 

معرفی بهترین برندهای تولید کننده آب مرکبات گیری

 برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با آب مرکبات گیری و قیمت آب مرکبات گیری به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

در ایام کرونا، ضرورت آبمیوه هایی همچون آب پرتقال، لیموشیرین و... بسیار مشخص شد. یکی از لوازم بسیار کاربردی برای تهیه ی این آبمیوه های خوشمزه، آب مرکبات گیری ها هستند. شاید برایتان این سوال پیش بیاید که آب مرکبات گیری چه مارکی خوبه؟ در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی پرفروش ترین و با کیفیت ترین آب مرکبات گیری های بازار پردازیم.

آب مرکبات گیری پارس خزر:

پارس خزر یکی از برندهای بسیار معروف ایرانی در زمینه‌ ی تولید و عرضه‌ ی لوازم خانگی و آشپزخانه می باشد. یکی از محصولات بسیار پرفروش این برند، آب مرکبات ‌گیری پارس خزر است.

این محصول با دارا بودن قیمت مناسب و وزن بسیار سبک، محصولی بسیار کاربردی به حساب می آید. از خصوصیات بسیار مهم آب مرکبات‌گیری پارس خزر می‌‌توان به مخزن ۰/۶ لیتری و فیلتر قابل شست‌وشو، توان مصرفی ۲۰ وات و سیم برق ۱/۲ متری اشاره کرد.

آب مرکبات گیری مولینکس:

برند مولینکس یکی از قدیمی ترین برندها در زمینه ی تولید انواع لوازم آشپزخانه است. آب مرکبات‌گیری برند مولینکس نیز یکی از محصولات باکیفیت این شرکت است. اگر شما هم برای حفظ سلامت خود و خانوده‌تان به مصرف ویتامین C اهمیت می‌دهید، به شما پیشنهاد می کنیم این محصول را خریداری کنید.

از دیگر خصوصیات این دستگاه می‌توان به طراحی مخروطی اشاره کرد. این سری مخروطی به شما امکان آبگیری انواع مرکبات را می‌دهد. این دستگاه حاوی یک فیلتر پلاستیکی و یک فیلتر استیل است.اگر به دنبال این هستید که آبمیوه‌ ی شما دارای پالپ و ذرات میوه باشد، به شما پیشنهاد می کنیم از فیلتر پلاستیکی استفاده کنید. فیلتر استیل را جهت تهیه‌ی آبمیوه‌ای شفاف استفاده می‌شود.

لازم به ذکر است که قطعات این دستگاه جدا شدنی و قابل شست ‌وشو هستند. با توجه به ویژگی‌های این محصول و قیمت مناسب آن می‌توان آب مرکبات ‌گیری مولینکس را به ‌عنوان محصولی باکیفیت معرفی کرد.

آب مرکبات گیری متئو:

شرکت متئو (Matheo) یکی از کمپانی های آلمانی در زمینه ‌ی تولید انواع لوازم خانگی است. این شرکت محصولاتی باکیفیتی همچون مایکروویو، چای‌ ساز، ساندویچ‌ ساز، کباب ‌پز، پلوپز، سرخ‌ کن و ... را وارد بازار کرده است.آب مرکبات گیری متئو یکی از محصولات پرفروش این کمپانی است.  با استفاده از این محصول شما می ‌توانید آب انواع مرکبات را به بهترین شکل تهیه کنید.

از ویژگی‌های این محصول می‌توان به داشتنِ دو سَری اشاره کرد. با کمک این دو سَری می‌توانید صرف ‌نظر از شکل مرکباتی مختلف، آن‌ها را با بیشترین بازدهی و کم ‌ترین میزان اسراف آبگیری کنید.یکی دیگر از ویژگی‌های این دستگاه وجود عملکرد ضد چکه در خروجی دستگاه است؛ پس نیازی نیست نگران چکه‌کردن آبمیوه و کثیف‌شدن میز آشپزخانه یا دستگاه خود باشید.هنگام آبگیری، پایه‌ی ضد لغزشی که در زیر دستگاه تعبیه شده است، مانع جابه‌جایی آبمیوه‌گیری می‌شود. بهتر است برای مراقبت بیشتر از دستگاه، درصورت عدم استفاده‌ی روزانه، روی آن را با درپوش ضد گرد و غبار بپوشانید.

آب مرکبات گیری میگل:

یکی دیگر از محصولاتی که به شما معرفی می‌کنیم، آب مرکبات‌گیری میگل GCS 160 از برند میگل است. این دستگاه ۲/۶ کیلوگرم وزن دارد و جنس بدنه و صافی آن هردو از استیل ضد زنگ ساخته شده‌اند.

موتور این آب مرکبات‌گیری با توان ۱۶۰ وات کار می‌کند. از ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به مخزن آبمیوه، سیستم ضد چکه، فیلتر جداکننده‌ی تفاله و پایه‌ی ضد لغزش اشاره کرد.

سیستم ضدچکه، و پایه‌ی ضد لغزش باعث می‌شوند هنگام آبگیری نگران جابه‌جایی دستگاه و کثیف شدن آبمیوه‌گیری و کانتر آشپزخانه نباشید.

این آب مرکبات‌گیری دارای درپوش محافظ است که می‌توانید پس از استفاده از دستگاه، برای جلوگیری از ورود گردوغبار به داخل آن از این درپوش استفاده کنید.

آب مرکبات گیری براون:

آب مرکبات ‌گیری براون محصولی کوچک و کاربردی از این برند معروف است. سری مخروطی این دستگاه به شما این امکان را می‌دهد که انواع مرکبات را آبگیری کنید. البته سری این محصول برای آبگیری مرکبات کوچک مانند لیمو ترش طراحی نشده است.

این دستگاه همچنین دارای یک مخزن آبگیری است که به ‌اندازه‌ی یک لیوان بزرگ آبمیوه در خود جای می‌دهد. نحوه‌ی عملکرد این آب مرکبات‌گیری به ‌صورت فشاری است؛ تنها کاری که باید انجام دهید این است که نیمی از میوه را روی مخروط قسمت آبگیری فشار دهید.

قابلیت تغییر جهت گردش باعث می‌شود بتوانید بیشترین میزان آبگیری را انجام دهید. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به تنظیم میزان ورود پالپ، اندازه‌ی کوچک دستگاه، جنس بدنه و صافی پلاستیکی اشاره کرد.

 

معرفی رایج ترین ارورهای ماشین ظرفشویی اسنوا

 برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با ظرفشویی اسنوا و قیمت ظرفشویی اسنوا به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

به جرات می توان گفت در حال حاضر، ماشین ظرفشویی های اسنوا به علت کیفیت بسیار بالایی که به نسبت لوازم خانگی های داخلی دارند، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند.یکی از امکانات برخی از ماشین ظرفشویی های اسنوا، سیستم عیب یابی هوشمند است. شما به کمک این سیستم می توانید در کمترین زمان ممکن ارور ماشین ظرفشویی را شناسایی و ایراد آن را برطرف کنید.

بررسی کد خطای E0

هنگامی که این کدخطا نمایش داده میشود که در ماشین ظرفشویی اسنوا، آب بعد از شستشوی ظروف به خوبی تخلیه نشده است ، برای حل این مشکل در اولین قدم باید فیلتر تخلیه دستگاه را بررسی کنید تا مواد غذایی راه خروجی آب را مسدود نکرده باشد ، پس از آن شلنگ تخلیه را به خوبی بررسی کنید تا مسدود یا دچار تاخوردگی نشده باشد . در غیر این صورت دستگاه شما نیاز به بررسی دقیق توسط متخصص تعمیرات دارد.

بررسی کد خطای E1

در زمانی این کد خطا نمایش داده میشود که ماشین ظرفشویی اسنوا، عمل آبگیری ظروف را به درستی انجام نمیدهد ، برای حل این مشکل شما باید شیرآب ، فشار آب و درب ماشین ظرفشویی را بررسی کنید .

بررسی کد خطای F

این کد خطا به معنای خراب شدن دستگاه نیست. در زمانی که شما ظرفشویی اسنوا را برروی برنامه AUTO SMART قرار می دهید ، سیستم به صورت اتوماتیک تمامی تنظیمات و المان های شستشو را انجام میدهد ، و این کد که مخفف کلمه FUZZY LOGIC است نشانگر فعال بودن حالت AS است.

بررسی کد خطای CD

این کد هم مانند کد بالا یک کد خطا محسوب نمیشود ، و به معنای پایان عملیات شستشو در ماشین ظرفشویی اسنوا است ،این کد مخفف کلمه COOL DRY است و برخی اوقات تا بیش از 1 ساعت برروی دستگاه نمایش داده میشود.

بررسی کد خطای CL

هنگامی که این کد خطا بر روی نمایشگر ظرفشویی اسنوا، نمایش داده میشود معمولا کلید قفل کودک عمل نمیکند ، برای حل مشکل کلیدهای فعال کننده قفل کودک را به مدت چند ثانیه همزمان نگه دارید تا این حالت فعال شود ، توجه کنید که قفل کودک در زمانی که ماشین خاموش است و یا عمل شستشو را انجام نمیدهد فعال نخواهد شد.

 

همه چیز درباره ی آبمیوه گیری

 برای کسب اطلاعات در رابطه با آبمیوه گیری و قیمت آبمیوه گیری به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

آبمیوه گیری ها یکی از دستگاه های بسیار کاربردی در تمامی آشپزخانه ها است که می توانید به کمک آن انواع آبمیوه را در کمترین زمان ممکن تهیه کنید. برای انتخاب و خرید آبمیوه‌ گیری بهتر است مدلی را انتخاب کنید تا هم کاربردی باشد و هم نیاز خانواده ‌تان را برطرف کند. زیرا بعضی از مدل های آبمیوه‌ گیری های موجود در بازار ابعاد بزرگی دارند و فضای زیادی از آشپزخانه‌ تان را اشغال کرده و علاوه بر این ها نیاز شما را برطرف نمی کند و شما تنها متحمل هزینه بیشتر شده‌اید.

 آبمیوه‌ گیری ها دارای تنوع زیادی از نظر امکانات،قیمت و...می باشند.  برای همین بهتر است پیش از خرید حتما ویژگی‌های آبمیوه گیری را مطالعه کنید.  ضمانت‌ نامه یکی از مهمترین مسائلی است که باید در زمان خرید آن را در نظر بگیرید.

یکی از مواردی که باید در خرید آبمیوه گیری به آن توجه کنید، میزان سر و صدای دستگاه است. سروصدای زیاد دستگاه یکی از ویژگی‌های منفی این وسیله است که با تحقیق و بررسی برنده‌های گوناگون می‌توانید بی‌صداترین آنها را انتخاب کنید. حتی برخی از آبمیوه‌ گیری ها هستند که در زمان روشن بودن حرکت می‌کنند که این موضوع سه دلیل دارد. یا شما بیش از اندازه آن را پر کرده‌اید، یا دستگاه را بر روی سطح صاف نگذاشته‌اید، یا آبمیوه‌ گیری ایراد دارد و شما در زمان خرید به این موضوع توجه نکرده‌اید.

شست و شوی آسان، سایز مناسب دهانه، مخزن تفاله، فیلتر مناسب و... از جمله مواردی است که باید در خرید آبمیوه گیری به آن توجه کنید. علاوه بر این پیش از خرید آبمیوه‌ گیری مهمترین موضوعی که باید به آن توجه کنید قدرت دستگاه است. معمولا قدرت آبمیوه‌گیری‌ها از 600 وات تا 1500 وات متغیر هستند. از جمله موارد دیگری که در زمان انتخاب آبمیوه‌گیری باید آن را از نظر بگذرانید تیغه آبمیوه‌ گیری است. بهتر است تیغه‌ای که انتخاب می‌کنید از جنس پلاستیک نباشد. چون عمر تیغه‌های فولادی و تیتانیومی بیشتر است.

از جمله بهترین برندهایی که در تولید آبمیوه‌ گیری و آب مرکبات‌گیری از کیفیت بالایی برخوردار است می توان به فیلیپس و تفال اشاره کرد که با تنوع در نوع کارکرد، زیبایی ظاهری، طراحی حجم و شکل مخزن برای جمع آوری بهتر تفاله و شست و شوی ساده‌ تر، سیستم ضدچکه، موتور کم صدا ،مجهز بودن به  تکنولوژی FiberBoost که به شما این امکان را می دهد تا میزان پالپ موجود در آبمیوه خود را به دلخواه تنظیم کنید و... باعث می‌شود تا شما به راحتی بتوانید در میان گزینه‌های متنوع این دو برند آبمیوه‌ گیری موردنظرتان را انتخاب کنید.

 

صفحه قبل 1 ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 صفحه بعد