شرکت پارس خزر یکی از شرکت های معتبر در زمینه ی تولید لوازم خانگی با کیفیت فعالیت می کند. پارس خزر کیفیت خود را با استفاده از ۵ سیستم مرتبط با کیفیت در سطحی بالا حفظ کرده است. این ۵ سیستم عبارتند از: سیستم مدیریت کیفیت، سیستم مدیریت رضایتمندی مشتریان، سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای، سیستم مدیریت زیست محیطی و سیستم رسیدگی به شکایات مشتریان.

کمپانی پارس خزر همواره سعی بر این داشته که با نیازسنجی مشتریان و ارائه محصولات جدید و متنوع با بالاترین کیفیت و قیمتی قابل قبول همواره رضایت مشتریان خود را تامین کند. اغلب مردم نیز از محصولات این شرکت رضایت دارند و این برند را به یکدیگر توصیه می کنند.

با کیفیت ترین محصولات پارس خزر کدام است؟

·         شستشو و نظافت لباس با محصولات پارس خزر

شرکت پارس خزر در گروه شست و شو و نظافت به تولید دو وسیله ماشین لباسشویی و اتو بخار اقدام کرده است.ماشین لباسشویی پارس خزر دارای امکاناتی همچون داشتن عیب یاب هوشمند، موتور اینورتر با انتقال قدرت تسمه ای، مصرف انرژی A+++، قابلیت اضافه کردن لباس هنگام شستشو، صفحه نمایش LCD، قفل کودک، برنامه تنظیم سطح آب و ۱۸ برنامه شستشو به همراه گزینه های انتخابی است.

·         پخت و پز با محصولات پارس خزر

در میان تولیدات مرتبط با پخت و پز پارس خزر می توانید محصولاتی همچون پلوپز، بخارپز، سرخ کن، آون توستر، ساندویچ ساز، کباب پز (باربیکیو)، تخم مرغ پز و خوراک پز چندکاره را پیدا کنید.پارس خزر در زمینه تولید پلوپز یکی از فعال ترین و با کیفیت ترین برندهای ایرانی است. پلوپزهای پارس خزر بسیار متنوع و با مشخصات گوناگون تولید شده اند.

از ویژگی های خاص پلوپزهای پارس خزر می توان به مشخصاتی همچون مصرف بهینه برق، امکان صرفه جویی در زمان، سایز ۲ تا ۱۶ نفره، بدنه های استیل، گارانتی ۲۵ ماهه و خدمات پس از فروش اشاره کرد.

·         آماده سازی غذا با محصولات پارس خزر

در این دسته بندی محصولاتی همچون غذاساز، آسیاب، همزن، بلندر، خردکن، سبزی خردکن، میوه و سبزی خشک کن، مکمل چرخ گوشت، ترازو دیجیتالی، آسیاب-مخلوط کن و سه کاره (خردکن، مخلوط کن و همزن) جای می گیرند.

گوشت کوب برقی پارس خزر یک محصول بسیار کاربردی و باکیفیت است که می توان از آن هم به عنوان گوشت کوب و هم به عنوان مخلوط کن استفاده کرد. این گوشت کوب دارای چند تیغه و همچنین یک ظرف مخصوص است و به راحتی می تواند به آماده سازی مواد غذایی پیش از پخت غذا کمک کند.

جمع بندی:

در این مقاله سعی کردیم به طور مفصل محصولات تولیدی یک برند ایرانی باسابقه و خوشنام به نام پارس خزر را به شما معرفی کنیم. امیدواریم روزی برسد که کیفیت محصولات ایرانی در بسیاری از زمینه ها زبانزد همگان باشد. بدون شک با اعتماد به تولیدکنندگان داخلی و ارائه نظرات و پیشنهادات خود به آنها می توانیم به این مهم دست پیدا کنیم.