تلویزیون های هوشمند جی پلاس یکی از پرفروش ترین و مناسب ترین تلویزیون های هوشمند بازار از لحاظ قیمت است.تلویزیون های هوشمند جی پلاس با ویژگی های منحصر به فردی که دارند، امکانات بسیار ایده آلی در اختیار کاربران قرار می دهند که با توجه به گستردگی فناوری و تکنولوژی در دنیای امروز، به راحتی می توانند پاسخگوی نیاز های کاربران باشند. تعمیرکاران مرکز تعمیر تلویزیون در تعریف تلویزیون هوشمند معتقدند که تلویزیون هوشمند جی پلاس، جعبه های جادویی منحصر به فردی هستند که امکان خارج شدن هر چیزی از آنها وجود دارد.

همین ویژگی های تلویزیون هوشمند است که آن را به یک محصولی خاص و منحصر در عصر حاضر تبدیل کرده است. محصولی که برای در اختیار قرار دادن امکانات بیشتر به کاربر، هزینه بیشتری دریافت می کند. به همان اندازه که قیمت خرید بالایی دارد، قیمت تعمیر تلویزیون هوشمند جی پلاس هم به نسبت سایر تلویزیون جی پلاس بالاتر است.

بررسی ویژگی های تلویزیون هوشمند جی پلاس

از مهمترین و اصلی ترین ویژگی های تلویزیون هوشمند جی پلاس می توان به امکان اتصال تلویزیون جی پلاس به اینترنت اشاره کرد. تلویزیون های هوشمند جی پلاس  به دلیل اینکه مجهز به سیستم عامل هستند، حکم یک سیستم رایانه ای بزرگ را دارند که امکانات متعددی در اختیار قرار می دهند. همه تلویزیون های اسمارت یک ورودی کابل شبکه اترنت یا قابلیت اتصال به وای فای دارند. البته برای تلویزیون هوشمند سرعت اینترنت و وای فای باید به اندازه کافی سریع باشد.

سایر ویژگی های تلویزیون هوشمند جی پلاس:

·         امکان نصب نرم افزار

·         امکان مشاهده ویدیو و تصاویر آنلاین

·         امکان بازدید صفحات وب

·         امکان اجرای بازی

·         امکان اتصال به کانال های اینترنتی IPTV

·         امکان استفاده از قابلیت Time Shifting

·         امکان اتصال به شبکه های اجتماعی و سرویس های اشتراک گذاری

·         پشتیبانی از استاندارد DLNA

·         کنترل تلویزیون با دستورات صوتی و حتی ژست‌های حرکتی

·         قابلیت اتصال به وبکم

·         امکان اجرای نرم افزار SKYPE

·         گزارش و پیش بینی وضعیت آب و هوا

·         امکان دسترسی به رادیوهای اینترنتی