کمپانی دلمونتی با تکنولوژی روز در تولید لوازم آشپزخانه و سابقه چندین ساله با کیفیت بالای محصولات،خود را به یکی از اصلی ترین رقیب های برندهای خوشنام بازار تبدیل کرده. اما برای خیلی ها که شناخت درستی از این محصول ندارند. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی برند دلمونتی بپردازیم و تفاوت های اساسی محصولات دلمونتی و دلونگی را بررسی نماییم.

برند دلمونتی ساخت کجاست ؟

محصولات برند دلمونتی در واقع ساخت کشور ایتالیا است، اما زمانی که زیر محصول را نگاه میکنید با کلمه های از قبیل Assembled in China یا Made in PRC مواجه می شویم که هر دو به معنی ساخت چین یا مونتاژ چین است. مثل بیشتر شرکت های بزرگ دنیا از قبیل اپل و سامسونگ و … که محصول یک کشور دیگه است ولی ساخت و مونتاژ آن در چین می باشد.و از بهترین و با کیفیت ترین محصولات بازار هستند و سیاست و دلیل این کار به خاطر نبود نیروی کار کافی و ارزان نبودن موادمصرفی در غرب و اروپا است، بیشتر شرکتهای بزرگ به سمت کارخانه های چینی روی می آورند پس ساخت و مونتاژ چین زیر نظر شرکت دلمونتی دلیلی برای کیفیت پایین آن نیست بلکه ارزان تر تموم شدن و تولید بالاتر محصولات دلمونتی است.

گارانتی و ضمانت محصولات دلمونتی به چه صورت است؟

معمولا به همراه محصولات دلمونتی یک کارت گارانتی ۱۸ ماه ارسال خواهد شد که تمام محصولات رو زیر پوشش خود قرار خواهد داد. این کارت گارانتی به صورت رایگان در اختیار شما قرار میگیرد. در صورت خرابی دستگاه گارانتی شامل تعویض قطعات به جز قطعات مصرفی و تعمیر دستگاه به صورت رایگان خواهد بود.

تفاوت محصولات دلمونتی و دلونگی چیست؟

در رابطه با تفاوت های محصولات این دو برند باید گفت که هردو از محصولات ایتالیایی موجود در بازار ایران هستند اما هرکدام ساخت شرکت متفاوت هستند و دلمونتی هیچ ربطی به برند دلونگی ندارد پس اشتباه نکنید.

جمع بندی

در انتهای جواب سوال دلمونتی ساخت کجاست ؛ میتوان اشاره کرد به یک محصول ایتالیایی با کیفیت بالا و گارانتی ۱۸ماهه با طراحی و رنگ بندی های متنوع که تبدیل به یکی از بهترین انتخاب های شما در زمینه خرید لوازم خانگی می شود.