برند میگل یکی از برندهای با کیفیت داخلی است که لوازم خانگی های بسیار کاربردی را وارد بازار لوازم خانگی ایران کرده است. اگر به دنبال انتخاب دستگاهی زیبا و قدرتمند برای تهیه انواع ترکیب به صورت روزانه می باشید، مخلوط کن میگل مدل MIGEL GBL 800 بهترین گزینه برای شما به حساب می آید.

 بهره ‌گیری این مخلوط کن از موتور با توان مصرفی 800 وات باعث شده تا اعمال فرایند در دستگاه با ارائه حداکثر عملکرد ممکن به انجام برسد. این مدل از مخلوط کن میگل دارای تیغه‌هایی 4 پره از جنس استیل ضد ‌زنگ بوده که از تیزی، استحکام و دوام بالایی برخوردار است و مواد غذایی را به بهترین شکل ممکن له و ترکیب می‌کند. همچنین سرعت Pulse در مخلوط کن میگل GBL 800 از ایجاد بافتی یکنواخت در سطح ترکیب مدنظر اطمینان حاصل خواهید کرد.

پارچ شیشه ‌ای مخلوط کن با ظرفیت 1.5 لیتر قابلیت تهیه میزان قابل ‌توجهی از یک ترکیب غذایی را در اختیار شما قرار می‌دهد. این دستگاه مجهز به میکروسوئیچ ایمنی بر روی درب پارچ و بدنه می‌باشد که موجب تضمین امنیت استفاده از آن می‌شود. امکاناتی چون وجود LED دور کنترلر چرخشی پنل، درپوش درجه ‌بندی‌ شده با قابلیت استفاده به‌عنوان پیمانه اندازه ‌گیری و امکان تفکیک آسان تیغه و شستشوی آن در ماشین ظرفشویی از دیگر ویژگی‌های مخلوط کن میگل مدل MIGEL GBL 800 به حساب می‌آید.

 مشخصات کلی مخلوط کن میگل:

رنگ:استیل

کشور سازنده:ایران

 مشخصات فنی مخلوط کن میگل:

کارکرد:تک کاره

قدرت موتور:۸۰۰ وات

نوع موتور: موتور AC

تعداد تنظیمات سرعت مخلوط کن:۲ سرعت

دارای عملکرد پالس

نوع کنترل:چرخشی

ظرفیت کارکرد پارچ مخلوط کن:۱.۵ لیتر

جنس پارچ مخلوط کن:شیشه ای

دارای آسیاب یا خردکن کوچک

نوع تیغه ها: تیغه ۴ پره با قابلیت جداشدن و نظافت آسان

جنس تیغه ها:استیل ضد زنگ

مجهز به قفل ایمنی درپوش

سیستم ایمنی میکروسوییچ ایمنی

دارای پایه لاستیکی برای ثبات بیشتر دستگاه

جنس بدنه استیل و پلاستیک

قابلیت شستشوی قطعات در ماشین ظرفشویی

لوازم جانبی: درپوش درجه بندی شده با قابلیت استفاده به عنوان پیمانه اندازه گیری