اگر قصد خرید لوازم خانگی ایرانی را داشته باشید، قطعا برند میگل را می شناسید. برند میگل یکی از برندهای با کیفیت ایرانی می باشد که انواع لوازم آشپزخانه را در بازار ارائه می کند. یکی از محصولات کاربردی برند میگل، آون توستر میگل می باشد.

معرفی آون توسر میگل مدل GEO 220 

یکی از محبوب ترین آون توسترهای میگل، آون توستر میگل مدل GEO 220  می باشد. شما به کمک این دستگاه می توانید با آن غذارا گرم یا پخت نمایید. آون میگل دارای موتو با توان مرفی 1500 وات ، تایمر 60 دقیقه‌ای و خاموش شدن خودکار پس از اتمام زمان پخت می‌باشد. همچنین آون میگل دارای فن هوای داغ برای پخت بهتر و یکنواخت و جوجه گردان نیز می‌باشد. وجود 4 المنت قدرتمند از جنس استیل ضد زنگ از مزایای دیگر آون توستر میگل می‌باشد. همراه آون میگل لوازم جانبی مانند سینی پخت ، توری پخت ، دستگیره جوجه گردان،سیخ جوجه گردان،دستگیره سینی پخت نیز ارائه می‌شود.

لازم به ذکر است آون میگل دارای ابعاد ۳۵*۲۹*۴۵.۵ سانتی‌متر ، وزن 7200 گرم و ظرفیت 22 لیتر است. کنترل تنظیمات این دستگاه به صورت مکانیکی قابل تنظیم است. درجه حرارت آون میگل بین 0 تا 230 درجه سانتی‌گراد قابل تنظیم است. این محصول دارای سیخ و جوجه گردان نیز است.