x تبلیغات
شهر لوازم خانگی

بررسی کاربردهای آسیاب برقی

 برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با آسیاب برقی و قیمت آسیاب برقی به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

یکی از محصولات بسیار کاربردی در بین لوازم آشپزخانه که از قدیم الایام از آن استفاده می شد، آسیاب ها می باشند. در گذشته از آسیاب های دستی استفاده می شده که عمل آسیاب و خرد کردن در این مدل از آسیاب ها بسیار دشور بود. درحال حاضر آسیاب های برقی توانسته اند جایگزین بسیار فوق العاده ای برای آسیاب های دستی به حساب بیاید. از آسیاب های برقی می توان در مواردی همچون: خرد کردن زردچوبه ، فلفل ، انواع ادویه ها ، انواع قهوه و... استفاده نمود.

انواع آسیاب برقی:

·         دستگاه آسیاب رومیزی

·         دستگاه آسیاب استندی تک فاز

·         دستگاه آسیاب صنعتی

چرا باید از آسیاب های برقی استفاده کنیم؟

·         خردکردن و آسیاب آسان انواع مواد غذایی سخت

·         صرفه جویی در زمان

·         تهیه ادویه تازه برای مصرف در غذاهای مختلف

·         استفاده ی آسان از آسیاب های برقی

در خرید بهترین مارک آسیاب های برقی باید به چه مواردی توجه کنیم؟

1.      توجه به قدرت تیغه دستگاه

2.      آسیاب برقی باید دارای تیغه های تیز، ضد زنگ باشد.

3.      توجه به قدرت آسیاب برقی با توجه به نیازشما. برای مثال اگر شما قصد آسیاب قهوه را داشته باشید باید از آسیاب قدرتمند تری استفاده کنید.

4.      توجه به سرعت و قیمت آسیاب برقی

5.      توجه به جنس مخزن آسیاب برقی

6.      دارا بودن قابلیت جدا شدن ظروف و قطعات

بررسی کلی آسیاب های برقی:

·         معمولا آسیاب های برقی برای انجام عملیات آسیاب دارای یک دکمه فشاری می باشند.

·         آسیاب های برقی دارای مخزنی در قسمت بالا هستند که مواد در آن قسمت خرد می شوند.

·         اکثر آسیاب های برقی دارای پایه‌های ضد لغزش می‌ باشند که این پایه ها مانع از لیز خوردن دستگاه در حین کار کردن با آن می شود.

 

·         معمولا اکثر آسیاب های برقی دارای یک تیغه استیل تیز می باشند که این نوع تیغه می‌تواند به خوبی مواد غذایی خشک را با سرعت زیاد خرد کند.

درخرید کتری برقی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با کتری برقی و قیمت کتری برقی به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

نوشیدن یک نوشیدنی گرم و دلچسب همان چیزی است که هرکسی پس از سپری کردن یک روز خسته کننده از آن لذت می برد. کتری برقی یکی از لوازم کاربردی ای است که درست کردن یک چای خوش طعم را در کمترین زمان ممکن می سازد.خرید کتری برقی نیز مانند تمامی لوازم برقی نیازمند به دانستن نکاتی خاص می باشد که ما قصد داریم در ادامه مطلب به معرفی این نکات بپردازیم تا بتوانید مناسب ترین محصول و بهترین مارک کتری برقی را خریداری کنید.

نکات مهم در خرید کتری برقی:

·         سایز و اندازه کتری برقی

همانطور که می دانید، کتری برقی ها با توجه به نیاز و سلیقه‌ی مشتریان  در سایز و ابعاد گوناگونی تولید می‌شوند. با توجه به اینکه در حال حاضر فضای اکثر آشپزخانه‌ها بسیار کوچک و محدود است، بهتر است  کتری برقی‌های کوچک خریداری کنید.

·         ظرفیت کتری برقی

یکی دیگر از فاکتورهای مهم در خرید کتری برقی، ظرفیت آن است. به شما پیشنهاد می کنیم با توجه به جمعیت خانواده بهترین و کاربردی ترین ظرفیت را انتخاب کنید.

·         طراحی ظاهری کتری برقی

یکی از فاکتورهایی که اکثر آن در خرید کتری برقی پس از فاکتور قیمت کتری برقی به آن توجه ویژه ای دارند، طراحی ظاهری محصول می باشد. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که طراحی و شکل ظاهری محصول بسیار برایتان مهم است، پس بهتر است در هنگام خرید کتری برقی، محصول زیبایی را انتخاب کنید.

·         جنس بدنه کتری

قطعا برای همه ی ما تجربه ی سوختگی دست در اثر تماس با بدنه ‌ی کتری را داشته ایم. بنابراین در خرید کتری برقی حتما به جنس بدنه ی آن توجه کنید.

معولا کتری‌ برقی هایی که بدنه‌ ی آن‌ ها از شیشه یا پلاستیک ساخته شده است، به نسبت  کتری‌ برقی هایی که دارای بدنه‌ی فلزی می باشند، گزینه ی ایمن تری به حساب می آید.

·         توان مصرفی

 

توان مصرفی یکی دیگر از فاکتورهای مهمی است که در زمان خرید کتری برقی باید به آن توجه ویژه ای نمود. در مجموع هر چقدر میزان توان مصرفی کتری، بالاتر باشد، کارایی محصول بیشتر می شود.

 

بررسی تلویزیون اسمارت 4K اسنوا مدل SSD-50SA630U

 برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تلویزیون اسمارت  4K اسنوا مدل   SSD-50SA630Uو قیمت تلویزیون اسنوا به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

 

درحال حاضر شرایط اقتصادی به گونه ای شده است که بسیاری از افراد برای خرید تلویزیون و سایر لوازم صوتی تصویری به سراغ برندهای داخلی ای مانند اسنوا می روند. برند اسنوا یکی از تولید کننده های قدیمی و به نام انواع لوازم خانگی و تلویزیون می باشد.  یکی از محصولات جدید و پرفروش اسنوا،تلویزیون اسمارت 4K اسنوا مدل   SSD-50SA630U با سایز 50 اینچ ، می باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی کلی این تلویزیون و بررسی قیمت تلویزیون اسنوا 50 اینچ بپردازیم.

کیفیت تصویر تلویزیون اسمارت 4K اسنوا مدل SSD-50SA630U چگونه است؟

·         رزولوشن Ultra HD 4K :

یکی از فاکتورهای بسیار موثر در کیفیت تصویر تلویزیون ها، رزولوشن آن است.  درحال حاضر نمایشگرها با رزولوشن Ultra Hd-4K  و Full HD تولید می شوند.

در رابطه با تفاوت این فاکتورها باید گفت که تلویزیون هایی با کیفیت 4K دارای رزولوشن چهار برابر کیفیت FULL HD است و تصاویری واضح تر به شما ارائه می دهد.

·         پشتیبانی تلویزیون اسنوا از تکنولوژی VA :

تکنولوژی VA در این مدل از تلویزیون اسنوا ، راه حل هوشمندی برای افزایش کیفیت تلویزیون اسنوا و عمق رنگ و زاویه دید و همچنین سرعت و ثبات پاسخگویی نمایشگر تلویزیون است .

·         پشتیبانی از تکنولوژی  HDR10 :

High Dynamic Range یا HDR  در حقیقت نوعی تکنولوژی است که تصاویر واقعی تری در تلویزیون اسنوا به شما ارائه می کند. تلویزیون‌های HDR با افزایش تفاوت بین نقاط تاریک و روشن و اضافه کردن رنگ بیشتر به تصاویر می تواند تصاویر رئال تری ارائه کند.

·         زاویه دید تصویر :

این مدل از تلویزیون اسنوا اسمارت دارای زاویه ‌دید 178 درجه ‌ای می باشد که این قابلیت  امکان تماشای صفحه ‌نمایش را درمحدوده‌‌ی وسیع تری فراهم می‌کند.

·         پشتیبانی از تکنولوژی Screen Mirroring :

تکنولوژی screen mirroring به معنای اشتراک گذاری یا آینه کردن صفحه نمایش است که این قابلیت هم موجب افزایش کیفیت تصویر در تلویزیون های اسنوا می شود.

بررسی کیفیت صوتی تلویزیون اسمارت 4K اسنوا مدل SSD-50SA630U

·         بهره مندی از سیستم صوتی دو کاناله :

با توجه به اینکه این تلویزیون دارای سیستم صوتی دو کاناله می باشد و توان خروجی کلی آن برابر با 30 وات است، این تلویزیون دارای صدایی قدرتمند و بسیار واضح می باشد.

·         پشتیبانی از تکنولوژی صدای Dolby Digital :

در واقع صدای فراگیر بخش مهمی از تجربه سینمای خانگی با تلویزیون های اسنوا است.به کمک تکنولوژی  Dolby Digital  این مدل از تلویزیون اسنوا این تجربه به آسانی برای شما فراهم می شود.

ناگفته هایی در رابطه با قابلمه های گرانیتی

 برای کسب اطلاعات بیشتر در باره ی قابلمه های گرانیتی می توانید به انتخاب سنتر مراجعه کنید.

یکی از نکات مهمی که در خرید انواع ظرف و ظروف علی الخصوص قابلمه ها باید به آن توجه ویژه ای کرد، جنس آن است. بسیاری از افراد معتقدند ظروف تفلون سرطان زا هستند و بسیاری از افراد قابلمه های گرانیتی را جایگزین قابلمه های تفلون کرده اند. در این مقاله با ما باشید تا همه چیز را در رابطه با قابلمه های گرانیتی برای شما بیان کنیم.

آیا قابلمه های گرانیتی گزینه های ایمنی هستند؟

یکی از دغدغه های اصلی افراد، سلامت قابلمه های گرانیتی است. با توجه به این موضوع که بدنه ی اصلی ظروف گرانیتی از جنس آلومینیوم است بسیاری از افراد نگران این موضوع هستند که آیا این قابلمه ها ایمن هستند و یا نه.

همانطور که می دانید در حال حاضر سبک زندگی به سمت سالم زیستی می رود، برای همین اکثر افراد به دنبال خرید گزینه های سالمی هستند. طبق عمومی، لوازم آشپزی تفلون برای محیط زیست مضر می باشد و در دراز مدت می تواند تاثیر بدی به سلامتی افراد وارد کند. همچنین با استفاده از قابلمه های استیل، مسی، شیشه ای و … عمل آشپزی امری دشوار شده و حتی در برخی از موارد فلز به کار رفته با مواد اسیدی واکنش نشان داده و عطر و طعم و بدی را در غذا ساطع می کند.

مزایای قابلمه های گرانیتی

 

  • معمولا در اکثر سرویس قابلمه های گرانیتی بدنه چدنی، گرما را در کمترین زمان ممکن و به صورت کاملا مساوی در کل قابلمه پخش می کند.
  • در مجموع وزن ظروف چدنی با روکش گرانیتی نسبت به ظروف سنتی از جنس چدن بسیار کمتر و بنابراین استفاده از آن آسان تر است.
  • تمیز کردن سطح صیقلب و نچسب ظروف گرانیتی امری بسیار آسان است.
  • معمولا غذاهای پخته شده در این ظروف خوشمزه تر می شوند.
  • ظروف گرانیتی اغلب ازقیمت بسیار مناسبی برخوردار می باشند.
  • از قابلمه های گرانیتی می توان در فر و مایکروویو استفاده نمود.
  • معمولا ظروف گرانیتی دارای کاربردهای فراوانی می باشند و در بازار در رنگ های مختلفی تولید و عرضه می شوند.

طول عمر قابلمه های گرانیتی چقدر است؟

همانطور که می دانید معمولا طول عمر یک قابلمه به نحوه نگهداری شما از آن قابلمه رابطه مستقیمی دارد. اگر در زمان شستشو و پخت و پز برخی موارد را به خوبی رعایت کنید، می توانید تا چندین سال از قابلمه ی گرانیتی خود استفاده کنید. از مهم ترین مواردی که می تواند موجب طول عمر قابلمه های گرانیتی شود می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  • برای شستشوی سرویس قابلمه های گرانیتی بهتر است از ابر نرم استفاده کنید.
  • هنگامی که قابلمه گرانیتی داغ است به هیچ وجه برای شستشوی آن از آب سرد استفاده نکنید.
  • برای پخت و پز و سرو غذا در قابلمه های گرانیتی، از قاشق‌های پلاستیکی یا چوبی استفاده کنید.
  • قابلمه خالی را به مدت طولانی روی حرارت قرار ندهید.

بررسی ماشین لباسشویی 7 کیلویی اسنوا

 برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی ماشین لباسشویی اسنوا و قیمت ماشین لباسشویی اسنوا می توانید به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

به جرات می توان گفت یکی از برند های محبوبی که در چند سال اخیر توانسته بسیار موفق عمل کند، برند اسنوا است. در بین تمامی محصولات اسنوا یکی از محصولات پرفروش، ماشینهای لباسشویی های اسنوا می باشند که در این بین نیز ماشین لباسشویی 7 کیلویی اسنوا به دلیل ظرفیت استانداردی که، از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

 

طراحی ماشین لباسشویی 7 کیلویی اسنوا:

این مدل از ماشین لباسشویی اسنوا یکی از ماشین لباسشویی های درب جلو است. کلید های کنترل این لباسشویی و نمایشگر LED در قسمت جلویی این مدل از ماشین لباسشویی اسنوا قرار دارد. همچنین محل ریختن پودر و مواد شوینده این لباسشویی در مخزنی قرار گرفته است که این مخزن با کشیدن باز شده و می توان از آن استفاده کرد. در پایین لباسشویی 7 کیلویی اسنوا نیز، فیلتر آب خروجی قرار دارد که بهتر است  هرچند وقت یک‌ بار برای عملکرد بهتر دستگاه آن را تمیز کنید.

 

ماشین لباسشویی 7 کیلویی اسنوا مجهز به چه برنامه هایی است؟

این سری از ماشین لباسشویی های اسنوا یکی از مجهز ترین و بهترین مدل ماشین لباسشویی اسنوا  می باشد. در همه ی ماشین لباسشویی ها معمولا یک یا چند برنامه شست ‌وشو قرار دارد که ماشین لباسشویی 7 کیلویی اسنوا نیز از این قاعده مستثنی نیست و دارای برنامه های شست و شوی متنوعی می باشد. در ماشین لباسشویی 7 کیلویی اسنوا می توان برنامه‌های شست ‌وشوی مختلف  را با توجه به نیاز ، به کمک پیچ تنظیم موجود روی پنل دستگاه تنظیم کرد.

 

میزان مصرف انرژی ماشین لباسشویی 7 کیویی اسنوا به چه صورت است؟

یکی از موارد مهمی که در خرید لباسشویی باید به آن توجه نمایید، مصرف انرژی دستگاه است. همان طور که می دانید ماشین لباسشویی ها یکی از لوازم پرمصرف در منازل ایرانی به حساب می آید. برچسب انرژی نصب شده روی دستگاه های مختلف، میزان مصرف انرژی آن دستگاه را نشان می دهد. در این برچسب، هر سطح مصرف با یکی از حروف A تا G که هر یک دارای یک رنگ خاص می باشند، نشان داده می شود که به ترتیب برای بازدهی بالا تا پایین در نظر گرفته شده است. به این ترتیب سطح A در ماشین لباسشویی 7 کیلویی اسنوا، بهینه ‌ترین سطح مصرف انرژی و بازدهی است.

روش برطرف کردن مشکل تنظیم دمای آب در لباسشویی اسنوا

  در تون بلاگ شما می توانید مطالب بیشتری درباره ماشین لباسشویی اسنوا بخوانید.شاید برای شما هم پیش آمده که چند وقتی است که ماشین لباسشویی اسنوا شما به خوبی آب را گرم نمیکند و متوجه شدید که لکه ها به خوبی از البسه شما پاک نشده اند و آب در ماشین لباسشویی به درستی گرم نمی شود. در صورت بروز چنین اتفاقی لازم نیست نگران باشید تا آخر این مطلب با ما همراه باشید تا علل این مشکل را بررسی کنیم و به معرفی راه حل های آن بپردازیم.

چرا آب در ماشین لباسشویی اسنوا گرم نمی شود؟

1.      خرابی المنت دستگاه :

معمولا ارور یا کد خطا در اکثر ماشین لباس شویی های اسنوا نشان دهنده ی اختلال در ماشین لباسشویی می باشد. المنت ها در لباسشویی های اسنوا، در زمان شستشو، دمای آب را کنترل می‌کند و در صورتی که درجه حرارت به مقدار مشخص شده، افزایش پیدا نکند، یک ارور یا خطا در صفحه نمایش لباسشویی اسنوا نشان داده می شود.

اما در صورتی که ماشین لباسشویی‌های قدیمی ‌تر اسنوا که دمای آب توسط تایمر مکانیکی کنترل می‌شود دچار اختلال شود، دیگر از کد‌های خطا خبری نیست و اگر المنت ماشین لباسشویی هم کار نکند به شستشوی خود ادامه می‌دهند و شما متوجه نمی‌شوید زیرا اروری نشان نمی‌دهد.

روش عیب یابی در المنت لباسشویی اسنوا:

برای عیب یابی المنت در ماشین لباسشویی های اسنوا، ابتدا برنامه ماشین لباسشویی اسنوا را بر روی برنامه cotton تنظیم کنید معمولا در ماشین لباسشویی‌های قدیمی تر اسنوا این برنامه عدد ۱ و یا برنامه A می‌باشدو درجه آب را روی ۷۰ یا ۹۰ تنظیم کنید و لباسشویی را روشن کنید بعد از گذشت ۲۰ دقیقه اگر شیشه درب ماشین لباسشویی را لمس کنید باید متوجه گرمای آب ماشین لباسشویی شوید. اگر آب گرم است پس لباسشویی هیچ مشکلی برای گرم کردن آب ندارد. ولی اگر آب گرم نیست باید علت را پیدا کرده و مشکل را برطرف کنید.

2.      اختلال در سنسور یا ترموستات :

معمولا میزان کارکرد المنت ها را در لباسشویی‌های سری جدید اسنوا، سنسورها و در لباسشویی‌های قدیمی تر اسنوا، ترموستات بررسی می کند. در صورتی که سنسور یا ترموستات المنت ماشین لباسشویی مشکل داشته باشد المنت در مدار نمی‌آید و آب گرم نمی‌شود. در لباسشویی های جدید در صورتی که سنسور خراب باشد ارور نشان می‌دهد ولی در لباسشویی‌های ترموستاتی اینطور نیست. برای تست سنسور و ترموستات ماشین لباسشویی های قدیمی تر شما می‌ توانید از اهم ‌متر استفاده کنید.

3.      خرابی تایمر یا برد الکترونیکی لباسشویی اسنوا:

در صورتی که برد الکترونیکی یا تایمر ماشین لباسشویی اسنوا خراب باشد و به المنت در زمان مناسب فرمان کار را ندهد. المنت روشن نمی‌شود و آب ماشین لباسشویی گرم نمی‌شود برای تست برد الکترونیکی یا تایمر ماشین لباسشویی باید از یک تکنسین یا تعمیرکار ماشین لباسشویی کمک بگیرید چون این کار به تخصص نیاز دارد.

 برای مشاهده فیلم درباره ماشین لباسشویی اسنوا می توانید صفحه ی توییتر انتخاب سنتر  را مشاهده کنید.

 

همه چیز درباره ی سرخ کن

  درتون بلاگ شما می توانید مطالب بیشتری درباره انواع سرخ کن بخوانید. سرخ کن ها لوازم بسیار کاربردی هستند که عملیات پخت و پز و سرخ کردن مواد غذایی را سرعت بخشیده و آسان تر کرده اند. در حال حاضر سرخ کن ها از نظر برند، کاربرد و قیمت دارای تنوع زیادی در بازار لوازم خانگی می باشند. در ادامه با انتخاب سنتر همراه باشید تا بیشتر در رابطه با سرخ کن ها  صحبت کنیم.

معرفی انواع سرخ کن های موجود در بازار:

·         سرخ کن های معمولی و الکتریکی

·         سرخ کن های بدون روغن یا کم  مصرف

·         مینی سرخ کن ها

معرفی ویژگی های سرخ کن های معمولی و الکتریکی :

این نوع سرخ کن ها دارای المنت های گرم کننده ای می باشد که به کمک این المنت ها روغن در سرخ کن گرم می شود. اگر به دنبال این هستید که در سریع ترین زمان غذای سرخ شده ای داشته باشید این سرخ کن ها بهترین گزینه برای شما به حساب می آید.اما یکی از معایب این سرخ کن ها، حجم مصرفی زیاد روغن است.

معرفی ویژگی های سرخ کن های بدون روغن یا کم مصرف:

سرخ کن های بدون روغن یا کم مصرف نوعی سرخ کن است که به کمک جریان سریع هوا مواد غذایی را سرخ می کنند، یکی از اصلی ترین مزایای این سرخ کن ها، مصرف کم روغن در این سرخ کن ها است.علاوه بر این، سرخ کردن مواد غذایی با استفاده از جریان سریع هوا باعث می شود که شما طعم لذیذ غذا های سرخ شده را با کمترین ضرر تجربه کنید. همچنین این نوع از سرخ کن که با استفاده از جریان هوا است موجب می شود که خواص مواد غذایی تا حد زیادی حفظ شود.

در هنگام خرید سرخ کن به چه نکاتی باید توجه کنید؟

·         میزان بودجه ای که برای خرید سرخ کن کنار گذاشته اید.

·         جمعیت افراد خانواده در تعیین ظرفیت سرخ کن

·         طراحی و رنگ بندی سرخ کن

·         برخورداری از گارانتی معتبر

برای مشاهده فیلم درباره انواع سرخ کن می توانید صفحه ی توییتر انتخاب سنتر  رامشاهده کنید.

بررسی ویژگی های ساید بای ساید بوش

  در تون بلاگ شما می توانید مطالب بیشتری درباره ساید بای ساید بوش بخوانید.یخچال های ساید بای ساید یکی از محبوب ترین نوع یخچال فریزر می باشند. یکی از برندهای با کیفیت در زمینه تولید انواع لوازم خانگی علی الخصوص یخچال های ساید بای ساید، برند بوش می باشد. ساید بای ساید های بوش یکی از با کیفیت ترین ساید بای ساید های موجود در بازار است. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی خصوصیات و ویژگی های ساید بای ساید های بوش بپردازیم... .

ساید بای ساید های بوش چه امکاناتی دارند؟

یکی از خصوصیات ساید بای ساید های بوش، بهره مندی این نوع یخچال فریزر از  به روز ترین تکنولوژی‌ها است. برای مثال وجود پنل تنظیمات لمسی در ساید بای ساید بوش  یکی از خصوصیات مثبت این یخچال ها است.همچنین وجود سیستم چندگانه پخش هوا (Multi Airflow System) در ساید بای ساید های بوش، موجب پخش پر سرعت هوای سرد در تمامی نواحی یخچال فریزر و افزایش طول عمر و تازگی مواد غذایی می شود.

یکی دیگر از مزایای ساید بای ساید های بوش، بهره مندی این یخچال از سیستم بدون برفک است. همچنین این دستگاه مجهز به سیستم یخ ساز و آب سردکن اتوماتیک است که با اتصال مستقیم به آب شهری کار شما را آسان تر می کند.

ویژگی های فنی ساید بای ساید های بوش:

بهره مندی ساید بای ساید های بوش از موتور اینورتر موجب افزایش طول عمر و کارکرد بهتر ساید بای ساید بوش می شود.ظرفیت بالای ساید بای ساید های بوش را می‌توان جزو یکی از مهم‌ترین ویژگی های ساید بای ساید بوش به شمار آورد. در واقع گنجایش مناسب ساید بای سایدهای بوش و قفسه‌های بزرگ، حداکثر فضا را در اختیار کاربران برای استفاده از مواد غذایی به صورت هفتگی و ماهانه را می‌دهد.

استفاده از ال ای دی برای تامین روشنایی داخلی این یخچال ها، یکی دیگر از مزایای ساید بای ساید های بوش می باشد. جای گذاری صحیح این ال ای دی ها در ساید بای ساید بوش موجب ایجاد فضایی روشن و عدم وجود سایه در داخل دستگاه شده است. این ال ای دی ها همچنین علاوه بر فراهم کردن طول عمر بالا برای دستگاه، از ایجاد گرمای بیشتر در داخل ساید بای ‌سایدها جلوگیری کرده که باعث عدم فشار بیشتر به موتور دستگاه خواهد شد.

جمع بندی:

به صورت کلی از مزایای یخچال ساید بای ساید بوش به مواردی همچون: طراحی ظاهری بسیار زیبای دستگاه، حفظ تازگی و ماندگاری بالای انواع مواد غذایی، دسترسی راحت و آسان به مواد غذایی داخل دستگاه، مجهز به انواع فیلترها و فیلتر آب ساید بای ساید برای از بین بردن باکتری‌ها و رفع بوی بد داخل دستگاه، تعبیه ظرفیت ذخیره‌سازی در درب ساید بای ساید و… اشاره کرد.

برای مشاهده فیلم درباره ساید بای ساید های بوش می توانید صفحه ی توییتر انتخاب سنتر  را مشاهده کنید.

 

ماشین ظرفشویی های اسنوا چه قابلیت هایی دارد؟

 در  زندگی مدرن امروزی، لوازم خانگی هایی مانند ماشین ظرفشویی کاربرد زیادی دارند.برندهای زیادی به تولید ماشین های ظرفشویی هایی با قابلیت ها و قیمت های مختلفی پرداختند که برند اسنوا یکی از معتبر ترین این برندها است. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی قابلیت ها و ویژگی های ماشین های ماشین ظرفشویی اسنوا بپردازیم.

معرفی قابلیت های کاربردی

 ماشین ظرفشویی اسنوا:

1.      قابلیت Rinse در ماشین ظرفشویی ها اسنوا

این برنامه، برنامه آبکشی ظروف در ماشین ظرفشویی اسنوا می باشد.پیش از شروع برنامه های خیلی سنگین می توان از این برنامه استفاده کرد.

2.      قابلیت Express در ماشین ظرفشویی ها اسنوا

این برنامه برای شستشوی متوسط مناسب می باشد. در رابطه با میزان مواد شوینده در این برنامه باید گفت که ،۱۵ گرم مواد شوینده برای شستشو نیاز دارد و دمای ۴۰ درجه سانتی گراد ظروف را شستشو می دهد .

3.      قابلیت Normal در ماشین ظرفشویی ها اسنوا

این قابلیت در ماشین ظرفشویی اسنوا، مناسب ترین قابلیت برای بارهای معمولی با کثیفی متوسط مثل ظروف، کتری و تابه می باشد. دمای مناسب برای شستشوی ظروف در این برنامه ۵۰ سانتی گراد می باشد و برای شسشتو یه ۲۵ گرم مواد شوینده و ۵ گرم برای کمک شستشو نیاز است .

4.      قابلیت Auto در ماشین ظرفشویی ها اسنوا

یکی از هوشمندترین قابلیت ها در ماشین ظرفشویی اسنوا، این برنامه است. این برنامه با استفاده از سنسورهای خاص کثیفی و میزان چرب بودن ظروف تشخیص می دهد و آن را برطرف می کند.

5.      قابلیت Heavy در ماشین ظرفشویی ها اسنوا

این قابلیت یکی از بهترین برنامه ها برای ظروف بسیار کثیف مانند کتری و تابه و... است .میزان مواد شوینده ی مورد نیاز برای اجرای این برنامه در محفظه شستشوی اصلی ۲۵ گرم و برای کمک شسشتو ۵ گرم می باشد.پیش شستشو با آب گرم و شستشو در دمای ۷۰ درجه سانتی گراد ،شستشو با آب سرد، شستشو با آب گرم و خشك كردن از موارد شستشو در این برنامه است .

6.      قابلیت Glass در ماشین ظرفشویی ها اسنوا

این قابلیت مناسب ظروف حساس است. دمای شستشو در این برنامه  ۴۵ درجه سانتی گراد می باشد و تنها برای شستشو اصلی به ۲۵ گرم مواد شوینده نیاز دارد.

  برای مشاهده فیلم درباره ماشین ظرفشویی های اسنوا می توانید صفحه ی توییتر انتخاب سنتر  را مشاهده کنید.

بررسی تلویزیون های اسنوا

درتون بلاگ شما می توانید مطالب بیشتری درباره تلویزیون های اسنوا بخوانید.تلویزیون یکی از لوازمی است که در خرید آن باید دقت زیادی کرد.در سالهای اخیر بسیاری از برندهای داخلی توانستند تلویزیون های باکیفیتی تولید کنند که در این بین برند اسنوا توانست محبوبیت زیادی به دست بیاورد. در رابطه با کیفیت تلویزیون های برند اسنوا باید گفت که کیفیت این محصولات به نسبت سایر برندهای داخلی بسیار فوق العاده است و حتی قابل رقابت با برندهای معتبر دنیا است. در این مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی کیفیت تلویزیون‌ اسنوا از ابعاد های گوناگونی بپردازیم.

تلویزیون های اسنوا دارای چه مزایایی می باشند؟

1.      کیفیت خوب رنگ ها در تمامی تلویزیون های اسنوا

2.      نمایش عمیق تر و غنی تر رنگ مشکی

3.      کنتراست رنگی فوق العاده

معایب تلویزیون های اسنوا

1.      زاویه دید محدودتر به نسبت سایر تلویزیون ها

به طور کلی زاویه دید در تلویزیون‌های دارای پنل VA به نسبت  تلویزیون‌ های مجهز به پنل IPS بسیار کمتر است. بنابراین در برخی از مدل های تلویزیون های اسنوا، هنگامی که از کنار به این تلویزیون‌ها نگاه می‌کنید، رنگ‌های مشکی آن به ‌صورت خاکستری دیده می‌شوند و باقی رنگ‌ها هم به میزان محسوسی کم‌ رنگ ‌تر به نظر می ‌رسند.

2.      روشنایی کمتر به نسبت سایر تلویزیون ها

یکی از مواردی که باید در خرید تلویزیون های اسنوا در نظر داشته باشید این است که در هنگام انتخاب و خرید تلویزیون‌های اسنوا باید بین زاویه دید بهتر و کیفیت تصویر بهتر و کنتراست بالاتر، یک مورد را انتخاب کنید. البته در صورتی که قصد دارید تلویزیون اسنوا را برای یک مکان عمومی خریداری کنید و یا اعضای خانواده شما معمولا در کنار هم تلویزیون تماشا می‌کنند، از خرید تلویزیون ‌های دارای پنل VA این برند خود داری کنید.

یکی دیگر از معایب اکثر تلویزیون های اسنوا، نوع نور پس ‌زمینه آن است. نور پس زمینه ی تلویزیون های اسنوا از نوع edge LED است و لامپ‌های LED تأمین‌کننده نور پس‌زمینه تنها در لبه‌های این تلویزیون تعبیه شده‌اند؛ این چیدمان لامپ‌های LED پس ‌زمینه باعث می ‌شود قسمت‌های کناری صفحه ‌نمایش نسبت به سایر قسمت‌ها نور بیشتری داشته باشند.

در این تلویزیون‌ها در هنگام نمایش تصاویر تیره، بخش‌هایی که در اطراف تلویزیون هستند، نسبت به بخش‌های میانی پرنورتر به نظر می‌رسند و چنین اتفاقی باعث افت کیفیت تصویر تلویزیون می‌شود.

 برای مشاهده فیلم درباره تلویزیون های اسنوا می توانید صفحه ی توییتر انتخاب سنتر  را مشاهده کنید.

صفحه قبل 1 ... 24 25 26 27 28 29 30 31 صفحه بعد