برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با یخچال اسنوا و قیمت ساید بای ساید اسنوا به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

یخچال فریزرهای اسنوا یکی از مدرن ترین و پر امکانات ترین یخچال فریزرهای موجود در بازار می باشد. یکی از قابلیت های این یخچال فریزرها، قابلیت نوفراست می باشد. قابلیت نوفراست در حقیقت مانع از ایجاد برفک در یخچال فریزر اسنوا می شود.

از معایب ایجاد برفک بر عملکرد یخچال فریزر این است که هوا به لوله های خنک کننده داخلی کمپرسور برخورد نمی کند. در سیستم فن یخچال، به دلیل عدم تماس هوا با صفحه یا لوله های مبرد، هوای خنک در یخچال فریزر تولید نمی شود.

بررسی سیستم نوفراست یخچال فریزر اسنوا:

معمولا یخچال فریزرهای نوفراست اسنوا به کمک این ویژگی هرگونه رطوبت را از محفظه فریزر خارج کرده و در مقابل فن عمل بازگشت هوای سرد و خشک را به فریزر دستگاه انجام می دهد. این عملیات از ایجاد برفک در یخچال فریزر اسنوا جلوگیری می کند.

لازم به ذکر است که برفک ها معمولا پیش از هر چیز به علت ورود هوای گرم به دستگاه ایجاد می شوند. برای جلوگیری از برفک زدن لازم است میزان باز ماندن درب یخچال را کاهش دهید. هوای سرد داخل دستگاه شما باید به خوبی از دمای بیرون جدا شود.

 

مزایای قابلیت نوفراست یخچال فریزرهای اسنوا:

1.      با وجود سیستم نوفراست در یخچال فریزر های اسنوا دیگر نیازی به یخ زدایی دستی نیست. یخچال فریزر اسنوا با وجود سیستم نوفراست به حفظ تازگی مواد غذایی در طولانی مدت کمک می کند. اینگ ونه یخچال ها انرژی را کارآمدتر مصرف می کنند.

2.      یکی از اصلی ترین مزایای نوفراست یخچال فریزر اسنوا این است که به کمک این قابلیت دیگر نیازی به یخ زدایی دستگاه نمی باشد. این امر باعث صرفه جویی در وقت و تلاش فیزیکی شما می شود. برای اینکه یک مدل فریزر قدیمی در حالت خوب قرار گیرد، باید اجازه دهید دستگاه حداقل سالی یک بار خاموش شود. درست تر این است که هر زمان ضخامت لایه برفک به بیش از ۵ سانتیمتر رسید، یخچال باید خاموش شود

3.      یخچال فریزر نوفراست نیازی به یخ زدایی قسمت فریزر ندارد. این ویژگی یعنی یخچال می تواند تشکیل کپک یا بو را محدود کند. این عملکرد به لطف یک سیستم تک موتور، یک اواپراتور، یک دستگاه تهویه و تصفیه هوا انجام می شود که از تشکیل یخبندان جلوگیری می کند.