برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تلویزیون اسنوا و قیمت تلویزیون اسنوا به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

تلویزیون های هوشمند اسنوا یکی از تلویزیون های محبوب و پرفروش در بازار لوازم خانگی می باشد. تلویزیون های هوشمند اسنوا دقیقا مانند تلفن های هوشمند و تبلت قابلیت اتصال بی‌سیم به اینترنت دارند. علاوه بر این ها این تلویزیون ها ازسیستم عامل اندروید به نام اندروید تی ‌وی بهره مند است که با توجه به قابلیت‌ها و ویژگی‌های تلویزیون توسط گوگل طراحی شده است. در ادامه با ماهمراه باشید تا به بررسی و نکات مهم در خرید تلویزیون هوشمند اسنوا بپردازیم.

 

بررسی تفاوت های تلویزیون‌های هوشمند اسنوا و تلویزیون های ال ای دی اسنوا:

کمپانی اسنوا در طی چند سال اخیر توانسته بیش از ده ها مدل مختلف تلویزیون را به قابلیت‌ها و امکانات مختلف به بازار عرضه کرده که در بین آنها چند مدل هوشمند هم به چشم می‌خورند. یکی از مهم ترین تفاوت‌های تلویزیون‌های هوشمند اسنوا با تلویزیون های ال ای دی اسنوا تفاوت بین دو بخش سخت ‌افزار و نرم ‌افزار می ‌شود.

·         تفاوت‌های سخت‌افزاری: تلویزیون های هوشمند اسنوا برخلاف تلویزیون‌های ال ای دی اسنوا از لحاظ سخت‌افزاری مجهز به پردازنده‌‌های چهار هسته ‌ای قدرتمند، حافظه رم و فضایی برای ذخیره‌سازی ویدیو‌ها مجهز می باشند. تلویزیون های هوشمند اسنوا همچنین شامل مودم‌ و درگاه LAN برای اتصال به شبکه وای‌فای و اینترنت می باشند.

·         تفاوت‌های نرم‌افزاری:  سخت افزارهای به کار رفته شده در تلویزیون های هوشمند اسنوا به جهت فراهم کردن بستر لازم برای اجرای سیستم عامل اندروید ایجاد شده اند.

معرفی کاربردهای تلویزیون های هوشمند اسنوا:

کمپانی نام آشنای اسنوا تلویزیون‌های هوشمندی مانند  SA620U، SA580U و SA1560U را به بستر سخت ‌افزاری و نرم ‌افزاری قدرتمندی مجهز کرده که قابلیت‌های متنوعی به تلویزیون ارائه کرده است. از مهم ترین امکانات و کاربردهای تلویزیون های هوشمند اسنوا می توان به مواردی همچون: نصب اپلیکیشن و بازی، اتصال به اینترنت، پشتیبانی از سرویس‌های ویدیویی، اسکرین میرورینگ و تجربه صوتی باکیفیت اشاره کرد.

همچنین شما می توانید بر روی این دستگاه‌ها انواع بازی‌ها را نیز نصب کنید. البته به خاطر محدودیت‌های سخت‌افزاری نباید انتظار اجرای بازی‌های سنگینی نظیر پابجی و آسفالت روی تلویزیون را داشته باشید.