x تبلیغات
شهر لوازم خانگی

بررسی کیفیت یخچال های اسنوا

  در تون بلاگ شما می توانید مطالب بیشتری درباره یخچال های اسنوا بخوانید.درحال حاضر یخچال های اسنوا یکی از پرفروش ترین یخچال های بازار است. یخچال های اسنوا از نظر کیفیت و دوام یکی از بهترین انتخاب ها درحال حاضر می باشد. خوبی برای خرید می باشند. علت محبوبیت یخچال های اسنوا علاوه بر کیفیت بالا، تعمیر آسان و قیمت مناسب آن به نسبت سایر یخچال های بازار است. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی کیفیت یخچال های اسنوا بپردازیم و معایب و مزایای این محصول را بررسی کنیم.

خدمات پس از فروش یخچال اسنوا به چه صورت است؟

همانطور که می دانید برند اسنوا یک برند داخلی است. از این رو یخچال های اسنوا مانند سایر برندهای موجود در ایران دارای نمایندگی های فراوانی در شهرهای مختلف می باشد . کمپانی اسنوا در تلاش است با گارانتی و ضمانت نامه های معتبر، مشتریان و مصرف کنندگان خود را راضی کند.

چرا باید یخچال اسنوا را خریداری کنیم؟

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که اصلا برای چه باید یخچال 24 فوت اسنوا بخریم؟ آیا یخچال های اسنوا دلیل خاصی برای محبوبیت دارند؟ در جواب به این سوال ها باید گفت که همانطور که گفته شد، یخچال های اسنوا ساخت کشور ایران است بنابراین تمامی قطعات آن به راحتی در ایران پیدا می شوند و قطعا شما نگرانی از بابت خرابی و  خاموش شدن یخچال خود و پیدا کردن قطعات آن نخواهید داشت. علاوه بر این، برند اسنوا در ایران نمایندگی های متعددی دارد که خدمات خوبی ارائه داده است و در طراحی و کیفیت یخچال نیز نهایت دقت و ظرافت را به کار برده به همین دلایل مصرف کنندگان زیادی را به خود جذب کرده است.

مزایای یخچال های اسنوا:

·         عمر مناسب و کیفیت بالای قطعات به کار برده شده

·         دوام عالی و بالا به نسبت رقبای هم رده

·         طراحی ظاهری جالب و شیک

·         طراحی دقیق و مهندسی

·         مجهز به سنسور اندازه گیری دما

·         مجهز به دستگاه یخ ساز

·         دارای پانل های رابط کاربری خارجی

·         قیمت مناسب و اقتصادی

برای مشاهده فیلم درباره یخچال های اسنوا می توانید صفحه ی توییتر انتخاب سنتر  را مشاهده کنید.

قفل کودک ماشین لباسشویی اسنوا

   در تون بلاگ شما می توانید مطالب بیشتری درباره ماشین لباسشویی اسنوا بخوانید.با پیشرفت تکنولوژی و افزایش قیمت ماشین لباسشویی اسنوا، بسیاری از افراد برای کار با این لوازم با مشکلات زیادی روبرو می شوند. علاوه بر این، استفاده صحیح از ماشین لباس شویی اسنوا علاوه بر افزایش طول عمر موجب آسان تر شدن کار با این دستگاه می شود. در این مطلب با ما همراه باشید تا به معرفی نحوه ی چگونگی استفاده از دکمه ها و برنامه های متنوع ماشین لباس شویی اسنوا بپردازیم.

راهنمای استفاده از پنل کاربری ماشین لباس شویی های اسنوا

  • دکمه Power: برای روشن و خاموش کردن ماشین لباسشویی
  • دکمه Start/Pause :برای شروع برنامه و یا توقف موقت در حین چرخه شستشو
  • دکمه Time Delay: به کمک این ویژگی شما میتوانید تاخیر در زمان شروع برنامه مورد نظر را از 2 تا 12 ساعت ایجاد کنید. برای فعالسازی این قابلیت شما باید بعد از روشن کردن دستگاه و انتخاب برنامه مورد نظر، این دکمه را فشرده و زمان مورد نظر خود را انتخاب و بعد از آن دکمه Start را فشار دهید.
  • برنامه Pre Wash: از این گزینه می توان برای انجام فرآیند پیش شستشو وهمچنین اجرای یک شستشوی اولیه هنگام کثیفی زیاد لباس ها استفاده کرد.
  • برنامه Spin: برای انجام برنامه خشک کن و تنظیم سرعت آن
  • دکمه Spin Only: تنها برای استفاده از قابلیت خشک کن ماشین لباسشویی اسنوا می توان از آن استفاده کرد.
  • برنامه Rinse: برای آبکشی لباس ها از تعداد دفعات 1 تا 5 قابل تنظیم می باشد.
  • برنامه Rinse Hold: این برنامه با دو بار فشردن دکمه Spin فعال می شود. در صورت انتخاب این قابلیت در پایان برنامه، پس از اجرای برنامه آبکشی، دستگاه عملکرد خشک کن را انجام نمی دهد و لباس ها در آب غوطه ور می مانند. با فشردن دکمه Spin مجددا ادامه ی چرخه ی شستشو انجام می شود.
  • برنامه Easy Iron: پس از انجام فرآیند خشک کردن لباس ها، برای جلوگیری از چروک شدن لباس ها از این برنامه می توان بهره برد.
  • برنامه Jet Wash: برای شستشوی باکیفیت لباس ها
  • برنامه Temp: تنظیم درجه حرارت آب از درجه حرارت آب سرد تا 95 درجه سانتی گراد
  • برنامه Spin + Tempفعالسازی قفل کودک ماشین لباسشویی اسنوا
  • دکمه Option: برای نمایش برنامه های اضافی مانند آبکشی شرعی، پیش شستشو و یا برنامه ضد چروک انتخاب می شود.

برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی اسنوا:

  1. Delicate (لباس‌‌های ظریف): شستشوی لباس‌هایی با پارچه حساس و آسیب پذیر با آب سرد
  2. Cotton (لباس‌‌های پنبه‌ای): شستشوی لبا‌س‌هایی با پارچه کتانی مانند حوله، ملحفه و …
  3. Wool (لباس‌‌های پشمی): شستشوی لباس‌های پشمی خالص که قابل شستشو با آب سرد در لباسشویی هستند.
  4. Baby Care (لباس‌‌های کودک): شستشوی البسه کودکان
  5. Synthetic (لباس‌‌های الیاف مصنوعی): شستشوی لباس‌های اکرلیک، پلی آمید و پلی استر
  6. Sport Wear (لباس‌های ورزشی): شستشوی لباس ورزشی‌های که زیاد کثیف نیستند و جنس نازکی دارند با آب سرد
  7. Jean Wash (لباس‌های جین): شستسوی لباس‌های جین
  8. Quick Wash (شستشوی سریع): شستشوی لباس‌های رنگی که زیاد کثیف نیستند.
  9. Bedding (ملحفه و رختخواب): شستشوی روتختی، رولحافی، ملحفه و …
  10. Hand Wash (شستشوی دستی): شستشوی لباس‌هایی با پارچه ظریف و پشمی
  11. Dark Wash (لباس‌های تیره): شستشوی لباس‌های نخی، کتان و ترکیبی

 برای مشاهده فیلم درباره ماشین لباسشویی اسنوا می توانید صفحه ی توییتر انتخاب سنتر  را مشاهده کنید.

خطاها و ارورهای یخچال ساید بای ساید اسنوا

   در تون بلاگ شما می توانید مطالب بیشتری درباره ساید بای ساید اسنوا بخوانید.یخچال های اسنوا یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین یخچال های بازار ایران می باشند. یخچال های اسنوا در طرح ها و مدل های مختلفی عرضه می شوند که در این بین ساید بای ساید های اسنوا از محبوبیت بیشتری برخوردار می باشند. ساید بای سایدهای اسنوا از نظر کیفیت، شکل ظاهری و کارآیی در سطح بالایی قرار دارند که همه این ها در کنار قیمت مناسبی که این یخچال ها در مقایسه با یخچال های ساید بای ساید خارجی دارند باعث شده است که نظر مشتریان را به خود جلب کنند. یکی از قابلیت های فوق العاده یخچال فریزرهای ساید بای ساید اسنوا، سیستم عیب یابی هوشمند آن است. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی معناهای کدهای خطای یخچال ساید بای ساید اسنوا بپردازیم.

معنای کدهای خطای یخچال ساید بای ساید اسنوا

1.      کد خطای C1 در یخچال ساید بای ساید اسنوا

این کد خطا نمایشگر وجود مشکل در سیستم موتور یخچال ساید بای ساید است و به این معناست که یخچال فریزر به تعمیرات تخصصی احتیاج دارد. همچنین این کد می تواند به معنای نشت کردن گاز یخچال ساید بای ساید باشدکه در این صورت نیز باید به یک تعمیرکار مشورت کنید.

2.      کد خطای D1 در یخچال ساید بای ساید اسنوا

این کد خطا نمایشگر آن است که سنسور دیفراست یخچال قطع می شود. برای رفع این مشکل شما حتما باید موضوع را با یک تکنسین متخصص در میان بگذارید.

3.      کد خطای D2 در یخچال ساید بای ساید اسنوا

این کد خطا نمایشگر آن است که دیفراست یخچال به صورت دستی فعال است. برای حل این مشکل لازم است که حالت برفک زدایی دستی را فعال کنید.

4.      کد خطای DR در یخچال ساید بای ساید اسنوا

این کد خطا نمایشگر آن است که سوئیچ درب یخچال فریزر ساید بای ساید شما خراب شده است. برای رفع این مشکل باید باید درب یخچال را به خوبی بررسی کنید.

5.      کد خطای DF در یخچال ساید بای ساید اسنوا

این کد خطا نمایشگر نشان می دهد که سوئیچ درب فریزر ساید بای ساید آسیب دیده است. برای حل این مشکل شما باید درب فریزر را بررسی کنید و مطمئن شوید که بسته است. ممکن است درب فریزر به مدت بیش از یک ساعت باز مانده باشد.

6.      کد خطای DH در یخچال ساید بای ساید اسنوا

این کد خطا نمایشگر این است که سوئیچ درب هوم بار ساید بای ساید دچار آسیب شده است. برای بررسی این مشکل شما باید درب هوم بار را بررسی نمایید.

7.      کد خطای E1 در یخچال ساید بای ساید اسنوا

این کد خطا نمایشگر این است که سنسور قالب یخ ساید بای ساید قطع شده است. برای رفع این مشکل یک تعمیرکار باید سنسور را بررسی کند و اقدامات لازم را انجام دهد.

8.      کد خطای E9 در یخچال ساید بای ساید اسنوا

این کد خطا نمایشگر این است که سیستم آبرسانی به یخ ساز و دیسپنسر آب در یخچال ساید بای ساید مشکل دارد. برای رفع این کد خطا باید سیستم آبرسانی را بررسی کنید و مشکل را حل کنید.

9.      کد خطای ET در یخچال ساید بای ساید اسنوا

این کد خطا نمایشگر این است که سوئیچ زیر قالب یخ دچار مشکل شده است و Test switch یخچال مشکل دارد. برای رفع این مشکل لازم است که سوئیچ خراب تعویض شود و سیم کشی یخچال نیز بررسی شود.

10. کد خطای ES در یخچال ساید بای ساید اسنوا

این کد خطا نمایشگروجود مشکل در میکروسوئیچ است و به این معناست که میکروسوئیچ پدال آب سرد کن ایراد دارد. زمانی که پدال آب برای 60 ثانیه نگه داشته می شود عملکرد شیر برقی متوقف می شود و ارور ظاهر می شود.

11. کد خطای EA در یخچال ساید بای ساید اسنوا

این کد خطا نمایشگر  این است که موتور یخ ساز ایراد پیدا کرده یا سوخته است. برای رفع این مشکل باید سیم های ارتباطی موتور بررسی شوند.

12. کد خطای EU در یخچال ساید بای ساید اسنوا

این کد خطا نمایشگر  این است که سوئیچ بال مرغی مشکل دارد. برای رفع مشکل باید عملکرد سوئیچ توسط تست سوئیچ بررسی شود.

13. کد خطای F1 در یخچال ساید بای ساید اسنوا

این کد خطا نمایشگر آن است که سنسور فریزر قطعی دارد. برای رفع این مشکل، سنسور فریزر باید توسط تکنسین متخصص بررسی شود. این خرابی از مدار برد الکترونیکی است.

14. کد خطای F3 در یخچال ساید بای ساید اسنوا

این کد خطا نمایشگر این است که که فرآیند دیفراست یا همان برفک زدایی انجام نمی شود.

15. کد خطای R1 در یخچال ساید بای ساید اسنوا

این کد خطا نمایشگر این است که که سنسور یخچال قطع یا دچار اتصال کوتاه شده است. در این شرایط ابتدا باید مقدار مقاومت سنسور بررسی شود.

16. کد خطای RT در یخچال ساید بای ساید اسنوا

این کد خطا نمایشگر این است که سنسور دمای محیط قطعی دارد یا دچار اتصال کوتاه شده است. لازم است که مقدار مقاومت سنسور دما چک شود.

 برای مشاهده فیلم درباره ساید بای ساید اسنوا می توانید صفحه ی توییتر انتخاب سنتر  را مشاهده کنید.

چرا باید اجاق گاز اسنوا بخریم؟

  در تون بلاگ شما می توانید مطالب بیشتری درباره اجاق گاز اسنوا بخوانید.همه ما ایرانی ها با برند محبوب و معتبر اسنوا آشنا هستیم و محصولات با کیفیت اسنوا را به خوبی می شناسیم. یکی از محصولات بسیار محبوب این برند، اجاق گاز های اسنوا می باشد. در این مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی محبوب ترین و پرفروش ترین اجاق گازهای اسنوا بپردازیم.

اجاق گاز اسنوا ساخت کجاست؟

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که اجاق گاز های اسنوا ساخت کجاست؟ در جواب به این سوال باید گفت که کاملا مشخص است که محصولات با کیفیت اسنوا علی الخصوص گاز اسنوا کاملا تولید داخل است .

علت محبوبیت اجاق گاز های اسنوا چیست؟

·         استفاده از صفحه نمایش ال ای دی در اجاق گازهای اسنوا

·         استفاده از استیل ضد زنگ بسیار با کیفیت در بدنه اجاق گازهای اسنوا

·         همانطور که در بالاتر اشاره کردیم قطعات اجاق گازهای اسنوا همگی تولید داخلی هستند و در صورت نیاز تعویض آن ها مقدور می باشد.

·         طراحی بدنه ی اجاق گازهای اسنوا بسیار زیبا و متمایز از سایر اجاق گازهای تولید داخل است

·         قیمت اجاق گازهای اسنوا نسبت به دیگر برندهای داخلی و خارجی ارزان تر و مناسب تر میباشد.

چرا باید اجاق گاز اسنوا را خریداری کنیم؟

در حال حاضر تنوع  برندهای تولیدکننده اجاق گاز در کشور ما بسیار زیاد است به طوری که می توان با هر ویژگی و هر قیمتی محصولات منحصر به فردی را پیدا کرد. همین موضوع باعث می شود که این سوال در ذهن بسیاری از افراد مطرح شود که اصلا چرا باید اجاق گاز اسنوا بخریم؟ اجاق گازهای اسنوا چه مزایایی به نسبت سایر برند ها دارد؟

1.      قیمت مناسب اجاق گازهای اسنوا

اجاق گازهای اسنوا در کنار کیفیت بالایی که دارند از قیمت مناسبی نیز برخوردار می باشند. به طوری که می توان گفت که اجاق گاز های اسنوا نسبت به خیلی از نمونه های داخلی هم ارزان تر هستند و به صورت همزمان امکانات بیشتری هم دارند.

2.      خدمات پس از فروش خوب اجاق گازهای اسنوا

همانطور که می دانید، خدمات پس از فروش اجاق گازهای اسنوا بسیار عالی و فوق العاده است و همین موضوع موجب شده تا خیال مشتری از بابت طول عمر بالای اجاق گاز و کیفیت این محصول در دراز مدت راحت باشد.

3.      حمایت از کالای ایرانی با خرید اجاق گاز اسنوا

امروزه برخی از برندهای ایرانی لیاقت خود را برای حمایت شدن نشان داده اند، برند اسنوا یکی از همین برندهاست که با تولید کالاهای با کیفیت نشان داده که لایق حمایت خریداران است.

 برای مشاهده فیلم درباره اجاق گاز اسنوا می توانید صفحه ی توییتر انتخاب سنتر  را مشاهده کنید.

نقد و بررسی تلویزیون اسنوا

 درتون بلاگ شما می توانید مطالب بیشتری درباره تلویزیون های اسنوا بخوانید.اگر قصد خرید یک تلویزیون با کیفیت و قیمت مناسبی دارید، بی شک برند اسنوا یکی از برندهایی است که می تواند نیاز های شمارا برآورده کند. کیفیت تلویزیون های برند اسنوا بسیار قابل قبول است و تلویزیون های این برند از امکانات زیادی برخوردار هستند. در این مقاله قصد داریم کیفیت تلویزیون های اسنوا را از ابعاد های گوناگونی بررسی کنیم تا در صورت تمایل برای خرید تلویزیون اسنوا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. در رابطه با تنوع تلویزیون های اسنوا باید به این موضوع اشاره کرد که، اسنوا علاوه بر تولید و عرضه تلویزیون‌های HD و Full HD، تلویزیون‌های ۴خود را نیز روانه بازار کرده است. همچنین تلویزیون‌های اسنوا در ۴ اندازه ۴۳، ۴۹،۵۰ و ۵۵ اینچ عرضه می‌شوند.

مزایای تلویزیون های اسنوا

  1. کیفیت بالای رنگ ها در تلویزیون های اسنوا
  2. نمایش رنگ مشکی به ‌صورت عمیق ‌تر و غنی ‌تر از سایر برندها
  3. کنتراست رنگی بهتر

معایب تلویزیون های اسنوا

  1. زاویه دید محدودتر به نسبت سایر رقبا

معمولا زاویه دید در تلویزیون‌ اسنوا دارای پنل VA به نسبت  تلویزیون‌ های مجهز به پنل IPS بسیار کمتر است. بنابراین در برخی از مدل های تلویزیون های اسنوا، هنگامی که از کنار به این تلویزیون‌ها نگاه می‌کنید، رنگ‌های مشکی آن به ‌صورت خاکستری دیده می‌شوند و باقی رنگ‌ها هم به میزان محسوسی کم‌ رنگ ‌تر به نظر می ‌رسند.

  1. روشنایی کمتر

یکی از مواردی که باید در خرید تلویزیون های اسنوا در نظر داشته باشید این است که در هنگام انتخاب و خرید تلویزیون‌های اسنوا باید بین زاویه دید بهتر و کیفیت تصویر بهتر و کنتراست بالاتر، یک مورد را انتخاب کنید. البته در صورتی که قصد دارید تلویزیون اسنوا را برای یک مکان عمومی خریداری کنید و یا اعضای خانواده شما معمولا در کنار هم تلویزیون تماشا می‌کنند، از خرید تلویزیون ‌های دارای پنل VA این برند خود داری کنید.

یکی دیگر از معایب اکثر تلویزیون های اسنوا، نوع نور پس ‌زمینه آن است. نور پس زمینه ی تلویزیون های اسنوا از نوع edge LED است و لامپ‌های LED تأمین‌کننده نور پس‌زمینه تنها در لبه‌های این تلویزیون تعبیه شده‌اند؛ این چیدمان لامپ‌های LED پس ‌زمینه باعث می ‌شود قسمت‌های کناری صفحه ‌نمایش نسبت به سایر قسمت‌ها نور بیشتری داشته باشند.

در این تلویزیون‌ها در هنگام نمایش تصاویر تیره، بخش‌هایی که در اطراف تلویزیون هستند، نسبت به بخش‌های میانی پرنورتر به نظر می‌رسند و چنین اتفاقی باعث افت کیفیت تصویر تلویزیون می‌شود.

برای مشاهده فیلم درباره تلویزیون های اسنوا می توانید صفحه ی توییتر انتخاب سنتر  را مشاهده کنید.

صفحه قبل 1 ... 26 27 28 29 30 31 صفحه بعد