برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با ماشین لباسشویی اسنوا و قیمت لباسشویی اسنوا به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

برند اسنوا یکی از محبوب ترین برندهای ایرانی است که سالها توانسته با تولید و عرضه ی محصولات باکیفیت و قیمت مناسب، جایگاه خوبی در بین برندهای جهانی پیدا کند. یکی از محصولات بسیار محبوب برند اسنوا، ماشینهای لباسشویی این برند می باشد در این بین نیز ماشین لباسشویی 7 کیلویی اسنوا به علت ظرفیت متناسبی که دارد، توانسته است فروش بسیار خوبی در بین سایر ماشین لباسشویی های اسنوا به دست بیاورد.

 

طراحی ظاهری ماشین لباسشویی 7 کیلویی اسنوا به چه صورت است؟

ماشین لباسشویی اسنوا از دسته ی ماشین های لباسشویی درب از جلو می باشد. همچنین کنترلها و نمایشگر LED به کار رفته در ماشین لباسشویی 7 کیلویی اسنوا در قسمت جلویی آن قرار دارد. محل ریختن پودر و مواد شوینده این لباسشویی در قسمت دیگر پنل آن قرار دارد که این مخزن با کشیدن باز شده و می توان از آن استفاده کرد. در پایین دستگاه نیز، فیلتر آب خروجی قرار دارد که توصیه می کنیم  هرچند وقت یک‌ بار برای عملکرد بهتر دستگاه آن را تمیز کنید.

 

بررسی برنامه‌های شست ‌وشوی ماشین لباسشویی 7 کیلویی اسنوا:

همانطور که می دانید البسه ها دارای جنس، رنگ و شرایط شستشوی متفاوتی می باشند. بنابراین البسه ها نیازمند شرایط شست و شوی متفاوتی می باشند و نمی توان همه ی آنها را به یک نحو شست. تمامی ماشین لباسشویی ها به طور معمول دارای یک یا چند برنامه شست ‌وشو می باشند که ماشین لباسشویی اسنوا نیز از این قاعده مستثنی نیست و دارای برنامه های شست و شوی متنوعی می باشد. در ماشین لباسشویی 7 کیلویی اسنوا می توان برنامه‌های شست ‌وشوی مختلف  را با توجه به نیاز ، به کمک پیچ تنظیم موجود روی پنل دستگاه تنظیم نمود.

 

ماشین لباسشویی 7 کیویی اسنوا از نظر مصرف انرژی:

 

همانطور که می دانید مصرف انرژی یکی از فاکتور مهم در خرید لوازم برقی، علی الخصوص ماشین های لباسشویی می باشد. به طور کلی ماشین لباسشویی یکی از لوازم پرمصرف در منازل می باشد. برچسب انرژی نصب شده روی دستگاه های مختلف، میزان مصرف انرژی آن دستگاه را نشان می دهد. در این برچسب، هر سطح مصرف با یکی از حروف A تا G که هر یک دارای یک رنگ خاص می باشند، نشان داده می شود که به ترتیب برای بازدهی بالا تا پایین در نظر گرفته شده است. به این ترتیب سطح A در ماشین لباسشویی 7 کیلویی اسنوا، بهینه ‌ترین سطح مصرف انرژی و بازدهی است.