برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید چای ساز و قیمت چای ساز به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

چای سازها در حال حاضر یکی از اجزای مهم در آشپزخانه ها به حساب می آید. با وجود مدل های بسیار متنوع و متنوع ترین قیمت چای ساز، بسیاری از افراد بازهم تهیه ی چای در سماورهای گازی را ترجیح می دهند. با این وجود بازهم نمیتوانیم نقش اساسی چای سازها را در آشپزخانه نادیده بگیریم. قطعا برای همه ی ما پیش آمده که خواب مانده باشیم و برای رفتن به سرکار عجله داشته باشیم. در چنین شرایطی است که چای سازها به کار می آیند و می توانند یک چای خوش طعم و خوش رنگ را در کمترین زمان تهیه کند. در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید تا به معرفی فواید استفاده از چای سازها بپردازیم.

1.      سرعت بالای چای ساز در تهیه ی چای

یکی از برجسته ترین مزایای چای سازها نسبت به سماور و یا کتری، سرعت بالای آن است. به طور کلی چای ساز‌ها و کتری برقی ها بسیار سریع تر از سماورهای گازی آب را به جوش ‌می‌آورند. قطعا زمان‌هایی که عجله دارید نمی‌توانید به راحتی از نقش کلیدی که این وسایل مدرن برقی برایتان به ارمغان می آوردند بگذرید .

2.      نسوختن چای در چای ساز

برای همه ی ما تجربه ی سوختن کتری روگازی پیش آمده و می دانیم این موضوع یکی از ناهنجار ترین اتفاقات ممکن است. خوشبختانه این مشکل با وجود چای ساز ها حل شده و با خیال راحت شما می توانید چای را در آن تهیه کنید.

3.      امنیت بالای کار با چای ساز

سماورهای گازی بر روی حرارت خیلی داغ ‌می‌شوند و کار با این وسایل در چنین شرایطی بسیار مشکل است. در برخی از انواع بدون شیر آن‌ها نیز هنگام ریختن آب جوش حتما اصابت گرمای حاصل از آن را بر پوست خود حس خواهید کرد. اما خوشبختانه چای سازها امنیت بالایی دارند و شما می توانید به راحتی با آن ها کار کنید.

 

4.      قابلیت تنظیم دما در چای ساز

اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که دم کشیدن فنجان چای و یا قهوه برایتان از اهمیت زیادی برخوردار است، باید بگویم دما کلید موفقیت شماست. به عنوان مثال اگر ‌می‌خواهید قهوه فرانسه درست کنید باید دما را روی ۱۹۵ درجه فارنهایت تنظیم کنید که دمایی کمتر از نقطه جوش آب است. در حالی که چای سبز به دمایی پایین تر نیاز دارد. چای ژاپنی و چای‌های بهاره نیز ۱۶۰ تا ۱۷۰ درجه فارنهایت دما نیاز دارند و چای سبز ژاپنی به دمایی در حدود ۱۷۰ تا ۱۸۰ درجه نیاز دارد.