x تبلیغات
شهر لوازم خانگی

بررسی ساید بای ساید سه درب اسنوا SN8-3350SS

 برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با یخچال اسنوا و قیمت ساید بای ساید اسنوا به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

 

ساید بای ساید های اسنوا یکی از متنوع ترین و با کیفیت ترین یخچال فریزرهای تولید داخل در بازار لوازم خانگی ایران می باشد. یخچال  ساید بای ساید سه درب اسنوا مدل SN8-3350SS یکی از جدید ترین و پرفروش ترین یخچال در بین لیست قیمت ساید بای ساید برند اسنوا می باشد.این مدل از یخچال ساید بای ساید با گنجایش 35 فوت یکی از پر گنجایش ترین یخچال های بازار به حساب می آید.

از مهم ترین امکانات ساید بای ساید سه درب اسنوا می توان به مواردی همچون: سامانه سرمایش هوشمند، کمپرسور دیجیتال اینورتر، محفظه ی تازه نگه دارنده ی حرفه ای گوشت (چیلر زون) و حسگرهای اختصاصی جهت تنظیم دما و ... اشاره کرد.

درب سوم  این ساید بای ساید با سیستم Platinume Zone  موجب سهولت کار با این یخچال می شود و شرایط بهینه ی مصرف انرژی و حفظ سرمایش داخلی یخچال برای همه اعضا خانواده مهیا کرده است.

·         کمپرسور دیجتال اینورتر (DIGITAL INVERTER COMPRESSOR)

کمپرسور اینورتر دیجیتال این یخچال فریزر با عملکرد بهینه و قابلیت کارکرد در پنج سطح (توان خروجی)، کارایی فوق العاده ای دارد و با کاهش مصرف انرژی به میزان چشمگیر 23 درصد موجب کاهش هزینه  مصرف انرژی می گردد.

 

·         دسترسی سریع و آسان (Easy To Access)

درب این یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا در حالت اول (Platinume Zone) به دلیل وزن پایین به آسانی باز می شود و موجب سهولت کار با این یخچال و دسترسی آسان به مواد غذایی می شود. علاوه بر آن سامانه های ریلی و متحرک (Tilting)  موجب کارکرد راحت تر با این دستگاه می شود.

 

·         Smart Cooling

شش حسگر هوشمند تشخیص دمای تعبیه شده در این وسیله با سیستم Smart Cooling سرمایش مطلوب و یکدستی را در محیط داخلی یخچال ایجاد می کند و موجب حفظ طراوت مواد غذایی می شود.  

 

·         محفظه ی تازه نگه دارنده ی حرفه ای گوشت (chiller zone)

فرش باکس این محصول با ایجاد دمای ثابت 4 درجه، محیطی فوق العاده را برای نگهداری مواد پروتئینی فراهم می کند. 

·         Metal Cooling

سیستم سرمایش Metal Cooling با بازتابش دوباره سرما به داخل این ساید بای ساید موجب حفظ تازگی بیشتر مواد غذایی و خنک کردن مواد قرار گرفته شده در محفظه دسترسی سریع شده و علاوه بر آن سبب کاهش قابل توجه مصرف انرژی می شود.

 

·         فیلتر هوای سه گانه (Triple Filter)

فیلترینگ به کار گرفته شده در این محصول با استفاده از سیستم چرخش هوای هوشمندانه Smart Cooling باکتری‌ها و بوهای اضافی در یخچال ساید بای ساید سه درب اسنوا را از بین می برد. 

  

·         کنترل پنل لمسی

کنترل پنل لمسی با نمایش گرافیکی عملکردهای محصول، به سهولت انتخاب شما کمک میکند.

 

·         طراحی بدون قاب Frame Less Design

با ساده و مسطح کردن نمای بیرونی علاوه بر زیبایی ویژه، پاکیزه کردن این محصول بسیار سریعتر و آسان‌تر شده است.

 

 

 

چرا چای ساز صدا می دهد؟

 برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با چای ساز و قیمت چای ساز به این صفحه مراجعه کنید.

چای ساز ها یکی از لوازمی هستند که به روتین زندگی سرعت بخشیده اند. یکی از مشکلاتی که می تواند پس از مدت ها استفاده از چای سازها ایجاد شود، سروصدای چای ساز است.  در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با علل این مشکل و روش برطرف کردن آن آشنا کنیم.

علل ایجاد سرو صدا در چای ساز:

·         جنس بدنه بی کیفیت و خرید پایین ترین قیمت چای ساز

·         خرابی المنت دستگاه

·         نو بودن دستگاه چای ساز

·         خرابی برد الکترونیکی

·         اشکال در دکمه پاور

·         خرابی برد

چگونه برد خراب چای ساز می تواند موجب سروصدای چای ساز شود؟

در صورت بروز اختلال در برد چای ساز، فرمان قطع و تنظیم دمای آب به المنت داده نمی شود و المنت دچار اختلال کارکرد می شود و دمای چای ساز بیش از اندازه افزایش پیدا می کند و این موضوع در نهایت منجر به ایجاد سرو صدا در چای ساز ها می شود.

چرا المنت چای ساز دچار آسیب می شود؟

در صورتی که  المنت چای ساز به هر دلیل ضربه خوردن، فرسودگی و یا هر دلیل دیگری آسیب دیده باشد، به خوبی عمل به جوش آوردن آب را انجام نمی دهد.

چرا چای ساز نو صدا تولید می کند؟

اگر چای ساز و کتری برقی خود را به تازگی خریداری کرده اید، احتمالا خواهید دید که دستگاه شما صدای بیش از حدی تولید می کند. در چنین شرایطی به هیچ وجه نگران سر و صدای دستگاه نباشید. اگر مدتی از چایساز استفاده کنید و بدنه آن رسوب بگیرد، شدت برخورد مولکول های آب در چایساز به حداقل رسیده و دیگر تولید سر و صدا نمی کند.

برای جلوگیری از تولید سر و صدای بیش از حد در چایساز چه باید کرد؟

1.      از دستگاه چای ساز و کتری برقی تنها برای به جوش آوردن آب استفاده کنید و در آن تخم مرغ یا سیب زمینی نجوشانید.

2.      هر چند وقت یکبار دستگاه را رسوب زدایی کنید.

3.      از ضربه خوردن به کتری برقی و چایساز خودداری کنید.

 

بررسی تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SLD-50S44BLD

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع تلویزیون اسنوا و قیمت تلویزیون اسنوا به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

تلویزیون ال ای دی اسنوا مدل SLD-50S44BLD یکی از محصولات اقتصادی از نظر قیمت تلویزیون اسنوا و پر آپشن در بین سایر تلویزیون های اسنوا است. این مدل از تلویزیون هوشمند اسنوا دارای زاویه دید گسترده ‌ای می باشد که به کمک این ویژگی می توان صفحه نمایش تلویزیون را در تمامی زوایا با بهترین کیفیت تماشا کرد. علاوه بر این کیفیت تصویر این تلویزیون ال ای دی اسنوا، Full HD بوده و به عبارتی تصاویر را با رزولوشن ۱۰۸۰×1920 و نسبت تصویر ۱۶:۹ به نمایش نشان داده می‌شوند.

بررسی سیستم صوتی و سیستم اتصالات این مدل از تلویزیون هوشمند اسنوا

کمپانی اسنوا برای تلویزیون SLD-50S44BLD، یک سیستم صوتی دو کاناله قرار داده است که این سیستم صوتی صدا را با توان خروجی کلی ۲۰ وات پخش می‌کند. این مدل از تلویزیون ال ای دی اسنوا دارای سیستم عامل اندروید ۴.۴ و پردازنده ۴ هسته‌ای می باشد. به کمک اتصال تلویزیون اسنوا به کمک  WiFi یا پورت LAN به اینترنت، می‌توانید در فضای وب به گشت و گذار بپردازید. همچنین شما می توانید به کمک نرم افزار پلی استور، بازی‌ها و نرم افزارهای مورد نیاز خود را دانلود و بر روی تلویزیون اسنوا نصب کنید.

بررسی درگاه های ارتباطی در تلویزیون های هوشمند اسنوا

تلویزیون ال ای دی اسنوا مدل SLD-50S44BLD، دارای درگاه‌های ارتباطی متعددی می باشد که این درگاه های ارتباطی امکان اتصال سایر دستگاه‌ها به تلویزیون را فراهم می‌کنند. دو پورت USB، سه پورت HDMI، خروجی هدفون، پورت LAN و دو رابط کامپوزیت و کامپوننت، راه‌های ارتباطی این دستگاه را تشکیل می‌دهند. تلویزیون دارای گیرنده دیجیتال داخلی نیز می باشد که به کمک این گیرنده ها به راحتی می‌توانید تمامی شبکه‌های صدا و سیما را با کیفیت بالایی مشاهده کنید.

طراحی تلویزیون ال ای دی هوشمند

این مدل از تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا دارای طراحی بسیار جذابی می باشد. در دور صفحه نمایش این تلویزیون  از قاب باریکی استفاده شده که جذابیت خاصی به این محصول می بخشد. همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم؛ اندازه صفحه نمایش این دستگاه ۵۰ اینچ بوده و برای استفاده درسالن‌های متوسط و بزرگ گزینه مناسبی به حساب می‌آید.

لازم به ذکر است که علاوه بر امکان قرار دادن این مدل از تلویزیون اسنوا بر روی میز، می‌توان آن را به دیوار نیز متصل کرد. با توجه به اینکه‌ پایه‌ها در دو طرف بدنه قرار گرفته‌اند، باید از میزهای عریض به عنوان زیر تلویزیونی استفاده نمایید. در صورتی که قصد داشته باشید این تلویزیون  را بر روی دیوار نصب کنید، پایه آن به راحتی جدا می شوند.

بررسی قابلیت Screen Mirroring

به علت کوچک بودن صفحه نمایش گوشی موبایل یا تبلت، گاهی اوقات لازم است که تصاویر را بر روی یک صفحه نمایش بزرگتر «Share» کنید. تلویزیون مدل «SLD-50S44BLD» از این قابلیت برخوردار است. شما می‌توانید صفحه نمایش گوشی خود را به صورت بیسیم، با تلویزیون به اشتراک گذاشته و تصاویر در حال پخش از گوشی را با کیفیت و وضوح تصویر بالایی در تلویزیون مشاهده کنید.

 

بررسی نحوه ی کارکرد کتری برقی ها

 برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت کتری برقی و خرید کتری برقی به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

چند قرن پیش کتری های روگازی به یکی از محبوب ترین وسایل آشپزخانه تبدیل شد. در سال ۱۹۲۲، کتری‌های برقی را آرتور لسلی اختراع و وارد بازار کرد. در حال حاضر کتری های برقی یکی از محصولات کاربردی و اقتصادی برای تهیه ی انواع نوشیدنی های گرم مانند: انواع دمنوش، چای قهوه و... به حساب می آید.اگر تاکنون برای شما سوال پیش آمده است که کتری برقی چگونه کار می کند، به شما پیشنهاد می کنیم این مطلب را از دست ندهید.

کتری های برقی چگونه کار می کنند؟

به طور معمول در داخل همه ی کتری برقی ها، یک کلاف فلزی وجود دارد که انرژی برق از میان این کلاف ها عبور کرده و به گرما تبدیل شده و آب سرد داخل مخزن کتری برقی را در کمترین زمان ممکن گرم میکند. فرآیند کار کتری های برقی به این صورت می باشد:

۱- زمانی که کتری برقی روشن می شود، یک جریان الکتریکی بسیار قدرتمند  از میان کلاف یا (االمنت حرارتی) عبور می کند.
۲- این کلاف یا المنت دارای یک مقاومت الکتریکی (معیاری برای اندازه‌ گیریِ سختی عبور جریان الکتریکی از میان آن) می باشد. این مقاومت، انرژی الکتریکی عبوری از خود را به گرما تبدیل می کند.
۳- گرمای داخل المنت ها باعث می شود که دمای آب داخل کتری برقی در کمترین زمان به نقطه جوش برسد.
۴- لازم به ذکر است که در برخی از کتری برقی ها از ترموستات برای گرم کردن آب در دستگاه استفاده شده است که در هنگامی که دمای آب به مقدار مناسب میرسد، اعلام می‌کند که دستگاه خاموش شود.

 استفاده از کتری برقی ها چه مزایایی به همراه دارند؟

1.      سرعت بالا در امر جوش آوردن آب: كتري هاي برقي، به نسبت لوازم مخصوص تهیه ی نوشیدنی دارای سرعت بسیار بالاتری می باشند.

2.      استفاده آسان: یکی دیگر از مزایای مهم کتري های برقي استفاده آسان آن ها می باشد. بعد از اضافه كردن آب به داخل كتري و فشردن يك كليد، آب به بالاترين حرارت ممكن مي رسد. با تنظيماتي كه بر روي آن تعبيه شده است مي توانيد درجه حرارت را تغيير دهيد.

3.      مصرف كم انرژي: كتري هاي برقی به دليل اينكه با سرعت بالا و در كمترين زمان آب را مي جوشانند، نسبته به كتري گازي و مايكروويو انرژي كمتري مصرف مي كنند.

 

بررسی امکانات ماشین ظرفشویی اسنوا

 برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت ماشین ظرفشویی اسنوا و خرید ماشین ظرفشویی اسنوا به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

چند سالی است که ماشین ظرفشویی ها یکی از اجزای بسیار کاربردی در آشپزخانه های ایرانی شده است.برندهای زیادی به تولید ماشین های ظرفشویی متنوع با ویژگی های منحصر به فردی پرداختند که در این بین برند اسنوا یکی از برندهایی است که توانسته با تولید ماشین های ظرفشویی بسیار با کیفیت به یکی از محبوب ترین برندهای داخلی تبدیل شود. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی امکانات و ویژگی های ماشین های ظرفشویی اسنوا بپردازیم.  

ماشین ظرفشویی های اسنوا چه امکاناتی دارند؟ 

·         قابلیت شست ‌وشو با بخار

ماشین ظرفشویی های اسنوا با بهره مندی از سیستم بخار می توانند لکه های ظروف را به راحتی پاک کرده و گزینه ی فوق العاده ای برای خانواده های ایرانی به حساب بیاید. بسیاری از افراد از اینکه باید ظرف‌ها را پیش از قرار دادن داخل ماشین آبکشی کنند، راضی نیستند.به کمک تکنولوژی بخارشوی ماشین ظرفشویی های اسنوا دیگر نیازی به شست‌ وشوی اولیه ظروف پیش از قرار دادن درون ماشین ظرفشویی نیست. علاوه بر این ها، سیستم بخار این ظرفشویی ، موجب افزایش بازدهی و صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژی می شود.

·         برنامه‌های شست ‌وشوی متنوع

اکثر ماشین ظرفشویی های اسنوا مجهز به متنوع ترین و کاربردی ترین  برنامه‌های شست ‌وشو می باشند. از مهم ترین برنامه های شستشو این دستگاه می توان به:برنامه‌های شست‌ وشوی مقدماتی، شست ‌وشوی ظریف، نرمال و زیاد اشاره کرد.

 

·         قابلیت تنظیم ارتفاع سبد

 یکی از ویژگی های فوق العاده ماشین ظرفشویی اسنوا، قفسه‌های قابل تنظیم و متحرک و وجود فضاهای دندانه ‌دار است که این ویژگی کار با ماشین ظرفشویی را آسان تر می کند.در مدل‌های جدید از ماشین ظرفشویی اسنوا قابلیت تنظیم ارتفاع برای ظروف یا لیوان‌های کوچک و بزرگ وجود دارد.همچنین بالاترین قفسه این دستگاه مخصوص چیدن قاشق و چنگال است .

·         وجود سنسورهای ضروری

برخی از ماشین های ظرفشویی اسنوا قابلیت شناسایی میزان کثیفی ظروف و حجم ظروف داخل دستگاه را دارا هستند. این مدل از ظرفشویی ها بهترین گزینه برای انتخاب خانواده‌ها به حساب می آید؛ زیرا با استفاده از این موارد به طور اتوماتیک میزان انرژی دستگاه تنظیم شده و باعث کاهش هزینه‌ها می‌شود.

معرفی پر فروش ترین ماشین لباسشویی های اسنوا

 برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید و قیمت لباسشویی اسنوا به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

بسیاری از افراد در شرایط فعلی به علت وجود تحریم ها به دنبال خرید ماشین لباسشویی های با کیفیت داخلی هستند. برند اسنوا یکی از آن دسته برندهایی است که توانسته در چنین شرایطی بسیار خوش بدرخشد و ماشین لباسشویی هایی با قیمت مناسب و کیفیت بالا وارد بازار کند. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی پر فروش ترین و با کیفیت ترین ماشین لباسشویی های بازار بپردازیم.

پرفروش ترین ماشین لباسشویی های بازار کدام است؟

1.      ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84516

این مدل از ماشین لباسشویی اسنوا مجهز به سیستم عیب ‌یابی هوشمند شستشو می باشد. این محصول با توجه به موتور قدرتمند با حداکثر سرعت ١٤٠٠ دور در دقیقه می‌چرخد، رتبه انرژی A +++ یکی از کم مصرف ترین لباسشویی های بازار به حساب می آید.

در این مدل از ماشین لباسشویی اسنوا، امکان تعیین ساعت شروع به کار دستگاه در هر ساعت از شبانه ‌روز وجود دارد. یکی دیگر از قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فرد ماشین لباسشویی اسنوا، امکان شستشوی سریع است که به کمک این قابلیت شما می توانید در زمان خود صرفه جویی کنید. از سایر ویژگی‌های این ماشین لباسشویی می‌توان به عایق رطوبتی اضافی، پیش شستشو، سیستم جت واش و برنامه شستشوی لباس نوزاد اشاره کرد.

2.      ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84608

این مدل از ماشین لباسشویی ٨ کیلویی اسنوا دارای ١٤ برنامه شستشوی فعال است. یکی از دلایل اصلی محبوبیت این مدل از ماشین لباسشویی اسنوا، طراحی جذاب و ظاهر لوکس آن است.برچسب انرژی A +++  تعبیه شده بر روی بدنه ی دستگاه نشان می‌دهد که این ماشین لباسشویی یکی از کم مصرف ترین لباسشویی های بازار می باشد.

3.      ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-72304

یکی از کامل ترین ماشین لباسشویی های اسنوا از لحاظ تعداد برنامه های شستشو، این مدل از لباسشویی اسنوا می باشد. یکی دیگر از فاکتورهای مهم در محبوبیت این مدل از ماشین لباسشویی، مصرف انرژی آن است. این ماشین لباسشویی کم ‌مصرف دارای رتبه A +++ انرژی می‌باشد. همچنین ظرفیت دیگ این ماشین لباسشویی اسنوا معادل ٦ کیلوگرم می‌باشد که می‌تواند برای خانواده‌های متوسط، گزینه ی ​​مناسبی به حساب بیاید.

4.      ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-82306

به جرات می توان گفت، ماشین لباسشویی ٨ کیلویی اسنوا مدل SWM-٨٢٣٠٦ یکی از بهترین ماشین لباسشویی‌های موجود در بازار می‌باشد. از ویژگی های مهم این دستگاه می توان به موتور اینور‌تر دیجیتال این دستگاه اشاره کرد. طراحی جذاب این محصول، برنامه‌های شستشوی متنوع و قابلیت‌های بسیار کاربردی در این مدل ماشین لباسشویی، این مدل را به یکی از پرفروش ترین ماشین لباسشویی های بازار تبدیل کرده است.

5.      ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-71127

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-٧١١٢٧یکی از سری لباسشویی‌های تمام اتوماتیک و پرفروش اسنوا است. طراحی بدنه ی جذاب و درب روکش‌ دار یکی از نقاط قوت این محصول به حساب می آید. این ماشین لباسشویی با ١۵ برنامه شستشو یکی از بهترین گزینه ها برای خرید ماشین لباسشویی های اسنوا به حساب می آید.  علاوه بر این ها این مدل از ماشین لباسشویی اسنوا مجهز به فناوری نانو سیلور است که برای ضدعفونی لباس‌ها استفاده می‌شود.

روشهای حذف رسوب از چای ساز

 برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید چای ساز و قیمت چای ساز به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

چای ساز ها یکی از لوازم بسیار کاربردی هستند که در زندگی امروزه همه ما جای گرفته اند. حال ممکن است پس از مدتی استفاده از چای ساز، متوجه کدر شدگی رنگ چای و تغییر طعم چای شده باشید. در صورت تغییرات ظاهری چای ساز ها شما باید به دنبال حذف جرم های دستگاه باشید. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی روشهای موثر برای حذف رسوب از چایساز بپردازیم.

نحوه رسوب گیری چای ساز با سرکه سفید و آب:

·         برای امتحان کردن این روش موثرابتدا سرکه سیب و آب به مقدار مساوی با یکدیگر مخلوط کرده و سپس آن را  درون چای ساز بریزید.

·         حال پس از ریختن محلول باید آن را در مخزن چای ساز بریزید و صبر کنید تا محلول به جوش آید.

·         پس از جوشیدن محلول آب و سرکه اجازه دهید تا هم چنان عمل جوشیدن به میزان ۱۰ تا ۳۰ دقیقه ادامه پیدا کند.پس از جوشیدن محلول، چای ساز را خاموش ‌کنید و۱۵ دقیقه صبر کنید تا محلول خنک شود.

·         پس از گذشت ۱۵ دقیقه به سراغ چای ساز بروید.همانطور که مشاهده می‌کنید، برخی از رسوبات موجود در چای ساز از آن جداشده است و رسوبات سخت تر هم به وسیله ی یک اسکاچ به راحتی جدا خواهد شد.

 

نحوه رسوب گیری چای ساز به کمک سرکه سفید:

·         در این روش از رسوب گیری شما باید شب و پیش از خواب، مخزن چای ساز را از سرکه سفید پرکنید و اجازه دهید سرکه تا صبح در دستگاه بماند.

·         صبح چندین مرتبه چای ساز را آب سرد بشویید تا تمام رسوبات موجود در آن تخلیه شود.

نحوه رسوب گیری چای ساز با جوش شیرین:

·         شما می‌توانید به کمک محلول جوش ‌شیرین و آب رسوبات موجود در چای ساز خود را به راحتی از بین ببرید. برای امتحان کردن این روش شما باید جوش ‌شیرین و آب را درون چای ساز بریزید و چای ساز را روشن کنید تا محلول مورد نظر به جوش آید و سپس خواهید دید رسوبات دستگاه به سادگی از بدنه ی داخلی دستگاه جدا می شوند.

نحوه رسوب گیری چای ساز با مخلوط لیموترش و آب:

·         در این روش شما باید به‌ اندازه ۵۰ میلی‌ لیتر آب‌ لیمو را با مقداری آب مخلوط‌ کنید.سپس محلول به دست آمده را درون چای ساز بریزید و منتظر شوید تا محلول به جوش بیاید.

مخلوط کن ها چه کاربردهایی دارند؟

 برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت مخلوط کن و خرید مخلوط کن به انتخاب سنتر مراجعه کنید.

مخلوط کن ها یکی از کاربردی ترین لوازم آشپزخانه می باشند که به کمک آن ها می توان اکثر کارهای مرتبط با آشپزی را در زمان کوتاهی انجام داد. در این مقاله با ما همراه باشید تا به معرفی کاربردهای مخلوط کن ها بپردازیم و انواع مخلوط کن را به نسبت کاربرد و قیمت مخلوط کن بررسی کنیم.

مخلوط کن ها چه کاربردهایی دارند؟

از مهم ترین کاربرد های مخلوط کن ها می‌توان به تهیه انواع نوشیدنی، معجون، سس، غذای کودک و حتی خرد کردن انواع سبزی جات و میوه‌ها در کمترین زمان ممکن اشاره کرد. با توجه به کاربردهای مخلوط کن ها می‌توان این برداشت را کرد که مخلوط کن ها یکی از بهترین و کاربردی ترین دستگاه های آشپزخانه به حساب می آید.

در حال حاضر برخی  از کمپانی ها لوازم مختلفی را به همراه مخلوط کن ها ارائه می‌دهند که به نحوی به کاربرد دستگاه بیفزاید برای مثال برخی از شرکت ها در کنار مخلوط کن ها، آسیاب را ارائه می دهند تا عمل خرد کردن مواد خشک به راحتی انجام شود.

با توجه به تنوع محصولات در بازار شاید این سؤال در ذهن شما به وجود بیاید که چه مخلوط کنی و تا چه اندازه قدرت به درد کار شما می‌خورد و یا اینکه باید به چه ویژگی‌هایی برای خرید توجه کرد.

انواع مخلوط کن از نظر کاربرد:

·         مخلوط کن معمولی

قیمت مخلوط کن های معمولی با توجه به کارکردی که دارند، در حد متوسط قرار دارد و به کمک این مخلوط ها شما می توانید کارهای روز مره ساده مانند درست کردن شیرموز یا شیر توت‌ فرنگی و مخلوط کردن میوه تکه‌ تکه شده را انجام دهید. این مدل از مخلوط کن به علت کاربرد و قیمت متناسبی که دارد، از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد.

·         مخلوط کن پریمیوم

این نوع مخلوط کن یکی از بهترین نوع در میان مخلوط‌ ها می باشد. قیمت مخلوط کن ها پریمیوم تقریبا بالا است و مناسب استفاده های تخصصی می باشد.این نوع از مخلوط کن دارای ویژگی‌هایی خاصی مانند قابلیت گرفتن روغن از مغزهایی همچون بادام و گردو می باشد.

در قسمت زیرین این مدل از مخلوط کن ها معمولا هیتر تعبیه شده تاه شما بتوانید مخلوط به‌ دست‌ آمده را بپزید، پس شما قادر به پختن سوپ هم خواهید بود.

·         مخلوط کن شخصی

اگر علاقمندید تا میکسر را همراه خود جابجا کنید تا در بتوانید از آن در شرایط مختلفی استفاده کنید، ما به شما استفاده از مخلوط کن های شخصی را پیشنهاد می کنیم. در رابطه با استفاده از مخلوط کن های شخصی  باید این نکته را مد نظر داشته باشید که از این مخلوط کن جهت مخلوط کردن مواد سفت و بزرگ استفاده نکنید چون قدرت نسبتاً کمتری دارد و همین موضوع آن را از نظر قیمتی هم در جایگاه پایین‌تری قرار داده است.

·         مخلوط کن میله‌ ای

تیغه‌های مخلوط کن در انتهای آن قرار دارد و مثل مدل‌های قبلی دارای ظرف نیست. این نوع به‌عنوان مکمل یک مخلوط کن رو میزی است و به‌ تنهایی کاربردی ندارد. قیمت این مدل با مخلوط کن ‌های معمولی تفاوت چندانی ندارد.

بررسی تلویزیون اسمارت 4K اسنوا مدل SSD-55SA620UL

 برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت تلویزیون اسنوا و خرید تلویزیون اسنوا به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

برند اسنوا یک بار دیگر توانست با تولید تلویزیون ال ای دی هوشمند مدل SSD-55SA620UL طرفداران خود را غافلگیر کند و یک مدل اقتصادی از نظر قیمت تلویزیون اسنوا وارد بازار کند. تلویزیون ال ای دی اسنوا مدل SSD-55SA620UL دارای نمایشگر 55 اینچ  4K  می باشد که به. علاوه بر کیفیت بالای نمایش این تلویزیون، تکنولوژی مگا کنتراست و فناوری IPS به کار رفته در ساخت این تلویزیون، عمق رنگ، زاویه دید و سرعت پاسخگویی، نمایشگر را افزایش داده است.

 IPS به کار رفته در صفحه موجب افزایش زاویه دید تا 178 درجه و افزایش قابلیت ضربه گیری صفحه نمایشگر تلویزیون شده است. علاوه بر این تکنولوژی ها، قابلیت HDR با تنظیم اتوماتیک دقت رنگ های نمایشگر، موجب طبیعی تر شدن تصویر می شود.

بررسی سیستم صوتی تلویزیون ال ای دی اسنوا

سیستم صوتی این تلویزیون از نوع دالبی بوده که این تکنولوژی یکی از بهترین سیستم های پخش صدای فراگیر و چند بعدی در دنیا است. این تکنولوژی همچنین از راه پخش امواج صوتی در کانال‌های پنج گانه، صدایی بسیار شفاف را منعکس می کند.

بررسی سایر امکانات تلویزیون ال ای دی اسنوا

از سایر ویژگی ها و امکانات این مدل از تلویزیون ال ای دی اسنوا می توان به مواردی همچون قابلیت اتصال به تلویزیون از طریق امواج وای فای، فناوری بلوتوث و تکنولوژی اسکرین میرورینگ بخش ارتباطی بی سیم اشاره کرد. علاوه بر این ها تکنولوژی ضبط برنامه‌های تلویزیونی یکی دیگر از ویژگی های جذاب این تلویزیون ال ای دی اسنوا است. حافظه داخلی 8گیگابایتی این مدل از تلویزیون اسنوا به کاربر این امکان را می­دهد که بدون متصل کردن فلش مموری بتوانند برنامه های دلخواه را ضبط کنند.

بررسی قابلیت اسکرین میرورینگ

قابلیت تی وی کست یا اسکرین میرورینگ، یک تکنولوژی است که کاربر می‌تواند به کمک آن محتوای داخل تلفن همراه خود را در تلویزیون منتقل و از امکانات داخل تلفن همراه هوشمند بهره ببرد. برای فعال کردن این تکنولوژی در تلویزیون اسنوا تنها کافی است در منوی تنظیمات موبایل خود به دنبال گزینه Screen Sharing  یا Smart View بگردید و آن را فعال کنید.

بررسی فناوری  HDR10در تلویزیون ال ای دی اسنوا

 دامنه دینامیکی بالا در این مدل از تلویزیون اسنوا موجب طبیعی تر جلوه داده شدن تصاویر در نمایشگر تلویزیون می شود. این ویژگی با تنظیم خودکار رنگ و کنتراست تصویر با توجه به فریم تصویر، باعث می‌شود تمامی جزئیات تصویر قابل مشاهده باشند. برای مثال صحنه‌های غروب آفتاب یا سکانس داخل یک خانه تاریک در HDR به وضوح نمایش داده می‌شود و تمامی بافت تصویر مشخص است. HDR

بررسی ریموت کنترل هوشمند در تلویزیون هوشمند اسنوا

ریموت کنترل این مدل از تلویزیون هوشمند اسنوا با ریموت‌های عادی تلویزیون های عادی تفاوت دارد و مجهز به امکانات مختلفی است. ریموت کنترل‌های هوشمند قابلیت تبدیل به موس را داشته و می‌توان بسیار مورد استفاده کاربر قرار بگیرد. همچنین در تلویزیون‌های هوشمند اندرویدی، قابلیت جستجوی صوتی در نرم‌افزارها وجود دارد. بنابراین از طریق میکروفون به کار رفته در این ریموت می‌توان به صورت صوتی به جستجو پرداخت.

 

معرفی بهترین کتری برقی های بازار

 برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید کتری برفی و قیمت کتری برقی به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

زمان یکی از مسائلی است که در زندگی امروزه از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. همانطور که می دانید تغییر سبک زندگی به افراد فرصت کمتری برای تهیه انواع مواد غذایی و نوشیدنی می دهد. با توجه به همین موضوع ، تولیدکنندگان لوازم خانگی محصولات زیادی برای تهیه ی نوشیدنی ها و غذاها کرده اند. یکی از کاربردی ترین این لوازم، کتری برقی ها می باشند.

کتری برقی ها  یکی از محبوب ترین لوازم آشپزخانه در هر خانه ای می باشد. به کمک کتری برقی می توان آب جوش را در کمترین زمان ممکن برای تهیه ی انواع نوشیدنی های گرم تهیه کرد.

معرفی محبوب ترین برندهای کتری برقی:

1.      کتری برقی مولینکس

2.      کتری برقی اچ تی سی

3.      کتری برقی بوش

4.      کتری برقی بوش

5.      کتری برقی توکیو

6.      کتری برقی سام

7.      کتری برقی هوشمند شیائومی


استفاده از کتری برقی چه مزایایی دارد؟

اگر شما برای تهیه ی نوشیدنی های گرم از روش هایی بهره می برید که به دمای خاصی نیاز دارد، می توانید کتری برقی بخرید. همچنین با خرید برخی از مدل های کتری برقی شما می توانید آب را در دمای مورد نظر از 30 دقیقه تا یک ساعت حفظ کنید.

1.      صرفه جویی در زمان

کتری های برقی موجود در بازار ظرفیت 1 لیتر و 2 لیتر دارند. معمولاً یک کتری 1.5 لیتری در بین خانواده های ایرانی بسیار محبوب است. یکی از مزایای کتری های برقی سرعت جوشاندن آب در آنها است که آب را در مدت زمان بسیار کمی به نقطه جوش می رساند. بنابراین سرعت کار آنها قابل مقایسه با اجاق گاز نیست.

2.      دقت بالای دستگاه

برای بعضی افراد به دلیل مصرف زیاد چای سبز و سایر نوشیدنی های گرم، ثابت بودن و دقیق بودن دمای آب برای آنها مهم است تا چای خاصیت خود را از دست ندهد. شما به کمک کتری برقی ها به راحتی می توانید دمای آب را تنظیم کنید.

3.      استفاده ‌ی آسان

استفاده از کتری برقی بسیار راحت است. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که آب را درون ظرف بریزید و سپس دکمه روشن / خاموش کتری برقی را فشار دهید.

4.      انرژی کم

کتری های برقی در مقایسه با کتری های سنتی که با اجاق گاز کار می کنند ، انرژی بسیار کمی مصرف می کنند ، زیرا آب را برای مدت کوتاهی می جوشانند.

5.      خاموش شدن خودکار دستگاه

این کار برای جلوگیری از آسیب های احتمالی مانند آتش سوزی است. وقتی آب می جوشد ، اما کاربر فراموش می کند که کتری را خاموش کند. دستگاه به طور خودکار خاموش می شود.

 

صفحه قبل 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 صفحه بعد