برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع آب مرکبات گیری و قیمت آب مرکبات گیری به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

آب مرکبات از پرخواص ترین و پرطرفدار ترین نوشیدنی ها است. یکی از لوازمی که کمک زیادی به تهیه ی آب مرکبات می کند، آب مرکبات گیری برقی می باشد. به طوری که لذت نوشیدن یک لیوان آبمیوه‌ی تازه زمانی دو چندان خواهد شد که دستگاهی با کاربری آسان این امکان را برای شما فراهم آورد که در کوتاه‌ ترین زمان ممکن با فشردن یک دکمه و اندکی فشار دست، آبمیوه‌ را به صورت طبیعی نوش جان و به منبع غنی ویتامین C دست پیدا کنید. استفاده از دستگاه آب مرکبات گیری مانند تمامی لوازم های برقی دارای اصولی می باشد که در ادامه به بررسی این اصول خواهیم پرداخت.

راهنمای استفاده از دستگاه آب مرکبات گیری:

1.      برای کار با آب مرکبات گیری ابتدا دستگاه را از بسته ‌بندی خود خارج کنید.

2.      توجه داشته باشید بدنه ‌ی اصلی دستگاه و دو شاخه‌ی آن نباید به هیچ وجه با آب، در تماس باشد .

3.      حتما به میزان ولتاژ متناسب با دستگاه که بر روی آن درج شده است توجه داشته باشید و دستگاه را به میزان ولتاژ استاندارد خود متصل کنید.

4.      توجه داشته باشید که دستگاه آب مرکبات گیری فقط برای گرفتن آب مرکبات است و نباید از آن برای سایر میوه ها استفاده کنید.

5.      محدوده‌ی زمانی مجاز برای استفاده از آب مرکبات گیری به طور مداوم، پنج دقیقه است. بهتر است پس از گذشت ۵ دقیقه، به دستگاه استراحت دهید و سپس مجدد از آن استفاده کنید.

6.      توجه داشته باشید که دستگاه آب مرکبات گیری به هیچ وجه نباید روی سطح مرطوب یا داغ قرار گیرد. بنابراین نباید دستگاه را روی صفحه‌ی تخلیه سینک ظرفشویی قرار ندهید.

7.      پیش از جداسازی یا سر هم کردن قطعات، قبل از تمیز کردن و هنگامی که از دستگاه استفاده نمی‌کنید، دو شاخه را از پریز برق جدا کنید.

چگونه دستگاه آب مرکبات گیری را تمیز کنیم؟

1.      توجه داشته باشید حتما پیش از تمیز کردن دستگاه، آن را از برق جدا کنید.

2.      پیش از تمیز کردن مطمئن شوید که دستگاه آب مرکبات گیری به اندازه ی کافی خنک شده است.

3.      بلافاصله بعد از استفاده از دستگاه آن را بشویید زیرا خشک شدن قطعات آن باعث خواهد شد هنگام جدا کردن قطعات به دستگاه شما آسیب وارد شود.

4.      حتی الامکان قطعات دستگاه را جدا کنید و با آب و مایع ظرفشویی شست ‌و‌شو دهید. می‌توانید از برس‌های نرم برای شست ‌وشوی قطعات استفاده کنید. برس‌های زبر را به کار نبرید.

5.      برای تمیز کردن دستگاه از یک پارچه ‌ی نرم‌ دار، تمیز و در عین حال نرم برای تمیز کردن بدنه ‌ی دستگاه استفاده کنید.