x تبلیغات
شهر لوازم خانگی

معرفی رایج ترین ارورهای ماشین ظرفشویی اسنوا

 برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با ظرفشویی اسنوا و قیمت ظرفشویی اسنوا به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

به جرات می توان گفت در حال حاضر، ماشین ظرفشویی های اسنوا به علت کیفیت بسیار بالایی که به نسبت لوازم خانگی های داخلی دارند، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند.یکی از امکانات برخی از ماشین ظرفشویی های اسنوا، سیستم عیب یابی هوشمند است. شما به کمک این سیستم می توانید در کمترین زمان ممکن ارور ماشین ظرفشویی را شناسایی و ایراد آن را برطرف کنید.

بررسی کد خطای E0

هنگامی که این کدخطا نمایش داده میشود که در ماشین ظرفشویی اسنوا، آب بعد از شستشوی ظروف به خوبی تخلیه نشده است ، برای حل این مشکل در اولین قدم باید فیلتر تخلیه دستگاه را بررسی کنید تا مواد غذایی راه خروجی آب را مسدود نکرده باشد ، پس از آن شلنگ تخلیه را به خوبی بررسی کنید تا مسدود یا دچار تاخوردگی نشده باشد . در غیر این صورت دستگاه شما نیاز به بررسی دقیق توسط متخصص تعمیرات دارد.

بررسی کد خطای E1

در زمانی این کد خطا نمایش داده میشود که ماشین ظرفشویی اسنوا، عمل آبگیری ظروف را به درستی انجام نمیدهد ، برای حل این مشکل شما باید شیرآب ، فشار آب و درب ماشین ظرفشویی را بررسی کنید .

بررسی کد خطای F

این کد خطا به معنای خراب شدن دستگاه نیست. در زمانی که شما ظرفشویی اسنوا را برروی برنامه AUTO SMART قرار می دهید ، سیستم به صورت اتوماتیک تمامی تنظیمات و المان های شستشو را انجام میدهد ، و این کد که مخفف کلمه FUZZY LOGIC است نشانگر فعال بودن حالت AS است.

بررسی کد خطای CD

این کد هم مانند کد بالا یک کد خطا محسوب نمیشود ، و به معنای پایان عملیات شستشو در ماشین ظرفشویی اسنوا است ،این کد مخفف کلمه COOL DRY است و برخی اوقات تا بیش از 1 ساعت برروی دستگاه نمایش داده میشود.

بررسی کد خطای CL

هنگامی که این کد خطا بر روی نمایشگر ظرفشویی اسنوا، نمایش داده میشود معمولا کلید قفل کودک عمل نمیکند ، برای حل مشکل کلیدهای فعال کننده قفل کودک را به مدت چند ثانیه همزمان نگه دارید تا این حالت فعال شود ، توجه کنید که قفل کودک در زمانی که ماشین خاموش است و یا عمل شستشو را انجام نمیدهد فعال نخواهد شد.

 

همه چیز درباره ی آبمیوه گیری

 برای کسب اطلاعات در رابطه با آبمیوه گیری و قیمت آبمیوه گیری به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

آبمیوه گیری ها یکی از دستگاه های بسیار کاربردی در تمامی آشپزخانه ها است که می توانید به کمک آن انواع آبمیوه را در کمترین زمان ممکن تهیه کنید. برای انتخاب و خرید آبمیوه‌ گیری بهتر است مدلی را انتخاب کنید تا هم کاربردی باشد و هم نیاز خانواده ‌تان را برطرف کند. زیرا بعضی از مدل های آبمیوه‌ گیری های موجود در بازار ابعاد بزرگی دارند و فضای زیادی از آشپزخانه‌ تان را اشغال کرده و علاوه بر این ها نیاز شما را برطرف نمی کند و شما تنها متحمل هزینه بیشتر شده‌اید.

 آبمیوه‌ گیری ها دارای تنوع زیادی از نظر امکانات،قیمت و...می باشند.  برای همین بهتر است پیش از خرید حتما ویژگی‌های آبمیوه گیری را مطالعه کنید.  ضمانت‌ نامه یکی از مهمترین مسائلی است که باید در زمان خرید آن را در نظر بگیرید.

یکی از مواردی که باید در خرید آبمیوه گیری به آن توجه کنید، میزان سر و صدای دستگاه است. سروصدای زیاد دستگاه یکی از ویژگی‌های منفی این وسیله است که با تحقیق و بررسی برنده‌های گوناگون می‌توانید بی‌صداترین آنها را انتخاب کنید. حتی برخی از آبمیوه‌ گیری ها هستند که در زمان روشن بودن حرکت می‌کنند که این موضوع سه دلیل دارد. یا شما بیش از اندازه آن را پر کرده‌اید، یا دستگاه را بر روی سطح صاف نگذاشته‌اید، یا آبمیوه‌ گیری ایراد دارد و شما در زمان خرید به این موضوع توجه نکرده‌اید.

شست و شوی آسان، سایز مناسب دهانه، مخزن تفاله، فیلتر مناسب و... از جمله مواردی است که باید در خرید آبمیوه گیری به آن توجه کنید. علاوه بر این پیش از خرید آبمیوه‌ گیری مهمترین موضوعی که باید به آن توجه کنید قدرت دستگاه است. معمولا قدرت آبمیوه‌گیری‌ها از 600 وات تا 1500 وات متغیر هستند. از جمله موارد دیگری که در زمان انتخاب آبمیوه‌گیری باید آن را از نظر بگذرانید تیغه آبمیوه‌ گیری است. بهتر است تیغه‌ای که انتخاب می‌کنید از جنس پلاستیک نباشد. چون عمر تیغه‌های فولادی و تیتانیومی بیشتر است.

از جمله بهترین برندهایی که در تولید آبمیوه‌ گیری و آب مرکبات‌گیری از کیفیت بالایی برخوردار است می توان به فیلیپس و تفال اشاره کرد که با تنوع در نوع کارکرد، زیبایی ظاهری، طراحی حجم و شکل مخزن برای جمع آوری بهتر تفاله و شست و شوی ساده‌ تر، سیستم ضدچکه، موتور کم صدا ،مجهز بودن به  تکنولوژی FiberBoost که به شما این امکان را می دهد تا میزان پالپ موجود در آبمیوه خود را به دلخواه تنظیم کنید و... باعث می‌شود تا شما به راحتی بتوانید در میان گزینه‌های متنوع این دو برند آبمیوه‌ گیری موردنظرتان را انتخاب کنید.

 

ماشین لباسشویی دوو بهتر است یا اسنوا؟؟

 برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت لباسشویی دوو و قیمت لباسشویی اسنوا به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

چند سالی است که با وجود شرایط اقتصادی فعلی و تحریم های اقتصادی و عدم واردات لوازم خانگی، برندهای داخلی زیادی از جمله اسنوا و دوو دست به تولید با کیفیت ترین لوازم های خانگی زدند. یکی از محصولات بسیار پرفروش و پرطرفدار این برندها، ماشین‌های لباسشویی آن ها می باشد. در خرید لباسشویی یکی از دوراهی هایی که ایجاد می شود این است که ماشین لباسشویی دوو بهتر است یا اسنوا؟ برای دریافت پاسخ این سوال به شما پیشنهاد می کنیم این مطلب را از دست ندهید.

بررسی ماشین لباسشویی های برند دوو DAEWOO :

مزایای لباسشویی دوو چیست؟

1.      قیمت مناسب

2.      نمایشگر ال ای دی 

3.      قفل کودک 

4.      برنامه های شستشوی متنوع با توجه به نوع لباس و میزان کثیفی 

5.      برنامه شستشوی اقتصادی اکو که باعث کاهش مصرف آب و انرژی می شود

6.      برنامه شستشوی سریع 30 دقیقه ای 

7.      موتور دایرکت درایو،که باعث حذف صدا و لرزش و همچنین مصرف انرژی کم خواهد شد.

8.      مخزن الماسه که تماس بیشتر لباس با آب و شوینده را فراهم می سازد.

9.      استفاده از حباب های هوا برای پاک کنندگی بیشتر و در نتیجه حلالیت بیشتر شوینده و کاهش آسیب به لباس ها در لباسشویی نسل جدید دوو

10. مجهز به تکنولوژی نانو سیلور (ضدعفونی کردن 650 نوع میکروب مختلف، ضدعفونی کامل لباس ها و مخزن شستشو)

لباسشویی دوو چه معایبی دارد؟

·         کیفیت شستشوی پایین بعضی از مدل های لباسشویی دوو
 

بررسی ماشین لباسشویی برند اسنوا snowa:

مزایای لباسشویی اسنوا چیست؟

1.      ورود آخرین و جدیدترین تکنولوژی ها به همراه قطعات پیش ساخته از چین و مونتاژ در ایران 

2.      قابل رقابت با غول‌های بزرگی چون ال‌جی و سامسونگ 

3.      موتور بدون تسمه دایرکت درایو 

4.      عیب یاب هوشمند 

5.      شستشوی سریع 

6.      سیستم ضد چروک 

7.      قابلیت حباب ساز 

8.      قابلیتwash in wash

لباسشویی اسنوا چه معایبی دارد؟

1.لرزش و صدای زیاد

شرکت اسنوا قطعات پیش‌ساخته را از کشورهای دیگر مانند چین وارد کرده و در ایران مونتاژ می‌کند. البته مزیت مونتاژ این است که آخرین تکنولوژی‌ها هم همراه با قطعات وارد می‌شود.

شاید کسی فکر نمی‌کرد که این برند اکنون در حال رقابت با غول‌های بزرگی مانند ال جی و سامسونگ باشد.

در حال حاضر ماشین‌های لباسشویی های اسنوا ، بسیاری از امکانات مانند موتور بدون تسمه، عیب‌یاب هوشمند، شست‌وشوی سریع، سیستم ضد چروک، قابلیت حباب‌ساز و غیره را دارد

در خرید بهترین لباسشویی باید به چه نکاتی توجه نمود؟

·         داشتن برچسب انرژي تائيد شده

·         ظرفيت ماشين لباسشويي انتخابي بر اساس كيلوگرم:
خانواده 2-3 نفر 6-8 كيلوگرم
خانواده 3-6 نفره 7-10 كيلوگرم
خانواده بالاي 5-6 نفر بالاي 8 كيلوگرم

·         سرعت خشك كردن لباس ها كه دور خشك كن ماشين لباسشويي ايراني و خارجي باهم كمي تفاوت دارند، به طور مثال ماشین لباسشویی های ايراني از 500 الي 800 وات و ماشن لباسشویی های خارجي از 600 الي 1600 وات مي باشد.

راهنمای استفاده ی صحیح از آب مرکبات گیری

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع آب مرکبات گیری و قیمت آب مرکبات گیری به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

آب مرکبات از پرخواص ترین و پرطرفدار ترین نوشیدنی ها است. یکی از لوازمی که کمک زیادی به تهیه ی آب مرکبات می کند، آب مرکبات گیری برقی می باشد. به طوری که لذت نوشیدن یک لیوان آبمیوه‌ی تازه زمانی دو چندان خواهد شد که دستگاهی با کاربری آسان این امکان را برای شما فراهم آورد که در کوتاه‌ ترین زمان ممکن با فشردن یک دکمه و اندکی فشار دست، آبمیوه‌ را به صورت طبیعی نوش جان و به منبع غنی ویتامین C دست پیدا کنید. استفاده از دستگاه آب مرکبات گیری مانند تمامی لوازم های برقی دارای اصولی می باشد که در ادامه به بررسی این اصول خواهیم پرداخت.

راهنمای استفاده از دستگاه آب مرکبات گیری:

1.      برای کار با آب مرکبات گیری ابتدا دستگاه را از بسته ‌بندی خود خارج کنید.

2.      توجه داشته باشید بدنه ‌ی اصلی دستگاه و دو شاخه‌ی آن نباید به هیچ وجه با آب، در تماس باشد .

3.      حتما به میزان ولتاژ متناسب با دستگاه که بر روی آن درج شده است توجه داشته باشید و دستگاه را به میزان ولتاژ استاندارد خود متصل کنید.

4.      توجه داشته باشید که دستگاه آب مرکبات گیری فقط برای گرفتن آب مرکبات است و نباید از آن برای سایر میوه ها استفاده کنید.

5.      محدوده‌ی زمانی مجاز برای استفاده از آب مرکبات گیری به طور مداوم، پنج دقیقه است. بهتر است پس از گذشت ۵ دقیقه، به دستگاه استراحت دهید و سپس مجدد از آن استفاده کنید.

6.      توجه داشته باشید که دستگاه آب مرکبات گیری به هیچ وجه نباید روی سطح مرطوب یا داغ قرار گیرد. بنابراین نباید دستگاه را روی صفحه‌ی تخلیه سینک ظرفشویی قرار ندهید.

7.      پیش از جداسازی یا سر هم کردن قطعات، قبل از تمیز کردن و هنگامی که از دستگاه استفاده نمی‌کنید، دو شاخه را از پریز برق جدا کنید.

چگونه دستگاه آب مرکبات گیری را تمیز کنیم؟

1.      توجه داشته باشید حتما پیش از تمیز کردن دستگاه، آن را از برق جدا کنید.

2.      پیش از تمیز کردن مطمئن شوید که دستگاه آب مرکبات گیری به اندازه ی کافی خنک شده است.

3.      بلافاصله بعد از استفاده از دستگاه آن را بشویید زیرا خشک شدن قطعات آن باعث خواهد شد هنگام جدا کردن قطعات به دستگاه شما آسیب وارد شود.

4.      حتی الامکان قطعات دستگاه را جدا کنید و با آب و مایع ظرفشویی شست ‌و‌شو دهید. می‌توانید از برس‌های نرم برای شست ‌وشوی قطعات استفاده کنید. برس‌های زبر را به کار نبرید.

5.      برای تمیز کردن دستگاه از یک پارچه ‌ی نرم‌ دار، تمیز و در عین حال نرم برای تمیز کردن بدنه ‌ی دستگاه استفاده کنید.

 

 

کیفیت یخچال اسنوا چگونه است؟

 برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با یخچال اسنوا و قیمت یخچال اسنوا به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

برند اسنوا یکی از معتبرترین برند های تولید کننده ی ایرانی در زمینه تولید انواع لوازم و وسایل برقی خانگی است. یکی از محصولات بسیار با کیفیت اسنوا، یخچال اسنوا می باشد. در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی یخچال فریزر های اسنوا بپردازیم.

یخچال اسنوا چه امکاناتی دارد؟

توجه داشته باشید که یخچال اسنوا از نظر کیفیت و دوام مورد مناسبی برای خرید به شمار می آید. همین طور به دلیل ایرانی بودن یخچال اسنوا، به راحتی می توانید قطعات مورد نیاز آن را خریداری نمایید. از جمله امکانات این یخچال که می توانیم در زمان بررسی کیفیت یخچال اسنوا به آن اشاره کنیم، تنوع در طراحی آن است که برای هر سلیقه ای یخچالی را ارائه کرده است.

یخچال اسنوا ساخت کدام کشور است؟

در زمان بررسی کیفیت یخچال اسنوا، قطعا از خود خواهید پرسید که یخچال اسنوا ساخت کجا است؟ در جواب این سوال باید بگوییم که یخچال اسنوا با افتخار توسط کشور ایران تولید و عرضه می شود. هم چنین 70 درصد قطعات استفاده شده در ساختار محصولات برند اسنوا، ایرانی می باشند.

چرا باید یخچال اسنوا را انتخاب کنیم؟

اگر شما هم جزو افرادی هستید که در زمان بررسی کیفیت یخچال اسنوا از خود می پرسید که چرا یخچال اسنوا بخریم، بهتر است که این بخش از مطلب را از دست ندهید.

یخچال های اسنوا، ساخت کشور ایران می باشند. پس در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید به راحتی قطعات و لوازم یدکی یخچال اسنوا را خریداری کنید. همین طور لازم است بدانید که برند اسنوا تمام ظرافت و دقت خود را در طراحی یخچال های خود به کار گرفته است تا محصولی بی نقص و کامل را به دست مصرف کنندگان برساند.

یخچال های اسنوا چه مزایایی دارند؟

·         عمر مناسب و طولانی

·         دوام عالی و بالا

·         ظاهری جالب و شیک

·         طراحی دقیق

·         سنسور اندازه گیری دما

·         مجهز به دستگاه یخ ساز اتوماتیک

·         پانل های رابط کاربری خارجی

چگونه ماشین لباسشویی اسنوا را ریست کنیم؟

 برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با لباسشویی اسنوا و قیمت لباسشویی اسنوا به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

معمولا در لباسشویی های سری جدید اسنوا قابلیتی برای تنظیم مجدد لباسشویی وجود دارد که به آن قابلیت ریست گفته می شود. شما به کمک قابلیت ریست لباسشویی اسنوا می توانید پس از مواجهه شدن با مشکلات یا کدهای خطا ماشین آن را مجددا راه اندازی کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی نکات در ریست کردن لباسشویی های اسنوا بپردازیم.

روش ریست کردن لباسشویی اسنوا چگونه است؟

همانطور که در ابتدای مطلب گفته شد، در ماشین های لباسشویی های جدید اسنوا، دکمه ای تعبیه شده که با فشار دادن آن، تنظیمات موتور دستگاه تغییر می کند.

برای ریست کردن لباسشویی اسنوا شما باید ۵ الی ۱۰ ثانیه دکمه “استارت” یا “START” و یا “POWER” دستگاه را فشار دهید.

در صورتی که شما از مدل های قدیمی تر ماشین های اسنوا استفاده می کنید و نیاز به ریست کردن دستگاه دارید. برای این کار کافی است لباسشویی را از برق بکشید و چند دقیقه صبر کنید. سپس دوباره آن را به پریز متصل کرده و یک برنامه شستشوی جدید را اجرا کنید.

چرا باید ماشین لباسشویی اسنوا را ریست کنیم؟

ریست کردن لباسشویی، ممکن است به دلایل زیادی انجام شود. یکی از رایج ترین دلایلی که باعث می شود لباسشویی نیاز به تنظیم مجدد یا ریست پیدا کند، عدم تعادل بار درام، پر کردن لباسشویی، افزایش ولتاژ یا قطعی برق است. تمامی این مسائل می توانند باعث ایجاد مشکلات زیادی در ماشین لباسشویی شما شوند. تنظیم مجدد یا راه اندازی دوباره ماشین به رفع این مشکل ها کمک می کند.

در اوقاتی که با یک اختلال در لباسشویی اسنوا مواجه شدید، می توانید آن را ریست کنید؛ با این کار ممکن است عیب ماشین رفع شود، اما همیشه اینطور نخواهد بود.

به عنوان مثال اگر دستگاه به دلیل پر کردن بیش از حد در حال تکان خوردن است و ارور نشان می دهد، احتمالا با کم کردن مقداری از لباس ها بتوانید این مشکل را حل کنید.

اگر مطابق روش های بالا نتوانستید لباسشویی تان را ریست کنید، باید برق دستگاه را قطع کنید. ساده ترین راه این است که آن را از پریز بکشید اما می توانید برق محافظ را هم قطع کنید. پس از گذشت چند دقیقه، مجددا دستگاه را وصل کنید و قبل از استفاده دوباره، ۳۰ ثانیه به آن فرصت دهید تا کاملا راه اندازی شود.

اگر لباسشویی اسنوا ریست نشد، چه کنیم؟

در برخی موارد، پس از استفاده از دکمه ریست یا تنظیم مجدد ماشین به صورت دستی، مشکل ماشین حل نمی شود. در این مواقع، ممکن است دستگاه شما یک مشکل جدی و یا یک قطعه معیوب داشته باشد که مانع کارکرد صحیح آن بشود. از رایج ترین مشکلات لباسشویی می توان به معیوب بودن سوئیچ درب، درز ها و یا تایمر شاره کرد که به تعویض نیاز دارند.

نحوه ی عیب یابی مخلوط کن ها

 برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با مخلوط کن ها و قیمت مخلوط کن به فروشگاه انتخاب سنتر مراجعه کنید.

 

مخلوط کن یکی از لوازم خانگی برقی پرکاربرد است که تقریبا در اکثر آشپزخانه ها پیدا می شود. معمولا از مخلوط کن ها در آشپزخانه استفاده ی زیادی می شود بنابراین ممکن است دچار اختلالاتی شود که عملکرد عادی دستگاه را با مشکلاتی مواجه کند که ممکن است این اختلال خیلی چیز مهمی نباشد و با کمی مطالعه و دانش فنی بتوانید آن را برطرف کنید.در این مطلب با ما همراه باشید  تا به معرفی رایج ترین اختلالات در مخلوط کن ها بپردازیم و روش برطرف کردن این اختلالات را بررسی کنیم.

برای افزایش طول عمر مخلوط کن باید چه نکاتی را رعایت کرد؟

·         به هیچ وجه قطعات آسیاب مخلوط کن برقی را با آب جوش نشویید.

·         به هیچ وجه قطعات برقی دستگاه را با آب نشویید.

·         دستگاه را نزدیک شعله آتش ، اجاق گاز ، و وسایلی که با گرما در ارتباط هستند و نیز اشعه مستقیم آفتاب قرار ندهید.

·         به هیچ وجه به طور طولانی از مخلوط کن استفاده نکنید این دستگاه باید ۳ ثانیه کار کند و ۳ ثانیه استراحت داشته باشد.

·         از ریختن مواد بسیار سخت داخل آسیاب بپرهیزید.

·         هنگام باز و بسته کردن دستگاه دوشاخه را از پریز بیرون آوریدعیب یابی و تعمیر دستگاه مخلوط کن دستگاه اصلا کار نمی کند.

چگونه مشکلات مخلوط کن را برطرف کنیم؟

·         رفع اختلال در دوشاخه و کابل رابط دستگاه: در اولین وهله سعی در برطرف کردن مشکل کنید و در صورت لزوم قطعه را سریعا تعویض کنید.



·         رفع خرابی کلیدهای فشاری یا شستی دستگاه: در صورت بروز چنین اختلالی سعی در تعویض قطعه داشته باشید.

·         رفع مشکل خرابی زغال های آرمیچر دستگاه : برای رفع این مشکل ابتدا زغال ها را بررسی کنید. در صورت خراب بودن (شکستگی) و یا سایش پیش از حد ، آن را عوض کنید.



·         برطرف کردن اختلال سوختگی بالشتکهای استاتور موتور: موتور را از برق جدا نموده و سیم های رابط را از دو سر بالشتک ها باز کنید. آوومتر را روی اندازه گیری اهم تنظیم و با پروب اهم متر بالشتک ها را تک تک آزمایش کنید. در صورت مشاهده عیب آن را رفع نموده و در صورتی که نیاز به تجدید سیم پیچی بود آن را تجدید نماید.

·         رفع کثیفی تیغه های کلکتور: تیغه‌های کلکتور را به دقت با سمباده ریز تمیز کنید و همچنین شیارهای بین تیغه های کلکتور را نیز تمیز کنید تا رفع عیب شودموتور صدای هوم می دهد ولی کار نمی کند.

·         رفع مشکل چرخش برعکس موتور دستگاه : سربندی موتور را عوض کنید تا جهت چرخش موتور برعکس شود.

·         رفع مشکل خارج شدگی تیغه های کلکتور دستگاه: کلکتور را تعویض و آرمیچر را بازپیچی کنیدموتور کار می کند و هنگام کار صدای سوت می دهد اما تیغه حرکت ندارد

·         رفع خرابی دکمه کائوچویی زیر تیغ دستگاه: تیغ را از محل مربوط توسط چاقوی مخصوص آسیاب در آورده آن را تعویض کنید.



·         رفع خرابی تیغ دستگاه: تیغ را تعویض کنیدکار دستگاه مطلوب است ولی مواد به خوبی آسیاب نمی شودتیغ آسیاب تیز نیست: تیغ دستگاه را نیز تعویض کنیدمواد از مخزن کاسه بیرون می ریزد.   

 

 

معرفی پرفروش ترین همزن های برقی

 برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با همزن برقی و قیمت همزن برقی به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

همزن های برقی  یکی از لوازم ضروری  برای ترکیب مواد اولیه انواع کیک و دسر می باشد. در مجموع همزن‌های موجود در بازار به دو دسته‌ی همزن دستی و برقی تقسیم می‌شوند. از همزن دستی می توان برای هم زدن مواد اولیه‌ ی سبک استفاده نمود اما از همزن های برقی به علت قدرت و سرعت بالاتر می توان برای پخت و پز ها تخصصی تر استفاده نمود.در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی معروف ترین و پرفروش ترین همزن های برقی موجود در بازار بپردازیم.

۱-همزن برقی پروفی کوک

در صدر جدول پرفروش ترین همزن های برقی،همزن برقی پروفی کوک مدل PC-KM1096 دارای مخزن ۱۰ لیتری است که با تنظیم سرعت در ۷ سطح مختلف و بدنه کاملا استیل ، به عنوان یک همزن عالی و کاربردی شناخته می‌شود.همزن برقی پروفی کوک با ۴ عدد سری مختلف  جنس استیل می تواند انواع مواد را به خوبی با یکدیگر مخلوط کند.

 

۲- همزن برقی فیلیپس

همزن‌های د فیلیپس نیز با طراحی ظریفی که دارند گزینه ی فوق العاده ای برای آشپزخانه های ایرانی به حساب می آید. همزن های برقی فیلیپس به دو شکل کاسه‌ ای و ساده در بازار موجود می باشند که معمولا از همزن کاسه‌ای فیلیپس برای هم زدن مواد اولیه ‌ی خاص مانند انواع خمیرو... استفاده می‌شود. از پرفروش ترین مدل ‌های همزن کاسه ‌دار فیلیپس می ‌توان به دو مدل پرفروش HR3745 و HR1559/55 اشاره کرد.

در رابطه با کیفیت متریال مصرفی همزن برقی های فیلیپس باید گفت، بدنه‌ ی همزن ‌های فیلیپس در برابر رطوبت و حرارت کاملا مقاوم بوده و بدین ترتیب می‌توان از آن‌ها مدت زمان طولانی استفاده کرد. سبک بودن یکی دیگر از ویژگی‌های برتر همزن ‌های فیلیپس است که باعث استفاده‌ ی آسان‌ از آن‌ها می‌شود.

۳- همزن برقی سنکور

یکی دیگر از برندهای پرفروش در بین همزن برقی، همزن برقی سنکور است. برند سنکور یک برند ژاپنی است که سالیان سال است با تولید و عرضه‌ی لوازم خانگی با کیفیت به محبوبیت بالایی دست پیدا کرده است. به طور کلی همزن‌های برند سنکور را می‌توان به همزن ساده یا معمولی، همزن کاسه‌دار و همزن چند کاره تقسیم کرد.از پرفروش ترین همزن های برقی سنکور میتوان به همزن کاسه دار چندکاره سنکورSTM7873VT و یا یکی از ساده ترین مدل های همزن دستی بدون کاسه سنکور مدل SHM 6203SS اشاره کرد.

۴- همزن برقی فکر

برند فکر آلمان (مونتاژ چین و ترکیه) یکی از مشهورترین برندها به ویژه در رابطه با تولید همزن برقی است. اغلب همزن‌های برند فکر از نوع همزن‌های حرفه‌ای بوده و با بهره‌گیری از تکنولوژی پیشرفته و به‌روز توانسته است از بسیاری از رقبای خود پیشی بگیرد. طراحی شیک و استاندارد یکی از ویژگی‌های بارز همزن‌های فکر است که امکانات گسترده‌ای را فراهم می‌کند. همزن چند کاره‌ی فکر (Food Master)  و یا همزن حرفه ای فکر CULINA CHEF از پرفروش‌ترین همزن‌های این برند هستند  که با استفاده از آن می‌توان انواع مواد غذایی و خمیر کیک و شیرینی را به خوبی مخلوط کرد.

۵- همزن برقی گاسونیک

در بین لیست معرفی ۱۰ همزن برتر بازار، برند گوسونیک جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص داده است. همزن‌های این برند به دو شکل ساده و کاسه‌ای موجود هستند. مدل کاسه‌ای که در دسته‌ی همزن‌های نیمه حرفه‌ای قرار می‌گیرد به همراه کاسه‌ی استیل و خمیرزن برای  آماده‌سازی انواع کیک و شیرینی و حتی نان قابل استفاده است.
مخزن کاسه‌دار این همزن به شکل چرخشی عمل کرده و می‌توان سرعت آن را بسته به نیاز به سادگی تنظیم و کنترل کرد. محصولات این برند از پلاستیک و استیل بادوام و مرغوب تهیه شده و وجود آن برای تمام آشپزخانه‌ها لازم است.

به جرات میتوان گفت همزن کاسه دار نیمه حرفه ای گوسونیک مدل GSM-889 یکی از پرفروشترین همزن های بازار ایران چه در مصارف حرفه ای چه در مصرف خانگی است که بدنه ای کاملا مقاوم و قیمت خیلی منصفانه ای دارد

۶- همزن برقی بومن

اگر باز هم در لیست معرفی 10 همزن پر فروش بازار ایران به دنبال همزن پایه‌دار هستید، پیشنهاد ما به شما همزن حرفه‌ای 1500 وات بومن مدل KM6036CB است. این همزن ساخت کشور چین تحت لیسانس آلمان بوده و یکی از پرقدرت‌ترین محصولات بومن در نظر گرفته می‌شود. گیربکس تمام فولادی این دستگاه سبب شده است تا این همزن در دسته‌ی همزن‌های حرفه‌ای و تخصصی قرار گیرد. تیغه‌های تیز و مقاوم (در برابر ضربه و فرسایش) این همزن نیز سبب شده تا بتوان برای مخلوط کردن انواع مواد اولیه از آن استفاده کرد.

اگرچه مدل های دیگری نیز از برند بومن آلمان هستند که میتوان بعنوان همزن حرفه ای یا نیمه حرفه ای در این لیست نام برد ولی انتخاب ما باتوجه به انتخاب مشتریان است که مدلهای دیگه تو بازار ایران از شهرت کمتری برخوردارند.

۷- همزن برقی کاسه دار کنوود

کنوود (Kenwood) یکی از مشهورترین برندهایی است که سال‌هاست انواع لوازم خانگی خود را با کیفیت بسیار عالی و تنوع بالا به مشتریان خود عرضه می‌کند. یکی از پرفروش‌ترین محصولات مرتبط با تهیه و پخت کیک و شیرینی این برند انگلیسی، همزن برقی است. طراحی منحصر به فرد، کیفیت بسیار بالا و ساخته شده توسط مهندسان حرفه‌ای و خلاق سبب شده تا این محصول نیز مانند سایر تولیدات برند کنوود مورد استقبال قرار گیرد. علاوه بر این، تنوع همزن‌های حرفه‌ای کنوود نیز نیاز‌های مختلف افراد با سلایق گوناگون را برآورده می‌کند. به طور کلی، همزن حرفه‌ای کنوود به دو شکل ساده (معمولی) و کاسه‌دار موجود است.

مدل‌های کاسه‌ای مانند مدل HM430 یا HM680 با پره‌ها و کاسه‌های ضد زنگ و باکیفیت، در دسته‌ی همزن‌های حرفه‌ای قرار گرفته و نسبت به مدل‌های ساده، ظرفیت و قدرت بیشتری دارند. همزن‌های ساده‌ی کنوود مانند مدل HM330 فاقد کاسه بوده اما با توان بسیار بالا، عملکرد توربو و همچنین امکان تنظیم سرعت، قابلیت‌های بسیار بالایی داشته و برای مصارف خانگی مناسب است. علاوه بر این، به دلیل قیمت ارزان‌تر نسبت به مدل‌های کاسه‌دار، معمولا بیشتر مورد استقبال قرار می‌گیرد.


قابل دکر است که کنوود دارای تنوع بسیار بالایی از انواع همزن های ساده ،کاسه دار،نیمه حرفه ای و حرفه ای است ولی به دلیل قیمت بالای برخی از این مدل ها و یا موارد دیگر در عنوان 10 همزن پر فروش اشاره ای به این مدل ها نداریم

۸- همزن برقی آمبیانو

اگر به صورت حرفه‌ای آشپزی می‌کنید و به دنبال همزنی نیمه حرفه ای استوک هستید، ما همزن کاسه‌دار آمبیانو مدل KM1 را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این همزن کاسه دار برقی به دلیل عملکرد سه‌گانه و در عین حال قیمت بسیار مناسب، به یکی از پرفروش‌ترین محصولات برند آمبیانو تبدیل شده است. این همزن با کاسه و تیغه‌های تمام استیل ضد زنگ قادر است با سه سری مجزا امکاناتی بیشتر از یک همزن ساده را برای شما فراهم کند. شما می‌توانید از این محصول برای ورز دادن خمیر، هم زدن مایه‌ی شیرینی و کیک و همچنین مواد سبک‌تر و مایع مانند تخم مرغ از آن استفاده کنید.

۹- همزن برقی مولینکس

مولینکس یکی از معروف‌ترین برندهای فرانسوی در زمینه‌ی لوازم برقی است که فعالیت‌های خود را در زمینه‌ی تولید و ساخت انواع لوازم خانگی گسترش داده است. مدل‌های همزن‌های مولینکس بسیار متنوع هستند؛ به طوری که معمولا انتخاب را برای مشتری دشوار می‌کنند. اگر بخواهیم یکی از همزن‌های مولینکس را به لیست 10 همزن پر فروش برتر بازار ایران اضافه کنیم، همزن کاسه‌دار مولینکس مدل HM615110 از جمله پرفروش ‌ترین آن‌ها خواهد بود. قابلیت تنظیم سرعت، لوازم همراه با محصول و به طور کلی کیفیت و طراحی فوق‌العاده‌ای این دستگاه سبب شده تا بتوان برای آماده‌سازی انواع مواد غذایی از آن استفاده کرد.

۱۰- همزن برقی بلوتیک

بلوتیک با تولید همزن‌های حرفه‌ای خود (به طور خاص همزن کاسه‌دار) توانسته است در لیست 10 همزن پر فروش بازار قرار گیرد. با وجود امکاناتی که این همزن‌های حرفه‌ای برای شما فراهم می‌کنند شما می‌توانید مانند یک آشپز حرفه‌ای عمل کنید و انواع کیک و دسر را در کمترین زمان ممکن آماده کنید.

نحوه ی تنظیم یخچال اسنوا مدل 810

 برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با یخچال اسنوا و قیمت یخچال اسنوا به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

در بین یخچال های اقتصادی اسنوا، یخچال اسنوا 810 یکی از پرفروش ترین ها به حساب می آید که یکی از اولین گزینه ها در خرید یخچال فریزر ایرانی به حساب می آید. یکی از چالش های پیش رو در استفاده از این یخچال فریزر، تنظیمات صحیح آن است. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی نکات مهم در تنظیمات یخچال اسنوا مدل 810 بپردازیم.  

نکات مهم در تنظیمات نمایشگر یخچال اسنوا مدل 810:

TEMP/CLK : تنظیم دما و ساعت

FRZ :کلید فریزر

SUP/MUT :سرمایش سریع و قطع آرام

POWER :خاموش و روشن شدن

REF :کلید یخچال

ECO/VAC :مصرف بهینه

نکات مهم در رابطه با خاموش و روشن کردن یخچال فریزر اسنوا مدل 810:

·         خاموش کردن قسمت یخچال

برای خاموش کردن بخش یخچال، ابتدا دکمه REF را فشار دهید تا آیکون REF بر روی نمایشگر روشن و به صورت چشمک زن در آید. پس از این کار شما باید دکمه POWER را فشار دهید تا قسمت یخچال کاملا از کار بیفتد.

·         خاموش کردن قسمت فریزر

برای خاموش کردن بخش فریزر دستگاه، دکمه FRZ را فشار دهید تا آیکون FRZ بر روی نمایشگر روشن و به صورت چشمک زن در آید. سپس مانند سری قبلی دکمه POWER را فشار دهید تا فریزر از کار بیفتد.

روش فعالسازی حالت قفل یا Lockیخچال فریزر اسنوا:

برای خاموش کردن قفل نمایشگر یخچال اسنوا مدل 810 باید دکمه های REF , FRZ را چند ثانیه با هم فشار داده تا در نمایشگر آیکون قفل خاموش شود.

برای روشن شدن حالت قفل یا lock دستگاه نیز باید حدود 30 ثانیه هیچ کلیدی را فشار نداده تا به صورت اتوماتیک نمایشگر قفل شود.

تنظیمات حالت Alarmیخچال اسنوا:

 Alarm یا هشدار زمانی که درب یخچال فریزر باز باشد روشن می شود. اگر درب یخچال به مدت 3 دقیقه و درب فریزر به مدت 60 ثانیه باز باشد علامت های FRZ و REF و ALARM بر روی یخچال روشن می شوند و صدای هشدار از یخچال شنیده می شود.

برای خاموش کردن Alarm (علامت زنگوله بر روی نمایشگر) کافی است دکمه SUP / MUT را فشار دهید. اما علامت های FRZ و REF تا زمان بسته نشدن درب ها روشن و چشمک زن باقی خواهند ماند.

 

روش تنظیم دمای یخچال فریزر اسنوا مدل 810:

برای تنظیم دمای این مدل از یخچال اسنوا ابتدا دکمه REF را فشار دهید تا علامت REF بر روی نمایشگر به صورت چشمک زن شود.

حالا با استفاده از دکمه TEMP / CLK دما را تغییر دهید. دما بین 1 تا 7 می تواند تنظیم شود.

دمای یخچال اسنوا در تابستان بهتر است 4+ تنظیم شود.

دمای یخچال اسنوا در زمستان بر روی 5+ تنظیم شود.

روش تنظیم دمای فریزر اسنوا مدل 810:

برای تنظیم دمای فریزر اسنوا 810 ابتدا دکمه FRZ را فشار دهید تا علامت FRZ بر روی نمایشگر ظاهر شود. حالا با استفاده از دکمه TEMP / CLK دما را تغییر دهید.

دمای فریزر بین 15- تا 25- می تواند تنظیم شود.

دمای فریزر اسنوا در تابستان بهتر است 20- تنظیم شود.

دمای فریزر اسنوا در زمستان بر روی 18- تنظیم شود.

 

همه چیز درباره ی بلندرها و مخلوط کن ها

 برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با مخلوط کن و قیمت مخلوط کن به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

 

چند سالی است که کافی شاپ ها و رستوران ها با ارائه انواع اسموتی ها و نوشیدنی ها توانسته اند مشتریان زیادی را جمع کنند. یکی از لوازمی که تهیه ی نوشیدنی های متنوع و خوشمزه کمک می کند، بلندر ها و یا مخلوط کن ها می باشند. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی بلندرها و یا مخلوط کن ها بپردازیم.

بلندر چیست ؟

مخلوط کن یا بلندر یکی از کاربردی ترین لوازم برقی  است که همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم در رستوران ها، کافی شاپ ها و آشپزخانه ها از آن استفاده می شود. در حقیقت بلندر یک همزن یا یک میکسر است که در دو نوع دستی و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

چگونه می توان از مخلوط کن ها استفاده کرد؟

به طور کلی مخلوط کن ها از قطعات: تیغ، پارچ و موتور تشکیل شده اند. نحوه ی کارکرد دستگاه مخلوط کن یا بلندر به این صورت است که در مرحله اول پارچ مخلوط کن بر روی یک موتور قرار می‌گیرد و با چند دکمه که روی دستگاه مخلوط کن یا بلندر قرار دارد، شروع به کار می کند.

بلندر صنعتی چیست ؟

یکی از پرفروش ترین و کاربردی ترین نوع بلندر ها، بلندرهای صنعتی می باشد. از این بلندرها معمولا در کافی ‌شاپ‌ها، آبمیوه‌ فروشی‌ها، رستوران‌ها و فست فودها می توان استفاده کرد. مهم‌ترین خصوصیات بلندرهای صنعتی ، قدرت موتور این دستگاه ها برای خرد یا له کردن مواد مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و از آن می توان برای له یا خرد کردن هر نوع میوه، سبزیجات، یخ و مواد غذایی دیگر استفاده نمود. در رابطه با تفاوت های میان بلندرهای صنعتی و بلندرهای خانگی می توان به این موضوع اشاره کرد که بلندرهای صنعتی بسیار پیشرفته ‌تر از بلندر های خانگی هستند و در بدنه ی این بلندر ها دکمه‌ای قرار دارد که مواد جامد را در حد مورد نیاز خرد می‌کند. همانطور که اشاره کردیم بلندرهای صنعتی قدرت موتور بسیار بالایی دارند و این بدین معناست که مواد بیشتری را در کمترین زمان ممکن میکس می‌کنند. همینطور این مدل از دستگاه‌های مخلوط کن با داشتن سیستم کنترل سرعت، این قابلیت را به مصرف کننده می‌دهتد تا بتواند میزان چرخش پره‌های بلندر را از پایین ‌ترین دور تا بیشترین دور تنظیم کنید. حتی برخی از آن‌ها دارای درگاه USB می‌باشند که به کمک آن‌ می‌توان برای دستگاه برنامه‌ریزی کرد.

 به طور کلی از انواع بلندر های صنعتی می توان به دو گونه ی زیر اشاره کرد:

1.      بلندر‌هایی که برای مخلوط کردن مواد غذایی کاربرد دارند.

2.      بلندرهایی که از آن‌ها برای میکس کردن مواد مختلف در کافی شاپ‌ها استفاده می‌شود.

بلندر دستی خانگی چیست؟

بلندر دستی یا همزن دستی یکی دیگر از انواع بلندر در ابعاد کوچک تر است که  قدرت کمتری نسبت به انواع صنعتی خود دارد . بزرگترین مزیت آن‌ این است که فضای کمی را اشغال می‌کند و ظرفیت آن تنها به ظرفی که از آن استفاده می‌شود بستگی دارد.

البته باید توجه کنید که این بلندر‌ها مانند بلندرهای صنعتی قدرت کافی برای خرد کردن همه چیز را ندارند و بیشتر برای مواد غذایی نرم و یا مخلوط کردن سس‌ها استفاده می‌شوند. دستگاه‌های بلندر صنعتی انتخاب بهتری برای کافی‌شاپ‌ها هستند و مزیت‌های بیشتری دارند. البته هر یک از دستگاه‌های بلندر صنعتی موجود در بازار ویژگی‌های خاص خود را دارند که شما باید بر حسب نیاز خود دستگاه‌تان را انتخاب کنید.

 

 

صفحه قبل 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 صفحه بعد