برند تی سی ال یکی از برندهای تولید کننده ی لوازم خانگی در کشور چین است که در زمینه ی تولید تلویزیون های با کیفیت توانسته بسیار خوش بدرخشد. تلویزیون 43 اینچ تی سی ال مدل 43s4900 ا تلویزیون اسمارت مجهز به فناوری اندروید می باشد. از مهم ترین خصوصیات و ویژگی های این مدل از تلویزیون تی سی ال می توان به مواردی همچون: اتصال به اینترنت از طریق سیم LAN و وای فای یا Wifa Sreen Mirror و Time shift اشاره نمود. در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی بیشتر این تلویزیون تی سی ال بپردازیم.

تلویزیون 43 اینچ تی سی ال مدل 43s4900 چه خصوصیات و ویژگی هایی دارد؟

 

·         قابلیت Wifa Sreen Mirror

این قابلیت به معنای اشتراک گذاری تصاویر و صفحه نمایش در تلویزیون تی سی ال است. گاهی اوقات صفحات کوچک تلفن های همراه اجازه نمی دهند تا تصاویر را با وضوح کامل دید به همین جهت از طریق این فناوری می توان تصویر را به تلویزیون تی سی ال انتقال داد.

·         USB و HDMIدر تلویزیون تی سی ال

اتصالات در تلویزیون های نسل جدید تی سی ال تغییرات زیادی داشته و در این مدل تلویزیون دیگر از 3 فیش رابط استفاده نمی شود بلکه شما می توانید با یک سیم صدا و تصویر را از وسایل جانبی خود مانند سینما خانواده و یا دی وی دی به تلویزیون تی سی ال منتقل نمایید. لازم به ذکر است که تعداد  HDMI در تلویزیون تی سی ال 43اینچ 3 عدد است. با این 3 HDMI می توان 3 دستگاه را متصل کرد. تعداد USB در این مدل 2 پورت است که هر دو پورت، USB2 می باشد.

·         سیستم TIME SHIFT

برنامه TIME SHIFT برنامه ای است که به کمک آن می توان در تلویزیون های تی سی ال برنامه هایی که در تلویزیون پخش می شود را با زمان بندی مشخصی ضبط کرده و در حافظه داخلی 4 گیگابایتی که دارد ذخیره کرد.