x تبلیغات
شهر لوازم خانگی

بررسی جدید ترین امکانات نسل جدید تلویزیون های هوشمند

 در طی این چند سال اخیر تکنولوژی روز به روز و چه بسا ساعت به ساعت با تغییرات زیادی روبرو می شود و پیشرفت نموده است. این موضوع به صورت کاملا مستقیم بر روی ساخت تلویزیون ها نیز تاثیر گذاشته است و کمپانی ‌های تولید کننده ی لوازم صوتی تصویری سال به سال تلویزیون‌هایی را با تکنولوژی ‌های جدید و امکانات و قابلیت های ویژه وارد بازار می کنند. در این مطلب با ما همراه باشید تا به معرفی نسل جدید تلویزیون های هوشمند و کیفیت این تلویزیون ها را بررسی نماییم.

· بررسی تلویزیون سونی Z9J

Z9J از جدید ترین و محبوب ترین تلویزیون‌های سونی است که در سایزهای ۷۵ و ۸۵ اینچ وارد بازار جهانی شد. سونی در این سری از تلویزیون ها امکانات زیادی را قرار داده که موجب شده تا کاربران از انتخاب این تلویزیون بسیار راضی باشند. سونی در این تلویزیون از تکنولوژی فوق العاده ی صدای ۸۵ وات استفاده کرده است که برای ارائه صدا از فناوری‌های صوتی بسیار عالی Dolby Audio و 3D Surround Upscaling و Dolby Atmos و DTS Digital Surround استفاده کرده.

· بررسی تلویزیون سونی A90J

تلویزیون سونی مدل A90J از محصولات بسیار فوق العاده ی سری Master است که در آن از کیفیت تصویر 4بهره برده شده است. این مدل از تلویزیون سونی از نظر طراحی بسیار خاص و منحصر به فرد می باشد و دارای ضخامت بسیار کمی می باشد. با وجود این که قیمت تلویزیون سونی و علی الخصوص این مدل بسیار بالاتر از سایر برند ها است و نمی‌تواند یک تلویزیون اقتصادی باشد اما دارای امکانات و قابلیت‌هایی است که کاربر را راضی نگه می دارد..

· بررسی تلویزیون ال جی G1

تلویزیون ال جی مدل G1 را می‌توان یکی از بهترین تلویزیون های گیمینگ موجود در بازار شناخت. کمپانی ال جی در این تلویزیون از پردازنده تصویر α9 Gen4 AI 4K پشتیبانی کرده است که یکی از جدیدترین پردازنده های تولید شده محسوب می شود. به کمک این پردازنده در این تلویزیون می توان بهترین تصاویر با کیفیت 4را با ریزترین جزئیات تماشا کرد. همچنین کمپامی ال جی برای افزایش سرعت صحنه های سریع و اکشن از تکنولوژی OLED Motion Pro استفاده کرده است.

· بررسی تلویزیون ال جی C1

تلویزیون ال جی C1 یکی از بهترین تلویزیون های ۵۵ اینچ موجود در بازار ایران است. تلویزیون اولد C1 دارای پردازشگر α9 Gen4 است که تصاویر بسیار با کیفیتی را خلق می کند. این مدل از تلویزیون ال جی مجهز به سیستم صوتی ۲.۲ کاناله با توان ۴۰ وات است که همراه با تکنولوژی‌های AC4 ،Dolby Digital ،Dolby Digital Plus و Dolby Atmos صدایی فراگیر و فوق‌العاده را رائه می‌دهد.

· بررسی تلویزیون سامسونگ QN800A

تلویزیون سامسونگ مدلQN800A جزء تلویزیون‌های بسیار با کیفیت سامسونگ می باشد که شرکت سامسونگ آن را با کیفیت تصویر 8را تولید کرده است. سامسونگ در این تلویزیون از جدیدترین فناوری‌های خودش یعنی Neo QLED استفاده نموده که این تکنولوژی روشنایی فوق العاده ای را در تلویزیون ایجاد کرده و موجب افزایش کنتراست رنگی دستگاه شده است و توانایی این را دارد که در تاریک ترین فضاها،با کیفیت ترین تصاویر را ارائه کند.

بررسی کیفت سه برند محبوب تلویزیون دنیا

 همه ی ما در طول روز ساعت ها در روبروی تلویزیون نشسته و اوقات فراغت خودمان را در کنار تلویزیون ها سپری می کنیم. همانطور که می دانید برندهای زیادی در دنیا به تولید انواع مدل های تلویزیون با خصوصیات و ویژگی های متفاوتی می پردازند که در بین تمامی این برندها، سه برند ال جی، سام الکتریک و سونی توانسته اند به محبوبیت بالایی دست پیدا کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی کیفی تلویزیون های سونی، ال جی و سام الکتریک بپردازیم.

کیفیت تلویزیون سونی چگونه است؟

به جرات می توان گفت یکی از باکیفیت ترین تلویزیون ها در دنیا، تلویزیون های سونی می باشد. اکثر تلویزیون های سونی مجهز به پردازنده‌های قوی (X1™Ultimate) می باشند. علاوه بر این ها اسپیکرهای به کار رفته در تلویزیون های سونی Acoustic Multi-Audio می‌باشد. برخلاف اکثر اسپیکرهای تلویزیون، تصاویر و صدا در هماهنگی کامل از سراسر صفحه نمایش پخش می‌شود و لذت تماشای فیلم و سریال را چندین برابر می کند.

همچنین از مهم ترین امکانات تلویزیون های سونی می توان به مواردی همچون: قابلیت بلوتوث، WiFi اسمارت و مرورگر اینترنت اشاره کرد . علاوه بر این تلویزیون های سونی قابلیت پشتیبانی از قابلیت Google search Voice Search را دارد که به کمک این ویژگی شما می توانید سرچ صوتی داشته باشید .همچنین اکثرتلویزیون های سونی دارای پورت های HDMI و USB هستند ، که در بعضی از آن ها پورت های بیشتر و در بعضی از آن ها پورت های کمتری دیده می شود .

کیفیت تلویزیون های ال جی چگونه است؟

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم، شرکت ال جی یکی دیگر از کمپانی های محبوب در بین کمپانی های تولید کننده ی تلویزیون است. لازم به ذکر است که تلویزیون های ال جی در کشور ما از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار می باشند. علت محبوبیت تلویزیون های ال جی، قیمت مناسب تلویزیون‌های ال جی نسبت امکانات و قابلیت های آن استقیمت تلویزیون‌ ال جی با توجه به مدل و سری ساخت متغیر است و هر چه تلویزیون از امکانات بیشتری برخوردار باشد، از قیمت بالاتری نیز برخوردار می باشد.

کیفیت تلویزیون سام الکتریک چگونه است؟

برند سام الکترونیک یکی از برندهای داخلی است که با ممنوعیت واردات محصولات سامسونگ فعالیت خود را آغاز کرد. تلویزیون‌ های برند سام، گزینه ای فوق العاده پس از برندهای ال جی و سامسونگ به حساب می آید و می‌ توان آن‌ها را در اندازه‌های مختلف ۳۲ تا ۶۵ اینچ تهیه نمود. لازم به ذکر است قیمت تلویزیون سام الکتریک بسیار مناسب تر از رقبای خارجی است.

از دلایل اصلی که تلویزیون‌های سام را در رقابت با محصولات خارجی قرار داده است، کیفیت بالای تلویزیون های این برند است. کمپانی سام الکترونیک مانند سایر برندهای داخلی و خارجی، تلویزیون‌های باکیفیت 4را هم در کنار تلویزیون‌های HD و Full HD تولید و ارائه کرده است.

تلویزیون‌های سام الکتریک چه مزایایی دارند؟

· پشتیبانی از سیستم‌ عامل اندروید و امکان اتصال پوشی‌های موبایل هوشمند به تلویزیون

· امکان اتصال به اینترنت و مودم وایفای

· پشتیبانی از ریموت کنترلر برای کنترل تلویزیون از راه دور

· پشتیبانی از سیستم پخش صدای دالبی

· پشتیبانی از خروجی اپتیکال

· پشتیبانی از سیستم بلوتوث

· برخورداری از گیرنده‌های دیجیتال DVB-T2 و پشتیبانی از شبکه‌های HD ایرانی

· دارای قابلیت Smart View برای پخش برنامه‌های تلویزیونی از گوشی موبایل

· برخورداری از فناوری ماشین زمان یا Time Shift برای ضبط برنامه‌های در حال پخش و به عقب برگرداندن زمان برنامه مورد نظر

· برخورداری از قفل کودک

· امکان ضبط برنامه‌های تلویزیونی روی هارد اکسترنال

یک آشپزخانه مجهز چه لوازمی احتیاج دارد؟

 آشپزخانه یکی از فضاهای مهم در منزل است که تجهیز آن بر کیفیت زندگی تاثیر مستقیمی خواهد گذاشت. یکی از روش های تجهیز آشپزخانه، خرید لوازم کاربردی آشپزخانه است. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی ضروری ترین لوازم آشپزخانه بپردازیم و بررسی کنیم که یک آشپزخانه به چه لوازمی نیاز دارد؟

 

کدام وسایل را برای آشپزخانه بخریم؟

1- انواع قابلمه‌

همه ی ما این را می دانیم که یکی از کاربردی ترین لوازم آشپزخانه قابلمه ها هستند. در انتخاب و خرید بهترین قابلمه شما باید به موارد مختلفی همچون طراحی، شکل و کیفیت بالا توجه کنید.

2- لوازم برقی کاربردی آشپزخانه

·         غذاسازها:  برای خرید یک غذاساز لازم نیست به دنبال خرید گران قیمت ترین غذاساز باشید. دستگاه غذاساز یک وسیله ی کاربردی برای خردکردن مواد مختلف، درست‌کردن سالاد، درست ‌کردن خمیر و… می باشد.

·         زودپز و بخارپز: یکی از وسایل کاربردی برای افزایش سرعت آشپزی، زودپزها و بخارپزها می باشند. به کمک زودپزها و بخارپزها شما می توانید در مدت‌ زمانی کمتر از ۲ ساعت، انواع غذاهای سالم فراهم کنید.

·         کتری برقی و چای سازیکی از پرطرفدار ترین محصولات میگل، کتری برقی های میگل می باشد. به کمک این وسیله می توان در کمترین زمان ممکن آب جوش برای تهیه ی انواع نوشیدنی مانند قهوه،چای و دمنوش را تهیه نمود. علاوه بر این ها، این وسیله در زمانی که عجله دارید و برای پخت غذا به آب‌ جوش نیازمندید بسیار به شما کمک می کند.

·         مخلوط ‌کن ها و آسیاب ها:  پس از گوشت کوب برقی های میگل، یکی از با کیفیت ترین و محبوب ترین محصولات پارس خزر، آسیاب مخلوط کن ها می باشند. مخلوط‌ کن‌های پارس خزر با قابلیت تنظیم درجه‌ شان در سرعت‌های مختلف، به پخت و آماده‌سازی مواد غذایی گوناگون در کمترین زمان کمک می کند.

3- ست  چاقوهای تیز و کاربردی

چاقوهای تیز یکی دیگر از مهم ترین لوازم برای آشپزی و تهیه ی مواد اولیه ی انواع خوراک می باشد. قطعا این موضوع را می دانید که به کمک چاقوی تیز که مواد غذایی را به خوبی برش می دهند، فرآیند آشپزی شما با سرعت بیشتری انجام شود و مواد غذایی طعم و خاصیت خود را به خوبی حفظ می کنند.

معرفی بهترین تلویزیون های بازار داخلی ایران

 شاید به تازگی قصد خرید تلویزین را کرده اید و با وجود قیمت های نجومی محصولات خارجی به فکر خرید تلویزیون های داخلی افتاده باشید. در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید تا بررسی کنیم که بهتر است در بازار لوازم خانگی ایران کدام تلویزیون را بخریم؟

معرفی پرفروش ترین تلویزیون های تولید داخل:

·         تلویزیون های ایکس ویژن

برند ایکس ویژن یکی از برندهایی است که در این چند سال  توانسته به فروش بسیار بالایی دست پیدا کند. تلویزیون های ایکس ویژن از با کیفیت ترین محصولات داخلی می باشد که با راحتی می تواند با محصولات برند های مطرح دنیا به رقابت بپردازد.در رابطه با کیفیت تصویر تلویزیون های ایکس ویژن باید به این موضوع اشاره کرد که ، اکثر تلویزیون‌های ایکس ویژن دارای کیفیت تصویر فول اچ دی می باشند. علاوه بر این ها در ساخت صفحهٔ نمایش تلویزیون های ایکس ویژن از فناوری HDR استفاده شده است و از سوی دیگر صفحهٔ LED تلویزیون های ایکس ویژن طیف رنگی گسترده ‌ای را ایجاد می‌ نمایند.

·         تلویزیون های جی پلاس

یکی از برندهای نوپا که توانسته در شروع کار خود به محبوبیت بالایی برسد، برند جی پلاس می باشد. برند جی پلاس یکی از زیر مجموعه های شرکت معتبر گلدیران است و  از سال ۱۳۹۷ تلویزیون خود را به بازار عرضه نمود. در رابطه با کیفیت تصویر تلویزیون جی پلاس باید گفت، برند جی ‌پلاس در زمینهٔ تولید تلویزویون‌های Full HD و 4 K یکی از بهترین برند های داخلی به حساب می آید.

·         تلویزیون های تی سی ال

یکی دیگر از برندهای معتبر خارجی که در این چند سال واردات محصولات خود را به ایران ممنوع نکرده است، شرکت تی سی ال می باشد. تلویزیون تی سی ال به دلیل خارجی بودن یکی از پرفروش ترین تلویزیون های بازار ایران به حساب می آید.  همچنین  برخی از مدل‌های تلویزیون‌های تی سی ال توانایی رقابت با برندهای شناخته شده ای همچون ال جی و سامسونگ را دارند. در سری‌های 3، 4 و 5، تلویزیون‌های تی سی ال، این کمپانی از سیستم عامل هوشمند آندروید استفاده نموده است اما در مدل های جدید تر تلویزیون های تی سی ال از سیستم عامل هوشمند روکو بهره برده است که کارایی بیشتری به نسبت اندروید دارد.

معرفی بهترین برند لوازم خانگی برای جهیزیه

جهیزیه یکی از رسوم ما ایرانیان است که همه ی ما به آن اهمیت زیادی می دهیم. یکی از موارد مهمی که در خرید جهیزیه باید به آن توجه ویژه ای داشت، خرید لوازم خانگی با کیفیت و قیمت مناسب می باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی با کیفیت ترین برندهای لوازم خانگی بپردازیم. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی خرید جهیزیه به این صفحه مراجعه کنید.

1- چای ساز از برند میگل

به جرات می توان گفت که یکی از پرفروش ترین و با کیفیت محصولات میگل، چای سازهای میگل می باشد. چای سازهای میگل دارای طراحی بدنه ی مینیمال و جذابی با قیمت به نسبت مناسبی می باشد.

2- پلوپز از برند پارس خزر

یکی از محصولاتی که در اکثر جهیزیه ها پیدا می شود، پلوپزها می باشد. برندهای زیادی در ایران به تولید پلوپز پرداخته اند که در این بین پلوپز پارس خزر جزو بهترین مدل های پلوپز تولید داخل به حساب می آیند. پلوپزهای پارس خزر علاوه بر حفظ عطر و طعم برنج دارای زمان‌ سنج پخت خودکار می باشند و از عملکرد بخارپز نیز بهره می برد. 

 3- جاروبرقی از برند پارس خزر

همه ی ما با ضرورت وجود جاروبرقی ها در زندگی امروزی با خبر هستیم. جاروبرقی پارس خزر یکی دیگر از پرفروش ترین محصولات پارس خزر می باشد. اکثر جاروبرقی های پارس خزر از طراحی کلاسیک بهره می برند اما با دارا بردن از مواد اولیه با کیفیت در تولید و ساخت ، دارای عمر طولانی و مفید بالایی بسیار بالایی می باشند.

 4- آبمیوه گیری از برند پارس خزر

آبمیوه گیری پارس خزر یکی از گزینه های اقتصادی و با کیفیت برای جهزیه به حساب می آید. آبمیوه گیری های پارس خزر با قدرت بسیار بالایی که دارند، گزینه ای مناسب برای تهیه ی انواع آبمیوه با کمترین قیمت به حساب می آید.

5- چرخ گوشت از برند پارس خزر

 چرخ ‌گوشت ها یکی از محصولاتی است که دارای تنوع بالایی می باشند و کیفیت آن یکی از مهم ترین فاکتورها به حساب می آید. یکی از بهترین گزینه ها برای خرید چرخ گوشت، چرخ گوشت پارس خزر می باشد در حال حاضر چرخ‌ گوشت پارس خزر مدل بوفالو یکی از بهترین مدل‌های این برند شناخته ‌شده است.

6- آب مرکبات گیری از برند دلمونتی

پس از آبمیوه گیری، آب مرکبات گیری ها از لوازم بسیار کاربردی برای تهیه ی آب میوه ها در کمترین زمان می باشند. یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین محصولات دلمونتی، آب مرکبات گیری دلمونتی مدل DL880 می باشد.

7- ساندویچ ساز از برند دلمونتی

یکی از دستگاه هایی که بسیاری از افراد در جهیزیه آن را خریداری می کنند، ساندویچ سازها می باشد. یکی از با کیفیت ترین ساندویچ سازهای بازار، ساندویچ ساز دلمونتی می باشد. این نوع ساندویچ ساز دارای صفحات از جنس تفلون نچسب می باشد که هنگام پخت، از چسبیدن مواد غذایی به صفحه جلوگیری می کند.

8- غذاساز از برند دلمونتی

غذا ساز دلمونتی یکی از محصولات پرطرفدار این برند است که دارای موتور بسیار قوی ای می باشد. این مدل از غذاساز دارای ایمنی بسیار بالایی می باشد به صورتی که دستگاه در جای خود ثابت نشده باشد و کلیه قطعات آن به درستی در جایگاه خود قرار نگرفته باشند دستگاه روشن نشده و شروع به کار نخواهد کرد.

دلایلی که باعث می شود تا به سمت خرید لوازم خانگی اسنوا برویم...

اکثر ما ایرانیان با برند اسنوا آشنا هستیم و بسیاری از ما برای خرید لوازم خانگی به سراغ این برند محبوب می رویم. در واقع اسنوا توانسته طی این چند سال فعالیت خود، به پیشرفت زیادی دست پیدا کند به طوری که بسیاری از محصولات این برند مانند: لباسشویی اسنوا، ساید بای ساید اسنوا و... به کشورهای نزدیک فروخته می شود و توانسته در آمد خوبی هم وارد کشور کند. تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی پرفروش ترین محصولات برند اسنوا من جمله ماشین لباسشویی اسنوا و ساید بای ساید اسنوا بپردازیم . همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع لوازم خانگی اسنوا به این صفحه مراجعه کنید.

کدام محصولات اسنوا پرفروش تر هستند؟

با توجه به بررسی های صورت گرفته اکثر محصولات برقی، سرمایشی و گرمایشی برند اسنوا به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده اند. همچنین برند اسنوا  در زمینه تولید انواع لوازم خانگی دارای محصولاتی مانند: اجاق ‌گاز های اسنوا، مایکروفر و آون اسنوا، هود و سینک اسنوا، جارو برقی اسنوا، ماشین ظرف شویی اسنوا، ماشین لباسشویی اسنوا در ظرفیت های متفاوت، کولر آبی اسنوا، یخچال ‌فریزر اسنوا در انواع مدل تک درب، ساید بای‌ ساید، فریزر در بالا و فریزر در پایین، تلویزیون های اسنواو... فعالیت نموده است.

بررسی خصوصیات ساید بای ساید اسنوا :

همانطور که می دانید ساید بای ساید های اسنوا از پرفروش ترین ساید بای ساید های ایرانی می باشد. ساید بای ساید های اسنوا از نظر کیفیت و دوام در رده ی بسیار بالایی قرار دارند. باتوجه به اینکه ساید بای ساید اسنوا تولید داخل است، بنابراین قطعات داخلی این دستگاه راحت تر در ایران پیدا می شوند و در صورت آسیب شما می توانید آسان تر تعمیرکار مربوط به تعمیرات یخچال اسنوا را پیدا کنید همچنین یخچال اسنوا در ظاهر نیز بسیار زیبا طراحی شده و دارای تنوع بالایی هستند که مصرف کنندگان را علاقمند به خرید آن ها می کند.

پرفروش ترین ساید بای ساید های اسنوا کدام است؟

1.      یخچال و فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261S

2.      یخچال و فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-3320SS

3.      یخچال و فریز ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2352SS

4.      یخچال و فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2340SS

 

بررسی خصوصیات ماشین لباسشویی های اسنوا:

دومین محصول محبوبی که شما باید برای خرید حتما به سراغ آن بروید، ماشین لباسشویی اسنوا است.  در صورتی که شما قصد خرید یک ماشین لباسشویی با کیفیت و در عین حال اقتصادی را دارید، برند اسنوا یکی از بهترین گزینه ها برای شما به حساب می آید. با توجه به این که برند اسنوا در ماشین لباسشویی های تولیدی خود چه امکاناتی را در نظر گرفته است، موجب شده تا مشتریان به دنبال خرید این محصول با کیفیت باشند.  

پر فروش ترین ماشین لباسشویی های اسنوا کدام است؟

1.      ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-72304

2.      ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84516

3.      و...

چه یخچال فریزری بخریم بهتر است؟

در این چند سال اخیر با وجود تحریم ها و عدم واردات لوازم خانگی، برندهای ایرانی همچون اسنوا و دوو به تولید انواع لوازم خانگی با کیفیت بسیار بالایی پرداختند. یخچال فریزر اسنوا و یخچال فریزرهای دوو از تولیدات گروه صنعتی انتخاب هستند که توانسته اند به جایگاه فوق العاده ای در بازار لوازم خانگی دست پیدا نمایند. شاید اگر قصد خرید یخچال  فریزر را داشته باشید این سوال برایتان پیش آمده است که کدام برند یخچال فریزر را بخریم بهتر است؟ برای دریافت پاسخ به این سوال به شما پیشنهاد می کنیم تا آخر این مطلب با ما همراه باشید.

بررسی یخچال فریزرهای دوو:

همانطور که در ابتدای مطلب گفته شد، دوو یکی از شرکت های معتبر داخلی در زمینه ی تولید انواع لوازم خانه و آشپزخانه است. اکثر محصولات دوو در حوزه لوازم خانگی مانند یخچال فریزر، تلویزیون، ماشین لباسشویی و … است.کیفیت بالای محصولات دوو باعث شده تا بیش از ۹۰ درصد افرادی که از یخچال فریزرها و محصولات دوو ( چه به صورت واردات و چه مونتاژ شده) استفاده می کنند رضایت کافی داشته باشند.  خوشبختانه در ایران محصولات دوو دارای ضمانت و گارانتی هستند و خدمات پس از فروش به آنها تعلق می گیرد.

بررسی یخچال فریزرهای اسنوا:

یکی دیگر از معروف ترین و معتبرترین برندهای ایرانی در زمینه تولید لوازم خانه و آشپزخانه، کمپانی اسنوا است.اسنوا امروز در تولید محصولات مختلف مانند ماشین لباسشویی، اجاق گاز، یخچال فریزر، تلفن و … فعالیت می ‌کند.

این کمپانی توانسته با به دست آوردن گواهینامه های مختلف از جمله ایزو ۹۰۰۱ و ایزو ۱۴۰۰۱ و همچنین گواهینامه B.V به یکی از معتبرترین برندها برای مصرف کنندگان ایرانی در دو گروه یخچال فریزر و تلویزیون تبدیل شود. تقریباً می‌ توان گفت دوره رشد این شرکت در دهه ۹۰ شمسی بود. به همین دلیل امروزه یکی از بهترین و معتبرترین شرکت ها در توسعه تولید محصولات و لوازم الکتریکی و خانگی از جمله یخچال اسنوا محسوب می باشد.

مقایسه یخچال فریزرهای دوو و اسنوا از نظر نوع کارکرد:

یخچال فریزرهای اسنوا و دوو هر دو از تنوع بالایی برخوردار می باشد. ناگفته نماند که هر دو برند از کیفیت بالایی برخوردار است و محصولات آن هاپ

 دارای رتبه مصرف انرژی A و +A  هستند. مصرف انرژی در آن‌ها بسیار کم است و به همین دلیل ارزش خرید آنها بسیار بالاتر می رود.

یخچال فریزر ساید بای ساید دوو جزو محبوب ترین و زیباترین یخچال فریزرها است که گنجایش و ظرفیت بسیار بالایی دارد. همین موضوع را در یخچال اسنوا نیز مشاهده می ‌کنیم.

اسنوا سعی کرده طرح های ظاهری جذاب و شیکی را برای دکوراسیون های آشپزخانه ایجاد کند. یخچال های یک درب، ساید بای ساید و فریزر پایین و فریزر بالا جزو طرح های زیبای برند اسنوا هستند. علاوه بر کم مصرف بودن و سیستم بدون برفک، کمپرسور یخچال های اسنوا صدای بسیار کمی دارد که می تواند از ویژگی های شاخص آن محسوب شود.

در مقایسه دوو و اسنوا باید گفت که هر دو برند، قیمت مناسب دارند و طول عمر و خدمات پس از فروش آنها نیز بسیار مناسب است. از طرف دیگر قطعات آنها به وفور در بازار یافت می شود.

 

راهنمای خرید کتری برقی بیم

 

قطعا شما روزتان را با نوشیدن یک فنجان یا یک قهوه شروع می کنید و با ضرورت خرید کتری برقی آشنا می باشید. یکی از برندهای نوظهور که توانسته به تولید انواع نوشیدنی ساز علی الخصوص کتری برقی های با کیفیت بپردازد، برند بیم می باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا به راهنمای انتخاب و خرید کتری برقی بیم بپردازیم.

 

استفاده از کتری برقی بیم چه مزایای دارد؟

·         سرعت بالای کتری برقی های بیم

شاید برای شما عجیب باشد اما کتری های برقی بیم با سرعت بالاتری از اجاق گاز یا مایکروویو آب را به نقطه جوش می رسانند. اگر می خواهید فنجان قهوه خود را سریعتر آماده کنید، کتری برقی بیم یکی از بهترین انتخاب ها برای شما به حساب می آید.

 

·         دقت بالای کتری برقی های بیم

بسیاری از افراد به میزان دمای آب برای تهیه ی نوشیدنی اهمیت نمی دهند، اما  برای بسیاری از هوا داران چای این موضوع از اهمیت بسیاری برخوردار است. درجه حرارت مناسب می‌تواند تفاوت متعددی در مزه های گوناگون چای ساخت نماید. کسانی که به چای اولونگ یا این که چای سبز علاقه دارند، قادر خواهند بود آب را برای یک درجه مختص تنظیم نمایند.

 

·         استفاده ی آسان از کتری برقی بیم

یکی از اصلی ترین مزایای کتری برقی های بیم استفاده ی آسان است. برای شروع کار با کتری برقی های بیم تنها کافی است آب را اضافه کنید و دکمه کتری را فشار دهید. کتری های الکتریکی با تنظیمات و ویژگی های درجه حرارت به راحتی آب را جوش می آورند.

 

راهنمای خرید کتری برقی بیم:

مهم ترین نکاتی که هنگام خرید چای ساز باید بدانید را برای شما توضیح داده ایم.

 

·         توجه به ظرفیت کتری های برقی بیم

کتری های الکتریکی در بازار با ظرفیت های مختلفی از 1 لیتر تا 2 لیتر موجود است. معمولا کتری 1.5 لیتر برای اکثر مردم کافی است.

 

اگر بخواهید آب را برای 1 یا 2 فنجان چای یا قهوه بجوشانید، کتری یک لیتری مناسب است. با این حال، اگر شما نیاز به آب جوش برای تهیه چای به میزان 3 تا 4 فنجان را دارید، یک کتری 2 لیتری مناسب است.

 

·         توجه به سرعت به جوش آوردن آب

مصرف کنندگان علاوه بر ظرفیت، می خواهند بدانند که آب کتری در چه مدتی به جوش می آید. دلیل مهمی که مردم از کتری برقی استفاده می کنند، همین نکته است که آب را سریع به جوش آورد.کتری های خوب تنها 3-4 دقیقه برای جوشاندن آب صرف می کنند.

 

کتری برقی دلمونتی مدل dl425

با افزایش مشغله ی های کاری، بسیاری از افراد به دنبال خرید لوازمی هستند که زندگی را برایشان آسان تر کند و برای انجام کارهای روتین کمتر به زحمت بیفتند. یکی از دستگاه های بسیار کاربردی که توانسته کمک زیادی به کاهش زمان تهیه ی چای و قهوه نماید، کتری های برقی می باشند. کتری های برقی در حقیقت جزء لوازم بسیار کاربردی است که از آن می توان برای جوشاندن آب استفاده نمود و از آن می توان برای تهیه ی چای، قهوه و انواع دمنوش می باشد. امروزه برای بالا بردن سرعت دم کردن چای کتری های برقی به یکی از وسایل کاربردی برای آشپزخانه ها تبدیل شده اند. همانطور که می دانید انواع مدل های کتری های برقی در بازار موجود می باشند که کتری برقی دلمونتی مدل dl425 یکی از  پرفروش ترین مدل های برند دلمونتی به حساب می آید.

بررسی ویژگی های کتری برقی دلمونتی:

کتری برقی دلمونتی مدل dl425 دارای توان مصرفی 2200 وات بوده که این موضوع موجب جوش آمدن آب در کم ترین زمان ممکن می شود. در رابطه با جنس بدنه ی این کتری باید گفت که در ساخت بدنه ی آن از استیل ضد زنگ استفاده شده که این موضوع باعث دوام دستگاه و افزایش زیبایی آن شده است.  المنت های گرمایی کتری 425 دلمونتی به صورت (Hidden thermal element) طراحی شده است که ایمنی دستگاه را به شدت بالا برده است.

این مدل از کتری برقی دلمونتی به گونه ای طراحی شده است که دارای نشانگر سطح آب برای دریافت اطلاعات از مقدار آب موجود در کتری برقی دلمونتی

می باشد و به علاوه لامپ led بکار رفته در این کتری بر بروی دسته ی آن قرار گرفته و هنگامی که آب به جوش آید خاموش می شود. ظرفیت کتری برقی استیل دلمونتی 1.7 لیتر است که به صورت استاندارد طراحی شده.

کتری برقی دلمونتی مدل dl425 مجهز یه سیستم قطع کننده ی خودکار است که در صورت گرمای زیاد یا خشک بودن کتری، دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش می شود و از هر گونه آسیب یا خطر احتمالی جلوگیری میکند. صافی قرار داده شده برای این دستگاه از ورود جرم به داخل لیوان یا قوری جلوگیری می کند و یک چای خوش رنگ و خوش طعم را برایتان آماده می سازد.

کتری برقی دلمونتی مدل dl425 با اتصال سیم برق به پایه این امکان را به شما می دهد تا به راحتی کتری دلمونتی را جابجا کنید و برای برداشتن کتری هر بار لازم نباشد تا کابل را از پریز خارج نماییم یا کابل را از کتری خارج نماییم.

بررسی ویژگی های کتری برقی بوش TWK70B03

کتری های برقی یکی از لوازم های بسیار کاربردی و پر استفاده در مراکز اداری و تجاری برای تهیه ی انواع نوشیدنی گرم می باشد. یکی از کتری برقی های بسیار محبوب در بازار، کتری برقی بوش مدل BOSCH TWK70B03 می باشد که از نظر طراحی بسیار ساده و زیباست. این مدل از کتری برقی در انواع مختلف و در رنگ ها و سایزهای متنوع و براساس نیاز مشتری در بازار موجود است. با استفاده از کتری های برقی که ساختار ساده و در عین حال کاربردی دارند، می توان به سرعت و به آسانی، آب مورد نیاز برای چای و قهوه را جوش آورد.

ویژگی های کتری برقی بوش مدل TWK70B03

شرکت بوش ویژگی های متنوعی در کتری های برقی تولیدی خود طراحی کرده است. در حالت کلی کتری های برقی از دو بخش تشکیل شده اند؛ پایه و بدنه. بدنه همان کتری است که آب درون آن قرار می گیرد و پایه بخشی است که به برق متصل می شود و کتری روی آن قرار می گیرد. از مهم ترین خصوصیات کتری برقی بوش می توان به مواردی همچون:

·         توان مصرفی 2400 وات

·         1.7 لیتر گنجایش

·         جنس بدنه از شیشه، پلاستیک و دستگیره آن از جنس پلاستیک و به رنگ مشکی است.

·         طراحی ساده ی بدنه

·         قیمت متناسب

·         دارای المنت حرارتی از جنس استیل ضد زنگ

·         دارای سیم برق 80 سانتی متری

·         دارای سیستم قطع خودکار

بررسی سایر ویژگی های کتری برقی بوش:  

این نوع از کتری برقی، دارای سیستم ایمنی ویژه ای است و در زمانی که آب موجود در کتری تمام می شود، برای جلوگیری از گرم شدن بیش از اندازه بدنه کتری برقی، دستگاه را به طور اتوماتیک خاموش می کند. در کتری های برقی که مجهز به این سیستم هستند، دیگر لازم نیست نگران تمام شدن آب کتری باشید. در این مدل، به منظور حفظ ایمنی، در هنگام برداشتن کتری برقی از روی پایه، کتری به صورت خودکار دستگاه خاموش خواهد شد. سیم برق در کتری برقی بوش TWK70B03 به پایه متصل است و خود کتری بدون سیم است که باعث راحتی استفاده از آن می شود.

پایه ای که کتری روی آن جای می گیرد، دارای قابلیت چرخش 360 درجه است. یعنی شما می تواند کتری را در هر زاویه ای روی پایه قرار دهید. این ویژگی باعث می شود که کار کردن با آن برای افراد چپ دست هم آسان شود. دهانه خروجی کتری مجهز به یک فیلتری است از جنش استیل ضد زنگ ساخته شده است. این فیلتر ها از داخل شدن رسوب و آهک موجود در آب، به درون نوشیدنی جلوگیری می کنند. این قابلیت امروزه از اهمیت بیشتری برخوردار شده است؛ چرا که با وجود آن، دیگر نگران وجود رسوبات مضر درون چای نیستیم.

صفحه قبل 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 صفحه بعد