چای سازها از محصولات بسیار کاربردی برای تهیه ی چای می باشند. هرساله برندهای معتبر دنیا به تولید و طراحی انواع چای ساز می پردازند. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین و محبوب ترین چای ساز های بازار بپردازیم تا شما بتوانید در زمان خرید چای ساز به راحتی آن را انتخاب کنید.

 

1.      چای ساز فلر

کمپانی فلر یک شرکت آلمانی است که از سال ۱۹۹۴ میلادی در زمینه تولید لوازم خانگی برقی فعالیت می‌کند.
این شرکت به دلیل کیفیت بالای محصولاتش به عنوان برندی مطرح نه تنها در آلمان که در بسیاری از کشورهای جهان شناخته شد.در حال حاضر فلر بهترین برند تولید کننده چای ساز در بازار لوازم خانگی به حساب می آید.از جمله محصولات تولیدی برند فلر می‌توان به پنکه، مایکروویو، کباب‌پز، ساندویچ‌ ساز، پلوپز، چای ساز، سرخ ‌کن، چرخ گوشت و… اشاره نمود.

2.      چای ساز بوش

کمپانی بوش یکی دیگر از کمپانی های بسیار معروف در دنیا است که در سال ۱۸۸۶ توسط روبرت بوش در شهر اشتوتگارت آلمان پایه ریزی شد. این کمپانی با بیش از 300 هزار پرسنل بزرگ ‌ترین تأمین ‌کننده لوازم خانگی در جهان استشهرت این شرکت به دلیل محصولات باکیفیت آن است یکی از محصولات پرفروش بوش در حال حاضر، چای ساز بوش است که این چای ساز جزء گزینه های اقتصادی و مقرون به صرفه نیز به حساب می آید.

3.      چای ساز کاراجا

کاراجا برند ترکیه‌ ای بسیار معروف در زمینه ی تولید لوازم آشپزخانه است که از سال ۲۰۰۰ صادرات محصولات خود را به اروپا و آسیا آغاز کرده است.این برند توانست پس از مدت ها فعالیت کمپانی ویمار آلمان را ۲۳۰ سال سابقه خریداری کرده و به زیرمجموعه‌های خود اضافه نماید.از خصوصیات بسیار جالب چای سازهای کاراجا بدنه فلزی و رنگارنگ آن است که باعث ست شدن و هماهنگ شدن این محصول با سایر لوازم خانگی شده است.

4.      چای ساز کرکماز

درحال حاضر باید گفت برند کرکماز بهترین برند کتری و قوری ترکیه ای است. این شرکت در سال ۱۹۷۲ میلادی نخستین کارخانه تولید ظروف آشپزخانه را در ترکیه تاسیس کرد. امروزه کارخانجات کرکماز با تولید بیش از ۱۰۰۰ مدل محصولات مختلف آشپزخانه از قبیل انواع سماور روگازی و برقی و … به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان ظروف آشپزخانه در جهان شناخته می‌شود. محصولات کرکماز در بیش از ۱۲۰ کشور جهان همچون آلمان، آمریکا، انگلستان، فرانسه، کانادا، ژاپن، چین، کره جنوبی و … به فروش می ‌رسند.

5.      چای ساز میگل

میگل (یکی از برندهای شركت بازرگانى سنجه كيش) از برندهای خوب وارد کننده لوازم خانگی در کشور است.
این شرکت نزدیک به ٣٠ سال پيش فعاليت خود را در صنعت لوازم خانگى ايران آغاز کرده است.
محصولات این شرکت همه وارداتی بوده و با برند میگل در سراسر کشور توزیع می‌شوند.
استراتژى برند ميگل ارائه ى کالاهایی با استانداردهاى اروپايى و كيفيت جهانى و با قیمت مناسب است. در حال حاضر چای سازهای میگل توانسته با کیفیت بالا و قیمت مناسبی که دارد، جایگزین چای سازهای فلر در بازار شود.