x تبلیغات
شهر لوازم خانگی

همه چیز درباره ی بلندرها و مخلوط کن ها

 برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با مخلوط کن و قیمت مخلوط کن به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

 

چند سالی است که کافی شاپ ها و رستوران ها با ارائه انواع اسموتی ها و نوشیدنی ها توانسته اند مشتریان زیادی را جمع کنند. یکی از لوازمی که تهیه ی نوشیدنی های متنوع و خوشمزه کمک می کند، بلندر ها و یا مخلوط کن ها می باشند. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی بلندرها و یا مخلوط کن ها بپردازیم.

بلندر چیست ؟

مخلوط کن یا بلندر یکی از کاربردی ترین لوازم برقی  است که همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم در رستوران ها، کافی شاپ ها و آشپزخانه ها از آن استفاده می شود. در حقیقت بلندر یک همزن یا یک میکسر است که در دو نوع دستی و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

چگونه می توان از مخلوط کن ها استفاده کرد؟

به طور کلی مخلوط کن ها از قطعات: تیغ، پارچ و موتور تشکیل شده اند. نحوه ی کارکرد دستگاه مخلوط کن یا بلندر به این صورت است که در مرحله اول پارچ مخلوط کن بر روی یک موتور قرار می‌گیرد و با چند دکمه که روی دستگاه مخلوط کن یا بلندر قرار دارد، شروع به کار می کند.

بلندر صنعتی چیست ؟

یکی از پرفروش ترین و کاربردی ترین نوع بلندر ها، بلندرهای صنعتی می باشد. از این بلندرها معمولا در کافی ‌شاپ‌ها، آبمیوه‌ فروشی‌ها، رستوران‌ها و فست فودها می توان استفاده کرد. مهم‌ترین خصوصیات بلندرهای صنعتی ، قدرت موتور این دستگاه ها برای خرد یا له کردن مواد مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و از آن می توان برای له یا خرد کردن هر نوع میوه، سبزیجات، یخ و مواد غذایی دیگر استفاده نمود. در رابطه با تفاوت های میان بلندرهای صنعتی و بلندرهای خانگی می توان به این موضوع اشاره کرد که بلندرهای صنعتی بسیار پیشرفته ‌تر از بلندر های خانگی هستند و در بدنه ی این بلندر ها دکمه‌ای قرار دارد که مواد جامد را در حد مورد نیاز خرد می‌کند. همانطور که اشاره کردیم بلندرهای صنعتی قدرت موتور بسیار بالایی دارند و این بدین معناست که مواد بیشتری را در کمترین زمان ممکن میکس می‌کنند. همینطور این مدل از دستگاه‌های مخلوط کن با داشتن سیستم کنترل سرعت، این قابلیت را به مصرف کننده می‌دهتد تا بتواند میزان چرخش پره‌های بلندر را از پایین ‌ترین دور تا بیشترین دور تنظیم کنید. حتی برخی از آن‌ها دارای درگاه USB می‌باشند که به کمک آن‌ می‌توان برای دستگاه برنامه‌ریزی کرد.

 به طور کلی از انواع بلندر های صنعتی می توان به دو گونه ی زیر اشاره کرد:

1.      بلندر‌هایی که برای مخلوط کردن مواد غذایی کاربرد دارند.

2.      بلندرهایی که از آن‌ها برای میکس کردن مواد مختلف در کافی شاپ‌ها استفاده می‌شود.

بلندر دستی خانگی چیست؟

بلندر دستی یا همزن دستی یکی دیگر از انواع بلندر در ابعاد کوچک تر است که  قدرت کمتری نسبت به انواع صنعتی خود دارد . بزرگترین مزیت آن‌ این است که فضای کمی را اشغال می‌کند و ظرفیت آن تنها به ظرفی که از آن استفاده می‌شود بستگی دارد.

البته باید توجه کنید که این بلندر‌ها مانند بلندرهای صنعتی قدرت کافی برای خرد کردن همه چیز را ندارند و بیشتر برای مواد غذایی نرم و یا مخلوط کردن سس‌ها استفاده می‌شوند. دستگاه‌های بلندر صنعتی انتخاب بهتری برای کافی‌شاپ‌ها هستند و مزیت‌های بیشتری دارند. البته هر یک از دستگاه‌های بلندر صنعتی موجود در بازار ویژگی‌های خاص خود را دارند که شما باید بر حسب نیاز خود دستگاه‌تان را انتخاب کنید.

 

 

راهنمای استفاده از ماشین ظرفشویی اسنوا

 برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با ماشین ظرفشویی اسنوا و قیمت ظرفشویی اسنوا به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

 

در این مطلب با ما همراه باشید تا به معرفی مهم ترین نکات در رابطه با استفاده از ماشین ظرفشویی ها اسنوا که یکی از پرفروش ترین ماشین های ظرفشویی است بپردازیم .

در نصب ماشین ظرفشویی اسنوا باید به چه نکاتی توجه نمود؟

·         برای نصب ماشین ظرفشویی اسنوا در اولین مرحله تمام قطعات کوچک دستگاه را در سر جای خودشان قرار دهید.

·         پس از جایگذاری قطعات باید اقدام به وصل کردن شیر آب ورودی و شلنگ تخلیه ماشین ظرفشویی اسنوا کنید.

·         پس از اتمام مراحل نصب ماشین ظرفشویی اسنوا، از دستگاه استفاده کنید.

راهنمای صرفه جویی در انرژی در را استفاده از ظرفشویی اسنوا

هنگامی که قصد دارید در شستشوی ظروف صرفه جویی در انرژی داشته باشید ، سعی کنید ماشین ظرفشویی را اجرا کنید.

به جای انتخاب یک نیمه بار یک چرخه کامل را اجرا کنید، می توانید چرخه پیش شستشو را اجرا کنید که بوی نامطبوع و بقایای باقی مانده از غذا را بر روی ظروف تمیز کند .

1.      چرخه شستشوی مناسب را انتخاب کنید

 انتخاب چرخه بستگی به نوع وسایل آشپزی،میزان چربی و کثیفی موجود بر روی  ظروف دارد .

2.      از مقدار مناسب شوینده استفاده کنید

اگر از مواد شوینده بیش از حد استفاده کنید، نتیجه ظروف پاک شده  نخواهد بود، اما، بلکه یک تاثیر منفی بر محیط زیست دارد.

 

استفاده از چه مواد شوینده ای برای ماشین ظرفشویی اسنوا امکان پذیر است؟

استفاده از ماشین ظرفشویی امروزه رواج زیادی پیدا کرده است. مساله ای که در این میان وجود دارد، وجود انواع مختلف شوینده برای این ماشین است که شما باید در انتخاب آنها دقت کرده و شوینده مناسب را انتخاب کنید.

در صورتی که می خواهید ظروفتان به طور کامل و تمیز شسته شوند، بهتر است از قرص شوینده استفاده کنید که دلیل آن تمیزی بی نظیر قرص در شست و شوی ظروف است.

ژل‌ها شوینده هایی هستند که دارای ترکیباتی بر پایه آب می‌ باشند. به همین دلیل به راحتی در آب حل شده و مانع از ساییدگی و ایجاد خط و خش بر روی ظروف حساس می‌شوند.

مایع جلا دهنده جهت براقیت و درخشندگی ظروف مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از مایع جلادهنده باعث می شود لکه ای روی ظروف شیشه ای و بلوری باقی نماند.

استفاده از نمک ظرفشویی از این جهت اهمیت دارد که سختی آب را حذف کرده و از رسوب کردن و ته نشین کردن آنها روی بخش‌های مختلف دستگاه به ویژه فیلترها و المنت ها جلوگیری می کند.

 

 

بررسی مشکلات رایج در مخلوط کن ها

 برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت مخلوط کن به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

به جرات می توان گفت یکی از لوازم بسیار کاربردی در آشپزخانه و آبمیوه فروشی ها، مخلوط کن ها می باشند. از مخلوط کن های می توان برای ترکیب کردن یکنواخت و نرم کردن مواد غذایی در کمترین زمان ممکن استفاده کرد. مخلوط کن ها نیز همانند تمامی لوازم برقی به مرور زمان و یا استفاده نادرست دچار خرابی و اختلال می شوند. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی این اختلالات بپردازیم.

1.      روشن نشدن مخلوط کن

یکی از مشکلاتی که افراد را با نگرانی مواجه می کند، روشن نشدن مخلوط کن است. در زمانی که با این مشکل مواجه شدید ، ابتدا اتصال پریز و کابل برق متصل به دستگاه را کنترل کنید. از مهم ترین دلایل روشن نشدن مخلوط کن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

·         عدم وجود جریان برق در سیم رابط یا پریز

·         اختتلال در کلیدهای دستگاه

·         سوختگی موتور مخلوط کن

·         محافظ الکترونیکی (OVERLOAD) خراب شده است

2.      نشتی مایعات از پارچ مخلوط کن

این مشکل معمولا بر اثر ساییده شدن پیچ شش ضلعی داخل پارچ مخلوط کن، ایجاد می شود. شما می توانید با تعویض این قطعه، مشکل را به راحتی برطرف کنید.

3.      سروصدای بیش از حد مخلوط کن

به طور نرمال تیغه های مخلوط کن ها به مرور زمان و یا به علت خرد کردن موادغذایی سخت مانند یخ کند می شود و موجب ایجاد صداهای ناهنجار در حین کار می شود. حال در صورتی که دستگاه را بررسی کردید و متوجه شدید  تیغ ها سالم هستند، ممکن است ایراد از بوش ها باشد که تمام این قطعات را می توان تعویض کرد.

4.      اختلال در عملکرد دستگاه

در صورتی که در حین کار با دستگاه مشاهده کردید که موادغذایی درون ظرف مخلوط کن به درستی خرد نمی شوند ، ممکن است چهار تیغه‌ی داخل ظرف کند شده باشد که در این صورت باید این قطعه را تعویض کنید.

5.      کم شدن قدرت و سرعت مخلوط کن

کم شدن قدرت دستگاه دلایل متعددی دارد که از رایج ترین این موارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

·         خراب شدن بوش تیغ

·         کاهش ذغال دستگاه

·         کثیفی کلکتور

·         خراب شدن بوش موتور

·         نیم سوز بودن آرمیچر

6.      خاموش شدن دستگاه حین کار

یکی از دلایل اصلی این موضوع، خرابی محافظ الکترونیکی دستگاه می باشد. حال در صورتی که با بررسی دستگاه متوجه شدید، مشکل از این قسمت نبود، بهتر است قطعات دیگر را چک کنید و از عملکرد صحیح آنها اطمینان حاصل کنید. این مشکل یک مشکل اساسی می باشد که باید در سریع ترین زمان ممکن برطرف شود.

چگونه می توان طول عمر مخلوط کن را افزایش داد؟

·         به هیچ عنوان نباید دستگاه را طولانی مدت روشن کرد زیرا باعث آسیب به موتور می شود و ممکن است موتور بسوزد.

·         بدنه‌ ی اصلی مخلوط کن نباید به هیچ وجه خیس شود زیرا موتور درون آن قرار دارد و باعث خرابی دستگاه می شود.

·         از مخلوط کن برای خرد کردن موادغذایی سخت مانند یخ استفاده نکنیم جون هم تیغه ها خراب می شوند هم به پارچ آسیب می زند.

·         اجازه دهید دستگاه کاملا خاموش و موتور متوقف شود سپس پارچ را بردارید.

·         از چاقو یا وسیله تیز حین روشن بودن دستگاه استفاده نکنید.

·         پارچ مخلوط کن را کامل پر نکنید زیرا باعث سرریز شدن موادغذایی حین کار می شود.

کدام مدل از ماشین ظرفشویی اسنوا را خریداری کنیم؟

 برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با ماشین ظرفشویی اسنوا و قیمت ظرفشویی اسنوا به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

بسیاری از افراد در حال حاضر به دنبال صرفه جویی در زمان خود هستند و به جای شستن ظروف به روش سنتی، از ماشین ظرفشویی ها استفاده می کنند. یکی از برندهایی که توانسته پر امکانات ترین ماشین های ظرفشویی را با مناسب ترین قیمت روانه بازار کند. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی بهترین مدل های ماشین های ظرفشویی اسنوا بپردازیم.

1.      ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SWD-226W

ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SWD-226W یکی از پرطرفدار ترین ماشین ظرفشویی های اسنوا است. این ماشین ظرفشویی با وزن ۵۲.۴ کیلوگرم، ارتفاع ۸۵ سانتی‌متر، پهنا ۶۰ سانتی‌متر و عمق ۶۰ سانتی‌متر یکی از بهترین گزینه ها برای آشپزخانه های ایرانی به حساب می آید.

از مهم ترین خصوصیات ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SWD-226W می توان به ویژگی شستشو با قرص چند منظوره، شستشوی میوه و سبزیجات، قفل کودک، سیستم عیب ‌یابی هوشمند، قابلیت شستشو با نصف ظرفیت، شستشوی ظروف حساس، پیش آبکشی، میزان صدا ۴۹ دسی‌بل، دارای جاپودری کتابی و سنسور تشخیص میزان کثیفی و... اشاره کرد.

2.      ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SWD-126 و ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SDW-226

هر دو مدل ماشین ظرفشویی اسنوا از ویژگی‌های بارزی شامل قفل کودک، سبد برای نگهداری قاشق و چنگال، شستشو پرقدرت، گرید خشک کن و شستشو A، رده انرژی A++، عیب‌یابی هوشمند، شستشوی خودکار، ظرفیت ۱۲ نفر، شستشوی ظروف حساس و صفحه نمایش LED بهره مند می باشد.

ماشین ظرفشویی اسنوا مدل  SDW-226دارای وزن ۵۲ گرم و مدل SWD-126 دارای وزن ۷۰ کیلوگرم و ابعاد مشابه ای می باشد.

3.      ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SWD-146W و ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SWD-226T

ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SWD-226T به صورت ۱۲ نفره بوده و از آپشن‌های بی‌نظیری برخوردار است که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به شستشوی اقتصادی، عیب‌یابی هوشمند، شستشو با قرص چند منظوره، سبدهای داخلی تاشو، شستشوی با تاخیر و شستشوی ظروف حساس اشاره کرد.

ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SWD-146W نیز این آپشن‌ها را در خود جای داده ولی با این تفاوت که ظرفیتی بیشتری دارد و برای ۱۴ نفر مناسب است.

دیگر تفاوت‌های این دو در میزان مصرف آب در هر شستشو گزارش شده که مدل SWD-146W مصرف آب کمتری دارد. همچنین مصرف انرژی در مدل SWD-226T بسیار بهتر است و از رده A++ بهره می‌برد.

کدام مدل از لباسشویی اسنوا را خریداری کنیم بهتر است؟

 برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با ماشین لباسشویی اسنوا و قیمت لباسشویی اسنوا به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

به جرات می توان گفت یکی از برندهای بسیار با کیفیت در زمینه تولید انواع لوازم خانگی علی الخصوص برند اسنوا یک برند ایرانی در زمینه تولید و عرضه انواع لوازم خانگی پرکاربرد مانند: یخچال، تلویزیون ، ماشین لباسشویی و... است. به جرات می توان گفت یکی از محبوب ترین محصولات شرکت اسنوا، ماشین لباسشویی اسنوا است.

در این مقاله ما قصد داریم به بررسی بهترین مدل‌های لباسشویی اسنوا بپردازیم تا شما عزیزان بتوانید بهترین لباسشویی اسنوا را با توجه به نیازهای خود خریداری کنید.

1.      ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-151W

به جرات می توان گفت یکی از با کیفیت ترین ماشین های لباسشویی، ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-151W می باشد. این ماشین لباسشویی دارای موتور بسیار قدرتمندی است که توانسته است ماشین لباسشویی را به دور خشک کن ۸۰۰ دور در دقیقه مجهز کند.

این مدل از ماشین لباسشویی اسنوا دارای برنامه های شستشوی بسیار کاربردی و متنوعی است. همچنین این مدل از ماشین لباسشویی اسنوا به قفل کودک درب مجهز شده است که موجب افزایش کارایی دستگاه می شود.

2.      ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-843

یکی دیگر از محصولات قدرتمند و با کیفیت اسنوا، ماشین لباسشویی اسنوا SWM-843 می باشد. این مدل از ماشین لباسشویی با بهره‌ مندی از موتور قدرتمند با سرعت 1400 دور در دقیقه و ظرفیت دیگ هشت کیلوگرم می‌تواند نیاز های یک خانواده را برطرف کند.

موتور این مدل از ماشین لباسشویی اسنوا از نوع دایرکت درایو است که این نوع موتور لباسشویی، کمترین استهلاک را در بین انواع موتور لباسشویی داشته و طول عمر دستگاه را نیز افزایش می دهد. همچنین وجود این موتور باعث مصرف کمتر انرژی و عملکرد بهتر دستگاه می‌شود. این محصول به برنامه‌های متنوع شست‌وشو مجهز است که از طریق پنل تنظیم مخصوص در بالای دستگاه انتخاب می‌شوند.

3.      ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-171N

یکی از پر امکانات ترین ماشین لباسشویی های اسنوا، ماشین لباسشویی 7 کیلوگرمی اسنوا مدل SWD-171N است. این ماشین لباسشویی دارای 9 برنامه شست‌ وشوی مختلف است که شما می توانید با توجه به نیازهای خود آن ها را انتخاب کنید. لازم به ذکر است که صفحه‌ نمایش به نسبت بزرگ روی بدنه این ماشین لباسشویی، امکان اعمال و مشاهده تنظیمات دستگاه را آسان‌ تر کرده است.

4.      ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-571

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-571 یکی دیگر از گزینه های پرقدرت است که دارای دور خشک کن ۱۰۰۰ دور در دقیقه می باشد. این مدل از لباسشویی اسنوا دارای گنجایش هفت کیلوگرم می باشد و مجهز به متنوع ترین برنامه‌های شستشو می باشد. سیستم این ماشین لباسشویی به قفل کودک درب مجهز شده است و شما دیگر نگرانی از این جهت نخواهید داشت.

این محصول از سری هارمونی می‌باشد که قابلیت شست‌وشوی با تاخیر را نیز در خود جای داده است؛ این ویژگی می‌تواند در مواقعی مانند زمان اوج مصرف برق که بهتر است از وسایل پرمصرف استفاده نشود، به کار بیاید. کافی است زمان آغاز شست‌ وشو را تعیین کنید و با خیال راحت به سایر کارهای خود برسید .

5.      ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-174F

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-174F یکی از گزینه های فوق العادع برای خانواده‌هایی با جمعیت متوسط به حساب می آید. این لباسشویی با هفت برنامه شست ‌وشوی مختلف می تواند نیاز های شما را برطرف کند.

موتور این مدل از لباسشویی SWD-174F با سرعت 1400 دور در دقیقه کار می‌کند و از طریق صفحه‌ نمایش نسبتا بزرگی که بر روی بدنه دستگاه تعبیه شده امکان مشاهده و اعمال تنظیمات دستگاه را آسان ‌تر کرده است. محل افزودن پودر و مواد شوینده نیز در کشوی مربوطه در کنار پیچ تنظیم برنامه شست‌وشو قرار گرفته است.

موتور دایرکت درایو این محصول عمر دستگاه را افزایش و استهلاک آن را به حداقل می‌رساند. همچنین وجود این موتور باعث مصرف کمتر انرژی و عملکرد بهتر دستگاه می‌شود. امکان شست‌وشوی سریع 30 دقیقه‌ای برای مواقعی که نیاز به یک شست‌وشوی سریع دارید بسیار کاربردی است.

6.      ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-151S

لباسشویی اسنوا مدل SWD-151S از دیگر محصولات پرفروش این شرکت است که مجهز شده است به موتوری با توان قدرت بالا که توانسته است دور خشک کن ۸۰۰ دور در دقیقه را مهیا سازد.

این مدل از ماشین لباسشویی اسنوا دارای برنامه های شستشوی متفاوتی است ، که در حین اجرا هر یک از این برنامه‌ها می‌توانید آسوده خاطر باشید و به دیگر امور منزل رسیدگی نمایید، چرا که سیستم این ماشین لباسشویی به قفل کودک درب مجهز شده است و شما دیگر نگرانی از این جهت نخواهید داشت.

7.      ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-Octa C

ماشین لباسشویی SWD-Octa C اسنوا با سرعت 1400 دور در دقیقه و ظرفیت دیگ هشت کیلوگرمی می‌تواند به راحتی نیازهای شست‌وشوی لباس یک خانواده با جمعیت متوسط را برطرف کند. موتور ماشین لباسشویی SWD-Octa C از نوع دایرکت درایو بوده و استهلاک آن را به حداقل می‌رساند که در نتیجه باعث افزایش هرچه بیشتر طول آن می‌گردد.

تعداد 14 برنامه پیش‌فرض برای این مدل در نظر گرفته شده است که شامل برنامه شست‌وشوی اقتصادی برای مصرف آب کمتر، شبیه‌ساز شست‌وشوی دستی، شست‌وشوی سریع برای مواقعی که عجله دارید و… می‌شود؛ که از طریق پیچ چرخشی بالای آن قابل تنظیم است.

چه تفاوت های میان آسیاب ها وجود دارد؟

 برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با آسیاب برقی و قیمت آسیاب به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

یکی از لوازم کاربردی ترین لوازم آشپزخانه که به کمک تمامی خانم های ایرانی می آید، آسیاب ها می باشد. به کمک آسیاب می توان سخت ترین مواد غذایی را ریز کرد. در زمان های قدیم مردم برای خرد کردن مواد غذایی از آسیاب های دستی استفاده می کردند که کار با این آسیاب ها بسیار سخت و طاقت فرسا بود اما با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی، آسیاب های برقی جایگزین آسیاب های دستی  شده است. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی تفاوت های میان آسیاب های دستی و آسیاب های برقی بپردازیم.

بررسی کارکرد آسیاب های دستی:

همانطور که از نام این مدل از آسیاب مشخص است ، برای پودر کردن مواد غذایی در این دستگاه باید به کمک چرخش اهرم روی آسیاب، تیغه‌های آسیاب را به چرخش درآورد و مواد غذایی را و قهوه و سایر مواد غذایی آسیاب شوند. با توجه به درجه‌ ی سختی مواد باید نیروی بیشتری برای پودر کردن مواد غذایی صرف کرد.

همچنین آسیاب‌های دستی بسیار کوچکتر از آسیاب های برقی هستند و بسیاری از آنها به گونه ای ساخته ‌شده اند که کمترین آسیب را به بدن انسان وارد کنند و کنترل آن به راحتی انجام پذیرد . به دلیل عدم وجود تکنولوژی خاصی در ساخت این نوع آسیاب‌ها ، قیمت کمی دارند و می‌توان بهترین آنها را با کمتری قیمت نسبت به نمونه‌های برقی تهیه نمود .

بررسی کارکرد آسیاب های برقی:

یکی از علت های اصلی محبوبیت آسیاب برقی، سرعت و سهولت کار با این دستگاه است. برای کار با آسیاب های برقی تنها شما باید مخزن آسیاب برقی را پر کرده و دکمه ی آسیاب را فشار دهید. یکی از معایب آسیاب های برقی، قیمت بالای آنهاست . یکی از عواملی که مردم آسیاب برقی مناسبی خریداری نمی‌کنند قیمت آن است اما قبل از اینکه به سراغ یک آسیاب برقی ارزان قیمت بروید این نکته را در نظر داشته باشید که آسیاب‌های ارزان قیمت نمی‌توانند قهوه را به دقیقی و یک دستی نمونه‌های گرانقیمت تحویل دهند .

چرا باید آسیاب برقی بخریم؟

1.      اگر به دنبال سرعت و راحتی در تهیه ی قهوه هستید .

2.      اگر قیمت دستگاه برای شما اهمیت دارد.

3.      به کمک آسیاب برقی می توانید قهوه ی مناسب برای اسپرسو را تهیه کنید.

4.      فضای مناسب برای جای دادن یک آسیاب برقی به اندازه‌ی یک مخلوط کن دارید.

چرا باید آسیاب دستی بخریم؟

1.      توان یا علاقه به پرداخت هزینه بیش از حدود 100 هزار تومان ندارید .

2.      زمان و راحتی تهیه قهوه برای شما اهمیت چندانی ندارد.

3.      بیشتر از قهوه دمی و نوشیدنی‌هایی که با درجه آسیاب درشت‌تر تهیه می‌شوند استفاده می‌کنید.

4.      به آسیابی کوچک نیازمند هستید.

 

همه چیز درباره همزن های برقی

 برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با همزن و قیمت همزن به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

یکی از وسایل بسیار کاربردی برای تهیه ی انواع کیک و شیرینی، همزن های برقی می باشند. به طور کلی همزن های برقی در دو نوع دستی و پایه دار در بازار موجود می باشند که از هر کدام از آن ها می توان در تهیه ی انواع خمیر نان و کیک و شیرینی، بستنی، زدن تخم مرغ، مخلوط کردن آرد و کره و هم زدن خامه و ... بهره برد.

انواع همزن های برقی و کاربردهای آن:

1.      همزن دستی: 

همزن های دستی نوعی از همزن برقی می باشند که برای کار با آن همزن را باید به دست بگیرید. این مدل از همزن معمولاً دو تیغه برای هم زدن و یک موتور کوچک دارد. از همزن برقی های دستی معمولا برای کارهای سبک مانند هم زدن سفیده تخم مرغ یا خامه استفاده می شود. همچنین قیمت همزن دستی بسیار پایین تر از همزن های پایه دار است.

2.      همزن پایه دار

همزن پایه دار یکی از پر طرفدار ترین مدل های همزن است که از آن برای آشپزی های حرفه ای تر می توان بهره برد. هم زدن مواد غذایی در همزن های پایه دار بسیار آسان است و شما تنها باید مواد غذایی را در کاسه مخصوص همزن ریخته و دکمه استارت دستگاه را بزنید.

 

روش کار با همزن برقی:

بهتر است به این موضوع توجه داشته باشید که هرگز کارکرد  همزن برقی را با مخلوط کن اشتباه نگیرید. همزن برقی با سرعت خیلی پایین تر از مخلوط کن مواد غذایی مورد نیاز را با سرعت های متفاوت هم می زند و هیچ تیغه ای هم برای بریدن یا خرد کردن مواد غذایی ندارد.

در خرید همزن های برقی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

·         سرعت همزن

در انتخاب همزن های مختلف لازم است که به سرعت آن ها توجه ویژه ای داشته باشید. همزن هایی که پنج سرعت یا بیشتر دارند کمک می کنند کنترل بیشتری روی ماده غذایی که مخلوط می کنید داشته باشید و آن کار را بهتر و راحت تر انجام دهید.

·         سروصدای همزن در هنگام کار

توجه داشته باشید همزنی را انتخاب کنید که خیلی سروصدا نداشته باشد و البته ایده آل این است که دستگاهی را پیدا کنید که بی صدا کار کند. اما از آنجایی که انواع بی صدا عملا وجود ندارد پس بهتر است آن مدلی را که سر و صدای کمتری تولید می کند را مد نظر داشته باشید.

·         وزن همزن برقی دستی

اگر به دنبال همزن دستی هستید توجه داشته باشید که وزن آن از یک کیلو بیشتر نباشد و البته وزن آن متعادل پخش شده باشد و وقتی آن را در ماده غذایی فرومی برید یکنواخت کار کند. در انتخاب همزن های دستی ، ههرچه وزن آن متعادل تر و سبک تر باشد ، در هنگام کار با آن راحت تر خواهید بود.

روش های آسان عیب یابی یخچال فریزر دوقلو اسنوا

 برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با یخچال اسنوا و قیمت یخچال اسنوا به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

یکی از محصولات پرفروش برند محبوب اسنوا، یخچال های اسنوا می باشد. یکی از مزایای یخچال های اسنوا، قابلیت عیب یابی هوشمند آن است که به وسیله ی نمایشگر بر روی یخچال می توان آن را عیب یابی و هرچه سریع تر مشکل را برطرف کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی روش های آسان برای عیب یابی یخچال های اسنوا بپردازیم.

نکات مهم در رابطه با عیب یابی یخچال فریزر‌‌‌ دوقلو اسنوا:

·         از قرار دادن یخچال فریزر اسنوا در مجاورت با وسایل تولید کننده گرما بپرهیزید. زیرا این کار موجب کاهش طول عمر یخچال اسنوا می شود. 

·         در ابتدای کار یخچال اسنوا بهتر است چند ساعتی را در حالی که یخچال کاملا خالی است، یخچال را به برق بزنید و سپس مواد غذایی را در یخچال بچینید.

·         در زمان راه اندازی یخچال های اسنوا حتما از چرخش هوا در اطراف موتور یخچال اطمینان حاصل کنید. علی الخصوص در طراحی کابینت‌های منزل خود حتما چند سانتیمتر فضای خالی برای اطراف یخچال در نظر بگیرید.

·         برا‌‌ی پاکسازی یخچال آن را خالی کرده و اجازه دهید 24 ساعت یخچال خاموش بماند.

روش عیب یابی قسمت های مختلف یخچال فریزر دوقلو اسنوا :

ممکن است شناخت بخش‌های مختلف یخچال شما را در عیب یابی یخچال فریزر اسنوا بسیار یاری نماید.

·         کاپیلاری تیوب یا لوله مویین یا مویی: وظیفه اصلی را در چرخه سرمایش یخچال دارد که موجب افت فشارخنک کننده می‌شود که نتیجه آن به نقطه جوش رسیدن گاز فرئون است.

·         کمپرسور یخچال اسنوا: وظیفه کمپرسور گردش گاز فرئون داخل کانال‌های اوپراتور یخچال است. نتیجه این گردش گاز هم به خنک شدن یخچال و هم خنک شدن گاز درون کانال می‌انجامد.

·         کندانسور یا خنک کننده یا مبرد یخچال اسنوا: کمپرسور بعد از دقایقی که از کارکرد گرم می‌شود. وظیفه کندانسور خنک کردن گاز فرئون خارج شده از کمپرسور است. با این کار دمای کمپرسور نیز پایین می‌آید.

معرفی علل ایجاد ارور در یخچال فریزر دوقلو اسنوا:

·         ارور F1: خنک نشدن اواپراتور یخچال فریزر دوقلو اسنوا

·         ارور F2: خراب شدن سنسور فریزر اسنوا

·         ارور F3: خراب شدن سنسور یخچال اسنوا

·         ارور F4: خراب شدن سنسور اواپراتور فریزر اسنوا

·         ارور F5: خراب شدن سنسور اواپراتور یخچال اسنوا

·         ارور F6: خراب شدن سنسور محیطی یخچال اسنوا

·         ارور F7: خرابی فن فریزر اسنوا

·         ارور F8: خرابی فن یخچال اسنوا

·         ارور F9: خرابی هیتر فریزر

·         ارور FA: خرابی هیتر یخچال

·         ارور FB: آسیب دیدن IC یخچال

 

در خرید مخلوط کن باید به چه مواردی توجه کنیم؟

 برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع مخلوط کن و قیمت مخلوط کن به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

همه ی ما برای تهیه ی انواع آب میوه و نوشیدنی ها از مخلوط کن ها استفاده می کنیم و می دانیم مخلوط کن یکی از لوازم بسیار مهمی است که باید در هر آشپزخانه باشد. با توجه به بالا بودن قیمت مخلوط کن ها، خرید مخلوط کن یکی از مواردی است که باید در آن دقت بالایی به خرج داد. در ادامه با ما همراه باشید تا موارد مهم را در خرید مخلوط کن را برای شما بیان کنیم.

1.      توجه به قیمت مخلوط کن

یکی از مهم ترین مواردی که در خرید مخلوط کن باید به آن توجه کنیم، توجه به قیمت مخلوط کن است. شما باید حتما پیش از خرید مخلوط کن بودجه ای برای خودتان مشخص کنید و با توجه به آن گزینه ها را برروی میز بچینید.

2.      توجه به توان مخلوط کن

همانطور که می دانید در لوازم برقی، توان دستگاه بر حسب وات نشان داده می‌شود که این یکا نشان دهنده ی قدرت موتور است. توجه داشته باشید که هرچقدر توان موتور مخلوط کن خریداری شده بیشتر باشد، دستگاه شما قوی تر است و می تواند انواع مواد غذایی را در کمترین زمان و به راحتی مخلوط کند.

3.      اهمیت به حجم و ظرفیت مخلوط کن

این موضوع بسیار مهم است که قبل از خرید مخلوط کن باید به کاربرد دستگاه در منزل توجه کنید. مثلا در صورتی که در خانواده پرجمعیتی زندگی می کنید، باید دستگاهی با ظرفیت بالا خریداری کنید. در نهایت باید گفت که تنها در نظر گرفتن تعداد اعضای خانواده برای انتخاب ظرفیت پارچ کافی نیست و بهتر است دستگاهی با ظرفیت بالا برای سایر موارد تهیه کنید.

4.      توجه به جنس پارچ مخلوط کن

پارچ مخلوط کن یکی از اصلی ترین قطعات در مخلوط کن ها می باشد که معمولاً در دو جنس پلاستیک شفاف و شیشه‌ ای تولید می ‌شود. هر یک از این متریال دارای مزایا و معایبی برخوردار می باشد. در رابطه با پارچ‌ های پلاستیکی باید گفت که این نوع پارچ ها دارای وزن سبک ‌تری نسبت به نوع شیشه‌ ای می باشند و همچنین از مقاومت بالایی در برابر انواع ضربه و … برخوردار می باشند. یکی از معایب برجسته ی پارچ های پلاستیکی، تغییر رنگ آن ها بر اثر استفاده مکرر است.

پارچ‌های شیشه ‌ای یکی دیگر از گزینه هایی است که تغییر رنگ نمی ‌دهد و از مقاومت بالایی برخوردار می باشد.یکی از ایرادات عمده این پارچ ها، وزن سنگین آن‌‌‌‌‌‌‌‌ها است. البته در زمان خرید پارچ مخلوط کن باید دقت داشته باشید که شیشه از جنس پیرکس است یا معمولی. شیشه‌های معمولی ممکن است در اثر گرم و سرد شدن ترک بخورند بشکنند. برای خرید مخلوط کن بهتر است این ویژگی‌ها در مورد پارچ آن کنار هم قرار دهید و بهترین گزینه را انتخاب کنید.

5.      اهمیت به وزن مخلوط کن

باتوجه به کاربرد زیادی که مخلوط کن ها دارند، برای هر بار استفاده از آن ها باید از کابینت خارج و سپس مجدداً درون آن قرار داده شود. بنابراین مخلوط کن ها نباید وزن سنگین و غیرقابل ‌تحملی داشته باشند.

6.      بررسی جنس بدنه مخلوط کن

جنس بدنه این مدل از مخلوط کن معمولاً به دو صورت پلاستیکی و استیل است. بدنه‌های پلاستیکی سبک هستند. اما به‌اندازه استیل در برابر ضربه و آسیب مقاوم نیستند. همچنین اگر رنگ پلاستیک بکار رفته در مخلوط کن سفید باشد، پس از گذشت چند سال این رنگ به زردی می‌زند. به همین علت است که اغلب برای خرید مخلوط کن، رنگ نقره‌ای یا سیلور پیشنهاد می‌شود. این رنگ زیبایی بیشتری دارد و دوام آن هم بیشتر است.

7.      توجه به جنس تیغه مخلوط کن

جنس تیغه یکی دیگر از فاکتورهای مهمی است که باید در هنگام خرید مخلوط کن باید به آن توجه کنیم. علی الخصوص اگر از آن دسته افرادی هستید که از مخلوط کن برای خرد کردن، اجسام سخت یا یخ استفاده می‌کنید. معمولاً در مورد تیغه مخلوط کن، جنس استیل ضد زنگ انتخاب مناسبی است.

8.      اهمیت سوییچ ایمنی مخلوط کن

همان‌طور که می‌دانید ایمنی دستگاه یکی از دیگر عواملی است که در هنگام خرید مخلوط باید موردبررسی قرار بگیرد. مخلوط کن هایی که مجهز به سوییچ ایمنی هستند تا زمانی که قطعات مختلف دستگاه به ‌طور صحیح بر روی یک دیگر سوار نشده ‌اند، روشن نمی‌شوند.

معرفي كاربردهاي اجزاي مخلوط كن

 براي كسب اطلاعات بيشتر درباره قيمت مخلوط كن و خريد مخلوط كن به فروشگاه اينترنتي انتخاب سنتر مراجعه كنيد.

مخلوط كن ها يكي از لوازم بسيار كاربردي براي تهيه ي غذا در آشپرخانه مي باشد. از كاربرد هاي اين دستگاه مي‌ توان به مواردي همچون: تهيه انواع نوشيدني، معجون، سس، غذاي كودك و حتي خرد كردن انواع سبزي جات و ميوه‌ها اشاره نمود. در اين مقاله با ما همراه باشيد تا به بررسي كاربردهاي اجزاي تشكيل دهنده و موارد موثر بر قيمت مخلوط كن بپردازيم.

  1. پارچ مخلوط كن

پارچ مخلوط كن يكي از مهم ترين قسمت هاي مخلوط كن به حساب مي آيد. اكثر كمپاني هاي توليد كننده پارچ مخلوط كن را از پلاستيك يا شيشه توليد مي كنند.معمولا پارچ ‌هاي پلاستيك به نسبت پارچ‌ هاي شيشه‌ اي سبك تر و مقاوم تر مي باشند و اكثر برندها در توليد مخلوط كن ها از اين جنس پارچ ها استفاده مي كنند.

  1. قفل ايمني مخلوط كن

يكي از موارد مهمي كه در مخلوط كن هاي استاندارد بايد وجود داشته باشد، قفل ايمني مي باشد. به طور كلي يك مخلوط كن ايمن بايد تنها در زماني كه تمامي قطعات بر سر جاي خود قرارگرفته اند، روشن شود.

  1. فيلتر مخلوط كن

فيلتر مخلوط كن يكي از قطعاتي است كه به درست شدن يك آبميوه بدون تفاله و دانه به شما كمك مي كند.

  1. شير تخليه

شير تخليه يكي از موارد كمك كننده اي است كه به خارج شدن مواد مخلوط شده بدون اينكه بخواهيد پارچ را از مخلوط كن جدا كنيد، كمك مي كند.

  1. دريچه روي درب

معمولا در مخلوط كن‌هاي جديدي كه وارد بازار شده اند قسمت درب دستگاه به حالت دوتكه طراحي مي شود تا در صورتي كه فرد قصد اضافه كردن چيزي را در حين عمليات داشته باشد، بتواند اين كار را به راحتي انجام دهد.

  1. تيغه مخلوط كن

در مجموع و به طور كلي دوام و كيفيت مخلوط كن شما تا حد زيادي به جنس تيغه آن بستگي دارد. در صورتي كه تيغه هاي استيل ضد زنگ در مخلوط كن كه به مرور زمان كند نشود و دچار خوردگي نشود مي تواند بهترين انتخاب باشد.

  1. صفحه تنظيمات دستگاه

اين صفحه تنظيمات (دكمه‌ها) لمسي باشد يا برجسته. اينكه صفحه تنظيمات لمسي باشد زيبايي و امكان تميز كردن راحت‌تري را به شما مي‌دهد درست است ولي بعضي افراد با كار كردن اين مدل مشكل دارند و گيج مي‌شوند. اگر با اين صفحه تنظيمات عادت كنيد همان‌طور كه اشاره شد تميز كردنش آسان‌تر است.

در مدل دكمه‌هاي برجسته اگر چه به دليل برجسته بودن تميز كردن كمي دشوارتر است ولي از منظر قيمت به‌صرفه‌تر به نظر مي‌رسند. انتخاب كدام به خودتان بستگي دارد.

صفحه قبل 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 صفحه بعد