همه ی ما ایرانیان با نام شرکت پارس خزر آشناییت داریم و می دانیم محصولات این برند از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند. شرکت پارس خزر یکی از کمپانی های بزرگ محصولات خانگی در ایران می باشد که فعالیت خود را از اسفند سال ۱۳۴۷ شروع کرده است.

طبق گفته های مسولین کمپانی پارس خزر، این کمپانی به‌ عنوان یکی از تامین ‌کنندگان اصلی در سبد مصرف ‌کنندگان و خریداران جهیزیه و لوازم  برقی آشپزخانه، ابزار و ملزومات نظافت منزل، وسایل گرمایشی و سرمایشی، پخت و پز، آماده‌ سازی غذا، تهویه، نوشیدنی سازهای سرد و گرم، سلامتی و بهداشت، شست ‌وشو و نظافت لباس در سال‌های اخیر به‌عنوان برند محبوب در نظرسنجی مصرف ‌کنندگان ایرانی انتخاب شده است.

شرکت پارس خزر چه محصولاتی وارد بازار لوازم خانگی ایران کرده است؟

از محصولات پارس خزر می توان به محصولاتی همچون: جارو برقی، پلوپز، چرخ گوشت، پنکه، آبمیوه‌ گیری، اتو بخار، جارو شارژی، چای ‌ساز، کتری برقی، سرخ کن، بخاری برقی، فن هیتر، آون توستر، بخارپز، تخم‌مرغ ‌پز، کباب پز، ساندویچ ساز، غذا ساز، آسیاب، همزن، بلندر، خردکن، مخلوط کن، میوه و سبزی خشک کن، ترازو، مکمل چرخ گوشت، آبمیوه گیری، آب مرکبات‌گیری، اسپرسوساز، دم آور ، بخارشو، سشوار، ظروف نگهدارنده غذا، تصفیه هوا و ... اشاره کرد.

محصولات پارس خزر چه خصوصیاتی دارند؟

شرکت صنعتی پارس خزر با بهره‌گیری از توان داخلی و حسب نیاز مصرف کنندگان همواره به دنبال گسترش و توسعه محصولات گروه خود و سایر گروه‌های مورد نیاز خانوارهای ایرانی برآمده و خلاقیت را همواره سرلوحه کارهای تولید و ساخت خود قرار داده تا جایی که اکنون به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان لوازم خانگی برقی کوچک و آشپزخانه‌ای در ایران و اشتغال کارگران ایرانی گام مهمی برداشته است.

شرکت پخش پارس خزر به‌عنوان اولین شبکه توزیع مویرگی محصولات لوازم خانگی و الکتریکی در ایران است که از سال ۱۳۸۵ تاسیس و با راه‌اندازی مراکز پخش و ایجاد انبارهای منطقه‌ای کلیه استان‌های کشور را تحت پوشش خدمات و توزیع خود قرار داده که از ماموریت‌های اصلی آن می‌توان به توزیع مغازه به مغازه در سطح خرده فروشان لوازم خانگی سراسر کشور دانست.

 شرکت پخش پارس خزر (سهامی خاص) با تدوین برنامه‌های عملیاتی و گسترش فعالیت‌های خود بر آن است که سرویس‌دهی منظم و دریافت سفارش خود را از تمامی خرده فروشان دریافت و محصولات مورد نیاز را درب مغازه به خرده فروشان و عمده فروشان تحویل بدهد.