جاروبرقی ها از مهم ترین لوازم های خانگی می باشند که در تمامی منازل پیدا می شود. جارو برقی ها  در بازار در اشکال و ابعاد مختلف و همچنین توسط برند های مختلفی موجود می باشند. یکی از برندهای داخلی در زمینه ی تولید جاروبرقی های با کیفیت، جاروبرقی های پارس خزر می باشند. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی بهترین جاروبرقی های پارس خزر بپردازیم.

جاروبرقی های پارس خزر از چه اجزایی تشکیل شده است؟

در مجموع جاروبرقی های پارس خزر از دو قسمت مکانیکی و الکتریکی به وجود آمده اند. قسمت مکانیکی دستگاه که شامل سیم جمع کن، فیلتر، زباله دان که در تمام جاروبرقی ها وجود دارد و قسمت های الکتریکی این دستگاه نیز که الکتوموتور نام دارد و شامل قسمت های استاتور، کلکتور، زغال ها می باشد.

پرفروش ترین جاروبرقی های پارس خزر کدام می باشند؟

1.      جاروبرقی پارس خزر مدل KOMPRESSOR VC-2500W

یکی از پرفروش ترین مدل های جاروبرقی پارس خزر که از قدرت مکش بالایی برخوردار می باشد. توان این محصول 2500 وات است و از لحاظ کارایی با جاروبرقی های خارجی رقابت دارد. طراحی زیبای این جاروبرقی باعث جلب توجه و رضایت مشتری شده است؛ در قسمت دسته این جاروبرقی یک دکمه کنترلر توان موتور قرار گرفته که به آپشن های ظاهری و زیبایی بدنه افزوده است؛ این محصول دارای فیلتر هپا است این فیلتر هوشمند دارای چندین لایه است که از خروج گرد و غبار و بوی نامطلوب از جاروبرقی جلوگیری می کند.

این محصول دارای لوله خرطومی شکل است که قابلیت چرخش 360 درجه را دارد، همچنین طراحی و مکش بالای این محصول باعث رضایت و جلب مشتری از این محصول شده است.

2.      جاروبرقی پارس خزر مدل Turbo 2500WB

یکی دیگر از محصولات پارس خزر مدل توربو است که این محصول دارای مکش بالایی است و حتی کوچکترین زباله ها را از زمین جمع می کند. این محصول صدای کمی دارد دارد و طراحی زیبایی برخوردار است و همچنین امکانات و قابلیت های چشم گیری دارد که مورد توجه مشتریان قرار دارد.

3.      جارو برقی پارس خزر مدل VC-2000W

جاروبرقی vc2000W یکی دیگر از محصولات پارس خزر است که علاوه بر قدرت بالای موتور و صدای کمی که دارد زیبایی ظاهری و کیفیت ساخت مناسبی برخوردار است، دسته این جاروبرقی به دلیل ارگونومیک بودن استفاده از آنرا برای ما راحت کرده است. این جاروبرقی دارای لوله تلسکوپی است و طول کابل برق آن 5 الی 10 متر است.

4.      جارو برقی پارس خزر مدل Turbo 2000

جاروبرقی توربو 2000 پارس خزر با توان 2000 وات و دارای مکش خوب و صدای کمی است که امکانات و قابلیت های زیادی دارد، همچنین این محصول مجهز به میکروفیلتر مخصوص جهت تصفیه گرد و غبار است و دارای سیم جمع کن پدالی است، فیلتر این دستگاه قابلیت شستشو دارد. وزن این محصول در حدود 5 کیلوگرم است.

5.      جارو برقی پارس خزر مدل ECO 1900W

این محصول مکش متوسطی دارد و از طراحی بدنه متوسطی نیز برخوردار است که متناسب با آن قیمت مقرون به صرفه ای هم دارد. این دستگاه دارای ضربه گیر در طرفین بدنه است همچنین قابلیت تنظیم قدرت مکش دارد و حاوی فیلتر تصفیه گرد و غبار است این محصول دارای سیستم سیم جمع کن پدالی است و وزن حدودا 6 کیلوگرم دارد.