در زندگی امروزی چای ساز ها یکی از کاربردی ترین لوازم برای تهیه ی چای صبحانه در کمترین زمان ممکن می باشد. برندهای گوناگونی در این چند سال به تولید چای ساز های گوناگونی با ویژگی های منحصر به فردی وارد بازار لوازم خانگی ایران شده است که در این بین محصولات میگل توانسته اند به جایگاه فوق العاده ای دست پیدا نمایند. یکی از چای ساز های محبوب میگل، چای ساز میگل مدل GTS 301 می باشد. این مدل چای ساز از نوع رو هم بوده و حجم قوری آن 1 لیتر و حجم کتری آن نیز 3 لیتر می باشد. قوری این مدل چای ساز جنس شیشه ای پیرکس داشته و بسیار مقاوم است و در برابر حرارت آسیبی نمی بیند. جنس بدنه ی کتری نیز از شیشه و پلاستیک فاقد مواد BPA ساخته شده است. که جنسی بسیار مقاوم در برابر خط و خش و فشار و ضربه می باشد.

این مدل چای ساز مجهز به امکاناتی مانند سینی چکه‌ گیر،  صفحه گرم ‌کننده از جنس استیل ضد زنگ می باشد. که صفحه ی گرم کننده ی آن هرگز زنگ نمی زند و اکسید نمی شود. کتری این محصول بدون سیم طراحی شده است. و همین امر سبب می شود تا با هر زاویه ای که مایل هستید کتری را روی پایه قرار دهید. از قابلیت های مهم این محصول این است که در صورتی که آب کتری تمام شود، کتری به حالت خودکار خاموش می شود. و همین امر از آسیب رسیدن به کتری جلوگیری می کند. قوری این محصول در درون خود یک عدد فیلتر تفاله گیر چای دارد که جنس آن استیل ضد زنگ می باشد و می توانید در مواقع لزوم آن را بشویید بدون اینکه نگران زنگ زدن و فرسایشش باشید.

چاي ساز ميگل مدلGTS 301 چه ویژگی هایی دارد؟

این چای ساز به سرعت چایی را آماده می کند و به همین علت در مجالس و مهمانی ها کاربرد زیادی دارد. این چای ساز روی بدنه ی خود شیر دارد که فرایند دم کشیدن چای را آسان تر می کند و می توانید با باز کردن شیر آب جوش مورد نیاز خود را بردارید. سینه چکه گیر این محصول نیز قابلیت جدا سازی داشته و می توان آن را در صورت لزوم شستشو کرد.