تصحیح روش طبخ مواد غذایی یکی از اولین قدم ها برای داشتن یک زندگی سالم است. یکی از لوازم های بسیار کاربردی برای طبخ غذاهای رژیمی خوشمزه، سرخ کن های بدون روغن می باشند. برندهای زیادی توانسته اند به تولید انواع سرخ کن های بدون روغن با ویژگی ها و قیمت های مختلفی بپردازند که در این بین برند دلمونتی نیز توانسته است به محبوبیت بالایی دست پیدا کند. یکی از محبوب ترین سرخ کن های بدون روغن دلمونتی، سرخ کن دلمونتی مدل dl615 می باشد. این مدل سرخ کن یکی از محصولات رژیمی و استاندارد برای استفادە کاربران میباشد که کاربران می توانند بدون هیچ روغنی انواع خوراک را طبخ نماید.

بررسی طراحی ظاهری سرخ کن بدون روغن دلمونتی:

این دستگاه سرخ کن در ظرفیت 3لیتر طراحی شدە است کە حجم زیادی از غذا را امادە خواهد کرد و با بدنەای شیک و چشم نواز ست اشپزخانەی شما را کامل خواهد کرد.

پنل صفحە نمایش سرخ کن بدون روغن دلمونتی مدل dl615 دیجیتال LED بودە و تنظیم دهی و کنترل پنل این دستگاه بە شکل لمسی است و برنامە های متنوع برای پخت و سرخ کردن غذاها در خود دارد.

این دستگاه سرخ کن 615 از راه المنت های گرما دهی بە واسطەی وجود جریان برف گرم میشود و با داشتن فن جاساز شدە در این سیستم روی ان گرما و حرارت در مخزن مواد غذایی گردش پیدا کردە و پخش میشود و غذا را بە صۆرت یکنواخت در نهایت بدون استفادە از روغن هر گونە غذایی را طبخ و سرخ خواهد کرد.

روش پخت غذا در سرخ کن بدون روغن دلمونتی:

سرخ کن بدون روغن دلمونتی مدل dl615 با تنظیمات دهی میان 60تا200درجە سانتی گراد شما این قابلیت را در اختیار دارید تا با توجە بە نوع مواد غذایی سیستم را تنظیمات دهید و از روی نمایشگر میزان ان را ببینید.

سرخ کن DL615 با داشتن 6برنامە ی متنوع بە واسطەی وجود پنل تنظیم و کنترل لمسی هر کدام را کە مد نظرتان بود انتخاب میکنید و غذایی دلخواه را تهیە نمایید.

دستگاه سرخ کن دلمونتی خودکار با تنظیم و جایگذاری یک تایمر 60دقیقەای حالتی را در این محصول ایجاد کردە تا شما هر میزان وقت را کە مد نظر داشتید تنظیم موادغذایی ان را پخت نمایید.

مشخصات کلی سرخ کن بدون روغن دلمونتی:

کشور سازنده :چین تحت لیسانس ایتالیا

جنس بدنه :پلاستیک

صفحه نمایش

صفحه نمایش :بله

توضیحات صفحه نمایش :LED

مشخصات فنی

قدرت :1400 وات

ظرفیت :3 لیتر

سیستم قطع کن خودکار :بله

محفظه جمع آوری سیم :ندارد

ظرفیت ماده غذایی :3 لیتر

تنظیم درجه حرارت :60 الی 200 درجه

تایمر :بله

فیلتر قابل تعویض :ندارد