تاریخچه برند دلمونتی:

واژه دلمونتی در  زبان ایتالیایی به معنای قدرت و استواری کوه و نام قلعه ای تاریخی در منطقه آبولیا مشرف به شهر آندریا می باشد. قلعه دلمونتی در سال 1237 توسط امپراطور رومیان با طراحی ۸ ضلعی ساخته شد. شرکت دلمونتی یک برند ایتالیایی است که در زمینه تولید انواع لوازم خرده ریز آشپزخانه فعالیت می‌کند. یکی از تفاوت های برند دلمونتی با سایر لوازم برقی موجود در بازار کیفیت بالای آن و قیمت مناسب ‌تر محصولات دلمونتی است. فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر با سال‌ها تجربه در زمینه فروش لوازم ‌خانگی نمایندگی فروش محصولات دلمونتی را در اختیار دارد.

معرفی لوازم خانگی دلمونتی:

برند دلمونتی محصولات زیادی را وارد بازار کرده است که این محصولات توانسته اند به جایگاه فوق العاده ای در بازار لوازم خانگی دست پیدا کند. از پرفروش ترین و محبوب ترین محصولات دلمونتی می توان به: جاروبرقی و جارو شارژی، قهوه ساز و اسپرسوساز، آون توستر، ماشین های شستشو، اتو پرس و اتو بخار، ساندویچ ساز و توسترنان، آبمیوه‌گیری و آب مرکبات‌گیر، همزن و بستنی ساز، مایکرو ویو، چرخ گوشت، سشوار، غذاساز و مخلوط‌کن، پنکه و یخچال ماشین، سرخ کن، بخارشوی و بخارپز و هواپز، پلوپز و زودپز برقی، چای ساز، خردکن و رنده برقی، گوشت کوب برقی و میوه خشک کن و… اشاره کرد. لازم به ذکر است که این محصولات با بالاترین کیفیت تولید شده و از خدمات پس از فروش و گارانتی تعمیرات برخوردار استنمایندگی تعمیرات دلمونتی با اشراف کامل بر عملکرد این دستگاه‌ها و سیستم‌های به‌ روز آن‌ها بهترین خدمات تعمیرات را به مشتریان خود ارائه می‌نماید.

خدمات پس از فروش دلمونتی به چه صورت است؟

یکی از مزیت‌ های برند دلمونی که باعث شده در بازار از فروش بالایی برخوردار باشد، خدمات پس از فروش فوق العاده این برند است. همچنین نمایندگی تعمیرات دلمونتی با شعب گوناگون نمایندگی‌های تعمیرات که در تمامی کشور وجود دارد که در صورت بروز هرگونه اختلال در محصولات دلمونتی می توان به آن ها مراجعه نمود.