x تبلیغات
شهر لوازم خانگی

بررسی کلی ماشین لباسشویی های اسنوا

 برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی ماشین لباسشویی اسنوا و قیمت لباسشویی اسنوا به انتخاب سنتر مراجعه کنید.

ماشین لباسشویی‌ها یکی از لوازم خانگی هستند که زندگی همه ی ما را تحت تاثیر قرار دادند و موجب آسان تر شدن زندگی ما شدند.  با گذشت زمان به ماشین لباسشویی ها قابلیت های جدیدی مانند: آبکشی شرعی، شستشوی روزانه و… . اشاره شد. یکی از برندهایی که توانست در طی چند سال اخیر لباسشویی های بسیار با کیفیتی را ارائه کند، برند اسنوا است. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی کلی ماشین لباسشویی های اسنوا بپردازیم.

معرفی انواع ماشین لباسشویی اسنوا:

·         ماشین لباسشویی اسنوا سری هارمونی

·         ماشین لباسشویی اسنوا سری واش این واش

ماشین لباسشویی های اسنوا چه خصوصیاتی دارند؟

1.      صرفه جویی در انرژی با ماشین لباسشویی های اسنوا

تفاوتی ندارد چه مدل از لباسشویی های اسنوا را انتخاب کنید درهرحال شما با خرید ماشین لباسشویی های اسنوا یک ماشین لباسشویی کم‌ مصرف انتخاب کرده اید. طبق آمار ماشین‌های لباسشویی اسنوا از ۳۵ تا ۴۹ درصد درمصرف انرژی صرفه ‌جویی می‌کنند.

2.      با لباسشویی های اسنوا به چهارده، پانزده روش متنوع لباس‌هایتان را بشویید.

یکی از لباسشویی هایی که متنوع ترین برنامه های شستشو را دارد، ماشین لباسشویی اسنوا می باشد. ماشین  لباسشویی‌های اسنوا مناسب شستشوی اکثر لباس ها است.

3.      بهره مندی از تکنولوژی نانوسیلور

کمپانی اسنوا از برترین تکنولوژی ها در محصولات خود استفاده کرده اند. یکی از تکنولوژی های بسیار کاربردی در لباسشویی‌های اسنوا، تکنولوژی نانو سیلور است.یون های نقره استفاده شده در این تکنولوژی، در محفظه ‌ی ماشین و هنگام شستشو قابلیت از بین بردن ۶۵۰ نوع از میکروب، قارچ، باکتری، ویروس و… را دارند.

4.      بهره مندی از سامانه‌ عیب ‌یاب خودکار

گاهی اوقات به دلایل گوناگونی ماشین لباسشویی اسنوا با مشکلاتی مواجه می شود که به کمک سامانه عیب یاب خودکار این مشکل به راحتی شناسایی و برطرف می شود.

5.      سیستم شست ‌وشوی سریع

ماشین لباسشویی های سری واش این واش و هارمونی اسنوا می توانند لباس‌های روزانه را  درعرض ۱۴ تا ۱۹ دقیقه بشویند.  

6.      سیستم شروع شستشو با تاخیر اسنوا کمک می‌کند حتی وقتی که خانه نیستید لباس‌ها را بشویید.

نصف بیشتر روز را خانه نیستید و برای کارهای روزمره همیشه وقت کم می‌آورید؟ شستن لباس‌ها را از این به‌بعد از لیست کارهای عقب مانده خارج کنید. کافی است به ماشین لباسشویی برنامه بدهید تا به‌محض رسیدن به خانه لباس‌ها را تمیز و ترگل ورگل تحویل ‌تان بدهد.

 

 

 

عیب یابی کتری برقی

 برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با کتری برقی و قیمت کتری برقی به انتخاب سنتر مراجعه کنید.

کتری های برقی یکی از لوازم بسیار کاربردی برای تهیه ی سریع آب جوش می باشند. در صورتی که به صورت مداوم از کتری های برقی استفاده می کنید شاید پس از مدتی شاهد اختلال در این دستگاه ها شده اید. در صورت بروز هرگونه اختلال در کتری های برقی ابتدا بهتر است تا وسیله را عیب یابی کنید و سپس به تعمیرگاه های معتبر مراجعه کنید.

چرا کتری های برقی دچار اختلال می شوند؟

یکی از دلایل ایجاد اختلال در کتری های برقی استفاد زیاد از آن ها است.با توجه به اینکه ساز و کار کتری های برقی نسبتا ساده است بنابراین دیر یا زود کتری برقی ها دچار اختلال می شوند.

 

اختلالات رایج در کتری های برقی:

 

1.      خاموش نشدن دستگاه پس از جوش آمدن

یکی از اختلالات رایج در کتری های برقی ، خاموش نشدن کتری برقی پس از به جوش آمدن آب است. علت این اختلال معمولا خراب شدن سنسور دستگاه می باشد. سنسور دستگاه با تعیین دما تعیین می کند که چه زمانی چای ساز باید خاموش و یا روشن شود.

2.      خاموش شدن دستگاه قبل از جوش آمدن

یکی دیگر از مشکلات رایج در چای ساز های برقی، خاموش شدن دستگاه پیش از جوش آمدن دستگاه است. این اختلال باز هم به سنسور دستگاه بر می گردد و باید تعویض شود.

 

3.      روشن نشدن دستگاه

اینکه کتری برقی شما به هیچ وجه روشن نمی شود می تواند دلایل زیادی داشته باشد. ساده ترین دلیل روشن نشدن دستگاه از کار افتادن دکمه خاموش و روشن دستگاه است. اما علاوه بر آن قطع شدن سیم اتصال، خراب شدن برد الکترونیک دستگاه و یا آسیب دیدن قطعه ای خاص نیز می تواند از دیگر دلایل آن باشد.

 

4.      داغ نشدن دستگاه

همانطور که می دانید المنت ها در کتری های برقی  وظیفه ی داغ شدن دستگاه و جوش آمدن آب را بر عهده دارند. المنت ها لوازم هستند که به علت دارا بودن مقاومت بالا در برابر جریان برق، انرژی الکتریکی را به انرژی گرمایی تبدیل می کنند. اگر اختلالی در این سیستم مقاومی پیش آید، باعث می شود تا المنت ها از مدار خارج شوند و در نتیجه حرارتی تولید نشود. این مشکل به سادگی با تعویض المنت ها و یا چک کردن اتصالات آن برطرف می شود.

 

5.      خراب شدن دکمه ها

یکی از دلایل اصلی خراب شدن دستگاه های کتری برقی به خراب شدن دکمه های آن باز می گردد. دکمه ها به مرور زمان و در اثر استفاده مداوم فرسوده می شوند؛ اما تنها استفاده مداوم نیست، بلکه نشت بخار آب در مدار و یا روشن ماندن و گرم شدن دستگاه به مدت طولانی نیز می تواند به عملکرد دکمه ها آسیب برساند.برای رفع این مشکل تعمیرکاران بایستی چای ساز را باز کرده و دکمه ها و مسیر اتصالات آنها را به دقت بررسی نمایند.

 

استفاده از چای ساز چه مزایایی دارد؟

 برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید چای ساز و قیمت چای ساز به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

چای سازها در حال حاضر یکی از اجزای مهم در آشپزخانه ها به حساب می آید. با وجود مدل های بسیار متنوع و متنوع ترین قیمت چای ساز، بسیاری از افراد بازهم تهیه ی چای در سماورهای گازی را ترجیح می دهند. با این وجود بازهم نمیتوانیم نقش اساسی چای سازها را در آشپزخانه نادیده بگیریم. قطعا برای همه ی ما پیش آمده که خواب مانده باشیم و برای رفتن به سرکار عجله داشته باشیم. در چنین شرایطی است که چای سازها به کار می آیند و می توانند یک چای خوش طعم و خوش رنگ را در کمترین زمان تهیه کند. در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید تا به معرفی فواید استفاده از چای سازها بپردازیم.

1.      سرعت بالای چای ساز در تهیه ی چای

یکی از برجسته ترین مزایای چای سازها نسبت به سماور و یا کتری، سرعت بالای آن است. به طور کلی چای ساز‌ها و کتری برقی ها بسیار سریع تر از سماورهای گازی آب را به جوش ‌می‌آورند. قطعا زمان‌هایی که عجله دارید نمی‌توانید به راحتی از نقش کلیدی که این وسایل مدرن برقی برایتان به ارمغان می آوردند بگذرید .

2.      نسوختن چای در چای ساز

برای همه ی ما تجربه ی سوختن کتری روگازی پیش آمده و می دانیم این موضوع یکی از ناهنجار ترین اتفاقات ممکن است. خوشبختانه این مشکل با وجود چای ساز ها حل شده و با خیال راحت شما می توانید چای را در آن تهیه کنید.

3.      امنیت بالای کار با چای ساز

سماورهای گازی بر روی حرارت خیلی داغ ‌می‌شوند و کار با این وسایل در چنین شرایطی بسیار مشکل است. در برخی از انواع بدون شیر آن‌ها نیز هنگام ریختن آب جوش حتما اصابت گرمای حاصل از آن را بر پوست خود حس خواهید کرد. اما خوشبختانه چای سازها امنیت بالایی دارند و شما می توانید به راحتی با آن ها کار کنید.

 

4.      قابلیت تنظیم دما در چای ساز

اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که دم کشیدن فنجان چای و یا قهوه برایتان از اهمیت زیادی برخوردار است، باید بگویم دما کلید موفقیت شماست. به عنوان مثال اگر ‌می‌خواهید قهوه فرانسه درست کنید باید دما را روی ۱۹۵ درجه فارنهایت تنظیم کنید که دمایی کمتر از نقطه جوش آب است. در حالی که چای سبز به دمایی پایین تر نیاز دارد. چای ژاپنی و چای‌های بهاره نیز ۱۶۰ تا ۱۷۰ درجه فارنهایت دما نیاز دارند و چای سبز ژاپنی به دمایی در حدود ۱۷۰ تا ۱۸۰ درجه نیاز دارد.

نکات مهم در باره ی تلویزیون های هوشمند اسنوا

 برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تلویزیون اسنوا و قیمت تلویزیون اسنوا به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

تلویزیون های هوشمند اسنوا یکی از تلویزیون های محبوب و پرفروش در بازار لوازم خانگی می باشد. تلویزیون های هوشمند اسنوا دقیقا مانند تلفن های هوشمند و تبلت قابلیت اتصال بی‌سیم به اینترنت دارند. علاوه بر این ها این تلویزیون ها ازسیستم عامل اندروید به نام اندروید تی ‌وی بهره مند است که با توجه به قابلیت‌ها و ویژگی‌های تلویزیون توسط گوگل طراحی شده است. در ادامه با ماهمراه باشید تا به بررسی و نکات مهم در خرید تلویزیون هوشمند اسنوا بپردازیم.

 

بررسی تفاوت های تلویزیون‌های هوشمند اسنوا و تلویزیون های ال ای دی اسنوا:

کمپانی اسنوا در طی چند سال اخیر توانسته بیش از ده ها مدل مختلف تلویزیون را به قابلیت‌ها و امکانات مختلف به بازار عرضه کرده که در بین آنها چند مدل هوشمند هم به چشم می‌خورند. یکی از مهم ترین تفاوت‌های تلویزیون‌های هوشمند اسنوا با تلویزیون های ال ای دی اسنوا تفاوت بین دو بخش سخت ‌افزار و نرم ‌افزار می ‌شود.

·         تفاوت‌های سخت‌افزاری: تلویزیون های هوشمند اسنوا برخلاف تلویزیون‌های ال ای دی اسنوا از لحاظ سخت‌افزاری مجهز به پردازنده‌‌های چهار هسته ‌ای قدرتمند، حافظه رم و فضایی برای ذخیره‌سازی ویدیو‌ها مجهز می باشند. تلویزیون های هوشمند اسنوا همچنین شامل مودم‌ و درگاه LAN برای اتصال به شبکه وای‌فای و اینترنت می باشند.

·         تفاوت‌های نرم‌افزاری:  سخت افزارهای به کار رفته شده در تلویزیون های هوشمند اسنوا به جهت فراهم کردن بستر لازم برای اجرای سیستم عامل اندروید ایجاد شده اند.

معرفی کاربردهای تلویزیون های هوشمند اسنوا:

کمپانی نام آشنای اسنوا تلویزیون‌های هوشمندی مانند  SA620U، SA580U و SA1560U را به بستر سخت ‌افزاری و نرم ‌افزاری قدرتمندی مجهز کرده که قابلیت‌های متنوعی به تلویزیون ارائه کرده است. از مهم ترین امکانات و کاربردهای تلویزیون های هوشمند اسنوا می توان به مواردی همچون: نصب اپلیکیشن و بازی، اتصال به اینترنت، پشتیبانی از سرویس‌های ویدیویی، اسکرین میرورینگ و تجربه صوتی باکیفیت اشاره کرد.

همچنین شما می توانید بر روی این دستگاه‌ها انواع بازی‌ها را نیز نصب کنید. البته به خاطر محدودیت‌های سخت‌افزاری نباید انتظار اجرای بازی‌های سنگینی نظیر پابجی و آسفالت روی تلویزیون را داشته باشید.

قابلیت نوفراست در یخچال اسنوا به چه معناست؟

 برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با یخچال اسنوا و قیمت ساید بای ساید اسنوا به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

یخچال فریزرهای اسنوا یکی از مدرن ترین و پر امکانات ترین یخچال فریزرهای موجود در بازار می باشد. یکی از قابلیت های این یخچال فریزرها، قابلیت نوفراست می باشد. قابلیت نوفراست در حقیقت مانع از ایجاد برفک در یخچال فریزر اسنوا می شود.

از معایب ایجاد برفک بر عملکرد یخچال فریزر این است که هوا به لوله های خنک کننده داخلی کمپرسور برخورد نمی کند. در سیستم فن یخچال، به دلیل عدم تماس هوا با صفحه یا لوله های مبرد، هوای خنک در یخچال فریزر تولید نمی شود.

بررسی سیستم نوفراست یخچال فریزر اسنوا:

معمولا یخچال فریزرهای نوفراست اسنوا به کمک این ویژگی هرگونه رطوبت را از محفظه فریزر خارج کرده و در مقابل فن عمل بازگشت هوای سرد و خشک را به فریزر دستگاه انجام می دهد. این عملیات از ایجاد برفک در یخچال فریزر اسنوا جلوگیری می کند.

لازم به ذکر است که برفک ها معمولا پیش از هر چیز به علت ورود هوای گرم به دستگاه ایجاد می شوند. برای جلوگیری از برفک زدن لازم است میزان باز ماندن درب یخچال را کاهش دهید. هوای سرد داخل دستگاه شما باید به خوبی از دمای بیرون جدا شود.

 

مزایای قابلیت نوفراست یخچال فریزرهای اسنوا:

1.      با وجود سیستم نوفراست در یخچال فریزر های اسنوا دیگر نیازی به یخ زدایی دستی نیست. یخچال فریزر اسنوا با وجود سیستم نوفراست به حفظ تازگی مواد غذایی در طولانی مدت کمک می کند. اینگ ونه یخچال ها انرژی را کارآمدتر مصرف می کنند.

2.      یکی از اصلی ترین مزایای نوفراست یخچال فریزر اسنوا این است که به کمک این قابلیت دیگر نیازی به یخ زدایی دستگاه نمی باشد. این امر باعث صرفه جویی در وقت و تلاش فیزیکی شما می شود. برای اینکه یک مدل فریزر قدیمی در حالت خوب قرار گیرد، باید اجازه دهید دستگاه حداقل سالی یک بار خاموش شود. درست تر این است که هر زمان ضخامت لایه برفک به بیش از ۵ سانتیمتر رسید، یخچال باید خاموش شود

3.      یخچال فریزر نوفراست نیازی به یخ زدایی قسمت فریزر ندارد. این ویژگی یعنی یخچال می تواند تشکیل کپک یا بو را محدود کند. این عملکرد به لطف یک سیستم تک موتور، یک اواپراتور، یک دستگاه تهویه و تصفیه هوا انجام می شود که از تشکیل یخبندان جلوگیری می کند.

روش تمیز کردن کتری برقی

 برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع کتری برقی و قیمت کتری برقی به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

اکثر ما ایرانیان صبح را با نوشیدن یک نوشیدنی گرم و یک چای آغاز می کنیم. از لوازم بسیار کاربردی در زمینه ی تهیه ی چای می توان به چای ساز و کتری های برقی اشاره کرد. استفاده ی مکرر از این لوازم اکثر اوقات موجب مشکلات و فرسودگی‌ آن ها می شود و پس از مدتی دستگاه را با رسوب روبرو می کند.

رسوبات چای ‌سازها و کتری های برقی اگر از بین نروند پس از مدتی آب را کدر و بد بو می‌کنند و می تواند در طعم نهایی چای و نوشیدنی شما تاثیرات منفی بگذارد. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی دلایل ایجاد رسوب در کتری برقی و روش از بین بردن آن ها بپردازیم.

چرا در کتری برقی رسوب ایجاد می شود؟

همانطور که می دانید رسوب کتری در حقیقت ماده‌ ای سفید رنگ است که در کف چای ‌ساز و کتری برقی جمع می‌شود. یکی از دلایل ایجاد رسوب در کتری های برقی، املاح و سختی‌های درون آب می باشدکربنات کلسیم یا آهک، به سهولت در آب حل می‌شود. هنگامی که آب را برای تهیه ی چای در کتری برقی به جوش می ‌آورید این املاح از آب جدا شده و به علت سنگینی در کف چای ‌ساز یا کتری برقی شما ته‌ نشین شده و به یک لایه تبدیل می شود.

روش های برطرف کردن رسوب در کتری های برقی:

 

1.      رسوب ‌زدایی کتری برقی با سرکه

یکی از روش های بسیار موثر در رابطه با از بین ‌بردن رسوب کتری برقی، استفاده از محلول  آب و سرکه سفید به نسبت مساوی است. برای امتحان کردن این روش محلول را در دستگاه ریخته و اجازه دهید که محلول برای 15 تا 30 دقیقه به جوش آید. پس از جوشیدن محلول 15 دقیقه صبر کنید تا سرکه و آب جوشیده، در ظرف استراحت کنند.

2.      رسوب زدایی کتری برقی با جوش شیرین

جوش‌ شیرین یکی از مواد ارزان قیمت و موثر در زمینه از بین بردن رسوبات کتری های برقی می باشد. برای امتحان کردن این روش ابتدا، مقداری جوش ‌شیرین در کتری برقی ریخته و سپس مخزن را با آب پرکنید. حالا کتری برقی را به برق بزنید و اجازه دهید برای ساعتی بجوشد.

3.      رسوب ‌زدایی کتری برقی با آبلیمو

لیمو، منبع غنی اسید سیتریک است که این ماده تاثیر زیادی در از بین بردن رسوبات کتری های برقی می شود. برای رسوب زدایی کتری برقی با آبلیمو دو روش کلی وجود دارد:

·         در روش اول ابتدا کتری برقی را تا نصفه با آبلیمو پرکنید. باقی ظرفیت کتری را از آب پر کنید و اجازه دهید بین 30 تا 45 دقیقه بجوشد. پس از خنک ‌شدن، محلول را تخلیه کرده و دوباره این روش را تکرار کنید.

·         در روش دوم ابتداچند عدد لیموترش را قاچ کنید. سعی کنید تا جایی که امکان ‌پذیر می باشد، برش‌ها را کوچک ‌تر کنید. حالا همۀ آن‌ها را در کتری در حال جوش بریزید و اجازه دهید تا چای‌ ساز و کتری ‌‌برقی در این حالت بجوشند. بعد از خنک ‌شدن، محلول را تخلیه کنید.

 

 

مشکلات رایج در چای سازهای برقی

 برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع چای ساز و قیمت چای ساز به فروشگاه اینترنتی انتخالب سنتر مراجعه کنید.

 

چای سازهای برقی یکی از لوازم کاربردی در منازل ایرانی است که به کمک آن می توان چای را در کمترین زمان ممکن دم آوری کرد. چای سازها هم مانند تمامی لوازم برقی دچار اختلالات و مشکلاتی می شوند. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی مشکلات رایج در چای ساز های برقی بپردازیم.

·         روشن نشدن چای ساز

یکی از مشکلات رایج در تمامی لوازم برقی ها علی الخصوص چای سازها و کتری برقی ها، روشن نشدن آن است. پیش از انجام اقدامات تعمیراتی بهتر است تا از صحت پریز برق ، دوشاخه و سیم چایساز اطمینان پیدا کنید. در صورتی که نتوانستید با بررسی های جزئی عیب دستگاه را پیدا کنید، بهتر است موضوع را با تعمیرکاران معتبر در میان بگذارید.

·         خاموش شدن چای ساز پیش از جوش آمدن آب

در صورتی که چای ساز شما دچار این اختلال شده باشد عمدتا به علت اختلال در سنسورهای دمای چای ساز است و معمولا با تعویض این قطعه،  این مشکل برطرف میشود.

·         خاموش نشدن اتوماتیک چای ساز پس از جوش آمدن آب

این اختلال نیز معمولا به دلیل اختلال در سنسور دمای چای ساز ایجاد می شود. معمولا سنسور دمای چای ساز قطعه ای است که عمل کنترل دما و قطع و وصل کردن جریان دستگاه و خاموش/روشن کردن آن را برعهده دارد. توصیه می کنیم برای تعویض سنسور دمای چای ساز حتما  به تعمیرکاران حرفه ای مراجعه کنید.

·         جوش نیامدن آب در چای ساز

همانطور که می دانید یکی از دلایل اصلی گرم شدن آب در چای ساز، وجود المنت در آن است . در صورتی که به هر علتی المنت دستگاه دچار اختلال شده باشد، دستگاه عملکرد خود را از دست داده و چای ساز توانایی به جوش آوردن آب را نخواهد داشت.

بررسی خرابی المنت چای ساز نیازمند دانش تخصصی تعمیر چای ساز است و برای رفع مشکل باید چایساز خود را به مراکز معتبر تعمیر لوازم خانگی برده تا مشکل را برطرف کنند. 

·         کارکردن چای ساز به صورت مداوم

همانطور که می دانید معمولا در چای ساز ها پس از جوش آمدن آب دستگاه خاموش میشود ، حال بسیاری از مشتریان از خاموش نشدن دستگاه خود شکایت دارند ، این مشکل هم بدلیل خرابی سنسور دمای داخلی دستگاه است که با جوش آمدن و رسیدن به دمای مشخص وظیفه خاموش کردن دستگاه را به عهده دارد. جای نگرانی نیست چونکه این سنسور با هزینه مناسب قابل تعویض است و چایساز شما به حالت اولیه خود باز خواهد گشت.

 

نحوه کارکرد ماشین ظرفشویی اسنوا به چه صورت است؟

 برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با ماشین ظرفشویی اسنوا و قیمت ظرفشویی اسنوا به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

ماشین ظرفشویی ها یکی از لوازم بسیار پرکاربرد و مهم در زندگی مدرن امروزی هستند. در حال حاضر برندهای زیادی به تولید انواع ماشین ظرفشویی با قابلیت های مختلفی پرداختند که برند اسنوا یکی از مطرح ترین این برندها است. یکی از سوالات متداولی که ممکن است برای هر فردی ایجاد شود این است که ماشین ظرفشویی اسنوا چگونه کار می کند ؟ در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی کارکرد ماشین ظرفشویی اسنوا بپردازیم.

ماشین ظرفشویی چگونه کار میکند ؟

شاید گفتن این حرف کمی عجیب باشد اما در واقع ماشین های ظرفشویی نوعی ربات به حساب می آیند که ظروف کثیف را شستشو وآبکشی میکنند. از مهم ترین وظایف و مراحل شستشو در ماشین های ظرفشویی اسنوا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1.      آبگیری ظروف

2.      آب را گرم می کند و به دمای مناسب برای شستشوی با کیفیت تر می رساند.

3.      ماشین ظرفشویی های اسنوا  در زمان تعیین شده ای به صورت خودکار مواد شوینده رو پخش می کند.

4.      ماشین های ظرفشویی اسنوا به کمک جت های آب فشان آب رو با فشار بر روی ظروف پرتاب میکند تا ظرف ها تمیز شوند.

5.      پس از پروسه شستشوی ظروف، آب کثیف رو خارج می کند.

6.      ماشین ظرفشویی اسنوا در این مرحله مجدداً آب گیری می کند تا ظروف را آبکشی کند.

7.      حال مجددا آب داخل مخزن را خارج می کند.

8.      سنسور خشک کن ماشین ظرفشویی، هوای داخل دستگاه را گرم کرده تا ظروف خشک شوند.

درون ماشین ظرفشویی اسنوا چه خبر است؟

با وجود اینکه ماشین ظرفشویی های اسنوا وسایل ضد آبی هستند، اما باید گفت بر خلاف تصور عموم این دستگاه ها مانند ماشین های لباسشویی پر از آب نخواهند شد. تنها برای آب کشی ظروف مخزن پایین دستگاه پر از آب می شود. در مخزن پایین دستگاه المنت هایی برای گرم کردن آب تا ۱۳۰ و ۱۴۰ درجه فارنهایت (۵۴٫۴۴ و ۶۰ درجه سانتیگراد) وجود دارد.

همچنین در قسمت پایینی ظرفشویی اسنوا پمپی وجود دارد که آب را به سمت جت ها می برد، از سمت جت ها آب با فشار به سمت ظروف کثیف پاشیده می شوند.

وقتی شستشو و آبکشی ظروف در ماشین ظرفشویی اسنوا تمام شد،آب در مخزن پایین تخلیه می شود، از آنجا پمپ، آبها رو به بیرون از دستگاه هدایت میکند. با توجه به نوع ماشین ظرفشویی، تخلیه آب ممکن است داخل لوله های زیر سینک بروند، یا با یک شلنگ تخلیه به سمت سینک  هدایت شود.

آخرین مرحله در چرخه شستشو، چرخه انتخابی خشک کردن است. المنتهای گرم کننده زیر دستگاه هوای داخل را برای خشک شدن ظرفها گرم میکنند. بعضی از مدل ها اجازه میدهند ظروف خودشان خشک شوند تا انرژی کمتری مصرف گردد.

 

چه تفاوتی بین چای ساز و سماوربرقی وجود دارد؟

 برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با چای ساز و قیمت چای ساز به این صفحه مراجعه کنید.

چای یکی از نوشیدنی های محبوب در بین مردم دنیا علی الخصوص ایرانیان است. یکی از رایج ترین روش های تهیه ی چای،استفاده از سماور بود، اما در حال حاضر یکی از سریع‌ ترین روش های دم کردن چای، استفاده از چای ساز است. از چای ساز ها اغلب در مواقعی که برای تهیه ی چای عجله دارید می توانید استفاده کنید. با این حال بسیاری از افراد بین دو راهی خرید چای ساز و خرید سماور برقی مانده اند که با شناسایی تفاوت این دو وسیله قطعا این موضوع را می توانند به راحتی حل کنند.

چای ساز چیست و از چه اجزایی تشکیل شده است؟

چای ساز ها نوعی وسایل برقی می باشند که وظیفه گرم نگه داشتن یا دم کردن چای را به عهده دارد. این وسیله از دو قطعه مهم تشکیل شده است:کتری جهت آماده کردن آب جوش و  قوری جهت دم کردن چای.

در ساختار داخلی کتری ها یک المنت قرار گرفته است که پس از فشردن دکمه ی پاور دستگاه ، شروع به گرم کردن آب دستگاه می‌کند. همچنین پس از جوشیدن آب، کتری برقی  به صورت اتوماتیک خاموش می‌شود.

سماور برقی چیست و چه کاربردی دارد؟

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم، یکی از قدیمی‌ترین روش های تهیه ی چای، استفاده از سماور برقی می باشد. در گذشته از سماورهای زغالی، نفتی و … استفاده می‌شد، ولی در حال از سماورهای برقی و گازی استفاده می‌شود.

سماورهای برقی معمولا به کمک یک المنت که زیر دستگاه قرار دارد آب را گرم می‌کنند. همچنین بعد از جوشیده شدن آب و درست کردن چای، قوری روی آن قرار گرفته و با برخورد بخار آب و گرمایش سماور با قوری، چای دم می‌کشد.
تفاوت سماور گازی و سماور برقی در این است، که به جای المنت زیر سماور، شعله‌ای وجود دارد که به وسیله گاز روشن شده و آب را گرم می‌کند.

چای ساز بخریم یا سماور برقی؟

چای ساز ها از نظر سرعت عمل، بهترین گزینه ها به حساب می آیند اما چای به دست آمده از سماورهای برقی طعم مطلوب تری دارند.  

ظرفیت سماور برقی و چای ساز چه تفاوتی با یکدیگر دارد؟

در رابطه با ظرفیت این دستگاه ها باید گفت که ظرفیت سماور برقی ها بیشتر از چای سازها است.درصورتی ‌که مصرف روزانه  چای شما زیاد است ، بهتر است از سماور برقی استفاده کنید.

کیفیت سماور برقی و چای ساز چه تفاوتی با یکدیگر دارد؟

 

اما بحث اصلی ما کیفیت چای دم کشیده شده توسط چای ساز و سماور برقی است.از لحاظ کیفیت چای آماده شده با سماور برقی دارای کیفیت مطلوب‌ تری نسبت به چای آماده شده با چای ساز است.علت اصلی این امر این است که آب جوشیده شده توسط سماور برقی بهتر و خوش طعم تر است، چای آماده شده هرچه بیشتر حرارت ببیند و دم بکشد خوش عطر و طعم تر خواهد شد.

بررسی ماشین لباسشویی های 7 کیلویی اسنوا

 برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با ماشین لباسشویی اسنوا و قیمت لباسشویی اسنوا به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

برند اسنوا یکی از محبوب ترین برندهای ایرانی است که سالها توانسته با تولید و عرضه ی محصولات باکیفیت و قیمت مناسب، جایگاه خوبی در بین برندهای جهانی پیدا کند. یکی از محصولات بسیار محبوب برند اسنوا، ماشینهای لباسشویی این برند می باشد در این بین نیز ماشین لباسشویی 7 کیلویی اسنوا به علت ظرفیت متناسبی که دارد، توانسته است فروش بسیار خوبی در بین سایر ماشین لباسشویی های اسنوا به دست بیاورد.

 

طراحی ظاهری ماشین لباسشویی 7 کیلویی اسنوا به چه صورت است؟

ماشین لباسشویی اسنوا از دسته ی ماشین های لباسشویی درب از جلو می باشد. همچنین کنترلها و نمایشگر LED به کار رفته در ماشین لباسشویی 7 کیلویی اسنوا در قسمت جلویی آن قرار دارد. محل ریختن پودر و مواد شوینده این لباسشویی در قسمت دیگر پنل آن قرار دارد که این مخزن با کشیدن باز شده و می توان از آن استفاده کرد. در پایین دستگاه نیز، فیلتر آب خروجی قرار دارد که توصیه می کنیم  هرچند وقت یک‌ بار برای عملکرد بهتر دستگاه آن را تمیز کنید.

 

بررسی برنامه‌های شست ‌وشوی ماشین لباسشویی 7 کیلویی اسنوا:

همانطور که می دانید البسه ها دارای جنس، رنگ و شرایط شستشوی متفاوتی می باشند. بنابراین البسه ها نیازمند شرایط شست و شوی متفاوتی می باشند و نمی توان همه ی آنها را به یک نحو شست. تمامی ماشین لباسشویی ها به طور معمول دارای یک یا چند برنامه شست ‌وشو می باشند که ماشین لباسشویی اسنوا نیز از این قاعده مستثنی نیست و دارای برنامه های شست و شوی متنوعی می باشد. در ماشین لباسشویی 7 کیلویی اسنوا می توان برنامه‌های شست ‌وشوی مختلف  را با توجه به نیاز ، به کمک پیچ تنظیم موجود روی پنل دستگاه تنظیم نمود.

 

ماشین لباسشویی 7 کیویی اسنوا از نظر مصرف انرژی:

 

همانطور که می دانید مصرف انرژی یکی از فاکتور مهم در خرید لوازم برقی، علی الخصوص ماشین های لباسشویی می باشد. به طور کلی ماشین لباسشویی یکی از لوازم پرمصرف در منازل می باشد. برچسب انرژی نصب شده روی دستگاه های مختلف، میزان مصرف انرژی آن دستگاه را نشان می دهد. در این برچسب، هر سطح مصرف با یکی از حروف A تا G که هر یک دارای یک رنگ خاص می باشند، نشان داده می شود که به ترتیب برای بازدهی بالا تا پایین در نظر گرفته شده است. به این ترتیب سطح A در ماشین لباسشویی 7 کیلویی اسنوا، بهینه ‌ترین سطح مصرف انرژی و بازدهی است. 

 

صفحه قبل 1 ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 صفحه بعد