برند پارس خزر یکی از برندهای نام آشنای ایرانی است که حدود نیم قرن است که به تولید با کیفیت ترین و کاربردی ترین لوازم های خانگی پرداخته است. یکی از محصولات بسیار پرفروش پارس خزر، جاروبرقی های پارس خزر می باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی پرفروش ترین و محبوب ترین جارو برقی های پارس خزر بپردازیم.

بررسی جاروبرقی پارس خزر مدل VC-2200 :

جاروبرقی پارس خزر مدل VC-2200  یکی دیگر از محصولات کمپانی پارس خزر بوده که از قیمت بسیار مناسبی برخوردار می باشد. این مدل از جاروبرقی پارس خزر دارای یک موتور بسیار قدرتمند با توان مصرفی 1800 وات می باشد. لازم به ذکر است که در این مدل از جاروبرقی شما می ‌توانید از دو نوع پاکت دائمی و یکبار مصرف بهره ببرید.

در رابطه با گنجایش این مدل جارو برقی باید گفت، این محصول با گنجایش مخزن 8 لیتر برای فضاهای بزرگ مناسب است؛ زیرا در صورت استفاده از کیسه‌های یک بار مصرف یا دائمی برای تعویض یا خالی‌کردن آن‌ها مشکلی نخواهید داشت. تنظیم میزان مکش در جاروبرقی پارس خزر و وجود برس و سری درزگیر برای نظافت وسایل خانه همچون مبل و پرده‌ها از نکات مثبت این جاروبرقی است.

کمپانی پارس خزر در این مدل جارو برقی از فیلتر اسفنجی بهره برده است تا هوای خروجی کاملا تصفیه شده و تمیز باشد. جارو برقی پارس خزر مدل در رنگ‌های متنوعی به بازار عرضه شده است تا سلیقه های مختلف بتوانند از آن استفاده کنند.

این جاروبرقی علاوه‌بر سری اصلی ، از یک سری جانبی هم بهره می‌برد. این سری در واقع دو طرفه است و برای نظافت گوشه و درزها و گردگیری روی اثاثیه و مبلمان استفاده می‌شود. گفتنی است مثل بیشتر جاروهای موجود در بازار، این مدل هم از لوله‌ی تلسکوپی بهره می‌برد. مزیت این لوله قابلیت تنظیم ارتفاع آن است و کاربر می‌تواند آن را به تناسب قد خود کوتاه یا بلند کند. این ویژگی، کار با دستگاه را راحت ‌تر خواهد کرد و از آسیب‌ دیدن و درد کمر جلوگیری می‌کند.  طول سیم این جاروبرقی به پنج متر می‌رسد و می‌تواند شعاعی در حدود هشت متر را پوشش دهد.