x تبلیغات
شهر لوازم خانگی

بررسی کیفی تلویزیون های ایکس ویژن

اگر در این چند سال اخیر سری به بازار لوازم خانگی زده باشید، به احتمال خیلی زیاد نام برند ایکس ویژن به گوش شما رسیده است. لوازم خانگی ایکس ویژن که سال های زیادی از ورود آن به بازار لوازم خانگی نمی گذرد، با قدرت و کیفیت بسیار بالایی توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی برسد. برند ایکس ویژن در تولید محصولات خود از جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا بهره می گیرد و در رقابت با برند های سطح اول دنیا یعنی ال جی، سامسونگ و …، توانسته بسیار خوش بدرخشد. یکی از محصولات بسیار محبوب ایکس ویژن، تلویزیون های ایکس ویژن می باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی کیفیت تلویزیون های ایکس ویژن بپردازیم.

آیا قیمت پایین تلویزیون های ایکس ویژن رابطه ی مستقیمی با کیفیت آن دارد؟

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم، کیفیت محصولات ایکس ویژن بسیار بالا می باشند و قیمت پایین تلویزیون های ایکس ویژن به منزله بی کیفیت بودن تلویزیون ها نمی باشد. یکی از دلایل قیمت مناسب تلویزیون های ایکس ویژن، داخلی بودن این برند می باشد.

مورد دیگری که شما را برای خرید محصولات ایکس ویژن ترغیب می کند این است که به دلیل تحریم، ممکن است هنگام خرابی تلویزیون یا هر محصول دیگر با برند خارجی، اگر نیاز به تعویض قطعه باشد، به راحتی نتوانید قطعه جایگزین را پیدا کنید یا ممکن است حتی هزینه زیادی بابت آن از شما دریافت شود. در مورد محصولات ایکس ویژن، نگرانی از این بابت ندارید. چرا که تمامی قطعات را به راحتی می توانید در ایران یافت کنید و در صورت خرابی و نیاز به تعویض، نسبت به تعویض قطعه اقدام نمایید.

تلویزیون های ایکس ویژن چه مزایایی دارند؟

·         قیمت مناسب تلویزیون ایکس ویژن

·         طراحی زیبا و به روز تلویزیون ایکس ویژن

·         کیفیت تصویر بالا تلویزیون ایکس ویژن

·         پشتیبانی از سیستم عامل اندروید در تلویزیون ایکس ویژن

·         کیفیت بالای سیستم صوتی این تلویزیون ها

·         زاویه دید گسترده در تلویزیون ایکس ویژن

·         امکان نصب اپلیکیشن های مختلف از جمله فیلیمو، دیجی کالا و بر روی تلویزیون ایکس ویژن

·         مجهز به وای فای برای اتصال به شبکه اینترنت

·         امکانات بالا

تلویزیون های ایکس ویژن چه معایبی دارند؟

·         درگاه ارتباطی محدود تلویزیون ایکس ویژن

·         اختلالات کوچک

·         سخت افزار ضعیف تلویزیون ایکس ویژن

·         محدودیت حافظه

·         ضخامت پایین پنل اصلی تلویزیون ایکس ویژن

·         کاهش سرعت لود به دلیل تعداد بالای نصب برنامه ها بر روی آن

 

بررسی اختلالات تلویزیون تی سی ال

در بازار لوازم خانگی و در زمینه ی فروش تلویزیون، برند تی سی ال یکی از برندهایی است که توانسته با تولید تلویزیون هایی پر امکانات به محبوبیت بالایی برسد. کمپانی تی سی ال یک کمپانی انگلیسی است و یک شرکت الکترونیکی چند ملیتی چینی به حساب می آید. در صورتی که قصد خرید تلویزیون TCL را دارید و می خواهید با نقاط ضعف تلویزیون های تی سی ال آشنا شوید، به شما پیشنهاد می کنیم این مطلب را از دست ندهید.

تلویزیون تی سی ال چه معایبی دارد؟

·         قطع شدن صدا در برخی مدل های تلویزیون تی سی ال که  مرتبط  به نقص در مین برد است.

·         قطع و وصل شدن تصویر پس از استفاده از تلویزیون تی سی ال در دراز مدت

·         چشمک زدن چراغ پاور تلویزیون تی سی ال به صورت ممتد.

·         نور کم و عدم وضوح تصویر در برخی مدل ها

·         دیر روشن شدن یا روشن نشدن برخی از مدل های تلویزیون های تی سی ال

دلیل سوختن لامپ تصویر تلویزیون تی سی ال چیست؟

سوختن لامپ تصویر مشکلی است که در برخی از تلویزیون های تی سی ال رخ می‌دهد. این مشکل معمولا در اکثر مدل‌هایی که گارانتی معتبری ندارند مشاهده می‌شود. همچنین مشکل در بخش بلک لایت برد تلویزیون تی سی ال  رخ می‌دهد. زمانی که دچار این مشکل می‌شوید تصویر تلویزیون به طور کلی قطع می‌شود.

علت قطعی صدای تلویزیون تی سی ال چیست؟

یکی دیگر از مشکلاتی که برای تلویزیون‌های تی سی ال ممکن است رخ دهد این است که صدا به طور قطع شود. ابتدا صدای تلویزیون قطع و وصل می‌شود  و بعد تلویزیون به کل بی صدا می‌شود. برای رفع  خرابی تلویزیون تی سی ال در قسمت صدا باید از ورودی‌های صدا مطمئن شوید. پورت‌هایی مانند AV  یا HDMI از ورودی‌های صدا هستند.

علت دیر روشن شدن تلویزیون تی سی ال چیست؟

یکی دیگر از علت‌ها که خرابی تلویزیون تی س ال به شمار می‌رود و در مرور زمان برای بیشتر تلویزیون‌ها رخ می‌دهد اختلالاتی در زمینه پاور است. سوختن و یا خرابی‌های پاور می‌تواند در تصویر به خصوص روشن شدن تلویزیون اختلال ایجاد کند. همانطور که اشاره کردیم برد پاور منبع تغذیه انرژی تلویزیون برای روشن و خاموش کردن  دستگاه است.

خرابی این قطعه باعث می‌شود، تلویزیون دیر روشن شده و این فرایند طولانی‌تر شود.  در نهایت یک مرتبه تلویزیون در حالت استند بای رفته و هرگز روشن نمی‌شود. این آسیب از بخش پاور است که می‌تواند به بخش مین برد نیز خسارت وارد کند.

معرفی محبوب ترین تلویزیون های جی پلاس

 همه ی ما با شرکت گلدیران آشنایی داریم و گلدیران را با محصولات ال جی می شناسیم، پس از عدم واردات محصولات ال جی، شرکت گلدیران محصولات جی پلاس را وارد بازار لوازم خانگی ایران کرد. در رابطه با کیفیت تلویزیون جی پلاس باید گفت که کیفیت تلویزیون های این برند در سطح بالایی قرار داشته و محصولات آن شامل انواع تلویزیون هوشمند و معمولی در سایزهای 32، 40، 50 و 55 اینچ را شامل می‌شود. صفحه نمایش این تلویزیون‌ها از دو نوع LCD و LED هستند که کیفیت تصویر HD، Full HD و 4K را شامل می‌شوند.

پرفروش ترین تلویزیون جی پلاس کدام است؟

1.      تلویزیون جی پلاس 43 اینچ 43JH412N

تلویزیون 43 اینچ جی پلاس مدل 43JH412N از تکنولوژی LED برخوردار است. این مدل تلویزیون جی پلاس با نمایش تصویری با کیفیت Full HD، نیاز مخاطبان را به طور کلی برطرف می‌کند. علاوه بر این ها پشتیبانی از فرمت‌های تصویری متنوع، باعث می‌شود تا کاربران بتوانند با خیالی آسوده از اکثر فایل‌های خود استفاده کنند.

2.      تلویزیون 43 اینچ جی پلاس مدل 43FH512N

تلویزیون ال ای دی جی پلاس مدل 43FH512N سایز 43 اینچ با صفحه LED است. کیفیت نمایشگر این محصول Full HD با رزولوشن 1920×1080 است که زاویه دید مناسبی خوبی در اختیار کاربر قرار می دهد. سیستم صوتی 2 کاناله این مدل تلویزیون جی پلاس توان خروجی 12 وات را ارائه می‌کند که صدای شفاف و خوبی را ارائه می کند.

3.      تلویزیون ال ‌ای‌ دی جی پلاس 40JH512N سایز 40 اینچ

تلویزیون مدل 40JH512N از سری تلویزیون‌های 40 اینچی برند جی پلاس (Gplus) است. این مدل از تلویزیون LED به کیفیت Full HD مجهز است که رزولوشن 1920×1080 را به کاربر ارائه می‌کند.این مدل تلویزیون جی پلاس از فرمت‌های رایج صوتی و تصویری پشتیبانی می‌کند تا کاربران بتوانند از فایل‌های خود به ‌راحتی استفاده کنند.

4.      تلویزیون 32 اینچی 32JD612N

تلویزیون جی پلاس 32JD612N محصولی ارزان قیمت به واسطه‌ی صفحه نمایش IPS است که رزولوشن 1280×720 با کیفیت تصویر HD ارائه می‌کند. قابلیت کاهش نویز تصویر (Noise Reduction) تصویری شفاف را به نمایش میگذارد.پشتیبانی این تلویزیون از فرمت های تصویری متنوع، باعث می‌شود تا کاربران بتوانند با خیالی آسوده از اکثر فایل های خود استفاده کنند.

5.      تلویزیون ال ‌ای ‌دی جی پلاس 32FD512N  سایز 32 اینچ

تلویزیون ال ای دی جی پلاس مدل 32FD512N سایز 32 اینچ از کیفیت HD با رزولوشن 720×1080 پشتیبانی می‌کند. یکی از ویژگی‌های این مدل از تلویزیون ال ای دی جی پلاس زاویه دید مناسب است. سیستم صوتی استفاده ‌شده در این تلویزیون 2 کاناله با توان خروجی 12 وات است. این میزان برای تلویزیونی با این ابعاد قابل ‌قبول است. یکی دیگر از ویژگی‌های این مدل 2 درگاه USB2.0 است. شما می‌توانید هارد یا فلشتان را برای تماشای فیلم یا سریال به این درگاه متصل کنید.

6.      تلویزیون هوشمند LED جی پلاس GTV-55JU922S سایز 55 اینچ

تلویزیون ال ای دی GTV-55JU922S از سری محصولات برند جی پلاس است که در اندازه 55 اینچی روانه بازار شده است. این تلویزیون از تکنولوژی LED برخوردار است و با نمایش تصویری با کیفیت Ultra HD یا همان 4K عرضه شده است.

پشتیبانی این تلویزیون از فرمت‌های تصویری متنوع، باعث می‌شود تا کاربران بتوانند با خیالی آسوده از اکثر فایل‌ های خود استفاده کنند. این محصول به اسپیکر با توان خروجی 20 واتی مجهز شده است که صدایی واضح را ارائه می دهد. از ویژگی‌های این مدل می ‌توان به بهره گیری از سیستم عامل اندروید اشاره کرد.

7.      جی پلاس GTV-50GH412N سایز 50 اینچ

تلویزیون جی پلاس مدل GTV-50GH412N از سری محصولات Full HD برند Gplus است که متناسب با نیاز طیف وسیعی از مشتریان، تولید و روانه‌ ی بازار شده است. این محصول در اندازه 50 اینچی روانه بازار، متناسب با سالن‌های متوسط و بزرگ است. می‌توانید این محصول را به ‌وسیله‌ ی پایه ‌ی آن، روی میز تلویزیون قرار دهید یا برای استفاده‌ ی بیشتر از محیط اتاق، به دیوار متصل کنید.

8.      تلویزیون 50 اینچ جی پلاس 50JH412N

مدل 50JH412N از سری تلویزیون‌های 50 اینچی جی پلاس با تکنولوژی LED است و با نمایش تصویری با کیفیت Full HD، نیاز مخاطبان را برطرف می‌کند. پشتیبانی این تلویزیون از فرمت‌های تصویری متنوع، باعث می‌شود تا کاربران بتوانند با خیالی آسوده از اکثر فایل‌های خود استفاده کنند.این تلویزیون به همراه یک ریموت کنترل طراحی شده است که کارایی بسیار ساده‌ای دارد. مجهز به دو اسپیکر 8 واتی است که صدایی 16 واتی را برای کاربر به همراه دارد. از امکانات بسیار پر کاربرد این مدل، گیرنده‌ی دیجیتال داخلی آن است. این دستگاه باعث می‌شود که بتوانید شبکه‌های دیجیتالی را روی تلویزیون خود دریافت کنید.

9.      جی پلاس ال ‌ای ‌دی 50JH512N سایز 50 اینچ

تلویزیون جی پلاس 50JH512N از سری تلویزیون‌های 50 اینچی این برند با کیفیت Full HD است که از فرمت‌های تصویری متنوع پشتیبانی می‌کند.این تلویزیون به همراه یک ریموت کنترل طراحی شده است که کارایی بسیار ساده‌ای دارد. این تلویزیون مجهز به دو اسپیکر 8 واتی است که صدایی 16 واتی را برای کاربر به همراه دارد. از امکانات بسیار پر کاربرد این مدل، گیرنده‌ی دیجیتال داخلی آن است.

 

روش تنظیم صدای تلویزیون ایکس ویژن

یکی از لوازم های خانگی بسیار کاربردی برای ایجاد سرگرمی روزمره که تمام افراد حداقل روزی یک ساعت به آن نگاه می کنند، تلویزیون ها می باشند. همه ما این را می دانیم که ترکیب صدا و تصویر به صورت همزمان در تلویزیون امری بسیار مهم است. در صورتی که هر کدام از این دو دچار اختلال شوند دیگر نمی توان از تماشای برنامه مورد علاقه مان لذت ببریم. اگر  شما دارنده ی تلویزیون های ایکس ویژن هستید و به دنبال راهنمای تنظیم صدای تلویزیون ایکس ویژن هستید به شما پیشنهاد می کنیم این مطلب را به هیچ وجه از دست ندهید.

روش تنظیمات صدای تلویزیون ایکس ویژن

قطعا یک بار هم که شده برای شما پیش آمده که به علت صدای ضعیف تلویزیون ایکس ویژن و یا خش خش صدای تلویزیون  نتوانید برنامه مورد علاقه تان را تماشا کنید. بسیاری از افراد در چنین موقعیتی معتقدند که بلندگوی تلویزیون دچار اختلال شده است.  در رابطه با چنین مشکلی باید گفت که مشکل قطع شدن صدای تلویزیون می تواند مربوط به مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری باشد بنابراین بهتر است قبل از بررسی مشکلات سخت افزاری ابتدا لازم است مشکلات نرم افزاری را برطرف نمایید شاید یک مشکل ساده منجر به قطع صدای تلویزیون شما شود.

گاهی اوقات ممکن است به طور سهوا از روی کنترل تلویزیون دکمه بی صدا یا MUTE را فعال کنید و با حالتی روبرو شوید که تلویزیون در نمایش برنامه های مختلف هیچ گونه صدایی ندارد برای خارج شدن از این حالت لازم است مجدد دکمه MUTE را فشار دهید و یا با استفاده از دکمه های ولوم زیاد و کم تلویزیون را از حالت بی صدا خارج نمایید. البته در برخی مواقع ممکن است تنظیمات صدای تلویزیون دلیل اصلی قطع صدا و یا کم و زیاد شدن آن باشد.

معمولا قطع شدن صدای تلویزیون ایکس ویژن مربوط به خرابی پاور است که به کنترل تلویزیون هم سرایت می کند و کنترل هم دیگر عمل نمی کند به جرات می توان گفت یکی از دلایل سخت افزاری در تلویزیون ایکس ویژن که ممکن است برای صدای تلویزیون رخ دهد خرابی پاور می باشد

چرا تلویزیون ایکس ویژن دچار اختلال می شود؟

اگر تلویزیون ایکس ویژن دارید و یک روز متوجه روشن نشدن دستگاهتان شدید باید بدانید به طور معمول خرابی پاور می تواند منجر به بروز این مشکل شود. گاهی اوقات با تعویض قطعه معیوب پاور سوپلای می توانید مشکل پاور را برطرف نمایید اما در برخی مواقع باید کل قطعه پاور را تعویض نمایید تا مشکل روشن نشدن تلویزیون حل شود. اگر به هنگام روشن کردن تلویزیون متوجه دیر روشن شدن دستگاه شده اید بهتر است آن را جدی بگیرید زیرا دلیل دیر روشن شدن تلویزیون با استفاده از کنترل و یا دکمه پاور دستگاه به طور مستقیم وجود مشکل و خرابی پاور دستگاه است. در بیشتر مواقع قبل از بروز مشکلات و آسیب های جدی دستگاه با نشان دادن علائم خرابی به شما هشدار تعمیرات را صادر می کند فقط کافی است از کنار آن ها ساده عبور نکنیم.

از دیگر مشکلاتی که ممکن است در صورت داشتن تلویزیون ایکس ویژن با آن برخورد کرده باشید خارج نشدن از حالت استند بای است در این شرایط کنترل تلویزیون عمل نمی کند و تلویزیون صدا و تصویر ندارد در این شرایط علت خرابی تلویزیون وجود اختلال و مشکل در مین برد تلویزیون است.

راهنمای استفاده از قابلیت های تلویزیون تی سی ال

برند تی سی ال یکی از برندهای چینی بسیار معروف در دنیا است که چند سالی است که با تولید تلویزیون های با کیفیت توانسته سهم بالایی در بازار لوازم خانگی ایران به دست بیاورد. کمپانی تی سی ال در گذشته در زمینه تولید نوار ضبط فعالیت می نمود، ولی هم اکنون توانسته تولید و فروش محصول های زیادی از جمله تلویزیون های گوناگون را برعهده گیرد. قطعاً میدانید که تلویزیون امروزه تأثیر زیادی در گذراندن اوقات فراغت ما دارد و افراد زیادی اوقات فراغت خود را با دیدن فیلم سپری می‌کنند. در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی روش های استفاده از قابلیت های تلویزیون های تی سی ال بپردازیم.

روش استفاده از ریموت کنترل تلویزیون تی سی ال TCL

ریموت کنترل تلویزیون تی سی ال تنها وسیله‌ ای است که به شما یاری می‌کند بتوانید تنظیمات موردنظر خود را در تلویزیون اعمال نمایید. برای همین است که لازم است تا شما نحوه‌ استفاده‌ از ریموت کنترل تلویزیون تی سی ال را بدانید.

·         برای خاموش و روشن کردن تلویزیون تی سی ال باید از دکمه on/off در ریموت کنترل استفاده کنید.

·         برای زیاد و کم کردن صدای تلویزیون باید فلش های روی دکمه‌ کنار ولوم را فشار بدهید.

·         برای ورود به منوی تنظیمات تلویزیون تی سی ال از دکمه menu و بعدا setting استفاده نمایید.

·         با توجه به راهنمایی فارسی استفاده از تلویزیون تی سی ال برای برگشتن به مرحله پیش می بایست از دکمه back استفاده کنید.

·         هم چنین می توانید برای بی صدا کردن تلویزیون تی سی ال از دکمه mute استفاده نمایید.

تلویزیون های تی سی ال TCL چه خصوصیاتی دارند؟

·         وضوح عکس زیاد بالا

·         مجهز به فناوری HDR10

·         تلویزیون هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید ۹

·         دارای ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی

·         قابلیت ضبط برنامه های تلویزیونی (PVR) و مجهز به ماشین وقت (Time Shift)

·         مجهز به Bluetooth جهت اتصال ساندبار و اسپیكر بلوتوث

·         قابلیت اتصال به LAN و WIFI
USB0x2
و HDMIx3

·         مشاهده فرمت های ویدئو ۲۶۵/H.264,MPEG1/2/4,VP8,VP9

·         نمایش فرمت های عكس JPEG/PNG/BMP

·         پخش فرمت های موزیك MP3/AC3/AAC/AC4

آشنایی با قابلیت های تلویزیون های هوشمند جی پلاس

تلویزیون های هوشمند جی پلاس یکی از پرفروش ترین و مناسب ترین تلویزیون های هوشمند بازار از لحاظ قیمت است.تلویزیون های هوشمند جی پلاس با ویژگی های منحصر به فردی که دارند، امکانات بسیار ایده آلی در اختیار کاربران قرار می دهند که با توجه به گستردگی فناوری و تکنولوژی در دنیای امروز، به راحتی می توانند پاسخگوی نیاز های کاربران باشند. تعمیرکاران مرکز تعمیر تلویزیون در تعریف تلویزیون هوشمند معتقدند که تلویزیون هوشمند جی پلاس، جعبه های جادویی منحصر به فردی هستند که امکان خارج شدن هر چیزی از آنها وجود دارد.

همین ویژگی های تلویزیون هوشمند است که آن را به یک محصولی خاص و منحصر در عصر حاضر تبدیل کرده است. محصولی که برای در اختیار قرار دادن امکانات بیشتر به کاربر، هزینه بیشتری دریافت می کند. به همان اندازه که قیمت خرید بالایی دارد، قیمت تعمیر تلویزیون هوشمند جی پلاس هم به نسبت سایر تلویزیون جی پلاس بالاتر است.

بررسی ویژگی های تلویزیون هوشمند جی پلاس

از مهمترین و اصلی ترین ویژگی های تلویزیون هوشمند جی پلاس می توان به امکان اتصال تلویزیون جی پلاس به اینترنت اشاره کرد. تلویزیون های هوشمند جی پلاس  به دلیل اینکه مجهز به سیستم عامل هستند، حکم یک سیستم رایانه ای بزرگ را دارند که امکانات متعددی در اختیار قرار می دهند. همه تلویزیون های اسمارت یک ورودی کابل شبکه اترنت یا قابلیت اتصال به وای فای دارند. البته برای تلویزیون هوشمند سرعت اینترنت و وای فای باید به اندازه کافی سریع باشد.

سایر ویژگی های تلویزیون هوشمند جی پلاس:

·         امکان نصب نرم افزار

·         امکان مشاهده ویدیو و تصاویر آنلاین

·         امکان بازدید صفحات وب

·         امکان اجرای بازی

·         امکان اتصال به کانال های اینترنتی IPTV

·         امکان استفاده از قابلیت Time Shifting

·         امکان اتصال به شبکه های اجتماعی و سرویس های اشتراک گذاری

·         پشتیبانی از استاندارد DLNA

·         کنترل تلویزیون با دستورات صوتی و حتی ژست‌های حرکتی

·         قابلیت اتصال به وبکم

·         امکان اجرای نرم افزار SKYPE

·         گزارش و پیش بینی وضعیت آب و هوا

·         امکان دسترسی به رادیوهای اینترنتی

بررسی دستگاه بخور سرد میگل GAH 60

 با شروع فصل زمستان میزان استفاده از سیستم‌های گرمایشی به بیشترین مقدار ممکن می رسد و استفاده از بخاری و شوفاژ باعث خشک شدن هوای محیط می شود. یکی از بهترین روش ها برای افزایش رطوبت هوا، استفاده از دستگاه‌های رطوبت‌ رسان محیطی‌ مانند دستگاه بخور سرد است.پیشنهاد ما به شما برای افزایش رطوبت محیط، دستگاه بخور سرد میگل مدل  GAH 60 است که میتواند رطوبت محیط خانه را تنظیم کند و سلامت را به ارمغان می‌آورد. لازم به ذکر است که این دستگاه برند میگل برای فضاهایی با حداکثر مساحت 30 متر مربع مناسب می باشد.

مخزن دستگاه بخور سرد میگل مدل GAH 60 شش لیتر ظرفیت دارد و باتوجه به میزان بخار خروجی، دستگاه می‌تواند در حدود 6 ساعت مداوم کار کند. همچنین میزان بخار خروجی دستگاه قابل تنظیم است و شما می‌توانید بسته به نیاز خود آن را تغییر دهید. از این مدل دستگاه  میتوان به عنوان چراغ خواب هم استفاده کرد؛ این چراغ در داخل مخزن آب قرار گرفته است.در نتیجه برای استفاده در اتاق خواب نیز انتخاب مناسبی است.

مخزن  آب این دستگاه قابل مشاهده است و  می‌توانید قبل از اتمام آب مخزن را  مجددا پر کیند. در آخر میتوان گفت  این مدل در رنگ‌های زیبا و متنوع عرضه می‌شود و جزو مدل‌های مقرون به صرفه نیز می باشد.

کاربرد به صورت: خانگی / نوع بخور: سرد
انواع کلید: کلید تنظیم بخار
 
ظرفیت مخزن آب 6 لیتر
دارای کنترل پنل مکانیکی/ نوع رطوبت ساز: التراسونیک
دارای چراغ ال ای دی درون مخزن آب
دارای سیستم ایمنی در صورت اتمام آب
دارای فیلتر سختی گیر آب
دارای عملکرد یون ساز
منبع انرژی: آداپتور برق- دارای توان ورودی 35 وات
ابعاد: 215 × 335 × 395 میلی‌متر میلی‌متر

مخلوط کن میگل مدل MIGEL GBL 800

 برند میگل یکی از برندهای با کیفیت داخلی است که لوازم خانگی های بسیار کاربردی را وارد بازار لوازم خانگی ایران کرده است. اگر به دنبال انتخاب دستگاهی زیبا و قدرتمند برای تهیه انواع ترکیب به صورت روزانه می باشید، مخلوط کن میگل مدل MIGEL GBL 800 بهترین گزینه برای شما به حساب می آید.

 بهره ‌گیری این مخلوط کن از موتور با توان مصرفی 800 وات باعث شده تا اعمال فرایند در دستگاه با ارائه حداکثر عملکرد ممکن به انجام برسد. این مدل از مخلوط کن میگل دارای تیغه‌هایی 4 پره از جنس استیل ضد ‌زنگ بوده که از تیزی، استحکام و دوام بالایی برخوردار است و مواد غذایی را به بهترین شکل ممکن له و ترکیب می‌کند. همچنین سرعت Pulse در مخلوط کن میگل GBL 800 از ایجاد بافتی یکنواخت در سطح ترکیب مدنظر اطمینان حاصل خواهید کرد.

پارچ شیشه ‌ای مخلوط کن با ظرفیت 1.5 لیتر قابلیت تهیه میزان قابل ‌توجهی از یک ترکیب غذایی را در اختیار شما قرار می‌دهد. این دستگاه مجهز به میکروسوئیچ ایمنی بر روی درب پارچ و بدنه می‌باشد که موجب تضمین امنیت استفاده از آن می‌شود. امکاناتی چون وجود LED دور کنترلر چرخشی پنل، درپوش درجه ‌بندی‌ شده با قابلیت استفاده به‌عنوان پیمانه اندازه ‌گیری و امکان تفکیک آسان تیغه و شستشوی آن در ماشین ظرفشویی از دیگر ویژگی‌های مخلوط کن میگل مدل MIGEL GBL 800 به حساب می‌آید.

 مشخصات کلی مخلوط کن میگل:

رنگ:استیل

کشور سازنده:ایران

 مشخصات فنی مخلوط کن میگل:

کارکرد:تک کاره

قدرت موتور:۸۰۰ وات

نوع موتور: موتور AC

تعداد تنظیمات سرعت مخلوط کن:۲ سرعت

دارای عملکرد پالس

نوع کنترل:چرخشی

ظرفیت کارکرد پارچ مخلوط کن:۱.۵ لیتر

جنس پارچ مخلوط کن:شیشه ای

دارای آسیاب یا خردکن کوچک

نوع تیغه ها: تیغه ۴ پره با قابلیت جداشدن و نظافت آسان

جنس تیغه ها:استیل ضد زنگ

مجهز به قفل ایمنی درپوش

سیستم ایمنی میکروسوییچ ایمنی

دارای پایه لاستیکی برای ثبات بیشتر دستگاه

جنس بدنه استیل و پلاستیک

قابلیت شستشوی قطعات در ماشین ظرفشویی

لوازم جانبی: درپوش درجه بندی شده با قابلیت استفاده به عنوان پیمانه اندازه گیری

بررسی خدمات پس از فروش اسنوا

بسیاری از ایرانیان با محصولات اسنوا آشناییت دارند و از این محصولات در منازل خود استفاده می کنند. حال اگر از محصولات اسنوا استفاده می کنید و گارانتی دستگاه شما به اتمام رسیده است و جهت تعمیر لوازم خانگی اسنوا خود به دنبال خدمات پس از فروش اسنوا هستید به شما پیشنهاد می کنیم این مطلب را از دست ندهید.

مراکز خدمات پس از فروش شرکت اسنوا چه خصوصیاتی دارند؟

·         ارائه خدمات با قیمت‌ بسیار منصفانه برابر با نرخ تعیین ‌شده از سوی نهادهای نظارتی

·         دارای متخصصان و تعمیرکارانی با سابقه ی کاری بالا

·         انعطاف در تعیین زمان تعمیرات لوازم خانگی اسنوا

·         استفاده از قطعات اورجینال در هنگام تعویض قطعات

امروزه خدمات پس از فروش از اهمیت ویژه ­ای نزد مشتریان و همچنین صاحبان کسب و کار برخوردار است. در تعریف این خدمات می ­توان به کلیه سرویس­ هایی که پس از فروش کالا به مشتری ارائه میگردد، اشاره نمود.این موارد شامل پیگیری خرید، نصب و راه اندازی، آموزش، تعمیر، مشاوره نگهداری از محصول، پشتیبانی، شرایط استفاده از گارانتی و غیره می­باشد.

بنابراین خدمات پس از فروش که شاید در گذشته تنها در جهت رفع معایب و نقص­های فنی می بایستی برای محصولاتی چون لوازم خانگی ایفای نقش میکرد، امروزه مفهومی وسیع تر و با محوریت ارتباط موثر و مداوم با مشتری، جلب رضایت مشتری و وفادارسازی مشتریان را در بر دارد.خدمات پس از فروش اسنوا یکی از مؤثر ترین اهداف شرکت تولید کننده محصولات و لوازم خانگی اسنوا است که توانسته است طی سال‌ها تلاش در صدها مرکز تعمیرات اسنوا گام بزرگی را در زمینه تعمیر ، سرویس و خدمات پس از فروش لوازم خانگی اسنوا بردارد.

خدمات پس از فروش اسنوا شامل چه مواردی است؟

·         حمل و نقل کالا جهت رفاه مشتریان

·         خدمات نصب و راه اندازی محصولات توسط متخصصان فنی

·         مشاوره و آموزش صحیح بهره برداری و نگهداری از محصولات به مشتریان توسط کارشناسان شرکت

·         تهیه، تعویض قطعات و تعمیر محصولات معیوب و مشاوره متخصصان فنی

·         مشاوره و راهنمایی در خصوص نحوه استفاده از گارانتی محصولات توسط مشتری 

معرفی پرفروش ترین یخچال های اسنوا

در این چند سال و با توجه به شرایط اقتصادی موجود، در راستای حمایت از کالای ایرانی کمپین های مختلفی تشکیل شده که مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان هم قرار گرفته است، همچنین امروزه با توجه به بالا رفتن کیفیت محصولات داخلی و گران بودن محصولات خارجی، خرید از برندهای خارجی کمتر شده و بیشتر خریداران به سمت خرید کالا های داخلی جذب شده اند. در این مطلب ما به بررسی پرفروش ترین یخچال های اسنوا خواهیم پرداخت و مهم ترین خصوصیات آن را برای شما عنوان خواهیم نمود.

۱- ساید بای ساید اسنوا مدل ۲۲۶۱

این مدل از یخچال ساید بای ساید اسنوا که یکی از پرفروش ترین محصولات اسنوا است از سری هارمونی می باشد که یکی از جدیدترین مدل های این شرکت است. محصولات سری هارمونی دارای امکانات و قابلیت های زیادی می باشند که در این بین مدل ۲۲۶۱ از جمله محصولاتی است که بیشترین فروش را داشته و همچنین از کارایی و قابلیت های زیادی برخوردار است. در ساید بای ساید اسنوا مدل  S۸-۲۲۶۱SS با موتور اینورتر می‌توان جریان متناوب با فرکانس دلخواه به موتور رساند و موتور را با سرعت دلخواه کنترل کرد.

2- یخچال فریزر دوقلو اسنوا مدل 0190

یخچال فریزر دوقلو اسنوا مدل S5-S6 0190TI از سری محصولات جدید شرکت SNOWA می باشد. این محصول جزو سری New Queen  است و بسیار زیبا طراحی شده که برای یک خانواده با جمعیت متوسط به بالا بسیار مناسب می باشد. همچنین مصرف انرژی این محصول پایین بوده و از نظر اهمیت به محیط زیست نیز دارای مجوزهای بسیاری می باشد. از ویژگی های این مدل میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

دسترسی به فضای دلخواه برای جادهی هر نوع مواد غذایی با ارتفاع بلند با سامانه طبقات قابل تنظیم

دسترسی آسان به کلیه مواد غذایی از طریق سامانه ریلی کشوها

بازکردن درب یخچال فریزر دوقلو بدون نیاز به فشار زیاد با سامانه دستگیره اهرمی جدید

دستیابی به محصول همیشه تمیز توسط طراحی طبقات داخلی بدون قاب

دسترسی همیشگی به مواد غذایی تازه و سالم با سامانه سرمایش الکترونیک

دسترسی به فضایی کاملا پاکیزه و بهداشتی با نوار درزگیر آنتی باکتریال قابل شستشو و تعویض

سهولت در کار با کنترل پنل ال سی دی

دارای پنج کشوی جادار و یک طبقه دردار برای ذخیره کلیه مواد غذایی به تفکیک دلخواه شما

دسترسی آسان به کلیه مواد غذایی از طریق سامانه ریلی کشوها

بازکردن درب فریزر بدون نیاز به فشار زیاد با سامانه دستگیره اهرمی جدید

دستیابی به فریزر همیشه تمیز توسط طراحی بدون قاب

دسترسی به مواد غذایی مقوی و سالم با سامانه سرمایش الکترونیک

دسترسی به یخ کریستالی در هر زمان توسط سامانه یخساز پرتابل

سهولت در کار با کنترل پنل ال سی دی

دسترسی به فضایی کاملا پاکیزه و بهداشتی با نوار درزگیر باکتریال قابل شستشو و تعویض

3- یخچال فریزر پایین اسنوا مدل 0250

مدل بعدی که در مطلب برترین یخچال های اسنوا در سال 2021 بررسی خواهیم کرد یخچال فریزر پایین اسنوا مدل 0250 می باشد که از سری یخچال های فریزر پایین است که از کیفیت بالایی بهره می برد و به نسبت امکانات خود از قیمت به صرفه ای برخوردار است. این یخچال فریزر هم مثل سایر تولیدات شرکت اسنوا به کمپرسورهای کم ‌مصرف HE مجهز شده‌ است.

یخچال اسنوا مدل S4-0250 از قابلیت سرمایش سریع در یخچال بهره‌مند است که می‌توان سرمایش سریع مواد غذایی تازه خریداری شده را به آن بسپارد. نوارهای عایق یخچال از نوع آنتی‌باکتریال هستند و از تجمع آلودگی روی درزهای یخچال و فریزر جلوگیری می‌کنند. وجود آبریز بیرونی از مزایای قابل توجه و پرطرفداری است که در این مدل وجود دارد.

کارکرد بدون برفک یخچال زحمت برفک ‌زدایی دستی را کم کرده است. همچنین این دستگاه با طراحی بالا و پایین می‌تواند یک گزینه‌ی خوب برای آشپزخانه‌های کوچک و متوسط باشد و به خانواده‌ های نه‌چندان پرجمعیت توصیه می‌شود. از طراحی ساده و درعین‌حال شیک و جذابی برخوردارند و به‌راحتی می‌توانند تکمیل‌کننده آشپزخانه مدرن شما باشند.

4- یخچال فریزر بالا اسنوا مدل 0275

و در نهایت آخرین مدلی که به بررسی آن خواهیم پرداخت یخچال فریزر بالا اسنوا مدل 0275 است این یخچال که بسیار به صرفه و کم مصرف است با فضای داخلی زیاد خود یکی از پر طرفدار ترین محصولات شرکت اسنوا است. این یخچال فریزر دارای گنجایش 27 فوت (571 لیتر) می باشد که حجم زیادی از مواد غذایی را در خود جای داده و تازه و خنک نگهداری میکند.

رتبه مصرف انرژی این یخچال A+ است که نشان از مصرف انرژی پایین آن می باشد و هزینه های اضافی را برای شما حذف می کند. یخچال 0275 اسنوا دارای سیستم بدون برفک (نوفراست) که مواد غذای را بدون کوچکترین برفکی تازه و خنک نگهداری می کند. اگر بخواهیم به دیگر ویژگی های یخچال فریزر اسنوا مدل 0275TI بپردازیم میتوانیم به سامانه گردش هوای چند گانه اشاره کنیم، این سیستم هوای داخل یخچال را تازه و تمیز می کند و مانند یخچال های قدیمی هوای داخل یخچال ثابت باقی نمی ماند که باعث بوی نامطبوع شود و مواد غذایی کیفیت خود را از دست نمی دهند.

صفحه قبل 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 صفحه بعد