در بین ماشین لباسشویی های 8 کیلویی اسنوا  ماشین لباسشویی سری اکتا پلاس مدل SWM-84516 یکی از محبوب ترین محصولات به حساب می آید. این ماشین لباسشویی 8 کیلویی اسنوا یکی از محصولات اقتصادی اسنوا است که با بهره گیری از فناوری های جدید توانسته است رتبه مصرف انرژی را به +++A برساند. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی این مدل از ماشین لباسشویی اسنوا بپردازیم.

ماشین لباسشویی 8 کیلویی اکتا پلاس چه امکاناتی دارد؟

ماشین لباسشویی سری اکتا پلاس مدل SWM-84516 اسنوا هشت کیلویی از محصولات اسنوا است که با ظرفیت ۸کیلوگرم طراحی و روانه بازار شده است. این لباسشویی از نوع درب از جلو است. درب از جلو باعث شده به راحتی بتوانید در فضاهایی که بالا لباس‌شویی کابینت قرار دارد آن را جای دهید. این محصول از برنامه‌های شست‌وشو متنوعی بهره می‌برد.

ماشین لباسشویی اسنوا با بهره‌ مندی از موتور قدرتمند با سرعت 1400 دور در دقیقه و ظرفیت دیگ 8 کیلوگرم یکی از گزینه هایی است که می‌تواند به راحتی نیازهای شست ‌وشوی لباس یک خانواده با جمعیت متوسط را برطرف کند. سیستم جت واش JET WASH ماشین لباسشویی 8کیلویی اسنوا سری اکتا پلاس توانسته است به کمک این سیستم  و با اسپری مستقیم آب و مواد شوینده درحین شستشو، صرفه جویی زیادی را در مصرف آب به وجود بیاورد.

بررسی فنی ماشین لباسشویی 8 کیلویی اسنوا:

موتور دایرکت درایو (DIRECT DRIVE) در این مدل از ماشین لباسشویی 8 کیلویی اسنوا از نوع موتور دایرکت درایو BLDC  می باشد. استفاده از موتور های هوشمند دایرکت درایو در ماشین های لباسشویی اسنوا به دلیل اتصال مستقیم موتور و حذف تسمه باعث کاهش چشمگیر لرزش، کاهش مصرف و افزایش طول عمر محصول می گردد، تا جایی که گرید مصرف انرژی لباسشویی را به +++A تبدیل کرده و توجه بسیاری از مشتریان را کسب مرده است. ماشین لباسشویی سری اکتا پلاس مدل SWM-84516 اسنوا هشت کیلویی از محصولات اسنوا است که با ظرفیت ۸کیلوگرم طراحی و روانه بازار شده است. این لباسشویی از نوع درب از جلو است. درب از جلو باعث شده به راحتی بتوانید در فضاهایی که بالا لباس‌شویی کابینت قرار دارد آن را جای دهید. این محصول از برنامه‌های شست‌وشو متنوعی بهره می‌برد.

برنامه های شست و شوی ماشین لباسشویی 8 کیلویی اسنوا:

تنوع تعداد برنامه‌ها دست شما را باز میگذارد. وجود برنامه‌های متنوع در ماشین لباسشویی به شما اجازه می‌دهد که برنامه شست‌وشو را متناسب با نوع و جنس لباس‌ها انتخاب کنید. یکی از ویژگی های این ماشین سیستم شست‌وشوی تاخیری، خشک کن با قابلیت تنظیم دور، آبکشی اضافه، سیستم جت واش، حباب ساز و شست‌وشوی سریع 19 دقیقه‌ای است. این محصول از برند اسنوا با داشتن برچسب انرژی A+++از کالاهای اقتصادی با مصرف انرژی کم محسوب می شود. مصرف انرژی فاکتور مهم و تعیین‌کننده‌ای در دستگاه‌های پرمصرف است. ماشین لباس‌شویی هم یکی از سردمداران لیست لوازم پرمصرف در خانه است. برند اسنوا هم یکی از شرکت‌هایی است که تلاش کرده است با به‌کارگیری فناوری‌های متنوع میزان بازدهی ماشین لباسشویی را تا حد زیادی بالا ببرد. ماشین لباسشویی سری اکتا پلاس مدل SWM-84516 اسنوا هشت کیلویی میزان بهبود مطلوبی در مصرف انرژی را در میان دستگاه‌‍‌های دارای نشان مصرف انرژی دارد. با توجه به موتور قدرتمند این ماشین لباسشویی که با سرعت حداکثری 1400 دور در دقیقه می‌چرخد، رتبه انرژی A+++به معنی مصرف بهینه و مهندسی شده‌ای است که اسنوا برای این محصول در نظر گرفته است. قابلیت‌های موجود دیگر در ماشین لباسشویی سری اکتا پلاس مدل SWM-84516 اسنوا هشت کیلویی عبارت‌اند ازآبکشی اضافه، پیش شست‌وشو، سیستم جت واش و … برنامه شست‌وشوی لباس‌های کودک هم در این محصول دیده می‌شود که برای خانواده‌هایی که نورسیده دارند بسیار کاربردی خواهد بود.