برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با لباسشویی اسنوا و قیمت لباسشویی اسنوا به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

معمولا در لباسشویی های سری جدید اسنوا قابلیتی برای تنظیم مجدد لباسشویی وجود دارد که به آن قابلیت ریست گفته می شود. شما به کمک قابلیت ریست لباسشویی اسنوا می توانید پس از مواجهه شدن با مشکلات یا کدهای خطا ماشین آن را مجددا راه اندازی کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی نکات در ریست کردن لباسشویی های اسنوا بپردازیم.

روش ریست کردن لباسشویی اسنوا چگونه است؟

همانطور که در ابتدای مطلب گفته شد، در ماشین های لباسشویی های جدید اسنوا، دکمه ای تعبیه شده که با فشار دادن آن، تنظیمات موتور دستگاه تغییر می کند.

برای ریست کردن لباسشویی اسنوا شما باید ۵ الی ۱۰ ثانیه دکمه “استارت” یا “START” و یا “POWER” دستگاه را فشار دهید.

در صورتی که شما از مدل های قدیمی تر ماشین های اسنوا استفاده می کنید و نیاز به ریست کردن دستگاه دارید. برای این کار کافی است لباسشویی را از برق بکشید و چند دقیقه صبر کنید. سپس دوباره آن را به پریز متصل کرده و یک برنامه شستشوی جدید را اجرا کنید.

چرا باید ماشین لباسشویی اسنوا را ریست کنیم؟

ریست کردن لباسشویی، ممکن است به دلایل زیادی انجام شود. یکی از رایج ترین دلایلی که باعث می شود لباسشویی نیاز به تنظیم مجدد یا ریست پیدا کند، عدم تعادل بار درام، پر کردن لباسشویی، افزایش ولتاژ یا قطعی برق است. تمامی این مسائل می توانند باعث ایجاد مشکلات زیادی در ماشین لباسشویی شما شوند. تنظیم مجدد یا راه اندازی دوباره ماشین به رفع این مشکل ها کمک می کند.

در اوقاتی که با یک اختلال در لباسشویی اسنوا مواجه شدید، می توانید آن را ریست کنید؛ با این کار ممکن است عیب ماشین رفع شود، اما همیشه اینطور نخواهد بود.

به عنوان مثال اگر دستگاه به دلیل پر کردن بیش از حد در حال تکان خوردن است و ارور نشان می دهد، احتمالا با کم کردن مقداری از لباس ها بتوانید این مشکل را حل کنید.

اگر مطابق روش های بالا نتوانستید لباسشویی تان را ریست کنید، باید برق دستگاه را قطع کنید. ساده ترین راه این است که آن را از پریز بکشید اما می توانید برق محافظ را هم قطع کنید. پس از گذشت چند دقیقه، مجددا دستگاه را وصل کنید و قبل از استفاده دوباره، ۳۰ ثانیه به آن فرصت دهید تا کاملا راه اندازی شود.

اگر لباسشویی اسنوا ریست نشد، چه کنیم؟

در برخی موارد، پس از استفاده از دکمه ریست یا تنظیم مجدد ماشین به صورت دستی، مشکل ماشین حل نمی شود. در این مواقع، ممکن است دستگاه شما یک مشکل جدی و یا یک قطعه معیوب داشته باشد که مانع کارکرد صحیح آن بشود. از رایج ترین مشکلات لباسشویی می توان به معیوب بودن سوئیچ درب، درز ها و یا تایمر شاره کرد که به تعویض نیاز دارند.