برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با ظرفشویی اسنوا و قیمت ظرفشویی اسنوا به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

به جرات می توان گفت در حال حاضر، ماشین ظرفشویی های اسنوا به علت کیفیت بسیار بالایی که به نسبت لوازم خانگی های داخلی دارند، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند.یکی از امکانات برخی از ماشین ظرفشویی های اسنوا، سیستم عیب یابی هوشمند است. شما به کمک این سیستم می توانید در کمترین زمان ممکن ارور ماشین ظرفشویی را شناسایی و ایراد آن را برطرف کنید.

بررسی کد خطای E0

هنگامی که این کدخطا نمایش داده میشود که در ماشین ظرفشویی اسنوا، آب بعد از شستشوی ظروف به خوبی تخلیه نشده است ، برای حل این مشکل در اولین قدم باید فیلتر تخلیه دستگاه را بررسی کنید تا مواد غذایی راه خروجی آب را مسدود نکرده باشد ، پس از آن شلنگ تخلیه را به خوبی بررسی کنید تا مسدود یا دچار تاخوردگی نشده باشد . در غیر این صورت دستگاه شما نیاز به بررسی دقیق توسط متخصص تعمیرات دارد.

بررسی کد خطای E1

در زمانی این کد خطا نمایش داده میشود که ماشین ظرفشویی اسنوا، عمل آبگیری ظروف را به درستی انجام نمیدهد ، برای حل این مشکل شما باید شیرآب ، فشار آب و درب ماشین ظرفشویی را بررسی کنید .

بررسی کد خطای F

این کد خطا به معنای خراب شدن دستگاه نیست. در زمانی که شما ظرفشویی اسنوا را برروی برنامه AUTO SMART قرار می دهید ، سیستم به صورت اتوماتیک تمامی تنظیمات و المان های شستشو را انجام میدهد ، و این کد که مخفف کلمه FUZZY LOGIC است نشانگر فعال بودن حالت AS است.

بررسی کد خطای CD

این کد هم مانند کد بالا یک کد خطا محسوب نمیشود ، و به معنای پایان عملیات شستشو در ماشین ظرفشویی اسنوا است ،این کد مخفف کلمه COOL DRY است و برخی اوقات تا بیش از 1 ساعت برروی دستگاه نمایش داده میشود.

بررسی کد خطای CL

هنگامی که این کد خطا بر روی نمایشگر ظرفشویی اسنوا، نمایش داده میشود معمولا کلید قفل کودک عمل نمیکند ، برای حل مشکل کلیدهای فعال کننده قفل کودک را به مدت چند ثانیه همزمان نگه دارید تا این حالت فعال شود ، توجه کنید که قفل کودک در زمانی که ماشین خاموش است و یا عمل شستشو را انجام نمیدهد فعال نخواهد شد.