برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با ماشین ظرفشویی اسنوا و قیمت ظرفشویی اسنوا به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

ماشین ظرفشویی ها به واسطه ی مزایای زیادی که دارند توانسته اند به محبوبیت بسیار بالایی دست پیدا کنند. از دلایل محبوبیت بالای استفاده از ماشین ظرفشویی ها، می توان به دلایلی همچون صرفه‌جویی در مصرف آب، برق و مخصوصا وقت افراد، در خانواده‌های ایرانی اشاره کرد. همانطور که می دانید در بازار برندهای زیاد داخلی و خارجی ماشین ظرفشویی وجود دارد که هرکدام از این برندها محصولات خود را با ویژگی‌های متفاوتی عرضه کرده اند.

برند اسنوا یکی  از برندهای ایرانی محبوب و اصیل است. یکی از محصولات بسیار با کیفیت برند اسنوا، ماشین ظرفشویی های این برند است. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی ماشین ظرفشویی های اسنوا بپردازیم.

خصوصیات ماشین ظرفشویی های اسنوا:

اکثر ماشین ظرفشویی های اسنوا  از کم مصرف ترین ماشین ظرفشویی های بازار به حساب می آیند.  همچنین ماشین ظرفشویی های اسنوا دارای 3 سبد برای قرار گرفتن ظرف ها است که یک سبد مخصوص قرار دادن قاشق و چنگال و کارد برای شستشو است و دو سبد دیگر از جنس استیل ضد زنگ هستند و یکی از سبدها دارای قابلیت تنظیم ارتفاع است که با این قابلیت میتوان قابلمه و ظروف بزرگ را داخل این ماشین شستشو داد.

بررسی برنامه های شستشوی ظروف در ماشین ظرفشویی های اسنوا:

 ماشین ظرفشویی های اسنوا دارای برنامه‌های مختلف شستشو است که این برنامه‌ها شامل برنامه شستشوی سریع، شستشو خودکار، برنامه شستشو ظریف، برنامه شستشو پر قدرت، برنامه شستشو اقتصادی، برنامه شستشو نیم شور می‌باشد‌.

برنامه شستشو مخصوص ظروف  کثیف و چرب این برنامه در ماشین ظرفشویی اسنوا به گونه ای طراحی شده است که ظروف بسیار کثیف را با فشار بیشتر و سیستم پخش مواد شوینده به صورت پرتابی، چربی های سخت را پاک کرده و اثری از آن را بر روی ظروف باقی نمی ماند.

برنامه شستشوی نیم شور این لباسشویی برای اوقاتی به کار می رود که مقدار ظروف برای شستشو زیاد نیست و هدف شستشن تعداد کمی از ظروف است. پنل این ماشین ظرفشویی اسنوا جلوی آن قرار دارد و شامل دکمه های تنظیم شستشو و نمایشگر LED  برای نشان دادن تنظیمات دستگاه است.

بررسی سایر ویژگی های ماشین ظرفشویی اسنوا:

·         دارای قابلیت تاخیر زمانی در برنامه شستشو از 1 تا 24 ساعت

·         دارای نمایشگر LED

·         دارای سه سبد مجزا با قابلیت تنظیم ارتفاع

·         سیستم عیب یاب هوشمند

·         ظرفیت 14 نفره

·         6 برنامه شستشو (سریع 30 دقیقه ای – شستشوی ظرفهای بسیار چرب – شستشوی 1/2 )

·         دارای 3 کشو

·         کشو مجزا برای قاشق , چنگال , چاقو و …

·         هر کشو دارای فواره مجزا و مستقل

·         رتبه انرژی +A و مصرف فقط 16 لیتر آب در هر بار شستشو و آب کشی و خشک کردن

·         سختی گیر آب برای جلوگیری از لکه دار شدن بلور و شیشه  بعد از شستشو

·         خصوصیات عمده این مدل شامل موارد زیر می‌شود؛

·         ظرفیت 14 نفر