بسیاری از ایرانیان با محصولات اسنوا آشناییت دارند و از این محصولات در منازل خود استفاده می کنند. حال اگر از محصولات اسنوا استفاده می کنید و گارانتی دستگاه شما به اتمام رسیده است و جهت تعمیر لوازم خانگی اسنوا خود به دنبال خدمات پس از فروش اسنوا هستید به شما پیشنهاد می کنیم این مطلب را از دست ندهید.

مراکز خدمات پس از فروش شرکت اسنوا چه خصوصیاتی دارند؟

·         ارائه خدمات با قیمت‌ بسیار منصفانه برابر با نرخ تعیین ‌شده از سوی نهادهای نظارتی

·         دارای متخصصان و تعمیرکارانی با سابقه ی کاری بالا

·         انعطاف در تعیین زمان تعمیرات لوازم خانگی اسنوا

·         استفاده از قطعات اورجینال در هنگام تعویض قطعات

امروزه خدمات پس از فروش از اهمیت ویژه ­ای نزد مشتریان و همچنین صاحبان کسب و کار برخوردار است. در تعریف این خدمات می ­توان به کلیه سرویس­ هایی که پس از فروش کالا به مشتری ارائه میگردد، اشاره نمود.این موارد شامل پیگیری خرید، نصب و راه اندازی، آموزش، تعمیر، مشاوره نگهداری از محصول، پشتیبانی، شرایط استفاده از گارانتی و غیره می­باشد.

بنابراین خدمات پس از فروش که شاید در گذشته تنها در جهت رفع معایب و نقص­های فنی می بایستی برای محصولاتی چون لوازم خانگی ایفای نقش میکرد، امروزه مفهومی وسیع تر و با محوریت ارتباط موثر و مداوم با مشتری، جلب رضایت مشتری و وفادارسازی مشتریان را در بر دارد.خدمات پس از فروش اسنوا یکی از مؤثر ترین اهداف شرکت تولید کننده محصولات و لوازم خانگی اسنوا است که توانسته است طی سال‌ها تلاش در صدها مرکز تعمیرات اسنوا گام بزرگی را در زمینه تعمیر ، سرویس و خدمات پس از فروش لوازم خانگی اسنوا بردارد.

خدمات پس از فروش اسنوا شامل چه مواردی است؟

·         حمل و نقل کالا جهت رفاه مشتریان

·         خدمات نصب و راه اندازی محصولات توسط متخصصان فنی

·         مشاوره و آموزش صحیح بهره برداری و نگهداری از محصولات به مشتریان توسط کارشناسان شرکت

·         تهیه، تعویض قطعات و تعمیر محصولات معیوب و مشاوره متخصصان فنی

·         مشاوره و راهنمایی در خصوص نحوه استفاده از گارانتی محصولات توسط مشتری