با شروع فصل زمستان میزان استفاده از سیستم‌های گرمایشی به بیشترین مقدار ممکن می رسد و استفاده از بخاری و شوفاژ باعث خشک شدن هوای محیط می شود. یکی از بهترین روش ها برای افزایش رطوبت هوا، استفاده از دستگاه‌های رطوبت‌ رسان محیطی‌ مانند دستگاه بخور سرد است.پیشنهاد ما به شما برای افزایش رطوبت محیط، دستگاه بخور سرد میگل مدل  GAH 60 است که میتواند رطوبت محیط خانه را تنظیم کند و سلامت را به ارمغان می‌آورد. لازم به ذکر است که این دستگاه برند میگل برای فضاهایی با حداکثر مساحت 30 متر مربع مناسب می باشد.

مخزن دستگاه بخور سرد میگل مدل GAH 60 شش لیتر ظرفیت دارد و باتوجه به میزان بخار خروجی، دستگاه می‌تواند در حدود 6 ساعت مداوم کار کند. همچنین میزان بخار خروجی دستگاه قابل تنظیم است و شما می‌توانید بسته به نیاز خود آن را تغییر دهید. از این مدل دستگاه  میتوان به عنوان چراغ خواب هم استفاده کرد؛ این چراغ در داخل مخزن آب قرار گرفته است.در نتیجه برای استفاده در اتاق خواب نیز انتخاب مناسبی است.

مخزن  آب این دستگاه قابل مشاهده است و  می‌توانید قبل از اتمام آب مخزن را  مجددا پر کیند. در آخر میتوان گفت  این مدل در رنگ‌های زیبا و متنوع عرضه می‌شود و جزو مدل‌های مقرون به صرفه نیز می باشد.

کاربرد به صورت: خانگی / نوع بخور: سرد
انواع کلید: کلید تنظیم بخار
 
ظرفیت مخزن آب 6 لیتر
دارای کنترل پنل مکانیکی/ نوع رطوبت ساز: التراسونیک
دارای چراغ ال ای دی درون مخزن آب
دارای سیستم ایمنی در صورت اتمام آب
دارای فیلتر سختی گیر آب
دارای عملکرد یون ساز
منبع انرژی: آداپتور برق- دارای توان ورودی 35 وات
ابعاد: 215 × 335 × 395 میلی‌متر میلی‌متر