به جرات می توان گفت یخچال  فریزرهای اسنوا یکی از با کیفیت ترین محصولات این برند می باشد که دارای تنوع بالایی می باشد. ساید بای ساید 35 فوت اسنوا مدل S8-2352SS یکی از محصولات بسیار پرفروش کمپانی اسنوا می باشد که با طراحی زیبا و ظرفیت مناسبی که دارد، یکی از مناسب ترین گزینه ها در خرید  یخچال  ساید بای ساید به حساب می آید. در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی ساید بای ساید 35 فوت اسنوا بپردازیم.

بررسی عملکردی ساید بای ساید 35 فوت اسنوا :

یکی از ویژگی های منحصر به فرد ساید بای ساید 35 فوت اسنوا، قابلیت از Home bar metal cooling یا همان بار خانگی است، که این قابلیت دسترسی آسان و سریع را برای انواع نوشیدنی ها بدون باز کردن درب یخچال ایجاد می کند. علاوه بر این درب ساید بای ساید 35 فوت اسنوا دارای سیستم آرام باز شونده می باشد. ساید بای ساید 35 فوت اسنوا دارای صفحه نمایش لمسی می باشد که با نمایش گرافیکی عملکردهای یخچال انتخاب گزینه مورد نظر شما را آسان تر می کند. این صفحه نمایش ها با توجه به مدل محصول دارای رنگ های متفاوت مشکی و طرح فلز می باشد.سیستم سرمایش سریع یخچال و انجماد سریع فریزر در انواع ساید بای ساید اسنوا سری هایپر، امکان سردسازی مواد غذایی داخل یخچال را در زمان کم مهیا می کند تا مواد غذایی با همان تازگی اولیه خود و بدون از دست دادن ویتامین باقی بمانند.

 

کمپرسور اینورتر دیجیتال ساید بای ساید 35 فوت اسنوا:

کمپرسور اینورتر این مدل از ساید بای ساید اسنوا دارای قابلیت تنظیم دور موتور، مناسب برای سرمایش مورد نیاز شما می باشد که علاوه بر حفظ تازگی مواد غذایی، در کاهش مصرف انرژی نیز به میزان 23% کمک می کند و در نتیجه موجب کاهش هزینه های اضافی می شود. همچنین کمپرسور این یخچال با کنترل هوشمند و تنظیم کارکرد یکنواخت، 11% صدای کمتری تولید می کند. این کمپرسور (compressor) دیجیتال با عملکرد بهینه و قابلیت کارکرد در پنج سطح ، کارایی بسیار بالایی را نسبت به کمپرسور های معمولی دارد که موجب کاهش مصرف انرژی می شود.

 آیا ساید بای ساید 35 فوت اسنوا ارزش خرید دارد؟

با توجه به امکانات فوق العاده ی این ساید بای ساید و قیمت مناسبی که ساید بای ساید  35 فوت اسنوا دارد، خرید این محصول برای خانواده های 4 نفره توصیه می شود.