در زندگی امروزی ماشین لباسشویی ها نقش زیادی در مدیریت زمان داشته اند و در حقیقت زندگی بدون وجود ماشین های لباسشویی عملا غیر ممکن است. یکی از بهترین گزینه ها در بین ماشین های لباسشویی برای خانواده های 3 نفره، ماشین لباسشویی های 7 کیلویی است. به جرات می توان گفت یکی از بهترین انتخاب ها در بین ماشین لباسشویی های 7 کیلویی، ماشین لباسشویی 7 کیلویی اسنوا مدل SWD-474S است. در اینجا قصد داریم به نقد و بررسی ماشین لباسشویی 7 کیلویی اسنوا مدل SWD-474S سری هارمونی بپردازیم که با داشتن ظرفیتی معادل 7 کیلوگرم و سرعت خشک کن 1200 دور در دقیقه مناسب خانواده‌های کم جمعیت تا متوسط می باشد.

طراحی ظاهری ماشین لباسشویی 7 کیلویی اسنوا چگونه است؟

از نظر طراحی ظاهری، ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-474S دارای طراحی بسیار ساده و مدرنی می باشد که می تواند به سرعت با تمامی سبک های دکوراسیون منطبق شود. اگر بخواهیم نگاهی به طراحی این مدل داشته باشیم باید بگوییم اولین چیزی که در نگاه اول نظر شما را به خود جلب می کند درب بزرگی است که نواری استیل بر روی آن کار شده و زیبایی خاصی به این مدل از ماشین لباسشویی 7 کیلویی اسنوا بخشیده است و هارمونی خوبی با پنل دارد اما اگر در اینجا بخواهیم نگاهی به پنل این مدل نیز داشته باشیم باید بگوییم ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-474S دارای یک پنل ترکیبی می باشد که قسمتی از آن به صورت مکانیک و قسمت دیگر به صورت لمسی کار می کند چراکه در این مدل از یک LCD بزرگ با عملکرد لمسی استفاده شده که به شما امکان می دهد تا تنظیمات مورد نیاز خود را به آسانی اعمال نمایید و تمام اطلاعات مربوط به برنامه شستشو از قبیل نوع برنامه، مدت زمان شستشو، سرعت خشک کن و دیگر اطلاعات برای شما به نمایش گذاشته می شود در وسط این نیز از یک دکمه ولومی استفاده شده که با چرخاندن آن شما می توانید برنامه شستشوی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

کیفیت شستشو در ماشین لباسشویی 7 کیلویی اسنوا مدل SWD-474S چگونه است؟

اگر بخواهیم کیفیت شستشوی ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-474S را مورد بررسی قرار دهیم باید بگوییم این مدل از نظر کیفیت شستشو دارای کیفیت بسیار مطلوبی می باشد چراکه این مدل با داشتن 15 برنامه شستشو می تواند دست تمام خواسته های شما را در زمان انتخاب برنامه بر اساس جنس و رنگ پارچه باز بگذارد از طرف دیگر ماشین لباسشویی 7 کیلویی اسنوا سری Harmony با داشتن دیگ الماسه سری جدید به همراه سیستم Air Bubble System شستشوی حباب ساز و سیستم نانو Nano Silver سیلورمی تواند بالاترین کیفیت شستشو را ارائه کند به شرطی که شما از برنامه های شستشو به درستی استفاده کنید به یاد داشته باشید که برای هر برنامه شستشو بنا بر میزان کثیفی و جنس پارچه تنظیماتی از قبیل میزان دمای آب، مدت زمان شستشو، مدت زمان خیس خوردن البسه، سرعت و نوع حرکت دیگ و سرعت خشک کن تعریف شده است.

جمع بندی:

در نهایت باید به این موضوع اشاره کرد که ماشین لباسشویی 7 کیلویی  اسنوا مدل SWD-474S سری هارمونی با داشتن گنجایشی معادل 7 کیلوگرم دارای دور موتور 1200 دور در دقیقه به همراه 15 برنامه شستشو می باشد که دارای رتبه انرژی +++A می باشد که در دسته لوازم خانگی کم مصرف قرار می گیرد که با توجه به ظرفیت آن می توان گفت برای یک خانواده 3 نفر دستگاه بسیار مناسبی است.