اگر به پخت کیک علاقمند باشید، همزن برقی یکی از ضروری ترین لوازم برقی برای شما به حساب می آید که سرعت کار شما را بالاتر می برد. به کمک همزن های برقی شما می توانید کارهای مختلفی مانند: ورز دادن خمیر کیک، هم زدن سفیده تخم مرغ، زدن خامه برای دیزاین کیک و ... را در مدت زمان کوتاهی انجام دهید. همزن برقی کاسه دار یکی از پرطرفدار ترین نوع همزن های برقی هستند که کارآیی راحت و مزایای زیادی دارند. در ادامه با ما همراه باشید تا به این موضوع بپردازیم که اصلا چرا باید همزن برقی کاسه دار را خریداری کنیم؟

مزایای همزن برقی کاسه دار چیست؟

۱-  خسته نشدن دست ها در حین کار

همزن برقی ساده باید در دست گرفته شود و در ظرف موردنظر قرار بگیرد و خودمان باید آن را جابجا کنیم تا هم زدن به خوبی انجام شود که این کار کمی فشار به دست وارد می کند و اذیت کننده است. اما همزن برقی کاسه دار این مشکل را ندارد و خودش به راحتی تمام این کارها را انجام می دهد.

۲- امکانات بیشتر در همزن برقی

همزن های برقی کاسه دار به علت مخزنی که دارد و حالت های چرخش مختلفی که دارد، دارای امکانات بیشتری به نسبت همزن های دستی می باشند. برای مثال شما نمی توانید به کمک همزن معمولی خمیر را ورز دهید چون فشار خیلی زیادی به دستتان وارد می شود، اما همزن کاسه دار به راحتی می تواند این کار را انجام دهد.

۳- کارکرد آسان

معمولا در همزن های ساده برای افزودن مواد جدید باید همزن برقی دستی را خاموش کرده و کنار بگذارید تا مواد جدید را اضافه کنید و سپس مجددا به ادامه هم زدن برگردید. اما در همزن کاسه دار، نیازی به انجام این کارها نیست. چون همزن می تواند کار کند و شما به راحتی می توانید مواد جدید را به کاسه آن اضافه کنید تا باهم مخلوط شوند.

۴- طول عمر بیشتر همرن برقی کاسه دار

همزن برقی کاسه دار به خاطر اینکه نیازی به گرداندن با دست ندارد، کمتر امکان آسیب دیدن و یا فشار وارد شدن به پایه را دارد و این موضوع باعث می شود که کمتر به تعمیر همزن برقی خودتان نیاز پیدا کنید.