درتون بلاگ شما می توانید مطالب بیشتری درباره انواع سرخ کن بخوانید. سرخ کن ها لوازم بسیار کاربردی هستند که عملیات پخت و پز و سرخ کردن مواد غذایی را سرعت بخشیده و آسان تر کرده اند. در حال حاضر سرخ کن ها از نظر برند، کاربرد و قیمت دارای تنوع زیادی در بازار لوازم خانگی می باشند. در ادامه با انتخاب سنتر همراه باشید تا بیشتر در رابطه با سرخ کن ها  صحبت کنیم.

معرفی انواع سرخ کن های موجود در بازار:

·         سرخ کن های معمولی و الکتریکی

·         سرخ کن های بدون روغن یا کم  مصرف

·         مینی سرخ کن ها

معرفی ویژگی های سرخ کن های معمولی و الکتریکی :

این نوع سرخ کن ها دارای المنت های گرم کننده ای می باشد که به کمک این المنت ها روغن در سرخ کن گرم می شود. اگر به دنبال این هستید که در سریع ترین زمان غذای سرخ شده ای داشته باشید این سرخ کن ها بهترین گزینه برای شما به حساب می آید.اما یکی از معایب این سرخ کن ها، حجم مصرفی زیاد روغن است.

معرفی ویژگی های سرخ کن های بدون روغن یا کم مصرف:

سرخ کن های بدون روغن یا کم مصرف نوعی سرخ کن است که به کمک جریان سریع هوا مواد غذایی را سرخ می کنند، یکی از اصلی ترین مزایای این سرخ کن ها، مصرف کم روغن در این سرخ کن ها است.علاوه بر این، سرخ کردن مواد غذایی با استفاده از جریان سریع هوا باعث می شود که شما طعم لذیذ غذا های سرخ شده را با کمترین ضرر تجربه کنید. همچنین این نوع از سرخ کن که با استفاده از جریان هوا است موجب می شود که خواص مواد غذایی تا حد زیادی حفظ شود.

در هنگام خرید سرخ کن به چه نکاتی باید توجه کنید؟

·         میزان بودجه ای که برای خرید سرخ کن کنار گذاشته اید.

·         جمعیت افراد خانواده در تعیین ظرفیت سرخ کن

·         طراحی و رنگ بندی سرخ کن

·         برخورداری از گارانتی معتبر

برای مشاهده فیلم درباره انواع سرخ کن می توانید صفحه ی توییتر انتخاب سنتر  رامشاهده کنید.