در تون بلاگ شما می توانید مطالب بیشتری درباره یخچال های اسنوا بخوانید.قابلیت یخساز،یکی از کارآمد ترین ویژگی ها و قابلیت های یخچال های جدید بازار است. همانطور که می دانید یخساز در یخچال اسنوا میتواند چندین مدل مختلف یخ به شما تحویل دهد. در صورتی که یخچال شما دارای یخساز باشد قطعا شما باید به خوبی روش کار با یخساز را بلد باشید و بدانید که چطور می توان یخساز یخچال را فعال کنید. اگر نحوه فعالسازی یخساز یخچال اسنوا را بلد نیستید، خواندن این مطلب را به شما توصیه می کنیم. 

نحوه عملکرد یخساز در یخچال های اسنوا به چه صورت است؟

به طور کلی یخساز در تمامی یخچال ها از جمله، یخچال های اسنوا می تواند به دو صورت اتوماتیک و دستی باشد. یخساز های دستی معمولا در یخچال‌های های بالا و پایین و یا اصطلاح کمبی اسنوا میباشد. همچنین یخساز در یخچال های اسنوا یا معمولا بر روی درب دستگاه نصب می گردد و یا روی طبقه بالایی داخل فریزر قرار می گیرد.

انواع یخساز در یخچال ساید و یخچال فریزر اسنوا:

یخسازهای اتوماتیک یخچال های اسنوا شامل تقسیم بندی زیر می باشند :

1.      یخساز چدنی

2.      یخساز پلاستیکی

نحوه خروج یخ در یخچال های اسنوا:

به طور کلی می توان در یخساز های یخچال های اسنوا یخ خرد شده یا یخ درشت را به صورت دلخواه انتخاب کرد. شما می توانید به راحتی و با فشار دادن اهرم یخساز یا دیسپنسر در جلوی یخچال ساید بای ساید اسنوا، یخ دلخواهتان را درون لیوان تحویل بگیرید.

همانطور که توضیح داده شد برخی مدل های یخساز یخچال اسنهوا نیز با ریختن یخ ها در سطل یخ این کار را انجام می دهند و در ادامه باید به صورت دستی آنها را بردارید.

کلید  ICE TYPE برای انتخاب یخ درشت و یخ ریز در یخچال ساید بای ساید اسنوا عمل می کند. همچنین شما می توانید با استفاده از کلید یا دکمه CRUSH میتوانید یخ ریز و CUBE یخ درشت را که روی صفحه دیسپلی یخچال ساید ال جی که نمایش داده شده است، انتخاب کنید.

 فعال و غیر فعال کردن یخسازی یخچال با کلید ICE ON/OFF

با انتخاب این دکمه مصرف کننده می تواند عملکرد یخسازی را در یخچال های اسنوا فعال نماید و یخساز شروع به تولید یخ کند و درصورتی که نیاز به مصرف یخ نداشته و یا به مدت طولانی از یخساز استفاده نداشته باشند با زدن این دکمه می تواند عملکرد یخسازی را در یخچال ساید بای ساید اسنوا متوقف نماید.

برای مشاهده فیلم درباره یخچال های اسنوا می توانید صفحه ی توییتر انتخاب سنتر  را مشاهده کنید.