چای ساز ها  از لوازم بسیار کاربردی در زندگی مدرن و امروزی می باشند. با توجه به تنوع بالای این دستگاه ها، انتخاب بهترین مدل چای ساز یک کار بسیار پیچیده است. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی پرفروش ترین برند های چای ساز  بپردازیم تا شما بتوانید با توجه به این لیست به راحتی به خرید چای ساز بپردازید. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با پرفروش ترین نوشیدنی سازها به این صفحه مراجعه کنید.

پرفروش ترین چای ساز های بازار لوازم خانگی:

 1. چای ساز فیلیپس مدل HD7301/00 

یکی از پرفروش ترین چای سازهای بازار برای خرید چای ساز، چای ساز فیلیپس مدل HD7301/00 است. این مدل از چای ساز فیلیپس دارای طراحی­ ای زیبا و جذاب می باشد.کتری این مدل چای ساز دارای قابلیت چرخش 360 درجه بر روی پایه است که این موضوع کار با دستگاه را بسیار آسان تر می کند.همچنین با وجود گرم کننده خودکار تعبیه شده در دستگاه ، چای پس از آماده شدن گرم می ‌ماند اما طعم و رنگ آن هیچ تغییری نخواهد کرد.

2. چای ساز بوش مدل TTA2010

این مدل از چای ساز بوش با رنگ بندی متنوعی که دارد می‌تواند با سایر وسایل آشپزخانه‌ های مدرن به خوبی هماهنگ شود.قوری این مدل از دستگاه چای ساز دارای صافی است و مانع از ورود چای به درون فنجان می‌شود.همچنین بدنه کتری چای ساز بوش، نیمه شفاف است که به شما کمک می کند تا میزان آب موجود در دستگاه را مشاهده کنید بر همین اساس پیشنهاد میکنیم برای خرید چای ساز به تمامی امکانات یک دستگاه توجه فرمایید.

 

3. چای ساز هاردستون مدل TKS2020

 

 

 

این مدل از چای ساز هاردستون یکی از با کیفیت ترین دستگاه ها برای خرید چای ساز است که با قابلیت چرخش 360 درجه کتری برای تهیه چای و دمنوش گزینه ی مناسبی به حساب می آید. قوری این مدل از چای ساز هاردستون از جنس شیشه نشکن است که در برابر زیاد شدن درجه حرارت به هیچ عنوان ترک  نمی ­خورد.

4. چای ساز گوسونیک مدل HST-874

این مدل از چای ساز گوسونیک یکی از مجهز ترین چای ساز های بازار است. این محصول دارای قابلیت خاموش شدن خودکار هنگام به جوش آمدن است و هنگام تمام شدن آب کتری از آن در برابر صدمات محافظت می‌کند. 

5. چای ساز دلمونتی مدل DL –  400

چای ساز دلمونتی مدل DL – 400 یکی از پرسرعت ترین چای ساز های بازار است.با وجود المنت‌های دورانی که در این چای ساز وجود دارد، آب در کمترین زمان ممکن برای آماده کردن چای به جوش می‌آید و شما می توانید در کمترین زمان خوش رنگ ترین چای را آماده کنید.