در تون بلاگ شما می توانید مطالب بیشتری درباره اجاق گاز اسنوا بخوانید.پس از خرید اجاق گاز اسنوا، نوبت به نصب و راه اندازی اجاق گازهای اسنوا می رسد. خوشبختانه یکی از خدمات پس از فروش در خرید اجاق گازهای اسنوا، نصب رایگان اجاق گاز اسنوا است. با این حال یادگیری روش نصب و راه اندازی اجاق گازهای اسنوا ضرری ندارد و بد نیست که این نکات را یاد بگیرید. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی مهم ترین نکات برای نصب و راه اندازی اجاق گاز های اسنوا بپردازیم...

برای نصب اجاق گاز اسنوا باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

·         یکی از اولین نکاتی که در نصب اجاق گاز اسنوا باید به آن توجه کنید، محل قرارگیری اجاق گاز است. به طور معمول اجاق گاز باید در محلی نصب شود که هوا در آن‌ محل به خوبی جابجا شود. توجه داشته باشید به هیچ وجه محلی کوچک و دربسته برای نصب اجاق گاز مناسب نیست زیرا جایگذاری اجاق گاز در چنین جایی خطرناک است و به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

·         دومین نکته ای که در جایگذاری اجاق گاز اسنوا باید در نظر بگیرید این است که، اجاق گاز اسنوا را در مسیر وزش باد نیز جای گذاری نکنید.

·         برای راه‌اندازی اجاق گاز اسنوا شما به یک شیلنگ مناسب احتیاج دارید. شیلنگ مخصوص اجاق گاز اسنوا را خریداری کنید و توجه داشته باشید که طول شیلنگ نباید بیشتر از ۵/۱ متر نباشد.

·         پس از خرید شیلنگ حال نوبت به خرید یک بست  برای متصل کردن شیلنگ به لوله‌‌کشی گاز می شود.

·         بعد از متصل کردن شیلنگ و نصب اجاق گاز حالا نوبت به تست نشت گاز می‌رسد. برای این کار شما می توانید مقداری کف صابون درست کنید و اطراف محل اتصال شیلنگ با اجاق گاز را ازنظر نشت گاز،کاملا تست کنید.

·         در این مرحله دیگر نصب اجاق گاز اسنوا به پایان رسیده و دیگر شما باید از این به بعد به بهترین نحو از اجاق گازتان محافظت کنید.

نحوه راه اندازی فر اجاق گاز اسنوا:

1.      مشعل پیلوت را روشن کنید

2.      یک کبریت بلند یا فندک را در نزدیکی یا درون سوراخ شعله‌ی پیلوت نگه‌دارید تا آن را روشن کند

3.      دستگیره فر را به مدت ۱۰ ثانیه نگه‌دارید تا شعله‌ی پیلوت گرم شود.

4.      فر را ببندید و دمای موردنظر را تنظیم کنیدهنگامی‌که مطمئن شدید شعله‌ی پیلوت روشن است، درب فر را ببندید. دستگیره اجاق‌گاز را بچرخانید تا روی دمایی که می‌خواهید تنظیم کنید.

5.      در صورتی که چندین بار این کار را امتحان کرده‌اید و هنوز هم نمی‌توانید فر گازی خود را روشن کنید، ممکن است در شعله‌ی پیلوت مشکلی وجود داشته باشد، در این زمان شما هرچه سریعتر باید با متخصصین تعمیرات گاز اسنوا تماس حاصل فرمایید.

 برای مشاهده فیلم درباره اجاق گاز اسنوا می توانید صفحه ی توییتر انتخاب سنتر  را مشاهده کنید.