درتون بلاگ شما می توانید مطالب بیشتری درباره تلویزیون های اسنوا بخوانید.امروزه تقاضای خرید تلویزیون های اسنوا بسیار زیاد است. بسیاری از افراد برای نصب تلویزیون اسنوا با مشکل دچار می شوند.برای راه اندازی تلویزیون اسنوا در دفترچه‌ راهنمای این محصول نکات متفاوت زیادی گفته شده است اما با این حال در ادامه با ما همراه باشید تا به نکات مهمی در رابطه با استفاده از تلویزیون اسنوا بپردازیم...

نکات مهم درباره ی نصب تلویزیون اسنوا:

·         توجه داشته باشید که محل قرارگیری تلویزیون اسنوا را به گونه ای انتخاب کنید که  پشت تلویزیون پنجره و یا منبع نوری نباشد.

·         در نصب و جایگذاری تلویزیون به ارتفاع میز تلویزیون توجه کنید. معمولا میز تلویزیون شما باید ارتفاع مناسب و استانداردی داشته باشد تا افراد در هنگام تلویزیون دیدن اذیت نشوند.

·         مکان قرارگیری تلویزیون اسنوای خود  را به صورتی انتخاب کنید تا به پریز برق نزدیک باشد تا شما نیاز به سیم کشی های طولانی از پریز برق به تلویزیون نداشته باشید.

·         نور خورشید ممکن است به صفحه تلویزیون آسیب برساند و بهتر است تلویزیون شما به دور از تابش مستقیم نور خورشید باشد.

نحوه کار با ریموت کنترل تلویزیون اسنوا:

یکی از مهم ترین قطعات جانبی در تلویزیون های اسنوا، ریموت کنترل این تلویزیون ها است. شما می توانید به کمک ریموت کنترل تلویزیون اسنوا، تنظیمات مورد نظر خود را در تلویزیون اعمال کنید. حال در ادامه به نکات مهم در رابطه با استفاده از ریموت کنترل این تلویزیون خواهیم پرداخت:

·         با توجه به راهنمای استفاده از تلویزیون اسنوا برای برگشتن به مرحله قبل از هر دستوری، باید از دکمه back استفاده کنید.

·         در نظر داشته باشید که برای بی صدا کردن دستگاه می توانید با استفاده از دکمه mute این کار را انجام دهید.

·         برای خاموش و روشن کردن تلویزیون اسنوا، باید از دکمه on/off استفاده کنید.

·         برای زیاد و کم کردن صدای دستگاه باید فلش های روی دکمه‌ی کنار ولوم را فشار دهید.

·         برای ورود به منوی تنظیمات از دکمه menu و سپس setting اقدام کنید.

چگونه گوشی خود را به تلویزیون اسنوا وصل کنیم؟

برای متصل کردن تلفن همراه به تلویزیون اسنوا راه های زیادی وجود دارد که در ادامه به معرفی متداول ترین این راه ها خواهیم پرداخت:

·         اتصال گوشی و تبلت به تلویزیون اسنوا از طریق کابل HDMI : در این روش تنها شما باید یک کابل HDMI داشته باشید. به کمک این کابل شما می‌توانید انتقال همزمان صدا و تصویر را با کیفیت بالا از گوشی خود بر روی تلویزیون مشاهده کنید.

·         اتصال گوشی به تلویزیون اسنوا با پورت MHL و Slimport: از آنجایی که برخی از تبلت ها از کابل HDMI پشتیبانی نمی کنند، در صورتی که از گوشی‌های نسخه‌ اندرویدی استفاده میکنید، میتوانید از اتصال با بردهای گفته شده استفاده کنید.

·         برای اتصال گوشی خود به تلویزیون اسنوا در صورتی که سیستم عامل گوشی شما ios باشد، باید از برنامه Airport Express portable hotspot استفاده کنید.

نحوه متصل کردن تلویزیون اسنوا به اینترنت:

برای اتصال تلویزیون اسنوا به اینترنت باید این مراحل را طی کنید:

·         ابتدا کلید Home را بر روی کنترل فشرده و پس از باز شدن Menu، گزینه Setting و کلید Enter را انتخاب کنید.

·         در فهرستی که باز می‌شود Network و سپس Network connection را باز کنید.

·         بر روی گزینه Start Connection کلیک کرده و با آمدن صفحه جدید گزینه Cancel را بزنید.

·         با این کار فهرست تمامی شبکه‌های اطراف برای شما نمایش داده خواهد شد.

·         نام شبکه وایرلس مورد نظر را انتخاب و با وارد کردن پسورد، به اینترنت متصل شوید.

برای مشاهده فیلم درباره تلویزیون های اسنوا می توانید صفحه ی توییتر انتخاب سنتر  را مشاهده کنید.