در تون بلاگ شما می توانید مطالب بیشتری درباره یخچال های الکترواستیل بخوانید. برند الکترواستیل یکی از قدیمی ترین برندهای داخلی در زمینه تولیدات انواع لوازم خانگی علی الخصوص، انواع یخچال است. در صورتی که شما  به تازگی یکی از یخچال های الکترواستیل را خریداری کردید و به دنبال روش کار با این یخچال هستید، به شما پیشنهاد می کنیم این مطلب را از دست ندهید.

روش نصب و راه اندازی یخچال های الکترواستیل

پس از جای گذاری یخچال الکترواستیل در محل مناسب یخچال، حال شما باید یخچال را راه اندازی کنید. برای راه اندازی یخچال الکترواستیل باید طبق مراحل زیر پیش روید:

1.      ابتدا یخچال را از کاور در بیاورید و سپس نایلون قطعات داخل یخچال را هم از آن جدا کنید.

2.      برای راه اندازی و نصب یخچال الکترواستیل، حال نوبت جایگذاری طبقات یخچال می رسد.

3.      پس از جایگذاری طبقات یخچال حال نوبت به قرار دادن کشوهای فریزر می رسد.

4.      در صورتی که برای آبسرد کن و یخساز یخچال ساید بای ساید الکترواستیل خود نیاز به اتصالات شیر ورودی دارید، اتصالات را فراهم کنید.

5.      در آخرین مرحله و پس از تنظیم دمای یخچال بهتر است دستگاه محافظی به یخچال فریزر الکترواستیل خود متصل کنید.

نحوه استفاده از یخساز یخچال ساید بای ساید الکترواستیل:

یکی از مهم ترین اقدامات در نصب یخچال های الکترواستیل، فعالسازی یخساز آن است. در صورتی که یخساز یخچال الکترواستیل شما غیرفعال بود، در وهله اول شما باید به دنبال کلید فعالسازی یخساز یخچال بر روی بدنه یخچال باشید. به طور کلی معمولا یخساز یخچال های الکترواستیل به صورت اتوماتیک روشن هستند و نیازی به تنظیمات خاصی ندارند. در اکثر مدل‌های یخچال یا با علائمی به شکل on یا l مواجه هستید و یا با یک اهرم فلزی که باید برای فعال شدن یخساز آن را باید به سمت پایین ببرید.

نحوه خاموش کردن یخساز یخچال برای مدل‌ های که کانکتور این دستگاه در آنها کلید تعبیه شده است، با لمس و تغییر وضعیت دکمه یا کلیدی که در قسمت جلویی یخساز با عنوان on وoff دیده می شود، صورت می‌ گیرد. برای غیرفعال کردن یخساز یخچال الکترواستیل در مدل‌هایی که در طراحی آنها برای اتصال یخساز از دکمه یا کلید استفاده نشده است، اهرمی را که در کنار یخساز تعبیه شده به آرامی به سمت بالا هدایت کنید. اگر یخچال شما از مدل های جدید و پیشرفته است که فعال سازی یخساز یخچال آن نیازمند فشردن چند دکمه است، باید به دفترچه راهنمای یخچال خود مراجعه کنید.

 

معرفی دکمه و کلیدهای موجود روی صفحه نمایش یخچال الکترواستیل:

برای انجام تنظیمات یخچال های الکترواستیل شما باید این کار را به کمک دکمه های یخچال انجام دهید. در ادامه به معرفی مهم ترین دکمه های یخچال الکترواستیل و کاربرد آن خواهیم پرداخت:

·         Fridge temp: تنظیم دمای یخچال

·         freezer temp: تغییر دمای فریزر

·         lock: جلوگیری از کارکرد دکمه ها

·         Unlock: باز کردن قفل

·         Cancel: لغو کردن دستورات داده شده به یخچال

·         Water: کارکرد آبسردکن

برای مشاهده فیلم درباره یخچال های الکترواستیل می توانید صفحه ی توییتر انتخاب سنتر  را مشاهده کنید.