برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع تلویزیون اسنوا و قیمت تلویزیون اسنوا به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

تلویزیون ال ای دی اسنوا مدل SLD-50S44BLD یکی از محصولات اقتصادی از نظر قیمت تلویزیون اسنوا و پر آپشن در بین سایر تلویزیون های اسنوا است. این مدل از تلویزیون هوشمند اسنوا دارای زاویه دید گسترده ‌ای می باشد که به کمک این ویژگی می توان صفحه نمایش تلویزیون را در تمامی زوایا با بهترین کیفیت تماشا کرد. علاوه بر این کیفیت تصویر این تلویزیون ال ای دی اسنوا، Full HD بوده و به عبارتی تصاویر را با رزولوشن ۱۰۸۰×1920 و نسبت تصویر ۱۶:۹ به نمایش نشان داده می‌شوند.

بررسی سیستم صوتی و سیستم اتصالات این مدل از تلویزیون هوشمند اسنوا

کمپانی اسنوا برای تلویزیون SLD-50S44BLD، یک سیستم صوتی دو کاناله قرار داده است که این سیستم صوتی صدا را با توان خروجی کلی ۲۰ وات پخش می‌کند. این مدل از تلویزیون ال ای دی اسنوا دارای سیستم عامل اندروید ۴.۴ و پردازنده ۴ هسته‌ای می باشد. به کمک اتصال تلویزیون اسنوا به کمک  WiFi یا پورت LAN به اینترنت، می‌توانید در فضای وب به گشت و گذار بپردازید. همچنین شما می توانید به کمک نرم افزار پلی استور، بازی‌ها و نرم افزارهای مورد نیاز خود را دانلود و بر روی تلویزیون اسنوا نصب کنید.

بررسی درگاه های ارتباطی در تلویزیون های هوشمند اسنوا

تلویزیون ال ای دی اسنوا مدل SLD-50S44BLD، دارای درگاه‌های ارتباطی متعددی می باشد که این درگاه های ارتباطی امکان اتصال سایر دستگاه‌ها به تلویزیون را فراهم می‌کنند. دو پورت USB، سه پورت HDMI، خروجی هدفون، پورت LAN و دو رابط کامپوزیت و کامپوننت، راه‌های ارتباطی این دستگاه را تشکیل می‌دهند. تلویزیون دارای گیرنده دیجیتال داخلی نیز می باشد که به کمک این گیرنده ها به راحتی می‌توانید تمامی شبکه‌های صدا و سیما را با کیفیت بالایی مشاهده کنید.

طراحی تلویزیون ال ای دی هوشمند

این مدل از تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا دارای طراحی بسیار جذابی می باشد. در دور صفحه نمایش این تلویزیون  از قاب باریکی استفاده شده که جذابیت خاصی به این محصول می بخشد. همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم؛ اندازه صفحه نمایش این دستگاه ۵۰ اینچ بوده و برای استفاده درسالن‌های متوسط و بزرگ گزینه مناسبی به حساب می‌آید.

لازم به ذکر است که علاوه بر امکان قرار دادن این مدل از تلویزیون اسنوا بر روی میز، می‌توان آن را به دیوار نیز متصل کرد. با توجه به اینکه‌ پایه‌ها در دو طرف بدنه قرار گرفته‌اند، باید از میزهای عریض به عنوان زیر تلویزیونی استفاده نمایید. در صورتی که قصد داشته باشید این تلویزیون  را بر روی دیوار نصب کنید، پایه آن به راحتی جدا می شوند.

بررسی قابلیت Screen Mirroring

به علت کوچک بودن صفحه نمایش گوشی موبایل یا تبلت، گاهی اوقات لازم است که تصاویر را بر روی یک صفحه نمایش بزرگتر «Share» کنید. تلویزیون مدل «SLD-50S44BLD» از این قابلیت برخوردار است. شما می‌توانید صفحه نمایش گوشی خود را به صورت بیسیم، با تلویزیون به اشتراک گذاشته و تصاویر در حال پخش از گوشی را با کیفیت و وضوح تصویر بالایی در تلویزیون مشاهده کنید.