برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت ماشین ظرفشویی اسنوا و خرید ماشین ظرفشویی اسنوا به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

چند سالی است که ماشین ظرفشویی ها یکی از اجزای بسیار کاربردی در آشپزخانه های ایرانی شده است.برندهای زیادی به تولید ماشین های ظرفشویی متنوع با ویژگی های منحصر به فردی پرداختند که در این بین برند اسنوا یکی از برندهایی است که توانسته با تولید ماشین های ظرفشویی بسیار با کیفیت به یکی از محبوب ترین برندهای داخلی تبدیل شود. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی امکانات و ویژگی های ماشین های ظرفشویی اسنوا بپردازیم.  

ماشین ظرفشویی های اسنوا چه امکاناتی دارند؟ 

·         قابلیت شست ‌وشو با بخار

ماشین ظرفشویی های اسنوا با بهره مندی از سیستم بخار می توانند لکه های ظروف را به راحتی پاک کرده و گزینه ی فوق العاده ای برای خانواده های ایرانی به حساب بیاید. بسیاری از افراد از اینکه باید ظرف‌ها را پیش از قرار دادن داخل ماشین آبکشی کنند، راضی نیستند.به کمک تکنولوژی بخارشوی ماشین ظرفشویی های اسنوا دیگر نیازی به شست‌ وشوی اولیه ظروف پیش از قرار دادن درون ماشین ظرفشویی نیست. علاوه بر این ها، سیستم بخار این ظرفشویی ، موجب افزایش بازدهی و صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژی می شود.

·         برنامه‌های شست ‌وشوی متنوع

اکثر ماشین ظرفشویی های اسنوا مجهز به متنوع ترین و کاربردی ترین  برنامه‌های شست ‌وشو می باشند. از مهم ترین برنامه های شستشو این دستگاه می توان به:برنامه‌های شست‌ وشوی مقدماتی، شست ‌وشوی ظریف، نرمال و زیاد اشاره کرد.

 

·         قابلیت تنظیم ارتفاع سبد

 یکی از ویژگی های فوق العاده ماشین ظرفشویی اسنوا، قفسه‌های قابل تنظیم و متحرک و وجود فضاهای دندانه ‌دار است که این ویژگی کار با ماشین ظرفشویی را آسان تر می کند.در مدل‌های جدید از ماشین ظرفشویی اسنوا قابلیت تنظیم ارتفاع برای ظروف یا لیوان‌های کوچک و بزرگ وجود دارد.همچنین بالاترین قفسه این دستگاه مخصوص چیدن قاشق و چنگال است .

·         وجود سنسورهای ضروری

برخی از ماشین های ظرفشویی اسنوا قابلیت شناسایی میزان کثیفی ظروف و حجم ظروف داخل دستگاه را دارا هستند. این مدل از ظرفشویی ها بهترین گزینه برای انتخاب خانواده‌ها به حساب می آید؛ زیرا با استفاده از این موارد به طور اتوماتیک میزان انرژی دستگاه تنظیم شده و باعث کاهش هزینه‌ها می‌شود.