برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید و قیمت لباسشویی اسنوا به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

بسیاری از افراد در شرایط فعلی به علت وجود تحریم ها به دنبال خرید ماشین لباسشویی های با کیفیت داخلی هستند. برند اسنوا یکی از آن دسته برندهایی است که توانسته در چنین شرایطی بسیار خوش بدرخشد و ماشین لباسشویی هایی با قیمت مناسب و کیفیت بالا وارد بازار کند. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی پر فروش ترین و با کیفیت ترین ماشین لباسشویی های بازار بپردازیم.

پرفروش ترین ماشین لباسشویی های بازار کدام است؟

1.      ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84516

این مدل از ماشین لباسشویی اسنوا مجهز به سیستم عیب ‌یابی هوشمند شستشو می باشد. این محصول با توجه به موتور قدرتمند با حداکثر سرعت ١٤٠٠ دور در دقیقه می‌چرخد، رتبه انرژی A +++ یکی از کم مصرف ترین لباسشویی های بازار به حساب می آید.

در این مدل از ماشین لباسشویی اسنوا، امکان تعیین ساعت شروع به کار دستگاه در هر ساعت از شبانه ‌روز وجود دارد. یکی دیگر از قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فرد ماشین لباسشویی اسنوا، امکان شستشوی سریع است که به کمک این قابلیت شما می توانید در زمان خود صرفه جویی کنید. از سایر ویژگی‌های این ماشین لباسشویی می‌توان به عایق رطوبتی اضافی، پیش شستشو، سیستم جت واش و برنامه شستشوی لباس نوزاد اشاره کرد.

2.      ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84608

این مدل از ماشین لباسشویی ٨ کیلویی اسنوا دارای ١٤ برنامه شستشوی فعال است. یکی از دلایل اصلی محبوبیت این مدل از ماشین لباسشویی اسنوا، طراحی جذاب و ظاهر لوکس آن است.برچسب انرژی A +++  تعبیه شده بر روی بدنه ی دستگاه نشان می‌دهد که این ماشین لباسشویی یکی از کم مصرف ترین لباسشویی های بازار می باشد.

3.      ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-72304

یکی از کامل ترین ماشین لباسشویی های اسنوا از لحاظ تعداد برنامه های شستشو، این مدل از لباسشویی اسنوا می باشد. یکی دیگر از فاکتورهای مهم در محبوبیت این مدل از ماشین لباسشویی، مصرف انرژی آن است. این ماشین لباسشویی کم ‌مصرف دارای رتبه A +++ انرژی می‌باشد. همچنین ظرفیت دیگ این ماشین لباسشویی اسنوا معادل ٦ کیلوگرم می‌باشد که می‌تواند برای خانواده‌های متوسط، گزینه ی ​​مناسبی به حساب بیاید.

4.      ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-82306

به جرات می توان گفت، ماشین لباسشویی ٨ کیلویی اسنوا مدل SWM-٨٢٣٠٦ یکی از بهترین ماشین لباسشویی‌های موجود در بازار می‌باشد. از ویژگی های مهم این دستگاه می توان به موتور اینور‌تر دیجیتال این دستگاه اشاره کرد. طراحی جذاب این محصول، برنامه‌های شستشوی متنوع و قابلیت‌های بسیار کاربردی در این مدل ماشین لباسشویی، این مدل را به یکی از پرفروش ترین ماشین لباسشویی های بازار تبدیل کرده است.

5.      ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-71127

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-٧١١٢٧یکی از سری لباسشویی‌های تمام اتوماتیک و پرفروش اسنوا است. طراحی بدنه ی جذاب و درب روکش‌ دار یکی از نقاط قوت این محصول به حساب می آید. این ماشین لباسشویی با ١۵ برنامه شستشو یکی از بهترین گزینه ها برای خرید ماشین لباسشویی های اسنوا به حساب می آید.  علاوه بر این ها این مدل از ماشین لباسشویی اسنوا مجهز به فناوری نانو سیلور است که برای ضدعفونی لباس‌ها استفاده می‌شود.